Dat bljif je toch houden bij spelers als Suarez.quote:Op zondag 16 augustus 2009 @ 14:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Ergens knaagt het toch wel behoorlijk aan me dat we na de 0-1 de score niet verder hebben weten uit te breiden. In de fase dat PSV zwaar liep te kutten kwamen er mogelijkheden, zeker die van Suarez die het te mooi wou afronden.
Ik heb Atouba vaker zien spelen bij de Spurs en HSV en het is geen aanwinst voor Ajax.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Echt ongelooflijk dat mensen Atouba zo afvallen. De man speelt net z'n eerste wedstrijd.. Het eerste uur was hij een van de betere bij Ajax. Won elk kopduel, zette de man van de bal en schakelde Lazovic redelijk uit.
Bijna alle gevaar kwam over de kant waar Van der Wiel speelde.
Die werd keer op keer aan alle kanten voorbij gelopen.. En ja Wielaert was schuldig bij de 4-3.
Maar als je niet steeds overlopen wordt, kan je zelf ook aanvallen. Van der Wiel was telkens het haasje.
Bij mij niet, 1 goal maakt nog geen man of the match. Verdedigend was hij niet best vorige week.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:40 schreef denthemen het volgende:
Onzin om nu allemaal te roepen wie weg moeten. Vorige week was VD Wiel nog uitblinker bijvoorbeeld
Ja en ik vind jou een kneusquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus jij vindt Alderwereldramp een prima verdediger?
Alderweireld is een goed talent, die het liet zien afgelopen seizoen in de Uefa Cup, ik zie in hem een potentiele topper. Maar zoals elk talent, heb je off days. Dit was een van de zijnequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niks is zo zeker als voetbal.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom moet ik met wat anders komen? Suarez schiet ze er wel in hoor. Maak me niet zo druk over de voorhoede.
Nou.. ik vond Bakkal en Dzudzak ook behoorlijk belangrijk vandaag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ajax is niks zonder Suarez en PSV is HELEMAAL niks zonder Affelay.
hoe is het man?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Vennegoor![]()
... kom op zeg, doe even normaal.
dan was de 3-3 nooit gevallen indien dat waar is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:45 schreef Scorpie het volgende:
En Vink had stiekem zijn 110% Anti-Ajax shirtje aan onder zijn scheidsrechterstenue volgens mij. Alles in het voordeel van PSV beslissen, vrij kansloos.
Nee joh bananenman vind dit goed gek!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
Laat ze nou eerst maar eens naar een goede sterke spits gaan zoeken. Iemand die een bal vast kan houden en kan kaatsen. En liefst ook nog scoren.
Nee hoor, ik vond dat Jol hier ook geen wedstrijd heeft laten zien hoor. Rommedahl opstellen, Vertonghen opstellen en Wielaert niet in de tweede helft meteen wisselen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:44 schreef N.i.c.k het volgende:
De slechtse man bij Ajax vond ik Jol. Maar dat kan niet. Want Jol is een toptrainer, die moeten we blind adoreren.
Alderweireld speelde vorig seizoen Europees naast Oleguer prima wedstrijden. Nu is het helaas anders, maar let op die jongen die gaat groot worden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Redelijk, op zulke dagen snap ik weer dat ik de Nederlandse stadia niet in mag want ik heb m'n eigen huiskamer net al half verbouwd, laat staan wat er met de stoeltjes in Eindhoven gebeurd wasquote:
ik vond echt niet dat Atouba het slecht deed?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:31 schreef Urquhart het volgende:
Van Der Wiel: ongeschikt
Wielaert: ongeschikt
Alderweireld: ongeschikt
Atouba: ongeschikt
Dat wordt nog een klus voor het einde van de maand
Uitblinker?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:40 schreef denthemen het volgende:
Onzin om nu allemaal te roepen wie weg moeten. Vorige week was VD Wiel nog uitblinker bijvoorbeeld
Erg vreemde beslissingen inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond dat Jol hier ook geen wedstrijd heeft laten zien hoor. Rommedahl opstellen, Vertonghen opstellen en Wielaert niet in de tweede helft meteen wisselen.
Die jongen heeft me geen enkele keer weten te overtuigen. Zeer, zeer zwakke mandekker. Maar blijkbaar delen de mensen hier niet mijn mening.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:46 schreef Dvm86 het volgende:
Hoe kun je Alderweireld nou zo afvallen. Die jongen komt net kijken, is een enorm talent en moet er altijd staan omdat Ajax de afgelopen jaren te belabberd is geweest om een degelijke centrale verdediger te halen. Echt triest dit.
Ja idd, die jongen heeft alles in zich om een grote verdediger te worden, en dan krijg je van die real life dumbass trolls zoals die ene userquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Alderweireld speelde vorig seizoen Europees naast Oleguer prima wedstrijden. Nu is het helaas anders, maar let op die jongen die gaat groot worden.
Zag je hem het verkeer niet regelen dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk nu trouwens heel vaak na een wedstrijd: Deed Wielaert mee dan?
Jol maakt tot nu toe bij mij een sterke indruk, maarja dat het MvB in het begin ook moet het nog allemaal maar zien. Hoop alleen niet dat hij eind van het seizoen weer weg gebonjourd word want dan alweer een nieuwe trainerquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:44 schreef N.i.c.k het volgende:
De slechtse man bij Ajax vond ik Jol. Maar dat kan niet. Want Jol is een toptrainer, die moeten we blind adoreren.
Met het eerste gedeelte van je post ben ik het helemaal eens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef Nashje het volgende:
Ik vond Alderweireld helemaal niet zo slecht als iedereen hier voordoet. Vond 'm zelfs onze 'beste' verdediger vandaag. Zet er een beul naast en je hebt ineens een topverdediging. Ook V/d Wiel werd overlopen, maar vind niet dat je dat 'm aan kan rekenen.
Ben ik met je eens. Hij was niet geweldig vandaag, naief in veel duels wat heel veel vrije trappen voor PSV opleverde. Maar behalve dat was het allemaal toch niet zo slecht? Die jongen die komt er wel hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:46 schreef Dvm86 het volgende:
Hoe kun je Alderweireld nou zo afvallen. Die jongen komt net kijken, is een enorm talent en moet er altijd staan omdat Ajax de afgelopen jaren te belabberd is geweest om een degelijke centrale verdediger te halen. Echt triest dit.
Hebben wij het over dezelfde Alderweireld? ik bedoel hier die jonge belg die er ineens stond in de Uefa cup, en die de spitsen van de tegenstander het leven onmogelijk maakte. Dat grote talent, weet je wel?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die jongen heeft me geen enkele keer weten te overtuigen. Zeer, zeer zwakke mandekker. Maar blijkbaar delen de mensen hier niet mijn mening.
Ja hij liep tegen z'n teammaat aan waardoor ik meende Bakkal kon scoren, wat een idiootquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk nu trouwens heel vaak na een wedstrijd: Deed Wielaert mee dan?
Mee eens. Dat over Van der Wiel... ik vind dat je het hem wel kunt aanrekenen. Hij heeft nu een vol seizoen er op zitten en heeft al drie wedstrijden ondermaats gepresteerd. Hij werd te gemakkelijk overlopen. Dat hij wat fout doet okay, maar dit was echt zeer zwak. Ik heb het idee dat die jongen wat te veel met andere zaken dan voetbal bezig is. Hij heeft de schijn tegen zich in ieder geval.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef Nashje het volgende:
Ik vond Alderweireld helemaal niet zo slecht als iedereen hier voordoet. Vond 'm zelfs onze 'beste' verdediger vandaag. Zet er een beul naast en je hebt ineens een topverdediging. Ook V/d Wiel werd overlopen, maar vind niet dat je dat 'm aan kan rekenen.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:45 schreef Scorpie het volgende:
En Vink had stiekem zijn 110% Anti-Ajax shirtje aan onder zijn scheidsrechterstenue volgens mij. Alles in het voordeel van PSV beslissen, vrij kansloos.
Dat kwam ook alleen maar omdat Swaffelay steeds een paar seconde had om te kijken wat ie met een bal wilde doen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nou.. ik vond Bakkal en Dzudzak ook behoorlijk belangrijk vandaag.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Redelijk, op zulke dagen snap ik weer dat ik de Nederlandse stadia niet in mag want ik heb m'n eigen huiskamer net al half verbouwd, laat staan wat er met de stoeltjes in Eindhoven gebeurd was
Users die spelersnamen opzettelijk verbasteren neem ik inderdaad nooit zo serieus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:48 schreef FireFox1 het volgende:
Maar blijkbaar delen de mensen hier niet mijn mening.
Dan heb je hiermee maar weer eens aangegeven dat vrouwen inderdaad geen verstand van voetbal hebben.quote:
Ik ook. Op het eind kon hij het niet meer zo goed belopen, maar dat ligt waarschijnlijk aan een conditie achterstand.quote:
Ik denk dat de jonge (beoogde basis)spelers moeite hebben met de omschakeling Bassie --> Jol. Kan niet zo zijn dat Toby en Greg het beide verleerd zijn. Komt wel weerquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:50 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Mee eens. Dat over Van der Wiel... ik vind dat je het hem wel kunt aanrekenen. Hij heeft nu een vol seizoen er op zitten en heeft al drie wedstrijden ondermaats gepresteerd. Hij werd te gemakkelijk overlopen. Dat hij wat fout doet okay, maar dit was echt zeer zwak. Ik heb het idee dat die jongen wat te veel met andere zaken dan voetbal bezig is. Hij heeft de schijn tegen zich in ieder geval.
Mwah...ik betwijfel toch ten zeerste of het echt wel een aanwinst is. Maar oké, laat hem het volgende week nog maar eens waarmaken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik vond echt niet dat Atouba het slecht deed?
Niet alles, maar oké je hebt wel een beetje gelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:45 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens. Of wil je Sulejmani weer op de bank zetten?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:46 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nee joh bananenman vind dit goed gek!
Knap want hij bleef juist staan. Doedelzak had zeker voor de pingel gegaan. Maar VdW moest er tegenaan lopenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja hij liep tegen z'n teammaat aan waardoor ik meende Bakkal kon scoren, wat een idioot.
Hij is ook geen mandekker zoals Oleguer maar hij heeft zeker wel een goed inzicht en heeft nog veel opgeruimd en fouten van anderen gecorrigeerd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die jongen heeft me geen enkele keer weten te overtuigen. Zeer, zeer zwakke mandekker. Maar blijkbaar delen de mensen hier niet mijn mening.
Okequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dan heb je hiermee maar weer eens aangegeven dat vrouwen inderdaad geen verstand van voetbal hebben.
Goeie zaakquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Volgend seizoen ben ik er weer bij
Waarom in verdedigersquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:49 schreef golfer het volgende:
Alle investeringen tot het eind van deze maand dus s.v.p. in echte verdedigers steken.
Je kan die gast niet ná 90 minuten al afschrijven. Er mag pas na 5 wedstrijden geschreeuwd worden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mwah...ik betwijfel toch ten zeerste of het echt wel een aanwinst is. Maar oké, laat hem het volgende week nog maar eens waarmaken.
Verliezen in Eindhoven is ook helemaal geen schande, maar als je ziet op wat voor manier...zo ontzettend knullig allemaal, echt onnodig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef twi het volgende:
Oh en vergeet trouwens niet dat dit een uitwedstrijd bij PSV was. Je had hier een punt kunnen pakken. Misschien zelfs drie, als Jol wat adequater had ingegrepen. Maar al met al is het geen ramp als je met 1 doelpunt verschil verliest bij PSV. Zes punten in de eerste drie wedstrijden met Groningen en PSV uit, dat is gewoon niet onacceptabel.
Je hebt gelijk. Die lelijke kut-Hongaar ging wel heel makkelijk elke keer over V/d Wiel heen. Leek wel een wijf.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:50 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Mee eens. Dat over Van der Wiel... ik vind dat je het hem wel kunt aanrekenen. Hij heeft nu een vol seizoen er op zitten en heeft al drie wedstrijden ondermaats gepresteerd. Hij werd te gemakkelijk overlopen. Dat hij wat fout doet okay, maar dit was echt zeer zwak. Ik heb het idee dat die jongen wat te veel met andere zaken dan voetbal bezig is. Hij heeft de schijn tegen zich in ieder geval.
Als jij het zegtquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan die gast niet ná 90 minuten al afschrijven. Er mag pas na 5 wedstrijden geschreeuwd worden.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ze moeten Stam halen.
Dat is toch zoquote:
Sulejmani voor Urby? Waarom moet hij op de bank?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Of wil je Sulejmani weer op de bank zetten?
En toch zie je of een speler het heeft of niet. Atouba heeft het, in mijn ogen, niet. Te houterig, ziet er erg onzeker uit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan die gast niet ná 90 minuten al afschrijven. Er mag pas na 5 wedstrijden geschreeuwd worden.
Verlies liever op deze manier dan met 6-2quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:53 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
Verliezen in Eindhoven is ook helemaal geen schande, maar als je ziet op wat voor manier...zo ontzettend knullig allemaal, echt onnodig.
Het was zijn gebruikelijke warrige niveau. Zoals Vink wel vaker wedstrijden kan verpesten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ben ik de enige hier die Vink nou niet bepaald extreem slecht vond fluiten?
Die eerste pass van Atouba vandaagquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
En toch zie je of een speler het heeft of niet. Atouba heeft het, in mijn ogen, niet. Te houterig, ziet er erg onzeker uit.
Maargoed, nog 4 wedstrijden, en dan ga ik schreeuwen.
Ja en ik verlies liever met 6-2 dan met 10-0quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Verlies liever op deze manier dan met 6-2
Idd, nu beide geknokt tot het eind, dubbeltje valt hun kant op, ok, volgende keer nog harder knokken. Na de 3-3 waren beide ploegen het ineens kwijt, viel jullie dat niet op? psv pakte het als eerste weer op, en wonnen, Had iedereens wedstrijd kunnen zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Verlies liever op deze manier dan met 6-2
ik heb liever dat ze eerst eens naar een normale verdediger kijken. We scoren drie keer, dus zoveel is er met de aanval niet mis toch? Dat we vier goals tegen krijgen vind ik veel zorgelijkerquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Sulejmani voor Urby? Waarom moet hij op de bank?
Je moet een aanspeelpunt hebben waar juist de ukkies omheen kunnen lopen. Nu krijg je mooie voorzetten en corners en vrije trappen waar je toch al weet dat het 0,0 nut heeft.
Ja, en ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
Ja en ik verlies liever met 6-2 dan met 10-0
Inderdaad. Daarnaast beter nu dan over 13 weken een keer. Vanaf nu overigens een heel fijn programma de komende 7 weken ofzo.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef twi het volgende:
Oh en vergeet trouwens niet dat dit een uitwedstrijd bij PSV was. Je had hier een punt kunnen pakken. Misschien zelfs drie, als Jol wat adequater had ingegrepen. Maar al met al is het geen ramp als je met 1 doelpunt verschil verliest bij PSV. Zes punten in de eerste drie wedstrijden met Groningen en PSV uit, dat is gewoon niet onacceptabel.
Dat is een ding dat zeker is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, en ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen
Steek had een aantal goede en mooie reddingen, maar die vrije trap van die Hongaarse trol had ie best kunnen hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:57 schreef Dvm86 het volgende:
Even over Stekelenburg? Hij verraste mij wel positief, had mooie reddingen en ja ook fouten... maar ik heb hem afgelopen seizoen veel slechter gezien en de meeste goals werden veroorzaakt door ons slecht verdedigend spel (vooral bij corners had PSV veel effectiever kunnen zijn - wat werd er slecht gedekt).
Dat weet je met ons nooit hequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarnaast beter nu dan over 13 weken een keer. Vanaf nu overigens een heel fijn programma de komende 7 weken ofzo.
21 punten pakken en de rust bewaren. Het programma in november is killing. Er zitten daar een stel maffe planners bij de knvb.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarnaast beter nu dan over 13 weken een keer. Vanaf nu overigens een heel fijn programma de komende 7 weken ofzo.
Inderdaad, gewoon nu een punt of 18 pakken uit de komende 7 wedstrijden, zodat je oktober ingaat met een goed basiselftal om die reeks van AZ, Feyenoord, Twente en Heerenveen oid met een soort van buffer ingaat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies, gaat die van De Zeeuw er in bij 3-3...quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Idd, nu beide geknokt tot het eind, dubbeltje valt hun kant op, ok, volgende keer nog harder knokken. Na de 3-3 waren beide ploegen het ineens kwijt, viel jullie dat niet op? psv pakte het als eerste weer op, en wonnen, Had iedereens wedstrijd kunnen zijn.
3 keer puur door de klasse van Luis. die staat daar 90 minuten lang op een eiland geniaal te zijn. Terwijl Rennis en Urby non stop op creabea wijze de bal kwijtraken. ik wil wel eens een 4-2-3-1 of een 4-3-3 zien metquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze eerst eens naar een normale verdediger kijken. We scoren drie keer, dus zoveel is er met de aanval niet mis toch? Dat we vier goals tegen krijgen vind ik veel zorgelijker
Da's ook relatief natuurlijk. Je scoort drie keer waarvan 2 blunders zijn. Zij scoren vier keer waarvan er 2 a 3 blunders zijn. Kneuzenkermis achterin vandaag van beide zijden, waar PSV het meeste van heeft geprofiteerd omdat zij de gehele 2e helft het spel mochten maken van Ajax.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze eerst eens naar een normale verdediger kijken. We scoren drie keer, dus zoveel is er met de aanval niet mis toch? Dat we vier goals tegen krijgen vind ik veel zorgelijker
Ben je nou zo dom?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef TiMPiN het volgende:
Dat Amrabat Atouba voorbij rende, hij bleef gewoon stilstaan?![]()
Zonder een directe kwaliteisinjectie zie ik het helemaal niet goed komen. Een goede centrale verdediger is de eerste prioriteit. Wat mij bovendien opviel in de tweede helft was dat het middenveld erg makkelijk overlopen werd. Dit heeft niet te maken met een gebrek aan verdedigende middenvelders, maar de bal werd simpelweg niet in de ploeg gehouden. Daarom zou een middenvelder á la Honda wel een aardige toevoeging zijn. Verder moet er wellicht nog een fysiek sterke spits komen, iemand die een bal kan vasthouden, en waar Suarez en Sulejmani omheen kunnen spelen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef Pedroso het volgende:
Gek genoeg heb ik wel het idee dat het gaat goedkomen dit seizoen.
PSV was veel feller en agressiever vandaag maar denk dat Ajax steeds beter gaat voetballen dit seizoen.
Van der Wiel is wel een probleem, geeft in toppers vaak niet thuis en laat zich overlopen.
Enkele aanpassingen (Verthongen op de bank bv) en ik zie het wel zitten.
Ik denk dat ie net als de rest van het stadion(hongaar uitgezonderd) schrok van de snelheid.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Steek had een aantal goede en mooie reddingen, maar die vrije trap van die Hongaarse trol had ie best kunnen hebben.
Of die kopbal van Toby op de kruisingquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Precies, gaat die van De Zeeuw er in bij 3-3...
En dan,Als ie die gemaakt had en het was 3-4 gebleven of 4-4 geworden, was ie ineens weer 1 van de beteren.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Of die kopbal van Toby op de kruising. Ik werd gek.
Over die spits ben ik het eens maar wat moet je nu met Honda als je Aisattie in je selectie hebt ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zonder een directe kwaliteisinjectie zie ik het helemaal niet goed komen. Een goede centrale verdediger is de eerste prioriteit. Wat mij bovendien opviel in de tweede helft was dat het middenveld erg makkelijk overlopen werd. Dit heeft niet te maken met een gebrek aan verdedigende middenvelders, maar de bal werd simpelweg niet in de ploeg gehouden. Daarom zou een middenvelder á la Honda wel een aardige toevoeging zijn. Verder moet er wellicht nog een fysiek sterke spits komen, iemand die een bal kan vasthouden, en waar Suarez en Sulejmani omheen kunnen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |