abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71922972
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:46 schreef Dvm86 het volgende:
Hoe kun je Alderweireld nou zo afvallen. Die jongen komt net kijken, is een enorm talent en moet er altijd staan omdat Ajax de afgelopen jaren te belabberd is geweest om een degelijke centrale verdediger te halen. Echt triest dit.
Die jongen heeft me geen enkele keer weten te overtuigen. Zeer, zeer zwakke mandekker. Maar blijkbaar delen de mensen hier niet mijn mening.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71922976
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Alderweireld speelde vorig seizoen Europees naast Oleguer prima wedstrijden. Nu is het helaas anders, maar let op die jongen die gaat groot worden.
Ja idd, die jongen heeft alles in zich om een grote verdediger te worden, en dan krijg je van die real life dumbass trolls zoals die ene user
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_71922978
De verdediging was weer als vanouds. Ongelooflijk hoe Bakkal tussen 2 man de bal gewoon rustig binnen kan schieten, en dat is maar 1 voorbeeld. Je had hier echt niet hoeven verliezen, maar als je zo knullig loopt te verdedigen dan roep je 't over jezelf af
pi_71922982
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk nu trouwens heel vaak na een wedstrijd: Deed Wielaert mee dan?
Zag je hem het verkeer niet regelen dan?
MOKUM XXX RATED
pi_71922983
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:44 schreef N.i.c.k het volgende:
De slechtse man bij Ajax vond ik Jol. Maar dat kan niet. Want Jol is een toptrainer, die moeten we blind adoreren.
Jol maakt tot nu toe bij mij een sterke indruk, maarja dat het MvB in het begin ook moet het nog allemaal maar zien. Hoop alleen niet dat hij eind van het seizoen weer weg gebonjourd word want dan alweer een nieuwe trainer
AJAX AMSTERDAM!
pi_71922986
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef Nashje het volgende:
Ik vond Alderweireld helemaal niet zo slecht als iedereen hier voordoet. Vond 'm zelfs onze 'beste' verdediger vandaag. Zet er een beul naast en je hebt ineens een topverdediging. Ook V/d Wiel werd overlopen, maar vind niet dat je dat 'm aan kan rekenen.
Met het eerste gedeelte van je post ben ik het helemaal eens.
pi_71922991
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:26 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Vond Atouba prima spelen?
Noot noot.
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:49:07 #133
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71922992
Vertonghen, Wielaert, v.d. Wiel en Stekelenburg een dikke onvoldoende.
Atouba krijgt van mij nog het voordeel van de twijfel.
Wel is duidelijk dat deze verdediging veel te zwak is om nationaal, maar zeker internationaakl iets te kunnen voorstellen.
Alle investeringen tot het eind van deze maand dus s.v.p. in echte verdedigers steken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:49:18 #134
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71922997
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:46 schreef Dvm86 het volgende:
Hoe kun je Alderweireld nou zo afvallen. Die jongen komt net kijken, is een enorm talent en moet er altijd staan omdat Ajax de afgelopen jaren te belabberd is geweest om een degelijke centrale verdediger te halen. Echt triest dit.
Ben ik met je eens. Hij was niet geweldig vandaag, naief in veel duels wat heel veel vrije trappen voor PSV opleverde. Maar behalve dat was het allemaal toch niet zo slecht? Die jongen die komt er wel hoor.

Overigens vind ik dat je die laatste goel Wielaert ook niet ontzettend aan kunt rekenen. Bakkal is niet de minste qua postuur, en hij liet zich gewoon fysiek verrassen. In veel gevallen had een scheidsrechter op z'n fluitje geblazen als een aanvaller op zo'n manier ruimte voor zichzelf creeert. Vijf minuten ervoor met Toivonen, bijvoorbeeld.
pi_71923003
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Die jongen heeft me geen enkele keer weten te overtuigen. Zeer, zeer zwakke mandekker. Maar blijkbaar delen de mensen hier niet mijn mening.
Hebben wij het over dezelfde Alderweireld? ik bedoel hier die jonge belg die er ineens stond in de Uefa cup, en die de spitsen van de tegenstander het leven onmogelijk maakte. Dat grote talent, weet je wel?

Waarom ga ik hier op in?
pi_71923011
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk nu trouwens heel vaak na een wedstrijd: Deed Wielaert mee dan?
Ja hij liep tegen z'n teammaat aan waardoor ik meende Bakkal kon scoren, wat een idioot .
pi_71923017
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef Nashje het volgende:
Ik vond Alderweireld helemaal niet zo slecht als iedereen hier voordoet. Vond 'm zelfs onze 'beste' verdediger vandaag. Zet er een beul naast en je hebt ineens een topverdediging. Ook V/d Wiel werd overlopen, maar vind niet dat je dat 'm aan kan rekenen.
Mee eens. Dat over Van der Wiel... ik vind dat je het hem wel kunt aanrekenen. Hij heeft nu een vol seizoen er op zitten en heeft al drie wedstrijden ondermaats gepresteerd. Hij werd te gemakkelijk overlopen. Dat hij wat fout doet okay, maar dit was echt zeer zwak. Ik heb het idee dat die jongen wat te veel met andere zaken dan voetbal bezig is. Hij heeft de schijn tegen zich in ieder geval.
pi_71923022
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:45 schreef Scorpie het volgende:
En Vink had stiekem zijn 110% Anti-Ajax shirtje aan onder zijn scheidsrechterstenue volgens mij. Alles in het voordeel van PSV beslissen, vrij kansloos.
_!
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:50:23 #139
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71923023
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:45 schreef Prosac het volgende:

[..]

Nou.. ik vond Bakkal en Dzudzak ook behoorlijk belangrijk vandaag.
Dat kwam ook alleen maar omdat Swaffelay steeds een paar seconde had om te kijken wat ie met een bal wilde doen.
Het enige waar ik van ben geschrokken was nog niet eens het niveau van de verdediging, maar hoe lang Jol wachtte met ingrijpen.
Daar begreep ik echt niets van.
-
pi_71923024
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Redelijk, op zulke dagen snap ik weer dat ik de Nederlandse stadia niet in mag want ik heb m'n eigen huiskamer net al half verbouwd, laat staan wat er met de stoeltjes in Eindhoven gebeurd was

Hoe lang moet je nog?
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:50:40 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71923030
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:48 schreef FireFox1 het volgende:

Maar blijkbaar delen de mensen hier niet mijn mening.
Users die spelersnamen opzettelijk verbasteren neem ik inderdaad nooit zo serieus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71923038
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:49 schreef Jojoortje het volgende:

[..]
Dan heb je hiermee maar weer eens aangegeven dat vrouwen inderdaad geen verstand van voetbal hebben.
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:50:54 #143
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71923039
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:49 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik ook. Op het eind kon hij het niet meer zo goed belopen, maar dat ligt waarschijnlijk aan een conditie achterstand.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_71923054
Ben ik de enige hier die Vink nou niet bepaald extreem slecht vond fluiten?
pi_71923060
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hoe lang moet je nog?
Volgend seizoen ben ik er weer bij
pi_71923062
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:50 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Mee eens. Dat over Van der Wiel... ik vind dat je het hem wel kunt aanrekenen. Hij heeft nu een vol seizoen er op zitten en heeft al drie wedstrijden ondermaats gepresteerd. Hij werd te gemakkelijk overlopen. Dat hij wat fout doet okay, maar dit was echt zeer zwak. Ik heb het idee dat die jongen wat te veel met andere zaken dan voetbal bezig is. Hij heeft de schijn tegen zich in ieder geval.
Ik denk dat de jonge (beoogde basis)spelers moeite hebben met de omschakeling Bassie --> Jol. Kan niet zo zijn dat Toby en Greg het beide verleerd zijn. Komt wel weer
pi_71923063
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef mash_ het volgende:

[..]

ik vond echt niet dat Atouba het slecht deed?
Mwah...ik betwijfel toch ten zeerste of het echt wel een aanwinst is. Maar oké, laat hem het volgende week nog maar eens waarmaken.
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:51:46 #148
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71923066
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:45 schreef Scorpie het volgende:
En Vink had stiekem zijn 110% Anti-Ajax shirtje aan onder zijn scheidsrechterstenue volgens mij. Alles in het voordeel van PSV beslissen, vrij kansloos.
Niet alles, maar oké je hebt wel een beetje gelijk.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71923067
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:46 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Nee joh bananenman vind dit goed gek!

Ben ik het helemaal mee eens. Of wil je Sulejmani weer op de bank zetten?
pi_71923068
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ja hij liep tegen z'n teammaat aan waardoor ik meende Bakkal kon scoren, wat een idioot .
Knap want hij bleef juist staan. Doedelzak had zeker voor de pingel gegaan. Maar VdW moest er tegenaan lopen
MOKUM XXX RATED
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')