quote:
vader van een vriend van me is dat ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:20 schreef trainfreak het volgende:
Omdat ik een 'freak' ben van 'treinen', moeilijk he???
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:23 schreef cheqy het volgende:
Mijn naam komt van dat opvliegerige ventje in het programma "De Bus". Mijn collega's gingen het als een bijnaam voor me gebruiken al weet ik niet waarom.![]()
Ik heb er een eigen spelling aan gegeven.
En ik maar denken dat het de naam van die pony in je ava wasquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
Omdat ik het cute vind klinken
en het leek me wel leuk om een bestaand iets te nemen wat nergens over gaat maar dat puur omdat het cute klinkt toch leuk is
Nu ben ik echt onwijs benieuwd naar wat je kwam zeggen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een volledig, irritant registratieproces doormaken omdat je slechts één ding wou zeggen hier op het forum leidde tot een welgemeend "grrrrrrrr"
Edit: en ondertussen heb ik al zo'n 30.000 posts![]()
Die heb ik toch pas net suffie!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het de naam van die pony in je ava was
Weet ik niet meer precies, het ging geloof ik over één of andere versiercursus waar een of andere gast helemaal lyrisch over was. Omdat het zijn laatste hoop was geloof ikquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nu ben ik echt onwijs benieuwd naar wat je kwam zeggen?
laat me radenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik niet meer precies, het ging geloof ik over één of andere versiercursus waar een of andere gast helemaal lyrisch over was. Omdat het zijn laatste hoop was geloof ik
Versier-topic Deel 1 ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik niet meer precies, het ging geloof ik over één of andere versiercursus waar een of andere gast helemaal lyrisch over was. Omdat het zijn laatste hoop was geloof ik
`Daar had ik dan ook al een vermoeden van.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:29 schreef Oldenzaal het volgende:
Nouja, eigenlijk heel simpel: Ik woon in Amsterdam, dus vandaar: Oldenzaal!
Van stuurboord en kansloos zekerquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:43 schreef Stuurloos het volgende:
Vrienden(zeil)groep van een aantal jaar geleden heette Stuurloos (afgeleid van stuurboord)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
Susteren is kut, was er 2 weken geleden nog op de Hommelheidequote:
alsof ik niet weet dat susteren saai isquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Susteren is kut, was er 2 weken geleden nog op de Hommelheide
Oja en oorsprong van mijn naam, tja uuuh
Spammertquote:
je verspreidt het nu zelf door te quotenquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
je verspreidt het nu zelf door te quoten
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:16 schreef Igen het volgende:
Ik vond het wel eens tijd voor wat optimisme en positivisme, vandaar 'JA' als mijn usernaam.
Maar dan in het Hongaars, omdat dat een prachtig land is.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
m'n eigen naam een beetje aangepast, maar daarachter het nummer van m'n idool, Valentino Rossi
boos_bloempje@hotmail.comquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:21 schreef Winner_Taco het volgende:
http://www.petitiononline.com/wintaco/petition.html
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Lijkt me niet zo moeilijk toch?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Lijkt me niet zo moeilijk toch?
quote:
Willen we dat wel weten?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Susteren is kut, was er 2 weken geleden nog op de Hommelheide
Oja en oorsprong van mijn naam, tja uuuh
Je ondertitel doet 't 'm ookquote:Op donderdag 10 december 2009 14:28 schreef Kakpizza het volgende:
hier zit een treurig verhaal achter.
Spak je het uit als 'Murp hie' of als 'Murfie'?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:56 schreef murp het volgende:
http://forums.filefront.com/member.php?u=42386
ik zat in een mohaa clanen heette Audie l Murphy naar een stoere soldaat uit de 2e wereldoorlog
alleen was dat te lang dus kortte ik het af naar murphy, alleen klonk dat niet
murp wel
jij bent schumacherquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
die van mij is een verbastering van mijn achternaam en daar achter staat mijn geboorte jaar.
murphie, maar nu gewoon murpquote:Op donderdag 10 december 2009 15:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Spak je het uit als 'Murp hie' of als 'Murfie'?
Kutkloonquote:
Nou in Nederlands blink je in elk geval niet uitquote:Op donderdag 10 december 2009 19:50 schreef pr0tege het volgende:
ik ben erg goed in engels en mijn engels leraar noemde mij altijd zijn protege (wonderkind)
Op hoofdletters na herken ik geen fouten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:18 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Nou in Nederlands blink je in elk geval niet uit
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:21 schreef Susteren het volgende:
[..]
vader van een vriend van me is dat ook
Dat is prodigy.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:50 schreef pr0tege het volgende:
ik ben erg goed in engels en mijn engels leraar noemde mij altijd zijn protege (wonderkind)
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:54 schreef Aurelianus het volgende:
Ik kreeg een baksteen door de ruit met daarop de instructie om deze username te gebruiken.
Hardcore DJquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:25 schreef Jac0bus het volgende:
Zo noemden collega's me soms. En aangezien Jacobus al bezet was heb ik maar Jac0bus genomen.
quote:
geweldigquote:Op donderdag 10 december 2009 19:50 schreef pr0tege het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:26 schreef RSie het volgende:
Ik reed indertijd een Clio RS, daar dus soort verbastering van.
die Ava van Bender erbij slaat nergens op maar was de eerste die ik tegenkwam en nooit meer veranderd (en ik vindt het nog een suffe serie ook).
Misschien kan iemand hier een leuke nieuwe RSie-ava maken?
Tof! Kun je ook zoiets voor mij maken.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:34 schreef Twizu het volgende:
[..]
Tof! Kun je ook zoiets voor mij maken.
Met die gaykiss.![]()
Jaaa, bedankt! Dit gaat ToT zeker waarderen.quote:
Alstu.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef Twizu het volgende:
[..]
Jaaa, bedankt! Dit gaat ToT zeker waarderen.
en je bent niet toevallig zelf die alocchtoon met een taal achterstand?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:26 schreef Hameren_Yzer het volgende:
In het vierde leerjaar was er een allochtoon met een taalachterstand... toen de meester vroeg hoe men een hamer van ijzer noemde, stak deze knaap zijn hand op: "Meester, ik weet: een hameren ijzer."
Lieve god, vergeef hem.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:17 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
en je bent niet toevallig zelf die alocchtoon allochtoon met een taal achterstand taalachterstand?![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:08 schreef Guynio het volgende:
Nou, Guynio is mijn voornaam, en ik ben de enige Guynio op het internet, dus ik vond dat wel cool
Mijn normale online username heeft een stuk interessanter verhaal though. Normaal gesproken heet ik:
Serpenttao en zo kom ik erop:
Vroeger (toen je koe nog met de lange oe schreef en je 's ochtends nog welkom was) had ik op de computer een serie filmpjes gezien, met de naam xiao-xiao. Toen ik me destijds als negenjarige voor RuneScape aanmeldde, ging ik xiaoguy heten. Toen ik xiaoguy saai begon te vinden, wilde ik het veranderen.
Ik zou altijd met mijn broertje op het speeltuintje achter een soort real-life RPG game spelen. De naam van mijn karakter was "Dragon", dus ging ik online Xiao-Dragon heten. Nu vond ik dat ook saai worden, en wilde ik 'n nieuwe, maar wel iets in de trand van Dragon. Dat werd dus Serpent. Maar Serpent is ook zo saai, dus wilde ik er iets achter. Mijn karakter heette Dragon Taomahura, dus dat werd SerpentTao.
Amen.
Geweldig! Applaus!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:08 schreef Guynio het volgende:
Nou, Guynio is mijn voornaam, en ik ben de enige Guynio op het internet, dus ik vond dat wel cool
Mijn normale online username heeft een stuk interessanter verhaal though. Normaal gesproken heet ik:
Serpenttao en zo kom ik erop:
Vroeger (toen je koe nog met de lange oe schreef en je 's ochtends nog welkom was) had ik op de computer een serie filmpjes gezien, met de naam xiao-xiao. Toen ik me destijds als negenjarige voor RuneScape aanmeldde, ging ik xiaoguy heten. Toen ik xiaoguy saai begon te vinden, wilde ik het veranderen.
Ik zou altijd met mijn broertje op het speeltuintje achter een soort real-life RPG game spelen. De naam van mijn karakter was "Dragon", dus ging ik online Xiao-Dragon heten. Nu vond ik dat ook saai worden, en wilde ik 'n nieuwe, maar wel iets in de trand van Dragon. Dat werd dus Serpent. Maar Serpent is ook zo saai, dus wilde ik er iets achter. Mijn karakter heette Dragon Taomahura, dus dat werd SerpentTao.
Amen.
quote:Op zondag 31 januari 2010 10:48 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik had vroeger een vriendinnetje en ik deed haar altijd denken aan een paarse kiwi met roze lakschoentjes. Vraag me niet waarom maar dat vond ze.
Aangezien er al veel usernames in gebruik zijn die lijken op usernames die ik meestal heb, werd het deze maar![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 10:48 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik had vroeger een vriendinnetje en ik deed haar altijd denken aan een paarse kiwi met roze lakschoentjes. Vraag me niet waarom maar dat vond ze.
Aangezien er al veel usernames in gebruik zijn die lijken op usernames die ik meestal heb, werd het deze maar![]()
Ik dacht meer aan iets wat ''goed past'' bij jou naamquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:32 schreef AwesomeFit het volgende:
Ik vind mezelf toch wel Awesome... en toen moest er nog iets achter. Toen stond er toevallig een pak jus de orange op mijn bureau met vitafit erop. Dusja toen Fit er maar achter geplakt
Dus lamlul_lars was dan niet beter geweest?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:41 schreef larzzzman het volgende:
ik heet lars en ben een lamlul dus vandaar![]()
![]()
![]()
Gepettoquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:45 schreef PlankHout het volgende:
tja plankhout.. hmmzzzomdat ik met hout werk
opzich wel, maar ik heb nog niet de echte fok mentaliteitquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus lamlul_lars was dan niet beter geweest?
Hmm ja was ook mogelijk iddquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan iets wat ''goed past'' bij jou naam
XDquote:Op maandag 1 februari 2010 17:45 schreef Captainblub het volgende:
Captainsushi kon niet, dus moest ik maar wat anders bedenken XD En aangezien ik vaak Blub zeg heb ik dat er maar achteraangeplakt.
Jeroenquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:42 schreef dirkjo het volgende:
ik dacht ooit dat die wel leuk was
Maar wanneer dat was, géén idee
Ik zeg gedag, zonder gedag te zeggenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef LittleFox het volgende:
[..]
die jouwe is echt zo van:
Dirk... Joooww![]()
Dit gaat voor mij ook op.quote:
dat is spijkers op laag water zoekenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef ebke het volgende:
<< is limburgs voor aapje![]()
maar ik had het beter met een p kunnen spellen,,
dus ik faal best wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |