jawel, op het moment doe ik zelfs een studie naar het fenomeen humor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
grapjes TMM, bekend met het fenomeen?
Het was een soort overgeacteerd-soap-dokterromannetjes-verwijzing.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel, op het moment doe ik zelfs een studie naar het fenomeen humor.
Daarom wil ik je grapje graag begrijpen.
Wat is er grappig aan om te zeggen dat je iets bent wat je niet bent?
Zonder de grap dood te willen bespreken.
Zonder jou aan te vallen.
Ik snap em niet, ook niet ironisch, sarcastisch of cynisch gezien
ook nog een verwijzing naar die reclame met dat kussen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was een soort overgeacteerd-soap-dokterromannetjes-verwijzing.
waarom vind je het blond zijn van lestat van zo'n wezenlijk belang, dat is niet iets wat ik specifiek aan de serie's heb onthouden, tís dat jij er zo op hamertquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind hem te dikkig. En iets zegt me dat Lestat wederom niet blond gaat worden.
Ja die bedacht ik me ook al. Maar volgens mij bedoeld G_E hun nietquote:
Wie is die Marleen toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
wie dan wel...
zal ik het eens aan Mysterieuze Marleen vragen?
ja dat maakt haar nou juist zo mysterieus he, maar heb je nooit QAF-US gezien?quote:
In ieder boek wordt e rop gehamerd dat Lestat de Arier is, de Blonde God, de Rutger Hauer van Blade Runner, de Engel met de violette ogen en blonde haren. Dat wordt heeeeeeeel vaak besproken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom vind je het blond zijn van lestat van zo'n wezenlijk belang, dat is niet iets wat ik specifiek aan de serie's heb onthouden, tís dat jij er zo op hamert
Daar heb ik dan overheen gelezen, of later maken ze daar niet zo'n ophef meer over, ik vind het niet extreem belangrijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In ieder boek wordt e rop gehamerd dat Lestat de Arier is, de Blonde God, de Rutger Hauer van Blade Runner, de Engel met de violette ogen en blonde haren. Dat wordt heeeeeeeel vaak besproken.
Essentieel detail.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Daar heb ik dan overheen gelezen, of later maken ze daar niet zo'n ophef meer over, ik vind het niet extreem belangrijk
Of Harry Potter stijl haar geven.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Essentieel detail.
Het is hetzelfde als James Bond dik maken.
Of lenzen gevenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of Harry Potter stijl haar geven.
waarom vind je het zo essentieel?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Essentieel detail.
Het is hetzelfde als James Bond dik maken.
Heeft Harry Potter geen stijl haar dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of Harry Potter stijl haar geven.
omdat hij dus blond haar hoort te hebbenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom vind je het zo essentieel?
wat voegt het toe aan het karakter, waarom mag hij niet donker harig zijn bijv?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom vind je het zo essentieel?
wat voegt het toe aan het karakter, waarom mag hij niet donker harig zijn bijv?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In ieder boek wordt e rop gehamerd dat Lestat de Arier is, de Blonde God, de Rutger Hauer van Blade Runner, de Engel met de violette ogen en blonde haren. Dat wordt heeeeeeeel vaak besproken.
heb geen enkel boek gelezenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
jullie hebben verder de boeken niet gelezen
Pardon?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
jullie hebben verder de boeken niet gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |