oeh, dat zou ik ook wel lusten jaquote:
Als het bij één bui op donderdagavond blijft, vind ik het best.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
KABOOOOOOOOOOM
noodweer morgenavond
ZOEF
weg alle lowlandtentjes
Niet zomaar een buiquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het bij één bui op donderdagavond blijft, vind ik het best.
wMzquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het bij één bui op donderdagavond blijft, vind ik het best.
Mjah, als ik dat zo allemaal lees in DE dan kan het een bijzonder spektakel worden.... maar er kleeft nog een maar aan... en dan weten we morgen pas meerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:47 schreef MPG het volgende:
Dat is dus even afwachten. Maar ik zei dat, omdat wij met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid pas op vrijdag vertrekken.
Cya!quote:Weeralarm voor Lowlands
Het KNMI heeft een weeralarm uitgevaardigd voor de festivalgangers die van plan zijn donderdag al op het Lowlands-terrein te gaan kamperen. Er worden voor donderdagavond namelijk hevige onweersbuien voorspeld.
Ondanks dat het festival in Biddinghuizen pas vrijdag begint, komen er traditiegetrouw donderdagavond al tienduizenden muziekliefhebbers naar het kampeerterrein van Lowlands. De donderdag begint zonnig en warm, maar 's middags ontstaan er hevige onweersbuien. De wind kan krachtig zijn, zo waarschuwt het KNMI.
Het festival valt gelukkig niet geheel in het water. De rest van het weekend belooft prima te worden, met zonnig weer en tempraturen tussen de 20 en de 25 graden.
Oh, weeralarm van het KNMI, dan is er zeker niet s aan de handquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:11 schreef Frutsel het volgende:
Ey sjowhan, jij hier? Dit al gezien?
[..]
Cya!
Tss elke dag hetzelfde liedje met jou...quote:
Laat dat dan maar lekker wachten tot na 18:00 uur, dan ben ik in ieder geval thuisquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet zomaar een bui
Alles wijst op een zwaar noodweer... lokaal met grote overlast. Maar ja, wat is lokaal.
Morgen weten we meer denk ik
Hee fruts ga jij over dat Ontstuimige Aarde forum? Weet je hier al meer over? Ongeveer waar, hoe laat, in welke richting trekken de buien over, hoe snel, verwachte neerslag per uur etc?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:11 schreef Frutsel het volgende:
Ey sjowhan, jij hier? Dit al gezien?
[..]
Cya!
Wat zei je? "Hee vuile takketyfushoer, nu pijpen en mijn scriptie goedkeuren of ik schop je eierstokken tot een omelet"?quote:
Nee, das niet grof zeg maarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zei je? "Hee vuile takketyfushoer, nu pijpen en mijn scriptie goedkeuren of ik schop je eierstokken tot een omelet"?
Nou, dan pak ik er vast een bak popcorn bijquote:
Gezond bezig, Fles!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan pak ik er vast een bak popcorn bij
Hier, dat zeg ikquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan pak ik er vast een bak popcorn bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Nog 10 overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kon me aan die gedachte ook niet helemaal onttrekken
gelukkig heb ik alleen maar jonge moeders om me heen op kantoor, dan wil je wel je snuit houden met zulke overpeinzingen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog 10 overMaar ik kon me aan die gedachte ook niet helemaal onttrekken
gelukkig heb ik alleen maar jonge moeders om me heen op kantoor, dan wil je wel je snuit houden met zulke overpeinzingen
quote:
quote:De slachtoffers zijn jongens van een, vier, zes en acht jaar oud. Ze werden liggend in hun bed aangetroffen. Vermoedelijk zijn ze in hun slaap overleden.
De overige twaalf gezinsleden, onder wie nog tien andere kinderen, konden ontkomen. Voor hen is opvang geregeld. Ook voor de buurtbewoners staan professionele hulpverleners klaar.
10 kinderen die nog thuis woonde en 1 uithuis, dat hoorde/las ik ook ja.quote:
Ik zag ze al op de A1 in de ochtend vast staan. Paupersquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Ik laat alles maar potdicht nu, want binnen is het 22 graden, en buiten veel te heet.
En ik ben toch wel blij dat ik werkte vandaag en niet naar het strand ging... als je ziet hoeveel mensen nu in de file staan om uit Zandvoort te komen.
Zoals het er nu uit ziet vanaf eind van de middag in het zuidwesten, oost/noordoost over het land. Lokaal zeer zware neerslag, zwaar onweer. Vooral het midden en het oosten schijnt er van langs te krijgen. Alles is afhankelijk van de luchtvochtigheid morgenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee fruts ga jij over dat Ontstuimige Aarde forum? Weet je hier al meer over? Ongeveer waar, hoe laat, in welke richting trekken de buien over, hoe snel, verwachte neerslag per uur etc?
Oh hipquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet vanaf eind van de middag in het zuidwesten, oost/noordoost over het land. Lokaal zeer zware neerslag, zwaar onweer. Vooral het midden en het oosten schijnt er van langs te krijgen. Alles is afhankelijk van de luchtvochtigheid morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:55 schreef DaMart het volgende:
Een foto van de zonsondergang vandaag, speciaal voor Fles:
[ afbeelding ]Mooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik heb vanmiddag in een DDAircoloosquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie foto hoor MartEn allang minder kut dan je standaard DDAR
Maar van DDAR zijn ook wel leuke foto's te maken hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie foto hoor MartEn allang minder kut dan je standaard DDAR
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 019 Dr_Flash
02. 014 goldfinger1963
03. 013 marcb1974
04. 011 Frutsel
05. 010 indahnesia.com
06. 010 DaMart
07. 006 Pheno
08. 005 MPG
09. 005 Muck
10. 004 Sjowhan
11. 003 MaleDuck
12. 002 OA
13. 002 dndiek
14. 001 JortK
Reeks-statistieken!
Zo, en wéér 2 posts erbijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:42 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren noodpakketten koffie en thee ingeslagen voor het aanstaande noodweer?.
[..]
Vast wel. Ergens in de wereld. Hier janken we al om een beetje regen en wat hagel + onweer. Noodweer my ass.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 05:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Is het al noodweer?
Je zet je auto niet binnen dus?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel. Ergens in de wereld. Hier janken we al om een beetje regen en wat hagel + onweer. Noodweer my ass.
Die past niet door de voordeurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je zet je auto niet binnen dus?
we gaan morgenochtend pasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:32 schreef Pheno het volgende:
Ik zit namelijk straks thuis als die mensen wegregenen in hun tentje
Pas je op voor de blokken hagel en stroomstoten later op de dag? (knmi)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:27 schreef Muck het volgende:
Mogge
Zo, ik ben bijna klaar voor lowlands 09
vooruit?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vooruit uitbreken is geen optie?
1 dagje lekker weer (niet eens benauwd of te warm) en hier gaat het weer regenen. Kutlandquote:
echt?quote:
Daarna ga ik verder op een andere afdeling.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:55 schreef Pheno het volgende:
En daarna blaas je het op?
Hopelijk hier zo dan ook, het was smerig gisteren en vannachtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:02 schreef Muck het volgende:
[..]
echt?
Hier schijnt de zon en is het al 30 graden volgens de stationsklok
Smerig? er was een licht briesje en ik heb 2 uur op de dijk gelopenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk hier zo dan ook, het was smerig gisteren en vannacht
Ik ook, nog wel de laatste spullen in de tas gooien (eten/drinken etc)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:27 schreef Muck het volgende:
Mogge
Zo, ik ben bijna klaar voor lowlands 09
Hier begint het te rommelen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:05 schreef OA het volgende:
Inmiddels is de regen weer gestopt en komt de zon er weer bij, maar de donkere dreigende wolken blijven wel hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |