Ik ken er maar 1!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou,&
,
&
,
&
en tenslotte
&
. Dat zijn toch al 4 [homo]-koppels.
You ain't tough, you ain't hardquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don't make me do an American History X curb-kick on your pearly whites!
Vergeet je zomaar opeensquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou,&
,
&
,
&
en tenslotte
&
. Dat zijn toch al 4 [homo]-koppels.
Jaiks. En was het een kwestie van "Hij had het moeten weten/lezen" of een erg lullig klein lettertje schuine streep naaistreek?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:23 schreef wonderer het volgende:
Pff. Mijn broertje moet 4500 betalen vanwege het concurrentiebeding in zijn contract.
Ik ken welquote:
Girl, you gayer than a handbag full o'rainbows!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
You ain't tough, you ain't hard
I roll with gangs, hoe!
I shoot up on heroin in da school bathroom, hoe!
You just like Jesus-juice, hoe!
Maar we hebben het toch over koppels en niet over sexcapades?quote:
You let dem heffas fuck ya in yo ass, hoe!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Girl, you gayer than a handbag full o'rainbows!
Och ik vergat Dirrk & Pieterquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Peter & Des, Gellarboy (of hoe dan ook heet) en dinges, Fulco & error,en
.
Eerlijk gezegd weet ik het niet precies, maar ik denk dat hij zich vooral onaantastbaar voelde en dacht "ah, ze moeten niet zeiken, ik doe het gewoon"quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaiks. En was het een kwestie van "Hij had het moeten weten/lezen" of een erg lullig klein lettertje schuine streep naaistreek?
I'm making a fuck that bitch-hoe in the ass for 50 cents line at Lowlands you mothafuckah!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
You let dem heffas fuck ya in yo ass, hoe!
Dat laatste is dan idd erg vervelend, dat eerste van hem is... mja.... niet slim.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik het niet precies, maar ik denk dat hij zich vooral onaantastbaar voelde en dacht "ah, ze moeten niet zeiken, ik doe het gewoon"
Voor hem boeit het niet zo, maar mijn ouders draaien ervoor op omdat hij het geld niet heeft.
Error post hier heel af en toe nog wel eens.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och ik vergat Dirrk & Pieter![]()
Fulco & Error zegt me niks
En Wie zijnen
?
Hij betaalt het wel terug, maar hij wil bijvoorbeeld weer bij mijn ouders intrekken om het geld van zijn huur uit te sparenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste is dan idd erg vervelend, dat eerste van hem is... mja.... niet slim.
Ja, dat is dom.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik het niet precies, maar ik denk dat hij zich vooral onaantastbaar voelde en dacht "ah, ze moeten niet zeiken, ik doe het gewoon"
Ik weet dus niet precies wat er is voorgevallen, maar hem kennende...quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, dat is dom.. Hij had beter eerst tegen zijn werkgever kunnen zeggen dat hij zich niet langer gebonden voelde door het beding, ipv contractbreuk plegen.
.
Hebben we een geheim koppel hier?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Error post hier heel af en toe nog wel eens.. En Fulco in morfologische zin eigenlijk ook nog. En wie
&
zeg ik niet. Want anders ben ik mijn leven niet zeker.
.
.
ik denk niet dat ik naar de prodigy maar naar de Amsterdam Klezmer band ga.zekr als ska p als goed voorafje dientquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat zien ik gaat keukenkastje ook naar Lowlands
Het leukste van lowlands vind ik vaak nieuwe dingen ontdekken
hoewel Beirut ook op mijn lijstje staat en natuurlijk Grace Jones
staat er dit jaar ook bijv ook paolo Nutinni. devotchka, Nina Kinert en Kitty, Daysey en lewis op het menu voor mij.
Zo heb ik voor mij vorig jaar de dresden Dolls ontdekt en Ang3l houdt er maar rekening mee dat Patrick Wolf zaterdagvond ook de magneetbar nog wel aan zal doen
is er dan toch nog hoop voor mij?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:28 schreef Yurithemaster het volgende:
niemand?
gewoon ontkennen, doe ik ook altijdquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik een slecht meisje ben...
en Berry?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jemig, ieder voorgaand topic heeft al volgestaan met mijn verhalen over hem!
Kort samengevat: leuk op stap geweest, semi nonchalant verhaal over relaties en dat hij erg aan zijn single status gehecht is, daarna elkaars vrienden ontmoet, alles klikt, vervolgens veel meer gezien dan eerst, zowel feestend als lief samen lepelend en dat is waar het nu staat.
O hebben we een secret couple?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Error post hier heel af en toe nog wel eens.. En Fulco in morfologische zin eigenlijk ook nog. En wie
&
.
.
Kippigheid.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en Berry?
Cherryberry
Dat was toch de middelste op de foto die je gisteren op Citydance had gezien, of speelt mijn kippigheid me weer parten?
en hoe zou het met ajuu zijn ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
&
.
.
Waarom moet ik daar rekening mee houden?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
en Ang3l houdt er maar rekening mee dat Patrick Wolf zaterdagvond ook de magneetbar nog wel aan zal doen
Heb je te veel cola op?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik naar de prodigy maar naar de Amsterdam Klezmer band ga.zekr als ska p als goed voorafje dient
Helmert Woudenberg kan ik iedereen erg aanraden, de voorstelling, maar zeker ook de workshop als je van theater houdt ga dan ook naar Okrater.
ik wil al jaren iets van dans gaan zien, jij Ang3l, scapino sprak me wel aan?
ook wat films, 9 en taking woodstock zeker.
En wat vinden we van de staat?
Ja ik had Evelien al ingelicht dat we weer konden gaan scorenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is er dan toch nog hoop voor mij?
sinds Stroekie-gate heb ik wel weer eens zin in een goed stuk vleesch
misschien moeten we donderdagavond vleeschkeuring.nl maar weer eens van de stal halen, het schijnt er goed weer voor te worden
Jij ook al? Volgende week dinsdag krijg ik monteur 6 voor een signaalverliesprobleem wat ze maar niet opgelost krijgen of zo. Tis de laatste. Zelfs de helpdesk heeft gezegd dat ik misschien naar alternatieven moest gaan kijkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:43 schreef Xiance het volgende:
* Xiance maakt ruzie met UPC
enfin,. ik ben er weer
het lijkt me erg een artiest die van die sfeer houdt, er komen daar veel topartiesten hoor, artic monkeys en de kaiser chiefs hebben ook al eens daar gestaan, en anouk en placeboquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom moet ik daar rekening mee houden?Ik betwijfel 't namelijk
Zaterdag is wel de minste dag, dus dat wordt rustigaan doen.
Alhoewel, ik weet dat Tibo de hele zaterdagnacht door wil halen tot aan zondag
Ik zie wel. Heb een aantal artiesten die ik graag wil zien, en voor de rest doe ik 't eens rustiger aan. Ik ben iedere keer kei kapot 's avonds als de DJ's komen omdat ik van hot naar her rent en overal vooraan sta te springen de hele dag en avond. Ik wil eens een keer de nachten mee kunnen maken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het lijkt me erg een artiest die van de isfeer houdt, er komen daar veel topartiesten hoor, artic monkeys en de kaiser chiefs hebben ook al eens daar gestaan, en anouk en placebo
Feitje?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hebben we een secret couple?
(ik denk dat dat "feitje" je leven al serieus bedreigd heeft)
wat maak jij het laat zondag zegquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil sowieso naar:
Vrijdag
la Roux
Beirut
2 Many Dj's (stukje)
The Prodigy
Tiga
Zaterdag
Nina Kinert
Patrick Wolf
Vitalic
Fever Ray
Zondag
Miss Montreal
Snoop Dogg
Little Boots
Florence + The Machine
Grace Jones
Kap Bambino
Huoratron
Boys Noize
Zondag is echt DE dag voor mij.
Vorige jaar was dat meteen de vrijdag.
En altijd is de zaterdag de minste dag
Ik ga slapen tussen Kap Bambino en Huoratronquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat maak jij het laat zondag zeg
ben jij een meisje?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik een slecht meisje ben...
Ik vind hem te dikkig. En iets zegt me dat Lestat wederom niet blond gaat worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh en Ang3l ik ben wel benieuwd naar de nieuwe vampire chronicels, maar of ze daar nou de beste acteur voor hebben gevonden, ik zou voor jonger gegaan zijn als ze een hele serie willen maken
SAM en Melliequote:Op maandag 17 augustus 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och ik vergat Dirrk & Pieter![]()
Fulco & Error zegt me niks
En Wie zijnen
?
wie allemaalquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga slapen tussen Kap Bambino en Huoratron
Maar we willen allemaal Boys Noize HEEL graag zien en da's de afsluiter van 3 tot 5.
Tim, Rik, ik, Tibo & The Gang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |