ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:14 schreef Fha het volgende:
GF
Mjah ik heb nog een nummer van een andere man waar ik misschien kan werken maar die neemt niet op. Ik baal echt dat ze het niet even wat eerder heeft gezegd.. Ik zit nu lekker in het ritme.. als het lang duurt voor ik weer iets anders heb dan word de stap om weer bezig te gaan steeds groter en moeilijkerbah!!!
maak je nou weer grapjes over mijn lengte?!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt in de fles een leprechaun opgesloten die je koffiemok vult als je de fles schudt?
Heel dat programma is erg hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:40 schreef Fha het volgende:
Oh myMy super sweet 16 heeft nu een wijf wat de goeie outfit voor haar hond zoekt
![]()
Wat een leven zeg
Dat is zoquote:
ik geloof dat ik het niet erg hoef te vinden dat ik het programma niet kenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:40 schreef Fha het volgende:
Oh myMy super sweet 16 heeft nu een wijf wat de goeie outfit voor haar hond zoekt
![]()
Wat een leven zeg
Owja, daarom keek ik geen tv meerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:40 schreef Fha het volgende:
![]()
Wat een leven zeg
Hij zit je te pesten /mad .quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
maak je nou weer grapjes over mijn lengte?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:00 schreef cablegunmaster het volgende:
het nieuws van vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:00 schreef cablegunmaster het volgende:
het nieuws van vandaag
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |