En nee Tibo de Bibo ook (nog) nietquote:
Vertel nou van Tibooooquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Nee, niemand komt aan de man hier.
We zijn gedoemd om single te blijven.
Eigenlijk kunnen we [Singles] en [Homo] gewoon samenvoegen!
volgens mij zijn er meer couples dan singlesquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:30 schreef Ang3l het volgende:
tot over twee maanden dan is het uitquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Vertel nou van Tiboooo
En ik kom wel aan de man. Echt wel.
Dit wordt iets, ik voel het gewoon.
Het is met vlinders en liefdesliedjes begrijpen enzo
Don't rain on my paradequote:Op maandag 17 augustus 2009 16:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tot over twee maanden dan is het uit
Ja jemig, ieder voorgaand topic heeft al volgestaan met mijn verhalen over hem!quote:
Het is niet met vuurwerk en violenquote:En ik kom wel aan de man. Echt wel.
Dit wordt iets, ik voel het gewoon.
Het is met vlinders en liefdesliedjes begrijpen enzo
Onze topic-optimist heeft gesprokenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tot over twee maanden dan is het uit
just keepin it realquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onze topic-optimist heeft gesproken
Tibo is commitmentphobic!quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jemig, ieder voorgaand topic heeft al volgestaan met mijn verhalen over hem!
Kort samengevat: leuk op stap geweest, semi nonchalant verhaal over relaties en dat hij erg aan zijn single status gehecht is, daarna elkaars vrienden ontmoet, alles klikt, vervolgens veel meer gezien dan eerst, zowel feestend als lief samen lepelend en dat is waar het nu staat.
[..]
Ik ben obsessief luisteraar van Built to Last van Meleequote:Het is niet met vuurwerk en violen
't Is niet met goud en diamant
Niet met een duel en met pistolen
Het is niet met palmen en een strand
't Is niet met een jacht in Portofino
't Is niet met champagne bij een haard
't Is niet met een Griek of een latino
't Is niet met een prins of met een paard
Het is met z'n sokken in je wasmand
Met z'n hemden aan je lijn
't Is met z'n strepen in je pleepot
Die ook niet meer weg te krijgen zijn
Maar ook met ontbijt op zondagmorgen
Als 'ie roerei voor je maakt
Of als 'ie met een rare muts op
Op je bed springt, poedelnaakt
Het is niet met vuurwerk en violen
Het is niet met palmen en een strand
't Is niet met een Griek of een Latino
Het is met de kranten die hij wegbrengt
Met 't grasveld dat 'ie maait
't Is net als 'ie in de trein voorbij komt
Dat 'ie dan nog even naar je zwaait
Het is met de paling die hij meeneemt
Van de beste palingtent
En met een glaasje koude riesling
Op precies 't goeie moment
't Is wel niet met vuurwerk en violen
't Is wel niet met palmen en een strand
't Is niet met een Griek of een latino
Het is met de trui die hij je omslaat
Als 't koud is op 't strand
't Is met "kom op, we gaan uit eten"
Als je piepers zijn verbrand
't Is met z'n adem in 't donker
Als je thuiskomt in de nacht
Als je stil bij 'm in bed kruipt
En hij is helemaal warm en zacht
Kloptquote:
Welke wil je zien?quote:[..]
Ik ben obsessief luisteraar van Built to Last van Melee
Overigens: doen wij tezamen een bandje op Lowlands?
Ik vind dat een hele lieve uitleg. Daar moet je aan vasthouden, ouwetje.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KloptEn de theorie van mijn vrienden is dat ie erg schrikt van wat voor enorm leuk vriendje ik ben en daarom verstard
Ja. Juist.
![]()
[..]
Passion Pitquote:Welke wil je zien?
Ja beetje naief als ik me daaraan vastklamp hequote:Op maandag 17 augustus 2009 16:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind dat een hele lieve uitleg. Daar moet je aan vasthouden, ouwetje.
quote:[..]
Passion Pit
Metric
LilyAllen
La Roux
Peaches
Beirut
Arctic Monkeys (maybe)
Vampire Weekend
The Prodigy.
Everybody needs a crutch, dearquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja beetje naief als ik me daaraan vastklamp he
[..]
Zullen we dan een biertje drinken op de campingquote:Die met de streep erdoor ga ik alleen als ik niets anders heb. Al wil een vriend van me wel heel graag naar Vampire Weekend. Ik vind dat 2 nr's leuk of zo
Especially a grandpaquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Everybody needs a crutch, dear
Surequote:[..]
Zullen we dan een biertje drinken op de camping?
Sweaty dancemovesquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Especially a grandpa
[..]
SureOf de 24 uurs tent!
Van het lachen?quote:
Nou jah, ze heeft wel een punt over het publiek en de borsten van Patricia Paayquote:
Zondermeerquote:
Oh komop!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:28 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nou jah, ze heeft wel een punt over het publiek en de borsten van Patricia Paay.
Hey keukenkastjequote:
Desondanks heeft ze toch gelijk over Patries die haar carrière een push heeft gegeven met d'r borstenquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
Oh komop!
als je niet tegen kritiek kan moet je niet mee doen, zo simpel is het.
Ik vind mezelf ook geweldig zingen, maar ik weet dat als ik mee doe dat heel het land blauw ligt van het lachen..
Er zit echt een verschil tussen zelfspot en jezelf voor lul zetten.
Hoi de jongeling keert terugquote:
en dat doet mij goedquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:43 schreef Xiance het volgende:
* Xiance maakt ruzie met UPC
enfin,. ik ben er weer
quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:47 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Desondanks heeft ze toch gelijk over Patries die haar carrière een push heeft gegeven met d'r borsten.
zondermeer, zaterdag was feest!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat doet mij goed![]()
zaterdag was leuk
They should be shot.quote:
SBS6quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat had ze anders verwacht dan?
Het is SBS6 for crying out loud!
Ze zeggen dat ik een slecht meisje ben...quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi de jongeling keert terug![]()
en nog steeds van plan om mij in onze huwelijksnacht te vermoorden in het 2 persoonsbad ?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik een slecht meisje ben...
Cool it, little miss Wings!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Good girls go to Heaven (je weet wel, daar bij 7th Heaven en Touched by een ANnel), bad girls go everywhere!
Once again!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hey keukenkastjeVerliefd, las ik?
toemaarquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:23 schreef wonderer het volgende:
Pff. Mijn broertje moet 4500 betalen vanwege het concurrentiebeding in zijn contract.
Don't make me do an American History X curb-kick on your pearly whites!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Cool it, little miss Wings!
Don't make me angel your face to da curb.
To.Da.Curb!
Nou,quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Zozoquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:23 schreef wonderer het volgende:
Pff. Mijn broertje moet 4500 betalen vanwege het concurrentiebeding in zijn contract.
Ik ken er maar 1!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou,&
,
&
,
&
en tenslotte
&
. Dat zijn toch al 4 [homo]-koppels.
You ain't tough, you ain't hardquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don't make me do an American History X curb-kick on your pearly whites!
Vergeet je zomaar opeensquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou,&
,
&
,
&
en tenslotte
&
. Dat zijn toch al 4 [homo]-koppels.
Jaiks. En was het een kwestie van "Hij had het moeten weten/lezen" of een erg lullig klein lettertje schuine streep naaistreek?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:23 schreef wonderer het volgende:
Ik ken welquote:
Girl, you gayer than a handbag full o'rainbows!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
You ain't tough, you ain't hard
I roll with gangs, hoe!
I shoot up on heroin in da school bathroom, hoe!
You just like Jesus-juice, hoe!
Maar we hebben het toch over koppels en niet over sexcapades?quote:
You let dem heffas fuck ya in yo ass, hoe!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Girl, you gayer than a handbag full o'rainbows!
Och ik vergat Dirrk & Pieterquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Peter & Des, Gellarboy (of hoe dan ook heet) en dinges, Fulco & error,en
.
Eerlijk gezegd weet ik het niet precies, maar ik denk dat hij zich vooral onaantastbaar voelde en dacht "ah, ze moeten niet zeiken, ik doe het gewoon"quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaiks. En was het een kwestie van "Hij had het moeten weten/lezen" of een erg lullig klein lettertje schuine streep naaistreek?
I'm making a fuck that bitch-hoe in the ass for 50 cents line at Lowlands you mothafuckah!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
You let dem heffas fuck ya in yo ass, hoe!
Dat laatste is dan idd erg vervelend, dat eerste van hem is... mja.... niet slim.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik het niet precies, maar ik denk dat hij zich vooral onaantastbaar voelde en dacht "ah, ze moeten niet zeiken, ik doe het gewoon"
Voor hem boeit het niet zo, maar mijn ouders draaien ervoor op omdat hij het geld niet heeft.
Error post hier heel af en toe nog wel eens.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och ik vergat Dirrk & Pieter![]()
Fulco & Error zegt me niks
En Wie zijnen
?
Hij betaalt het wel terug, maar hij wil bijvoorbeeld weer bij mijn ouders intrekken om het geld van zijn huur uit te sparenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste is dan idd erg vervelend, dat eerste van hem is... mja.... niet slim.
Ja, dat is dom.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik het niet precies, maar ik denk dat hij zich vooral onaantastbaar voelde en dacht "ah, ze moeten niet zeiken, ik doe het gewoon"
Ik weet dus niet precies wat er is voorgevallen, maar hem kennende...quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, dat is dom.. Hij had beter eerst tegen zijn werkgever kunnen zeggen dat hij zich niet langer gebonden voelde door het beding, ipv contractbreuk plegen.
.
Hebben we een geheim koppel hier?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Error post hier heel af en toe nog wel eens.. En Fulco in morfologische zin eigenlijk ook nog. En wie
&
zeg ik niet. Want anders ben ik mijn leven niet zeker.
.
.
ik denk niet dat ik naar de prodigy maar naar de Amsterdam Klezmer band ga.zekr als ska p als goed voorafje dientquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat zien ik gaat keukenkastje ook naar Lowlands
Het leukste van lowlands vind ik vaak nieuwe dingen ontdekken
hoewel Beirut ook op mijn lijstje staat en natuurlijk Grace Jones
staat er dit jaar ook bijv ook paolo Nutinni. devotchka, Nina Kinert en Kitty, Daysey en lewis op het menu voor mij.
Zo heb ik voor mij vorig jaar de dresden Dolls ontdekt en Ang3l houdt er maar rekening mee dat Patrick Wolf zaterdagvond ook de magneetbar nog wel aan zal doen
is er dan toch nog hoop voor mij?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:28 schreef Yurithemaster het volgende:
niemand?
gewoon ontkennen, doe ik ook altijdquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
en Berry?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jemig, ieder voorgaand topic heeft al volgestaan met mijn verhalen over hem!
Kort samengevat: leuk op stap geweest, semi nonchalant verhaal over relaties en dat hij erg aan zijn single status gehecht is, daarna elkaars vrienden ontmoet, alles klikt, vervolgens veel meer gezien dan eerst, zowel feestend als lief samen lepelend en dat is waar het nu staat.
O hebben we een secret couple?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Error post hier heel af en toe nog wel eens.. En Fulco in morfologische zin eigenlijk ook nog. En wie
&
.
.
Kippigheid.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en Berry?
Cherryberry
Dat was toch de middelste op de foto die je gisteren op Citydance had gezien, of speelt mijn kippigheid me weer parten?
en hoe zou het met ajuu zijn ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
&
.
.
Waarom moet ik daar rekening mee houden?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
en Ang3l houdt er maar rekening mee dat Patrick Wolf zaterdagvond ook de magneetbar nog wel aan zal doen
Heb je te veel cola op?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik naar de prodigy maar naar de Amsterdam Klezmer band ga.zekr als ska p als goed voorafje dient
Helmert Woudenberg kan ik iedereen erg aanraden, de voorstelling, maar zeker ook de workshop als je van theater houdt ga dan ook naar Okrater.
ik wil al jaren iets van dans gaan zien, jij Ang3l, scapino sprak me wel aan?
ook wat films, 9 en taking woodstock zeker.
En wat vinden we van de staat?
Ja ik had Evelien al ingelicht dat we weer konden gaan scorenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is er dan toch nog hoop voor mij?
sinds Stroekie-gate heb ik wel weer eens zin in een goed stuk vleesch
misschien moeten we donderdagavond vleeschkeuring.nl maar weer eens van de stal halen, het schijnt er goed weer voor te worden
Jij ook al? Volgende week dinsdag krijg ik monteur 6 voor een signaalverliesprobleem wat ze maar niet opgelost krijgen of zo. Tis de laatste. Zelfs de helpdesk heeft gezegd dat ik misschien naar alternatieven moest gaan kijkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:43 schreef Xiance het volgende:
* Xiance maakt ruzie met UPC
enfin,. ik ben er weer
het lijkt me erg een artiest die van die sfeer houdt, er komen daar veel topartiesten hoor, artic monkeys en de kaiser chiefs hebben ook al eens daar gestaan, en anouk en placeboquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom moet ik daar rekening mee houden?Ik betwijfel 't namelijk
Zaterdag is wel de minste dag, dus dat wordt rustigaan doen.
Alhoewel, ik weet dat Tibo de hele zaterdagnacht door wil halen tot aan zondag
Ik zie wel. Heb een aantal artiesten die ik graag wil zien, en voor de rest doe ik 't eens rustiger aan. Ik ben iedere keer kei kapot 's avonds als de DJ's komen omdat ik van hot naar her rent en overal vooraan sta te springen de hele dag en avond. Ik wil eens een keer de nachten mee kunnen maken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het lijkt me erg een artiest die van de isfeer houdt, er komen daar veel topartiesten hoor, artic monkeys en de kaiser chiefs hebben ook al eens daar gestaan, en anouk en placebo
Feitje?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hebben we een secret couple?
(ik denk dat dat "feitje" je leven al serieus bedreigd heeft)
wat maak jij het laat zondag zegquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil sowieso naar:
Vrijdag
la Roux
Beirut
2 Many Dj's (stukje)
The Prodigy
Tiga
Zaterdag
Nina Kinert
Patrick Wolf
Vitalic
Fever Ray
Zondag
Miss Montreal
Snoop Dogg
Little Boots
Florence + The Machine
Grace Jones
Kap Bambino
Huoratron
Boys Noize
Zondag is echt DE dag voor mij.
Vorige jaar was dat meteen de vrijdag.
En altijd is de zaterdag de minste dag
Ik ga slapen tussen Kap Bambino en Huoratronquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat maak jij het laat zondag zeg
ben jij een meisje?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind hem te dikkig. En iets zegt me dat Lestat wederom niet blond gaat worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh en Ang3l ik ben wel benieuwd naar de nieuwe vampire chronicels, maar of ze daar nou de beste acteur voor hebben gevonden, ik zou voor jonger gegaan zijn als ze een hele serie willen maken
SAM en Melliequote:Op maandag 17 augustus 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och ik vergat Dirrk & Pieter![]()
Fulco & Error zegt me niks
En Wie zijnen
?
wie allemaalquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga slapen tussen Kap Bambino en Huoratron
Maar we willen allemaal Boys Noize HEEL graag zien en da's de afsluiter van 3 tot 5.
Tim, Rik, ik, Tibo & The Gang.quote:
jawel, op het moment doe ik zelfs een studie naar het fenomeen humor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
grapjes TMM, bekend met het fenomeen?
Het was een soort overgeacteerd-soap-dokterromannetjes-verwijzing.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel, op het moment doe ik zelfs een studie naar het fenomeen humor.
Daarom wil ik je grapje graag begrijpen.
Wat is er grappig aan om te zeggen dat je iets bent wat je niet bent?
Zonder de grap dood te willen bespreken.
Zonder jou aan te vallen.
Ik snap em niet, ook niet ironisch, sarcastisch of cynisch gezien
ook nog een verwijzing naar die reclame met dat kussen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was een soort overgeacteerd-soap-dokterromannetjes-verwijzing.
waarom vind je het blond zijn van lestat van zo'n wezenlijk belang, dat is niet iets wat ik specifiek aan de serie's heb onthouden, tís dat jij er zo op hamertquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind hem te dikkig. En iets zegt me dat Lestat wederom niet blond gaat worden.
Ja die bedacht ik me ook al. Maar volgens mij bedoeld G_E hun nietquote:
Wie is die Marleen toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
wie dan wel...
zal ik het eens aan Mysterieuze Marleen vragen?
ja dat maakt haar nou juist zo mysterieus he, maar heb je nooit QAF-US gezien?quote:
In ieder boek wordt e rop gehamerd dat Lestat de Arier is, de Blonde God, de Rutger Hauer van Blade Runner, de Engel met de violette ogen en blonde haren. Dat wordt heeeeeeeel vaak besproken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom vind je het blond zijn van lestat van zo'n wezenlijk belang, dat is niet iets wat ik specifiek aan de serie's heb onthouden, tís dat jij er zo op hamert
Daar heb ik dan overheen gelezen, of later maken ze daar niet zo'n ophef meer over, ik vind het niet extreem belangrijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In ieder boek wordt e rop gehamerd dat Lestat de Arier is, de Blonde God, de Rutger Hauer van Blade Runner, de Engel met de violette ogen en blonde haren. Dat wordt heeeeeeeel vaak besproken.
Essentieel detail.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Daar heb ik dan overheen gelezen, of later maken ze daar niet zo'n ophef meer over, ik vind het niet extreem belangrijk
Of Harry Potter stijl haar geven.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Essentieel detail.
Het is hetzelfde als James Bond dik maken.
Of lenzen gevenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of Harry Potter stijl haar geven.
waarom vind je het zo essentieel?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Essentieel detail.
Het is hetzelfde als James Bond dik maken.
Heeft Harry Potter geen stijl haar dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of Harry Potter stijl haar geven.
omdat hij dus blond haar hoort te hebbenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom vind je het zo essentieel?
wat voegt het toe aan het karakter, waarom mag hij niet donker harig zijn bijv?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom vind je het zo essentieel?
wat voegt het toe aan het karakter, waarom mag hij niet donker harig zijn bijv?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In ieder boek wordt e rop gehamerd dat Lestat de Arier is, de Blonde God, de Rutger Hauer van Blade Runner, de Engel met de violette ogen en blonde haren. Dat wordt heeeeeeeel vaak besproken.
heb geen enkel boek gelezenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
jullie hebben verder de boeken niet gelezen
Pardon?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
jullie hebben verder de boeken niet gelezen
Ja, dat is gewoon een gegeven. En zeker in de eerste 2 boeken waarin hij geintroduceerd wordt wordt dat erg vaak genoemd. Dat dat in boek 4 t/m 10 niet meer besproken wordt is logisch... je BLIJFT je karakter niet uit den treure introduceren. Dan wordt het gewoon een feit wat iedereen weet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb geen enkel boek gelezenmaar als hij blond hoort te zijn dan hoort ie blond te zijn
jij bent ook een musicalfan merk ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:00 schreef Steve het volgende:
Ik ben nog nooit naar een musical geweest.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
jij bent ook een musicalfan merk ik
iedereen is ooit wel eens naar een musical geweestquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een musical geweest.
maar je luistert er wel naarquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een musical geweest.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
al gerukt, slaapmutsje, pilletje, gelezen enz?
Net gegeten, zit nog een beetje vol.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 03:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Net gegeten, zit nog een beetje vol.
Helpt dat? Volgens mij krijg ik daar alleen maar hoofdpijn van.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 03:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zooitje ijsklontjes in je nek gooien dan maar
Bij het tennis gooien ze nog wel eens een ijszak in de nekquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 04:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Helpt dat? Volgens mij krijg ik daar alleen maar hoofdpijn van.
en daar steekt mijn gemeente dan wel geld inquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:19 schreef Ang3l het volgende:
Dolle dinsdag............ alleen de naam al
Kun je bij mij ook niet ff een nieuwe hordeur komen maken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:40 schreef mike_hunt het volgende:
Ik werd nog aan het werk gezet gisteren. Of ik even de steel shutters wil ophangen.![]()
![]()
quote:
Heb je hem wel je nummer gegeven zodat hij SMS kan sturen zoals ik vorig jaar toen ik je PA mocht zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beertje, kun je me wel 4 dagen missen?
Het luie zweet is snel gereedquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:40 schreef mike_hunt het volgende:
Ik werd nog aan het werk gezet gisteren. Of ik even de steel shutters wil ophangen.![]()
![]()
Nee.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je hem wel je nummer gegeven zodat hij SMS kan sturen zoals ik vorig jaar toen ik je PA mocht zijn
sexfilm is wel een erg groot woord. Je ziet ze alleen naakt lopen/liggen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:24 schreef Desmonkey het volgende:
Oh la la
Seksfilmpje McSteamy opgedoken
Maar... waar is de sex?
Mogguh
gelukkig weet ik nu in tegenstelling tot vorig jaar jullie elk een eigen programma afwerken daarquote:
Ik heb mijn telelens gebruikt om je te fotograferen... heb genoeg foto's van je om er voor 4 dagen mee aan de gang te kunnen gaanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beertje, kun je me wel 4 dagen missen?
ja vorig jaar ik allemaal sms sturen naar TMM over je omdat jij niet reageerde kwam ik er pas na 1 dag achter toen ik hem op vrijdagavond belde dat hij niet in je nabijheid was.quote:
Don't remind mequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja vorig jaar ik allemaal sms sturen naar TMM over je omdat jij niet reageerde kwam ik er pas na 1 dag achter toen ik hem op vrijdagavond belde dat hij niet in je nabijheid was.
Maar ja toen waren TMM en ik ook nog het liefdeskoppel van het H topicsamen met 2 andere fokkers
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb mijn telelens gebruikt om je te fotograferen... heb genoeg foto's van je om er voor 4 dagen mee aan de gang te kunnen gaan.
Der is niet eens echt wat te zien wat nog niet eerder te zien was...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sexfilm is wel een erg groot woord. Je ziet ze alleen naakt lopen/liggen.
Eric Dane is wel![]()
Ja we worden allemaal wijzer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voortschrijdend inzicht noemen ze dat toch ?
ik had de pielemuis van Eric nog niet gezien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Der is niet eens echt wat te zien wat nog niet eerder te zien was...
no shit?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja vorig jaar ik allemaal sms sturen naar TMM over je omdat jij niet reageerde kwam ik er pas na 1 dag achter toen ik hem op vrijdagavond belde dat hij niet in je nabijheid was.
Maar ja toen waren TMM en ik ook nog het liefdeskoppel van het H topicsamen met 2 andere fokkers
No. Shit.quote:
Maar die is toch ook helemaal niet te zienquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik had de pielemuis van Eric nog niet gezien.![]()
euh...echt wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar die is toch ook helemaal niet te zien
Nee, Eric Danequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:22 schreef Ang3l het volgende:
De pielemuis van Tha_Erik?
Die ben ik nog niet tegengekomen op DN hoor!
Moet je m'n contactlens lenen ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja we worden allemaal wijzer.
De ogen zijn geopend. Dat soort cliches.
But boy are they true!
Waar dan?quote:
G-E heeft hem vast wel in zijn lijstjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:22 schreef Ang3l het volgende:
De pielemuis van Tha_Erik?
Die ben ik nog niet tegengekomen op DN hoor!
Ik moet toch eens gaan borrelen met G_Equote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
G-E heeft hem vast wel in zijn lijstje
Zeker bij Dizer op z'n terrasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet toch eens gaan borrelen met G_E
je moet gewoon een 48 uurs rooster gaan invoerenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Lowlands, verjaardagen, Parijs.
Hmmz. En dan begint het theaterseizoen ook weer, en de danslessen.
laat de control freak zich zo op z'n kop zitten ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Mja. Zoiets.
Damn, ik voel me rusteloos.
Zal vast wel iets te maken heebben met laatste dag, tas nog moeten inpakken, donderdag moeten sjouwen en wachten in 35 graden hitte, tent opzetten, niet weten of ik Tibo ga zien en hoe vaak en hoe, aankomende onweersbuien en dat soort dingen.
Mijn maag draait.
Ik ga morgen naar de kapperquote:
Toch niet door hetzelfde paaltje dat eerst een aanslag op je hoofd heeft uitgevoerd ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:41 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal
nou ja goede, laat maar ik heb een deuk en een scheur in de bodem van mijnn auto
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:41 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal
nou ja goede, laat maar ik heb een deuk en een scheur in de bodem van mijnn auto
Hold me.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:09 schreef Dizer het volgende:
Ik zal wel een spuit 11 zijn, maar voor alle Eric Dane fans...
http://gawker.com/5339221(...)eens-naked-threesome
slechtste sextape ooit.
nee strandweggetje en ik had de verkkerde auto bij mequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toch niet door hetzelfde paaltje dat eerst een aanslag op je hoofd heeft uitgevoerd ?
Niet!quote:
Ist verdammt nicht besser für diesen augenblick ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg net een sms van Berlijn dat ie in Europa is en me gaat bellen zodra ie in Berlijn zit.....
Goddammit godsammesakkerdju potverdomme nog an toe!
daar had jij toch een HIW ervaring mee ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet!
Berlijn is een vakantieliefde!
Dat is gewoon af en toe kriebelig en zo!
Ik doe niet aan af en toe kriebelen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet!
Berlijn is een vakantieliefde!
Dat is gewoon af en toe kriebelig en zo!
Maar jij had daar toch zo'n SUV ding dat een hogere wegligging heeft ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee strandweggetje en ik had de verkkerde auto bij me
ja maar niemand wil mij continu laten krabben dus ik moet het wel zo doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik doe niet aan af en toe kriebelen.... Ik wil continue jeuk wegkrabben!!!
Nee hoor, dat was Diego ... en dat was idd ook berlijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar had jij toch een HIW ervaring mee ?
dan maar de andere kant op kijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit tegen shirtloze mannen aan te kijken in de binnentuin van het kantoor.....
Lelijke vadsige zweterige....
nee ik heb wel een jeep maar die stond bij mijjn ouders, dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij had daar toch zo'n SUV ding dat een hogere wegligging heeft ?
Mijn pc staat tegen 't raam dus ik kijk automatisch die kant opquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan maar de andere kant op kijken
hoe was het strand?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee ik heb wel een jeep maar die stond bij mijjn ouders, dus
had jij niet zo'n leuke collega om naar te kijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn pc staat tegen 't raam dus ik kijk automatisch die kant opmaar ik zal me heel hard concentreren op het scherm.
ik ook, maar ik niet in Maares, hoe wil je dat ik mijn haar laat knippen, tís maar voor 2 weken,quote:
Die's al naar huis.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had jij niet zo'n leuke collega om naar te kijken
Gewoon alvast kaal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ook, maar ik niet in Maares, hoe wil je dat ik mijn haar laat knippen, tís maar voor 2 weken,
spikes maar doen ?
quote:
hopen dat er net zo'n leuk exemplaar voor terug komtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's al naar huis.
En die is er nog maar 2 weken waarvan ik 1 week weg ben.
nee want dan kan er geen kleurtje inquote:
Nee, wordt niet vervangenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hopen dat er net zo'n leuk exemplaar voor terug komt
Daaromquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee want dan kan er geen kleurtje in
verder geen ander leuks daar? misschien op een andere afdeling waar je toevallig even moest zijnquote:
nee ik doewat werk vanuit huis, maar mijn vetrek heb ik nog even uitgesteldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weet je al wanneer je nou naar Italië moet?
schoeienquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:57 schreef Stroekie het volgende:
ik ga een koe en varken schoeien in de tuin van mijn zusje![]()
tot laters
Nee weinigquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
verder geen ander leuks daar? misschien op een andere afdeling waar je toevallig even moest zijn
makkelijk dat je zo'n beetje zelf kan bepalen wanneer je heen gaatquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee ik doe wat werk vanuit huis, maar mijn vertrek heb ik nog even uitgesteld
Toch lijkt me schroeien beter hoor, aangezien ie gaat BBQenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat het snoeien hoort te zijn
kan ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch lijkt me schroeien beter hoor, aangezien ie gaat BBQen
neem een ijsjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:57 schreef Keukenkast het volgende:
Ik had het heel warm na een dagje winkelen
oeh heb je nog een ruginzeper nodig?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik nam al een douche en ijsjes heb ik niet. Calorieen![]()
Ik ben al aan Stroekie beloofd...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oeh heb je nog een ruginzeper nodig?![]()
![]()
Neem een ijsblokjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
zakje nummer 2quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik liep langs het TAC, en daar was net een leuk designacademystudentje in nietsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit tegen shirtloze mannen aan te kijken in de binnentuin van het kantoor.....
Lelijke vadsige zweterige....
quote:
vooruit HIW nummer 2 danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:05 schreef Keukenkast het volgende:
Ik lijk niet op zakje.
Ik lijk op kastje
Dat zijn hele normale vragen hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
kappers die kunstenaars zijn:
goedenmiddag kan ik reserveren voor morgen knippen en verven?
welke kleur wilt u
blauw
oeh dat wordt moeilijk
![]()
waarom?
omdat ik niet weet of ik voldoende kleur in huis heb
kunt u dat niet even checken
nee want ik weet niet hoe vaak het moet om het gewenste resultaat te bereiken
![]()
oh
hoe laat moet ik er zijn?
tja we stoppen om 18 uur met kleuren, dus rond 10 uur?
Rond 10 uur???!!! 8 uur voor knippen en kleuren.
Tja u heeft vrij donker haar nu, ik weet niet hoe lang het allemaal duurt.
(alsof hij het allemaal voor het eerst doet).
Kinky is arrogant ja. En duur.quote:Maar als u nu reserveert moet u hoe dan ook hier geknipt worden, ook al kunnen we het niet kleuren, want pas tijdens het knippen zien we of we het gewenste resultaat kunnen bereiken![]()
(lekker klantvriendelijk, en dat voor de prijzen die Kinky rekent)....
wordt ik nu opgelicht of lijkt dat maar?
Pcies! Kastje is kastje en kastje en ik gaan drinken op LL09! DUS!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:32 schreef Keukenkast het volgende:
Doe eens niet zo gemeen. We waren er al achter dat ik niet HIW ben en niet op Zakje lijk.
if you say soquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:32 schreef Keukenkast het volgende:
Doe eens niet zo gemeen. We waren er al achter dat ik niet HIW ben en niet op Zakje lijk.
En heel veel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pcies! Kastje is kastje en kastje en ik gaan drinken op LL09! DUS!!!!!!!!!!
staat er vaak genoegquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En heel veel!
[staat er serieus een banner voor postorderbruidjes hiernaast]
hier wisselt het zich afquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij nooit want ik heb het genoeg over mannen
We all did that at one time or another darling, no need to feel ashamed!quote:
Meestal valt het me wel op, maar het rijtje met paginalinks onderaan viel net buiten beeldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We all did that at one time or another darling, no need to feel ashamed!
helpt niet,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:04 schreef Keukenkast het volgende:
Mannen MANNEN MANNEN MANNEN MANNEN MANNEN
"Mannen zijn verachtelijke oliedomme wezens"... Of was je geen liedje uit 3 Musketiers aan het zingen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:04 schreef Keukenkast het volgende:
Mannen MANNEN MANNEN MANNEN MANNEN MANNEN
Mannen, mannen, mannen, oeh lala!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Mannen zijn verachtelijke oliedomme wezens"... Of was je geen liedje uit 3 Musketiers aan het zingen?
die heb ik ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:09 schreef Keukenkast het volgende:
*
Boekenkast op Maat
Stijlvol en naar wens ontworpen Massief hout & kwaliteit te Utrecht
www.oock.nl
*
Mooie Wandmeubelen
Vandaag besteld, is morgen in huis! Ruim assortiment wandmeubelen.
www.neck.nl/Woonwinkel
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mannen, mannen, mannen, oeh lala!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Tijd voor een nieuwe keuken?
Bruynzeel keukens!
En als een meesteres, leer ik ze dan een les,quote:
denk/hoop jequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:28 schreef MisterO het volgende:
Nog minder dan een week en ik woon nooit meer bij mijn ouders thuis
Ik ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:28 schreef MisterO het volgende:
Nog minder dan een week en ik woon nooit meer bij mijn ouders thuis
Nee nee, ik ga tijdelijk bij mijn zus wonen in Amsterdam tot ik iets vindquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk/hoop jeje hebt een kamer gevonden dus?
ahzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee nee, ik ga tijdelijk bij mijn zus wonen in Amsterdam tot ik iets vind![]()
weet iemand iets????
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En als een meesteres, leer ik ze dan een les,
Een pijnlijk lesje in fatsoen!
Freak.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En als een meesteres, leer ik ze dan een les,
Een pijnlijk lesje in fatsoen!
nee, die sla ik altijd doodquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:39 schreef Keukenkast het volgende:
Don't you wish that you could be a fly on the wall
Gewoon *buzz* *buzz*.. en nog een *buzzzzzzzzzzz* tot de vleugels in de fik staanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, die sla ik altijd dood
ik gebruik mn hand of de krantquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Gewoon *buzz* *buzz*.. en nog een *buzzzzzzzzzzz* tot de vleugels in de fik staan*psycho*
.
![]()
[ afbeelding ]
Een pincetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik gebruik mn hand of de krant
ik heb vorig jaar al besloten alleen mijn kilt mee te nemen, dus veel broeken hoef ik niet mee te nemen, ik neem er 1tje voor de zekerheid mee, mijnquote:
dat werkt volgens mij niet echtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag ze vriendelijk doch dringend we te gaan.
Mja, ik heb altijd zoiets van MOCHT het regenen dan wil ik de volgende dag echt een droge broek aan. Dus 1 korte, 1 lange denk ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar al besloten alleen mijn kilt mee te nemen, dus veel broeken hoef ik niet mee te nemen, ik neem er 1tje voor de zekerheid mee, mijnbroek
Dat gaat zo stinken als dat te lang doet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Gewoon *buzz* *buzz*.. en nog een *buzzzzzzzzzzz* tot de vleugels in de fik staan*psycho*
.
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |