Niet!quote:
Ist verdammt nicht besser für diesen augenblick ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg net een sms van Berlijn dat ie in Europa is en me gaat bellen zodra ie in Berlijn zit.....
Goddammit godsammesakkerdju potverdomme nog an toe!
daar had jij toch een HIW ervaring mee ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet!
Berlijn is een vakantieliefde!
Dat is gewoon af en toe kriebelig en zo!
Ik doe niet aan af en toe kriebelen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet!
Berlijn is een vakantieliefde!
Dat is gewoon af en toe kriebelig en zo!
Maar jij had daar toch zo'n SUV ding dat een hogere wegligging heeft ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee strandweggetje en ik had de verkkerde auto bij me
ja maar niemand wil mij continu laten krabben dus ik moet het wel zo doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik doe niet aan af en toe kriebelen.... Ik wil continue jeuk wegkrabben!!!
Nee hoor, dat was Diego ... en dat was idd ook berlijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar had jij toch een HIW ervaring mee ?
dan maar de andere kant op kijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit tegen shirtloze mannen aan te kijken in de binnentuin van het kantoor.....
Lelijke vadsige zweterige....
nee ik heb wel een jeep maar die stond bij mijjn ouders, dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij had daar toch zo'n SUV ding dat een hogere wegligging heeft ?
Mijn pc staat tegen 't raam dus ik kijk automatisch die kant opquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan maar de andere kant op kijken
hoe was het strand?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee ik heb wel een jeep maar die stond bij mijjn ouders, dus
had jij niet zo'n leuke collega om naar te kijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn pc staat tegen 't raam dus ik kijk automatisch die kant opmaar ik zal me heel hard concentreren op het scherm.
ik ook, maar ik niet in Maares, hoe wil je dat ik mijn haar laat knippen, tís maar voor 2 weken,quote:
Die's al naar huis.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had jij niet zo'n leuke collega om naar te kijken
Gewoon alvast kaal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ook, maar ik niet in Maares, hoe wil je dat ik mijn haar laat knippen, tís maar voor 2 weken,
spikes maar doen ?
quote:
hopen dat er net zo'n leuk exemplaar voor terug komtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's al naar huis.
En die is er nog maar 2 weken waarvan ik 1 week weg ben.
nee want dan kan er geen kleurtje inquote:
Nee, wordt niet vervangenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hopen dat er net zo'n leuk exemplaar voor terug komt
Daaromquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee want dan kan er geen kleurtje in
verder geen ander leuks daar? misschien op een andere afdeling waar je toevallig even moest zijnquote:
nee ik doewat werk vanuit huis, maar mijn vetrek heb ik nog even uitgesteldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weet je al wanneer je nou naar Italië moet?
schoeienquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:57 schreef Stroekie het volgende:
ik ga een koe en varken schoeien in de tuin van mijn zusje![]()
tot laters
Nee weinigquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
verder geen ander leuks daar? misschien op een andere afdeling waar je toevallig even moest zijn
makkelijk dat je zo'n beetje zelf kan bepalen wanneer je heen gaatquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee ik doe wat werk vanuit huis, maar mijn vertrek heb ik nog even uitgesteld
Toch lijkt me schroeien beter hoor, aangezien ie gaat BBQenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat het snoeien hoort te zijn
kan ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch lijkt me schroeien beter hoor, aangezien ie gaat BBQen
neem een ijsjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:57 schreef Keukenkast het volgende:
Ik had het heel warm na een dagje winkelen
oeh heb je nog een ruginzeper nodig?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik nam al een douche en ijsjes heb ik niet. Calorieen![]()
Ik ben al aan Stroekie beloofd...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oeh heb je nog een ruginzeper nodig?![]()
![]()
Neem een ijsblokjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
zakje nummer 2quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik liep langs het TAC, en daar was net een leuk designacademystudentje in nietsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit tegen shirtloze mannen aan te kijken in de binnentuin van het kantoor.....
Lelijke vadsige zweterige....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |