En hoeveel sollicitaties zijn er al de deur uit?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:41 schreef Pheno het volgende:
Ah, mail terug van het werk. Ze gaan het zelf aanpassen. Toch wel
Ik ga me een beetje puntjes op de i zetten als ik een andere keiharde deadline heb.
Ik laat het cv nog even reviewen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoeveel sollicitaties zijn er al de deur uit?
Je moet wat tijdens het etenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zonder dr Phil kom ik de tijd ook wel door denk ik hoor_
Ja. Zoals eten. Kauwen soms. Slikken af en toe. Je bent er maar druk meequote:
dr phil kijken tijdens het eten is geen goed ideequote:
De outflux is hoger dan de influxquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dr phil kijken tijdens het eten is geen goed idee
TMIquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De outflux is hoger dan de influx
Godver. Soms zou ik wilen dat ik wat minder "nerdy" wasquote:
Aanstellert. Hoe nerdy ook, JIJ hebt een vrouw. Klaar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Godver. Soms zou ik wilen dat ik wat minder "nerdy" was.
.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanstellert. Hoe nerdy ook, JIJ hebt een vrouw. Klaar.
Want daar schiet je wat mee op?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Godver. Soms zou ik wilen dat ik wat minder "nerdy" was.
ja, maar dat ben ikquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanstellert. Hoe nerdy ook, JIJ hebt een vrouw. Klaar.
Nou en? Dat mag gewoon hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar dat ben ik
ik weet ook van transformators, Watt, Pascal, pseudoedelgassen en rpm
Je weet van Pascal?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar dat ben ik
ik weet ook van transformators, Watt, Pascal, pseudoedelgassen en rpm
kloptquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en? Dat mag gewoon hoorHet is hier geen Iran of zo
Waarvan aktequote:Op maandag 17 augustus 2009 23:43 schreef NanKing het volgende:
Hoi! Ik kom MPG even uitlachen!
HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!
Wantquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:43 schreef NanKing het volgende:
Nouwww ik ken damart toch wel als iemand die wel voor hetere vuren gestaan heeftquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:44 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt
DaMart slikte pas bijna een theezakje in omdat ik vertelde dat ik een jurk aanhad
en ik weet precies waaromquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:43 schreef NanKing het volgende:
ja, hij heeft geprobeerd decolletéfoto's te maken /madquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouwww ik ken damart toch wel als iemand die wel voor hetere vuren gestaan heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |