Ik ken er maar 1!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou,&
,
&
,
&
en tenslotte
&
. Dat zijn toch al 4 [homo]-koppels.
You ain't tough, you ain't hardquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don't make me do an American History X curb-kick on your pearly whites!
Vergeet je zomaar opeensquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou,&
,
&
,
&
en tenslotte
&
. Dat zijn toch al 4 [homo]-koppels.
Jaiks. En was het een kwestie van "Hij had het moeten weten/lezen" of een erg lullig klein lettertje schuine streep naaistreek?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:23 schreef wonderer het volgende:
Pff. Mijn broertje moet 4500 betalen vanwege het concurrentiebeding in zijn contract.
Ik ken welquote:
Girl, you gayer than a handbag full o'rainbows!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
You ain't tough, you ain't hard
I roll with gangs, hoe!
I shoot up on heroin in da school bathroom, hoe!
You just like Jesus-juice, hoe!
Maar we hebben het toch over koppels en niet over sexcapades?quote:
You let dem heffas fuck ya in yo ass, hoe!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Girl, you gayer than a handbag full o'rainbows!
Och ik vergat Dirrk & Pieterquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Peter & Des, Gellarboy (of hoe dan ook heet) en dinges, Fulco & error,en
.
Eerlijk gezegd weet ik het niet precies, maar ik denk dat hij zich vooral onaantastbaar voelde en dacht "ah, ze moeten niet zeiken, ik doe het gewoon"quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaiks. En was het een kwestie van "Hij had het moeten weten/lezen" of een erg lullig klein lettertje schuine streep naaistreek?
I'm making a fuck that bitch-hoe in the ass for 50 cents line at Lowlands you mothafuckah!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
You let dem heffas fuck ya in yo ass, hoe!
Dat laatste is dan idd erg vervelend, dat eerste van hem is... mja.... niet slim.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik het niet precies, maar ik denk dat hij zich vooral onaantastbaar voelde en dacht "ah, ze moeten niet zeiken, ik doe het gewoon"
Voor hem boeit het niet zo, maar mijn ouders draaien ervoor op omdat hij het geld niet heeft.
Error post hier heel af en toe nog wel eens.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och ik vergat Dirrk & Pieter![]()
Fulco & Error zegt me niks
En Wie zijnen
?
Hij betaalt het wel terug, maar hij wil bijvoorbeeld weer bij mijn ouders intrekken om het geld van zijn huur uit te sparenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste is dan idd erg vervelend, dat eerste van hem is... mja.... niet slim.
Ja, dat is dom.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik het niet precies, maar ik denk dat hij zich vooral onaantastbaar voelde en dacht "ah, ze moeten niet zeiken, ik doe het gewoon"
Ik weet dus niet precies wat er is voorgevallen, maar hem kennende...quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, dat is dom.. Hij had beter eerst tegen zijn werkgever kunnen zeggen dat hij zich niet langer gebonden voelde door het beding, ipv contractbreuk plegen.
.
Hebben we een geheim koppel hier?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Error post hier heel af en toe nog wel eens.. En Fulco in morfologische zin eigenlijk ook nog. En wie
&
zeg ik niet. Want anders ben ik mijn leven niet zeker.
.
.
ik denk niet dat ik naar de prodigy maar naar de Amsterdam Klezmer band ga.zekr als ska p als goed voorafje dientquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat zien ik gaat keukenkastje ook naar Lowlands
Het leukste van lowlands vind ik vaak nieuwe dingen ontdekken
hoewel Beirut ook op mijn lijstje staat en natuurlijk Grace Jones
staat er dit jaar ook bijv ook paolo Nutinni. devotchka, Nina Kinert en Kitty, Daysey en lewis op het menu voor mij.
Zo heb ik voor mij vorig jaar de dresden Dolls ontdekt en Ang3l houdt er maar rekening mee dat Patrick Wolf zaterdagvond ook de magneetbar nog wel aan zal doen
is er dan toch nog hoop voor mij?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:28 schreef Yurithemaster het volgende:
niemand?
gewoon ontkennen, doe ik ook altijdquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik een slecht meisje ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |