Tof he, zo'n baan als beddentesterquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, net terug van werk, dus nu moet ik wakker worden.
en hij heeft er een stoel langs staan zodat hij ook kan uitrusten van het liggenquote:
Heel goedquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben afwasser, drink de laatste tijd ook behoorlijk wat koffie.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest op werk natuurlijk even bijslapen van vakantie... even een momentje zonder luidruchtige bouwvakkers in de buurtquote:
dan behoor je nou ook bij de echte mannenquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:40 schreef Gitaarmat het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mooi, als je binnen een uur hier bent, heb ik een afwas én koffie voor je!quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:40 schreef Gitaarmat het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi, als je binnen een uur hier bent, heb ik een afwas én koffie voor je!.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi, als je binnen een uur hier bent, heb ik een afwas én koffie voor je!.
donequote:
dat ding ingevuldquote:
shit weer een kloon kwijt whehehehequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, en hij heet eigenlijk esmee
Denters?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, en hij heet eigenlijk esmee
quote:
die lekkere meid.quote:
Casoncelliquote:
van de tonijn?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
pic's
whu the fuck is esmee denters![]()
alleen als het een verse isquote:
http://www.lmgtfy.com/?q=esmee+dentersquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
pic's
who the fuck is esmee denters![]()
Als ik der een knaak geef, houdt ze dan dr muil?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze jongedame, jij cultuurbarbaar!
Geef dan ten minste echt geldquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik der een knaak geef, houdt ze dan dr muil?
Prima pasta is dat....quote:
Goed bezigquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:05 schreef Pheno het volgende:
Net mijn eerste online potje gewonnenDaartegenover staan er mijn eerste 10 potjes verloren, maar dat mag de pret niet drukken
ben d'r nummer nou hier aan het draaienquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze jongedame, jij cultuurbarbaar!
Jij bent al voorzien van vrouw, dus ik stop er wel wat in bij Esmeequote:Op maandag 17 augustus 2009 19:06 schreef Pheno het volgende:
Ze mag d'r muil houden met iets van mij erin.
Het is streetfighter 4. Allebei de levensbalkjes zo laag als wat en dan een finisher inzetten die me normaal nooit lukt. Kutgamepad ookquote:
Dat passievequote:Op maandag 17 augustus 2009 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent al voorzien van vrouw, dus ik stop er wel wat in bij Esmee.
Wehehe klinkt als goed vermaak in ieder gevalquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is streetfighter 4. Allebei de levensbalkjes zo laag als wat en dan een finisher inzetten die me normaal nooit lukt. Kutgamepad ookVoor normale niet snelle games prima, maar voor een arcade fighter is het echt een reactietijd van een slowmotion pinguin.
Wat speel je?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:24 schreef Pheno het volgende:
Potje 20 dan maar. never mind, iedereen staat hoger in de ranking. In plaats dat ze even kijken na hoeveel punten je hebtnee, mag je tegen iemand die al maanden speelt. Nuttig
Ehh.. Bedoel je dat je eigenlijk wel inziet dat je niet zo langer samen kan werken met je collega's op kantoor/bij klanten?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:49 schreef Pheno het volgende:
Ik ga sporten. En net een mailtje gestuurd wat het begin van het einde is op mijn werk. Christus, wat een stelletje lijers daar zeg. Denk je dat het niet erger kan, flikken ze het gewoon nog een keer.
Primaire slut whores met hun dierlijke gevoelens iedere keerquote:Vrouwen worden tijdens het winkelen het liefst niet geconfronteerd met verkoopsters die veel mooier zijn dan zij. Ze zouden hier zelfs minder door gaan kopen.
Te mooi vrouwelijk winkelpersoneel wordt door de dames als bedreigend ervaren, zo blijkt uit onderzoek van de Universiteit van South Australia
quote:Tunesische verwacht twaalfling
Volgens Britse media staat een Tunesische vrouw op het punt een twaalfling ter wereld te brengen. Daarmee zou ze 'octomama' Nadya Suleman, die een achtling kreeg, de loef afsteken.
Zes jongens en meisjes
Meerdere kranten melden dat de lerares uit Gafsa zwanger is van zes zoontjes en zes dochtertjes. Na twee miskramen besloten de vrouw en haar echtgenoot om over te gaan tot een IVF-behandeling. Die sloeg blijkbaar behoorlijk goed aan.
'Geweldig wonder'
Ondanks de grote risico's van zo'n meervoudige zwangerschap zegt de vrouw, van wie de identiteit nog niet bekend gemaakt is, uit te kijken naar de bevalling. De familie spreekt over een 'geweldig wonder', aldus The Daily Mail .
Complete verrassing
Volgens de aanstaande vader, in lokale media Marwan genoemd, kwam het nieuws over de twaalfling als een complete verrassing. "In het begin dachten we dat we een tweeling zouden krijgen, maar er werden veel meer foetussen ontdekt", aldus Marwan, die docent is op een hogeschool. "Onze vreugde werd daardoor alleen maar groter."
Mogelijk natuurlijke bevalling
De zwangere vrouw heeft te kennen gegeven niet te kunnen wachten tot ze alle kinderen in haar armen kan nemen. Volgens Marwan hebben artsen gezegd dat de bevalling mogelijk op een natuurlijke wijze plaats kan vinden. (eb)
Daar heb ik nu niks aanquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als ik lesbisch zou zijn, zou je absoluut het overwegen waard zijn
Ja!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik wil je wel een troostknuf geven hoor![]()
Welterusten BXquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:45 schreef BrandX het volgende:
maar goed, ik ga een weloverwogen poging wagen om te slapentot morgen!
Toen ik ehmm jonger was, hield ik me ook met dat soort dingen bezig. Mijn leraar Latijn zei steeds wel "Ach joh laat dat getob met die vrouwen toch zitten, dat komt later wel een keer".quote:
Omdat types als ik zogenaamd niet stoer zijn. Maar later heb je er des te meer aanquote:
I keep telling myself just thatquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat types als ik zogenaamd niet stoer zijn. Maar later heb je er des te meer aan
Streetfighter 4. Eerst bekend onder streetfighter 2 superduper turbo weet ik wat allemaal voor extensies. Maar deze is wel tof met de hand getekend. En meteen online proberen en falenquote:
Nou ja, laat ik het zo zeggen, als een plan van aanpak bij ons blijft steken om nonredenen en de klant mij op mijn vrije dag belt begin ik langzamerhand redelijk pissed off te worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ehh.. Bedoel je dat je eigenlijk wel inziet dat je niet zo langer samen kan werken met je collega's op kantoor/bij klanten?
Ze komen er alleen zo laat achter. Ze willen gewoon tig keer op hun bek gaan.quote:
Te laaaaaatquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze komen er alleen zo laat achter. Ze willen gewoon tig keer op hun bek gaan.
Gaar volk ook eigenlijk, vrouwenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef Pheno het volgende:
En maar voor die bad boys gaan en elke keer weer in hoe om te gaan met je ex #450 posten
Nee precies, beetje entertainment moet je er wel in houden natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:43 schreef Pheno het volgende:
We zullen ze nooit begrijpen. Maar dat hoeft ook niet, anders komt de sleur er in.
En hoeveel sollicitaties zijn er al de deur uit?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:41 schreef Pheno het volgende:
Ah, mail terug van het werk. Ze gaan het zelf aanpassen. Toch wel
Ik ga me een beetje puntjes op de i zetten als ik een andere keiharde deadline heb.
Ik laat het cv nog even reviewen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoeveel sollicitaties zijn er al de deur uit?
Je moet wat tijdens het etenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zonder dr Phil kom ik de tijd ook wel door denk ik hoor_
Ja. Zoals eten. Kauwen soms. Slikken af en toe. Je bent er maar druk meequote:
dr phil kijken tijdens het eten is geen goed ideequote:
De outflux is hoger dan de influxquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dr phil kijken tijdens het eten is geen goed idee
TMIquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De outflux is hoger dan de influx
Godver. Soms zou ik wilen dat ik wat minder "nerdy" wasquote:
Aanstellert. Hoe nerdy ook, JIJ hebt een vrouw. Klaar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Godver. Soms zou ik wilen dat ik wat minder "nerdy" was.
.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanstellert. Hoe nerdy ook, JIJ hebt een vrouw. Klaar.
Want daar schiet je wat mee op?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Godver. Soms zou ik wilen dat ik wat minder "nerdy" was.
ja, maar dat ben ikquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanstellert. Hoe nerdy ook, JIJ hebt een vrouw. Klaar.
Nou en? Dat mag gewoon hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar dat ben ik
ik weet ook van transformators, Watt, Pascal, pseudoedelgassen en rpm
Je weet van Pascal?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar dat ben ik
ik weet ook van transformators, Watt, Pascal, pseudoedelgassen en rpm
kloptquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en? Dat mag gewoon hoorHet is hier geen Iran of zo
Waarvan aktequote:Op maandag 17 augustus 2009 23:43 schreef NanKing het volgende:
Hoi! Ik kom MPG even uitlachen!
HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!
Wantquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:43 schreef NanKing het volgende:
Nouwww ik ken damart toch wel als iemand die wel voor hetere vuren gestaan heeftquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:44 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt
DaMart slikte pas bijna een theezakje in omdat ik vertelde dat ik een jurk aanhad
en ik weet precies waaromquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:43 schreef NanKing het volgende:
ja, hij heeft geprobeerd decolletéfoto's te maken /madquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouwww ik ken damart toch wel als iemand die wel voor hetere vuren gestaan heeft
Omdat het een a-romantisch knurftje is?quote:
Ja duhquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, hij heeft geprobeerd decolletéfoto's te maken /mad
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja duh![]()
"geprobeerd" alsof dat ZIJN schuld is
schiet maar eens om die meloenen heen, zonder fisheyelens
Mijn volgende camera wordt er een met groothoeklens, dan lukt het vast wélquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, hij heeft geprobeerd decolletéfoto's te maken /mad
GMTAquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn volgende camera wordt er een met groothoeklens, dan lukt het vast wél.
Noujaquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Omdat het een a-romantisch knurftje is.
Heeft ze weer zitten roddelen in CPR /mad?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Omdat het een a-romantisch knurftje is.
Wat heb je gedaan? Waarom lachen ze je uit?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft ze weer zitten roddelen in CPR /mad?
nee hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft ze weer zitten roddelen in CPR /mad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je normaal een macrolens nodig hebt voor een portretfoto van Muck.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Waarom lachen ze je uit?
Die kun je prima eten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 04:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zal een hint geven.
Rozenblaadjes.
"De penis moet in de vagina. Nee, in het oor wordt normaal niet echt als fijn ervaren.".quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
af en toe wordt je echt moe van mensen![]()
10x iets uitleggen en dan het nog het niet begrijpen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 17-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 066 Pheno
02. 037 goldfinger1963
03. 033 indahnesia.com
04. 028 Muck
05. 027 Dr_Flash
06. 024 marcb1974
07. 023 MPG
08. 019 BrandX
09. 016 OA
10. 014 dndiek
11. 013 DaMart
12. 007 Pien85
13. 005 _F.U.B.A.R_
14. 005 Sjowhan
15. 005 Fha
16. 004 MaleDuck
17. 004 Gitaarmat
18. 003 Aarti
19. 002 JortK
20. 002 MrManiak
Reeks-statistieken!
Leuk hoor, dat je gewonnen hebt, het boek is wel aan LL besteed volgens mijquote:
ik ook... ben gelukkig do en vr vrij... maar mn echte vakantie komt pas in november...quote:
Mijnes in 2011quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook... ben gelukkig do en vr vrij... maar mn echte vakantie komt pas in november...
Yup.quote:
Ik ben zaterdag en zondag vrij, maar ik ga over 4 weken op onderzoek uit!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook... ben gelukkig do en vr vrij... maar mn echte vakantie komt pas in november...
Goh. Wat een verrassing.quote:Berichtensite Twitter blijkt vooral gebruikt te worden voor ''zinloos gebabbel''. Slechts een kleine 9 procent van de tweets heeft voldoende waarde om ze door te sturen.
quote:
Ja eigenlijk wel. Toch nog 9 procent wat als redelijk genoeg wordt gezien om door te sturen.quote:
Ik ook, gelukkig dat ik vanaf morgen wat daagjes vrij ben.. Even geen werk, enkel voor mezelf dingen doenquote:
haha, daar heb je wel een punt jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Toch nog 9 procent wat als redelijk genoeg wordt gezien om door te sturen.
Als dat de previews van de nieuwe baggerlayout van Danny isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Toch nog 9 procent wat als redelijk genoeg wordt gezien om door te sturen.
je date een oempaloempa of piggelmee?quote:
Ik zal ook een hint geven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 04:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zal een hint geven.
Rozenblaadjes.
Gefeliciteerd LLquote:
Dus jullie kwamen in jullie hotelkamer, er lagen rozenblaadjes op bed en terwijl Muck er verliefd en helemaal vrolijk naar keek, met smeltend hart, riep jij een kamermeisje en foeterde je haar uit omdat je bed niet schoon was?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal ook een hint geven.
Ik mot geen troep op me bed.
ah, mijn romanticusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
bijna!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus jullie kwamen in jullie hotelkamer, er lagen rozenblaadjes op bed en terwijl Muck er verliefd en helemaal vrolijk naar keek, met smeltend hart, riep jij een kamermeisje en foeterde je haar uit omdat je bed niet schoon was?.
je neukt ook met warm weer onder de lakens?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
we hadden geen balkonquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij pakte het dekbed op en schudde het op balkon uit?.
ja natuurlijkquote:
Het had toch gekund dat jullie een airco hadden ipv raam dat open konquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ja natuurlijk
we waren in Parijs, niet in Tsjetsjenië
allebeiquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het had toch gekund dat jullie een airco hadden ipv raam dat open kon.
nee hoor, hij deed het zelf openquote:Maar goed, dat raam zal wel de hele vakantie dicht hebben gezeten op verzoek van MPG, bang dat er meer blaadjes naar binnen zouden waaien.
Bijnaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus jullie kwamen in jullie hotelkamer, er lagen rozenblaadjes op bed en terwijl Muck er verliefd en helemaal vrolijk naar keek, met smeltend hart, riep jij een kamermeisje en foeterde je haar uit omdat je bed niet schoon was?.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:18 schreef DaMart het volgende:
Maar MPG kan zijn werk niet goed loslaten dus.
Kan hij geen slablaadjes PWN'en, PWN't hij wel rozenblaadjes.
Ja, dat hadden we al gelezen.quote:
Tof ideequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:23 schreef Pheno het volgende:
Oh, btw, MPG. Zullen we nog een historisch KSC filmpje maken? Voor de 1500ste topic?
quote:Top 100 van maandag 17 augustus 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
11. 127 Pheno
57. 069 Dr_Flash
tomaatquote:
ziet er wel lekker uit, maar dat alleen als lunch vind ik dan wel een beetje karig...quote:
quote:
Hier 6 vanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ziet er wel lekker uit, maar dat alleen als lunch vind ik dan wel een beetje karig...
quote:
En lekker. Ook als tomatensapquote:
met mayo en komkommer erop is het nog lekkerderquote:
Ja, dat wilt mijn vrouw gaan doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:56 schreef Muck het volgende:
Zeg Pinguin, zegt amigurumi je iets?
niet alleen je vrouwquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat wilt mijn vrouw gaan doen.
Ze heeft al een cactus patroon.
haak maar een MPG je.quote:
Ga je mij aan de haak slaanquote:
neequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen wat het nut is van een KVM-kabel met aan beide kanten een VGA-stekker, en slechts aan EEN kant 2 PS2-stekkers?Waarom bestaan die dingen überhaupt? Want ik heb nou dus de verkeerde geleverd gekregen
Voor tiepdozen die te dom zijn om te poepen? Zodat ze wel kunnen tiepen, maar hun geneuzel ergens in het grote niets verdwijnt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen wat het nut is van een KVM-kabel met aan beide kanten een VGA-stekker, en slechts aan EEN kant 2 PS2-stekkers?Waarom bestaan die dingen überhaupt? Want ik heb nou dus de verkeerde geleverd gekregen
quote:
1 tevroegquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:59 schreef DaMart het volgende:
17:00, einde werktijd en OA gaat naar huis.
Neequote:
FOK! was 1 te laatquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:00 schreef DaMart het volgende:
De FOK!-klok loopt een minuut achter.
De FOK!-klok loopt exact gelijk met de klok van mijn pcquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:00 schreef DaMart het volgende:
De FOK!-klok loopt een minuut achter.
Mart was 1 te vroegquote:
ik ga zo koken en dan ook lezen denk ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:02 schreef DaMart het volgende:
Nu sporten, kan ik daarna weer met een boek op balkon gaan zitten [ afbeelding ]
Bij de meesten is het toch:quote:
bij mij nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij de meesten is het toch:
![]()
![]()
![]()
![]()
of niet?
Ofquote:
ja ik ga er nu inderdaad vandoor... mag ook wel na 11 uur werkenquote:
11 uurquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja ik ga er nu inderdaad vandoor... mag ook wel na 11 uur werken
Fhaquote:
Nopequote:
WPzquote:
Voor crew is dat ook leukerquote:
of V&A?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je dan al een sollicitatie voor KLB gemaild?.
Al lang. Wordt meegenomen etc, I can predict the story.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je dan al een sollicitatie voor KLB gemaild?.
Lekkerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef Sjowhan het volgende:
Net 20 minuutjes thuis. Pizza in de oven
Is alweer opquote:
Ze zijn gewoon laat met versturenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:31 schreef Fha het volgende:
De bruiloft is 11 september en nog steeds zijn er geen uitnodigingen verstuurd. Ben ik een hele slechte getuige als ik nog steeds niet geloof dat het echt door gaat?
Die vind ik niet lekker want die hebben van die dikke bodems (toch?). IK benquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is alweer op.
Heb van die big pizza's, maar bak maar een halve af, wat genoeg is. Ook past er geen hele in de oven
.
Wel van Wagner. Die smaakte toch minder dan de Dr. Oetker Big American Pizza
Mjah nouja lijkt me redelijk essentieel om daar een beetje op tijd mee te zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon laat met versturen
Nja, met hele dunnetjes eet ik de pizza wel op, maar dan heb ik nog trekquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Die vind ik niet lekker want die hebben van die dikke bodems (toch?). IK benop de Casa Mama dinges pizzas
Ik heb bij de dikke ook nog steeds honger daarnaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, met hele dunnetjes eet ik de pizza wel op, maar dan heb ik nog trek.
Dan maar een halve dikke
Zijn wij familie ofzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb bij de dikke ook nog steeds honger daarna
Stiekemquote:
Coolquote:
Wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |