verder geen ander leuks daar? misschien op een andere afdeling waar je toevallig even moest zijnquote:
nee ik doewat werk vanuit huis, maar mijn vetrek heb ik nog even uitgesteldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weet je al wanneer je nou naar Italië moet?
schoeienquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:57 schreef Stroekie het volgende:
ik ga een koe en varken schoeien in de tuin van mijn zusje![]()
tot laters
Nee weinigquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
verder geen ander leuks daar? misschien op een andere afdeling waar je toevallig even moest zijn
makkelijk dat je zo'n beetje zelf kan bepalen wanneer je heen gaatquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee ik doe wat werk vanuit huis, maar mijn vertrek heb ik nog even uitgesteld
Toch lijkt me schroeien beter hoor, aangezien ie gaat BBQenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat het snoeien hoort te zijn
kan ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch lijkt me schroeien beter hoor, aangezien ie gaat BBQen
neem een ijsjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:57 schreef Keukenkast het volgende:
Ik had het heel warm na een dagje winkelen
oeh heb je nog een ruginzeper nodig?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik nam al een douche en ijsjes heb ik niet. Calorieen![]()
Ik ben al aan Stroekie beloofd...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oeh heb je nog een ruginzeper nodig?![]()
![]()
Neem een ijsblokjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
zakje nummer 2quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik liep langs het TAC, en daar was net een leuk designacademystudentje in nietsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit tegen shirtloze mannen aan te kijken in de binnentuin van het kantoor.....
Lelijke vadsige zweterige....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |