SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Ik moet in de vakantie een biologie PO en een scheikunde PW maken![]()
Denk ik ook.quote:
Praktische Opdracht, en het gaat over kaasquote:
Ik heb nog 3 wekenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:11 schreef Klonk het volgende:
dat was zo leuk om te doen, al die etters die met een zure kop hun pakket in ontvangst namen en dan oh, is je vakantie al bijna voorbij, nou veel plezier dan maar
Dit gaat leuk wordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Praktische Opdracht, en het gaat over kaas
Daarbij is het enorm saai omdat op havo4 niveau is, terwijl ik eigenlijk mijn vwo-diploma al had moeten hebben (als ik wat minder lui was)
Ik ben in VWO4 blijven zitten, en nu in VWO5 nog een keerquote:
dan zou ik die drie weken vakantie nuttig proberen te gebruikenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ben in VWO4 blijven zitten, en nu in VWO5 nog een keerKom bij mensen in de klas die twee jaar jonger zijn dan mij
Ja... als ik voor beide geen 6,0 haal (minimaal), dan mág ik niet eens naar havo5 en moet ik van school afquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan zou ik die drie weken vakantie nuttig proberen te gebruiken
Je had je VWO al moeten hebben maar je doet nu havo 4?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Praktische Opdracht, en het gaat over kaas
Daarbij is het enorm saai omdat op havo4 niveau is, terwijl ik eigenlijk mijn vwo-diploma al had moeten hebben (als ik wat minder lui was)
Houd je bek dan dicht, ik heb nog minder dan 1 weekquote:
Het is "jonger dan ik"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ben in VWO4 blijven zitten, en nu in VWO5 nog een keerKom bij mensen in de klas die twee jaar jonger zijn dan mij
dan kun je volgend jaar zelf schoolboeken bezorgenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja... als ik voor beide geen 6,0 haal (minimaal), dan mág ik niet eens naar havo5 en moet ik van school af
Alleen is mijn motivatie op dit moment 0
Leer eens lezen manquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je had je VWO al moeten hebben maar je doet nu havo 4?
Wat slechtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is "jonger dan ik".
Veel plezier met je boek voor Nederlands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |