Die jongen heeft me geen enkele keer weten te overtuigen. Zeer, zeer zwakke mandekker. Maar blijkbaar delen de mensen hier niet mijn mening.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:46 schreef Dvm86 het volgende:
Hoe kun je Alderweireld nou zo afvallen. Die jongen komt net kijken, is een enorm talent en moet er altijd staan omdat Ajax de afgelopen jaren te belabberd is geweest om een degelijke centrale verdediger te halen. Echt triest dit.
Ja idd, die jongen heeft alles in zich om een grote verdediger te worden, en dan krijg je van die real life dumbass trolls zoals die ene userquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Alderweireld speelde vorig seizoen Europees naast Oleguer prima wedstrijden. Nu is het helaas anders, maar let op die jongen die gaat groot worden.
Zag je hem het verkeer niet regelen dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk nu trouwens heel vaak na een wedstrijd: Deed Wielaert mee dan?
Jol maakt tot nu toe bij mij een sterke indruk, maarja dat het MvB in het begin ook moet het nog allemaal maar zien. Hoop alleen niet dat hij eind van het seizoen weer weg gebonjourd word want dan alweer een nieuwe trainerquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:44 schreef N.i.c.k het volgende:
De slechtse man bij Ajax vond ik Jol. Maar dat kan niet. Want Jol is een toptrainer, die moeten we blind adoreren.
Met het eerste gedeelte van je post ben ik het helemaal eens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef Nashje het volgende:
Ik vond Alderweireld helemaal niet zo slecht als iedereen hier voordoet. Vond 'm zelfs onze 'beste' verdediger vandaag. Zet er een beul naast en je hebt ineens een topverdediging. Ook V/d Wiel werd overlopen, maar vind niet dat je dat 'm aan kan rekenen.
Ben ik met je eens. Hij was niet geweldig vandaag, naief in veel duels wat heel veel vrije trappen voor PSV opleverde. Maar behalve dat was het allemaal toch niet zo slecht? Die jongen die komt er wel hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:46 schreef Dvm86 het volgende:
Hoe kun je Alderweireld nou zo afvallen. Die jongen komt net kijken, is een enorm talent en moet er altijd staan omdat Ajax de afgelopen jaren te belabberd is geweest om een degelijke centrale verdediger te halen. Echt triest dit.
Hebben wij het over dezelfde Alderweireld? ik bedoel hier die jonge belg die er ineens stond in de Uefa cup, en die de spitsen van de tegenstander het leven onmogelijk maakte. Dat grote talent, weet je wel?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die jongen heeft me geen enkele keer weten te overtuigen. Zeer, zeer zwakke mandekker. Maar blijkbaar delen de mensen hier niet mijn mening.
Ja hij liep tegen z'n teammaat aan waardoor ik meende Bakkal kon scoren, wat een idiootquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk nu trouwens heel vaak na een wedstrijd: Deed Wielaert mee dan?
Mee eens. Dat over Van der Wiel... ik vind dat je het hem wel kunt aanrekenen. Hij heeft nu een vol seizoen er op zitten en heeft al drie wedstrijden ondermaats gepresteerd. Hij werd te gemakkelijk overlopen. Dat hij wat fout doet okay, maar dit was echt zeer zwak. Ik heb het idee dat die jongen wat te veel met andere zaken dan voetbal bezig is. Hij heeft de schijn tegen zich in ieder geval.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef Nashje het volgende:
Ik vond Alderweireld helemaal niet zo slecht als iedereen hier voordoet. Vond 'm zelfs onze 'beste' verdediger vandaag. Zet er een beul naast en je hebt ineens een topverdediging. Ook V/d Wiel werd overlopen, maar vind niet dat je dat 'm aan kan rekenen.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:45 schreef Scorpie het volgende:
En Vink had stiekem zijn 110% Anti-Ajax shirtje aan onder zijn scheidsrechterstenue volgens mij. Alles in het voordeel van PSV beslissen, vrij kansloos.
Dat kwam ook alleen maar omdat Swaffelay steeds een paar seconde had om te kijken wat ie met een bal wilde doen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nou.. ik vond Bakkal en Dzudzak ook behoorlijk belangrijk vandaag.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Redelijk, op zulke dagen snap ik weer dat ik de Nederlandse stadia niet in mag want ik heb m'n eigen huiskamer net al half verbouwd, laat staan wat er met de stoeltjes in Eindhoven gebeurd was
Users die spelersnamen opzettelijk verbasteren neem ik inderdaad nooit zo serieus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:48 schreef FireFox1 het volgende:
Maar blijkbaar delen de mensen hier niet mijn mening.
Dan heb je hiermee maar weer eens aangegeven dat vrouwen inderdaad geen verstand van voetbal hebben.quote:
Ik ook. Op het eind kon hij het niet meer zo goed belopen, maar dat ligt waarschijnlijk aan een conditie achterstand.quote:
Ik denk dat de jonge (beoogde basis)spelers moeite hebben met de omschakeling Bassie --> Jol. Kan niet zo zijn dat Toby en Greg het beide verleerd zijn. Komt wel weerquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:50 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Mee eens. Dat over Van der Wiel... ik vind dat je het hem wel kunt aanrekenen. Hij heeft nu een vol seizoen er op zitten en heeft al drie wedstrijden ondermaats gepresteerd. Hij werd te gemakkelijk overlopen. Dat hij wat fout doet okay, maar dit was echt zeer zwak. Ik heb het idee dat die jongen wat te veel met andere zaken dan voetbal bezig is. Hij heeft de schijn tegen zich in ieder geval.
Mwah...ik betwijfel toch ten zeerste of het echt wel een aanwinst is. Maar oké, laat hem het volgende week nog maar eens waarmaken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik vond echt niet dat Atouba het slecht deed?
Niet alles, maar oké je hebt wel een beetje gelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:45 schreef Scorpie het volgende:
En Vink had stiekem zijn 110% Anti-Ajax shirtje aan onder zijn scheidsrechterstenue volgens mij. Alles in het voordeel van PSV beslissen, vrij kansloos.
Ben ik het helemaal mee eens. Of wil je Sulejmani weer op de bank zetten?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:46 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nee joh bananenman vind dit goed gek!
Knap want hij bleef juist staan. Doedelzak had zeker voor de pingel gegaan. Maar VdW moest er tegenaan lopenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja hij liep tegen z'n teammaat aan waardoor ik meende Bakkal kon scoren, wat een idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |