Tof he, zo'n baan als beddentesterquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, net terug van werk, dus nu moet ik wakker worden.
en hij heeft er een stoel langs staan zodat hij ook kan uitrusten van het liggenquote:
Heel goedquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben afwasser, drink de laatste tijd ook behoorlijk wat koffie.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest op werk natuurlijk even bijslapen van vakantie... even een momentje zonder luidruchtige bouwvakkers in de buurtquote:
dan behoor je nou ook bij de echte mannenquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:40 schreef Gitaarmat het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mooi, als je binnen een uur hier bent, heb ik een afwas én koffie voor je!quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:40 schreef Gitaarmat het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi, als je binnen een uur hier bent, heb ik een afwas én koffie voor je!.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi, als je binnen een uur hier bent, heb ik een afwas én koffie voor je!.
donequote:
dat ding ingevuldquote:
shit weer een kloon kwijt whehehehequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, en hij heet eigenlijk esmee
Denters?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, en hij heet eigenlijk esmee
quote:
die lekkere meid.quote:
Casoncelliquote:
van de tonijn?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
pic's
whu the fuck is esmee denters![]()
alleen als het een verse isquote:
http://www.lmgtfy.com/?q=esmee+dentersquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
pic's
who the fuck is esmee denters![]()
Als ik der een knaak geef, houdt ze dan dr muil?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze jongedame, jij cultuurbarbaar!
Geef dan ten minste echt geldquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik der een knaak geef, houdt ze dan dr muil?
Prima pasta is dat....quote:
Goed bezigquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:05 schreef Pheno het volgende:
Net mijn eerste online potje gewonnenDaartegenover staan er mijn eerste 10 potjes verloren, maar dat mag de pret niet drukken
ben d'r nummer nou hier aan het draaienquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze jongedame, jij cultuurbarbaar!
Jij bent al voorzien van vrouw, dus ik stop er wel wat in bij Esmeequote:Op maandag 17 augustus 2009 19:06 schreef Pheno het volgende:
Ze mag d'r muil houden met iets van mij erin.
Het is streetfighter 4. Allebei de levensbalkjes zo laag als wat en dan een finisher inzetten die me normaal nooit lukt. Kutgamepad ookquote:
Dat passievequote:Op maandag 17 augustus 2009 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent al voorzien van vrouw, dus ik stop er wel wat in bij Esmee.
Wehehe klinkt als goed vermaak in ieder gevalquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is streetfighter 4. Allebei de levensbalkjes zo laag als wat en dan een finisher inzetten die me normaal nooit lukt. Kutgamepad ookVoor normale niet snelle games prima, maar voor een arcade fighter is het echt een reactietijd van een slowmotion pinguin.
Wat speel je?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:24 schreef Pheno het volgende:
Potje 20 dan maar. never mind, iedereen staat hoger in de ranking. In plaats dat ze even kijken na hoeveel punten je hebtnee, mag je tegen iemand die al maanden speelt. Nuttig
Ehh.. Bedoel je dat je eigenlijk wel inziet dat je niet zo langer samen kan werken met je collega's op kantoor/bij klanten?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:49 schreef Pheno het volgende:
Ik ga sporten. En net een mailtje gestuurd wat het begin van het einde is op mijn werk. Christus, wat een stelletje lijers daar zeg. Denk je dat het niet erger kan, flikken ze het gewoon nog een keer.
Primaire slut whores met hun dierlijke gevoelens iedere keerquote:Vrouwen worden tijdens het winkelen het liefst niet geconfronteerd met verkoopsters die veel mooier zijn dan zij. Ze zouden hier zelfs minder door gaan kopen.
Te mooi vrouwelijk winkelpersoneel wordt door de dames als bedreigend ervaren, zo blijkt uit onderzoek van de Universiteit van South Australia
quote:Tunesische verwacht twaalfling
Volgens Britse media staat een Tunesische vrouw op het punt een twaalfling ter wereld te brengen. Daarmee zou ze 'octomama' Nadya Suleman, die een achtling kreeg, de loef afsteken.
Zes jongens en meisjes
Meerdere kranten melden dat de lerares uit Gafsa zwanger is van zes zoontjes en zes dochtertjes. Na twee miskramen besloten de vrouw en haar echtgenoot om over te gaan tot een IVF-behandeling. Die sloeg blijkbaar behoorlijk goed aan.
'Geweldig wonder'
Ondanks de grote risico's van zo'n meervoudige zwangerschap zegt de vrouw, van wie de identiteit nog niet bekend gemaakt is, uit te kijken naar de bevalling. De familie spreekt over een 'geweldig wonder', aldus The Daily Mail .
Complete verrassing
Volgens de aanstaande vader, in lokale media Marwan genoemd, kwam het nieuws over de twaalfling als een complete verrassing. "In het begin dachten we dat we een tweeling zouden krijgen, maar er werden veel meer foetussen ontdekt", aldus Marwan, die docent is op een hogeschool. "Onze vreugde werd daardoor alleen maar groter."
Mogelijk natuurlijke bevalling
De zwangere vrouw heeft te kennen gegeven niet te kunnen wachten tot ze alle kinderen in haar armen kan nemen. Volgens Marwan hebben artsen gezegd dat de bevalling mogelijk op een natuurlijke wijze plaats kan vinden. (eb)
Daar heb ik nu niks aanquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als ik lesbisch zou zijn, zou je absoluut het overwegen waard zijn
Ja!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik wil je wel een troostknuf geven hoor![]()
Welterusten BXquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:45 schreef BrandX het volgende:
maar goed, ik ga een weloverwogen poging wagen om te slapentot morgen!
Toen ik ehmm jonger was, hield ik me ook met dat soort dingen bezig. Mijn leraar Latijn zei steeds wel "Ach joh laat dat getob met die vrouwen toch zitten, dat komt later wel een keer".quote:
Omdat types als ik zogenaamd niet stoer zijn. Maar later heb je er des te meer aanquote:
I keep telling myself just thatquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat types als ik zogenaamd niet stoer zijn. Maar later heb je er des te meer aan
Streetfighter 4. Eerst bekend onder streetfighter 2 superduper turbo weet ik wat allemaal voor extensies. Maar deze is wel tof met de hand getekend. En meteen online proberen en falenquote:
Nou ja, laat ik het zo zeggen, als een plan van aanpak bij ons blijft steken om nonredenen en de klant mij op mijn vrije dag belt begin ik langzamerhand redelijk pissed off te worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ehh.. Bedoel je dat je eigenlijk wel inziet dat je niet zo langer samen kan werken met je collega's op kantoor/bij klanten?
Ze komen er alleen zo laat achter. Ze willen gewoon tig keer op hun bek gaan.quote:
Te laaaaaatquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze komen er alleen zo laat achter. Ze willen gewoon tig keer op hun bek gaan.
Gaar volk ook eigenlijk, vrouwenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef Pheno het volgende:
En maar voor die bad boys gaan en elke keer weer in hoe om te gaan met je ex #450 posten
Nee precies, beetje entertainment moet je er wel in houden natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:43 schreef Pheno het volgende:
We zullen ze nooit begrijpen. Maar dat hoeft ook niet, anders komt de sleur er in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |