Maar die is toch ook helemaal niet te zienquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik had de pielemuis van Eric nog niet gezien.![]()
euh...echt wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar die is toch ook helemaal niet te zien
Nee, Eric Danequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:22 schreef Ang3l het volgende:
De pielemuis van Tha_Erik?
Die ben ik nog niet tegengekomen op DN hoor!
Moet je m'n contactlens lenen ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja we worden allemaal wijzer.
De ogen zijn geopend. Dat soort cliches.
But boy are they true!
Waar dan?quote:
G-E heeft hem vast wel in zijn lijstjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:22 schreef Ang3l het volgende:
De pielemuis van Tha_Erik?
Die ben ik nog niet tegengekomen op DN hoor!
Ik moet toch eens gaan borrelen met G_Equote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
G-E heeft hem vast wel in zijn lijstje
Zeker bij Dizer op z'n terrasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet toch eens gaan borrelen met G_E
je moet gewoon een 48 uurs rooster gaan invoerenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Lowlands, verjaardagen, Parijs.
Hmmz. En dan begint het theaterseizoen ook weer, en de danslessen.
laat de control freak zich zo op z'n kop zitten ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Mja. Zoiets.
Damn, ik voel me rusteloos.
Zal vast wel iets te maken heebben met laatste dag, tas nog moeten inpakken, donderdag moeten sjouwen en wachten in 35 graden hitte, tent opzetten, niet weten of ik Tibo ga zien en hoe vaak en hoe, aankomende onweersbuien en dat soort dingen.
Mijn maag draait.
Ik ga morgen naar de kapperquote:
Toch niet door hetzelfde paaltje dat eerst een aanslag op je hoofd heeft uitgevoerd ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:41 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal
nou ja goede, laat maar ik heb een deuk en een scheur in de bodem van mijnn auto
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:41 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal
nou ja goede, laat maar ik heb een deuk en een scheur in de bodem van mijnn auto
Hold me.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:09 schreef Dizer het volgende:
Ik zal wel een spuit 11 zijn, maar voor alle Eric Dane fans...
http://gawker.com/5339221(...)eens-naked-threesome
slechtste sextape ooit.
nee strandweggetje en ik had de verkkerde auto bij mequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toch niet door hetzelfde paaltje dat eerst een aanslag op je hoofd heeft uitgevoerd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |