vooruit HIW nummer 2 danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:05 schreef Keukenkast het volgende:
Ik lijk niet op zakje.
Ik lijk op kastje
Dat zijn hele normale vragen hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
kappers die kunstenaars zijn:
goedenmiddag kan ik reserveren voor morgen knippen en verven?
welke kleur wilt u
blauw
oeh dat wordt moeilijk
![]()
waarom?
omdat ik niet weet of ik voldoende kleur in huis heb
kunt u dat niet even checken
nee want ik weet niet hoe vaak het moet om het gewenste resultaat te bereiken
![]()
oh
hoe laat moet ik er zijn?
tja we stoppen om 18 uur met kleuren, dus rond 10 uur?
Rond 10 uur???!!! 8 uur voor knippen en kleuren.
Tja u heeft vrij donker haar nu, ik weet niet hoe lang het allemaal duurt.
(alsof hij het allemaal voor het eerst doet).
Kinky is arrogant ja. En duur.quote:Maar als u nu reserveert moet u hoe dan ook hier geknipt worden, ook al kunnen we het niet kleuren, want pas tijdens het knippen zien we of we het gewenste resultaat kunnen bereiken![]()
(lekker klantvriendelijk, en dat voor de prijzen die Kinky rekent)....
wordt ik nu opgelicht of lijkt dat maar?
Pcies! Kastje is kastje en kastje en ik gaan drinken op LL09! DUS!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:32 schreef Keukenkast het volgende:
Doe eens niet zo gemeen. We waren er al achter dat ik niet HIW ben en niet op Zakje lijk.
if you say soquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:32 schreef Keukenkast het volgende:
Doe eens niet zo gemeen. We waren er al achter dat ik niet HIW ben en niet op Zakje lijk.
En heel veel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pcies! Kastje is kastje en kastje en ik gaan drinken op LL09! DUS!!!!!!!!!!
staat er vaak genoegquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En heel veel!
[staat er serieus een banner voor postorderbruidjes hiernaast]
hier wisselt het zich afquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij nooit want ik heb het genoeg over mannen
We all did that at one time or another darling, no need to feel ashamed!quote:
Meestal valt het me wel op, maar het rijtje met paginalinks onderaan viel net buiten beeldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We all did that at one time or another darling, no need to feel ashamed!
helpt niet,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:04 schreef Keukenkast het volgende:
Mannen MANNEN MANNEN MANNEN MANNEN MANNEN
"Mannen zijn verachtelijke oliedomme wezens"... Of was je geen liedje uit 3 Musketiers aan het zingen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:04 schreef Keukenkast het volgende:
Mannen MANNEN MANNEN MANNEN MANNEN MANNEN
Mannen, mannen, mannen, oeh lala!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Mannen zijn verachtelijke oliedomme wezens"... Of was je geen liedje uit 3 Musketiers aan het zingen?
die heb ik ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:09 schreef Keukenkast het volgende:
*
Boekenkast op Maat
Stijlvol en naar wens ontworpen Massief hout & kwaliteit te Utrecht
www.oock.nl
*
Mooie Wandmeubelen
Vandaag besteld, is morgen in huis! Ruim assortiment wandmeubelen.
www.neck.nl/Woonwinkel
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mannen, mannen, mannen, oeh lala!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |