quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Tijd voor een nieuwe keuken?
Bruynzeel keukens!
En als een meesteres, leer ik ze dan een les,quote:
denk/hoop jequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:28 schreef MisterO het volgende:
Nog minder dan een week en ik woon nooit meer bij mijn ouders thuis
Ik ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:28 schreef MisterO het volgende:
Nog minder dan een week en ik woon nooit meer bij mijn ouders thuis
Nee nee, ik ga tijdelijk bij mijn zus wonen in Amsterdam tot ik iets vindquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk/hoop jeje hebt een kamer gevonden dus?
ahzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee nee, ik ga tijdelijk bij mijn zus wonen in Amsterdam tot ik iets vind![]()
weet iemand iets????
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En als een meesteres, leer ik ze dan een les,
Een pijnlijk lesje in fatsoen!
Freak.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En als een meesteres, leer ik ze dan een les,
Een pijnlijk lesje in fatsoen!
nee, die sla ik altijd doodquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:39 schreef Keukenkast het volgende:
Don't you wish that you could be a fly on the wall
Gewoon *buzz* *buzz*.. en nog een *buzzzzzzzzzzz* tot de vleugels in de fik staanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, die sla ik altijd dood
ik gebruik mn hand of de krantquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Gewoon *buzz* *buzz*.. en nog een *buzzzzzzzzzzz* tot de vleugels in de fik staan*psycho*
.
![]()
[ afbeelding ]
Een pincetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik gebruik mn hand of de krant
ik heb vorig jaar al besloten alleen mijn kilt mee te nemen, dus veel broeken hoef ik niet mee te nemen, ik neem er 1tje voor de zekerheid mee, mijnquote:
dat werkt volgens mij niet echtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag ze vriendelijk doch dringend we te gaan.
Mja, ik heb altijd zoiets van MOCHT het regenen dan wil ik de volgende dag echt een droge broek aan. Dus 1 korte, 1 lange denk ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar al besloten alleen mijn kilt mee te nemen, dus veel broeken hoef ik niet mee te nemen, ik neem er 1tje voor de zekerheid mee, mijnbroek
Dat gaat zo stinken als dat te lang doet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Gewoon *buzz* *buzz*.. en nog een *buzzzzzzzzzzz* tot de vleugels in de fik staan*psycho*
.
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |