quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:18 schreef DaMart het volgende:
Maar MPG kan zijn werk niet goed loslaten dus.
Kan hij geen slablaadjes PWN'en, PWN't hij wel rozenblaadjes.
Ja, dat hadden we al gelezen.quote:
Tof ideequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:23 schreef Pheno het volgende:
Oh, btw, MPG. Zullen we nog een historisch KSC filmpje maken? Voor de 1500ste topic?
quote:Top 100 van maandag 17 augustus 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
11. 127 Pheno
57. 069 Dr_Flash
tomaatquote:
ziet er wel lekker uit, maar dat alleen als lunch vind ik dan wel een beetje karig...quote:
quote:
Hier 6 vanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ziet er wel lekker uit, maar dat alleen als lunch vind ik dan wel een beetje karig...
quote:
En lekker. Ook als tomatensapquote:
met mayo en komkommer erop is het nog lekkerderquote:
Ja, dat wilt mijn vrouw gaan doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:56 schreef Muck het volgende:
Zeg Pinguin, zegt amigurumi je iets?
niet alleen je vrouwquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat wilt mijn vrouw gaan doen.
Ze heeft al een cactus patroon.
haak maar een MPG je.quote:
Ga je mij aan de haak slaanquote:
neequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen wat het nut is van een KVM-kabel met aan beide kanten een VGA-stekker, en slechts aan EEN kant 2 PS2-stekkers?Waarom bestaan die dingen überhaupt? Want ik heb nou dus de verkeerde geleverd gekregen
Voor tiepdozen die te dom zijn om te poepen? Zodat ze wel kunnen tiepen, maar hun geneuzel ergens in het grote niets verdwijnt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen wat het nut is van een KVM-kabel met aan beide kanten een VGA-stekker, en slechts aan EEN kant 2 PS2-stekkers?Waarom bestaan die dingen überhaupt? Want ik heb nou dus de verkeerde geleverd gekregen
quote:
1 tevroegquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:59 schreef DaMart het volgende:
17:00, einde werktijd en OA gaat naar huis.
Neequote:
FOK! was 1 te laatquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:00 schreef DaMart het volgende:
De FOK!-klok loopt een minuut achter.
De FOK!-klok loopt exact gelijk met de klok van mijn pcquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:00 schreef DaMart het volgende:
De FOK!-klok loopt een minuut achter.
Mart was 1 te vroegquote:
ik ga zo koken en dan ook lezen denk ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:02 schreef DaMart het volgende:
Nu sporten, kan ik daarna weer met een boek op balkon gaan zitten [ afbeelding ]
Bij de meesten is het toch:quote:
bij mij nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij de meesten is het toch:
![]()
![]()
![]()
![]()
of niet?
Ofquote:
ja ik ga er nu inderdaad vandoor... mag ook wel na 11 uur werkenquote:
11 uurquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja ik ga er nu inderdaad vandoor... mag ook wel na 11 uur werken
Fhaquote:
Nopequote:
WPzquote:
Voor crew is dat ook leukerquote:
of V&A?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je dan al een sollicitatie voor KLB gemaild?.
Al lang. Wordt meegenomen etc, I can predict the story.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je dan al een sollicitatie voor KLB gemaild?.
Lekkerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef Sjowhan het volgende:
Net 20 minuutjes thuis. Pizza in de oven
Is alweer opquote:
Ze zijn gewoon laat met versturenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:31 schreef Fha het volgende:
De bruiloft is 11 september en nog steeds zijn er geen uitnodigingen verstuurd. Ben ik een hele slechte getuige als ik nog steeds niet geloof dat het echt door gaat?
Die vind ik niet lekker want die hebben van die dikke bodems (toch?). IK benquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is alweer op.
Heb van die big pizza's, maar bak maar een halve af, wat genoeg is. Ook past er geen hele in de oven
.
Wel van Wagner. Die smaakte toch minder dan de Dr. Oetker Big American Pizza
Mjah nouja lijkt me redelijk essentieel om daar een beetje op tijd mee te zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon laat met versturen
Nja, met hele dunnetjes eet ik de pizza wel op, maar dan heb ik nog trekquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Die vind ik niet lekker want die hebben van die dikke bodems (toch?). IK benop de Casa Mama dinges pizzas
Ik heb bij de dikke ook nog steeds honger daarnaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, met hele dunnetjes eet ik de pizza wel op, maar dan heb ik nog trek.
Dan maar een halve dikke
Zijn wij familie ofzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb bij de dikke ook nog steeds honger daarna
Stiekemquote:
Coolquote:
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |