Dat bljif je toch houden bij spelers als Suarez.quote:Op zondag 16 augustus 2009 @ 14:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Ergens knaagt het toch wel behoorlijk aan me dat we na de 0-1 de score niet verder hebben weten uit te breiden. In de fase dat PSV zwaar liep te kutten kwamen er mogelijkheden, zeker die van Suarez die het te mooi wou afronden.
Ik heb Atouba vaker zien spelen bij de Spurs en HSV en het is geen aanwinst voor Ajax.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Echt ongelooflijk dat mensen Atouba zo afvallen. De man speelt net z'n eerste wedstrijd.. Het eerste uur was hij een van de betere bij Ajax. Won elk kopduel, zette de man van de bal en schakelde Lazovic redelijk uit.
Bijna alle gevaar kwam over de kant waar Van der Wiel speelde.
Die werd keer op keer aan alle kanten voorbij gelopen.. En ja Wielaert was schuldig bij de 4-3.
Maar als je niet steeds overlopen wordt, kan je zelf ook aanvallen. Van der Wiel was telkens het haasje.
Bij mij niet, 1 goal maakt nog geen man of the match. Verdedigend was hij niet best vorige week.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:40 schreef denthemen het volgende:
Onzin om nu allemaal te roepen wie weg moeten. Vorige week was VD Wiel nog uitblinker bijvoorbeeld
Ja en ik vind jou een kneusquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus jij vindt Alderwereldramp een prima verdediger?
Alderweireld is een goed talent, die het liet zien afgelopen seizoen in de Uefa Cup, ik zie in hem een potentiele topper. Maar zoals elk talent, heb je off days. Dit was een van de zijnequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niks is zo zeker als voetbal.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom moet ik met wat anders komen? Suarez schiet ze er wel in hoor. Maak me niet zo druk over de voorhoede.
Nou.. ik vond Bakkal en Dzudzak ook behoorlijk belangrijk vandaag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ajax is niks zonder Suarez en PSV is HELEMAAL niks zonder Affelay.
hoe is het man?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Vennegoor![]()
... kom op zeg, doe even normaal.
dan was de 3-3 nooit gevallen indien dat waar is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:45 schreef Scorpie het volgende:
En Vink had stiekem zijn 110% Anti-Ajax shirtje aan onder zijn scheidsrechterstenue volgens mij. Alles in het voordeel van PSV beslissen, vrij kansloos.
Nee joh bananenman vind dit goed gek!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
Laat ze nou eerst maar eens naar een goede sterke spits gaan zoeken. Iemand die een bal vast kan houden en kan kaatsen. En liefst ook nog scoren.
Nee hoor, ik vond dat Jol hier ook geen wedstrijd heeft laten zien hoor. Rommedahl opstellen, Vertonghen opstellen en Wielaert niet in de tweede helft meteen wisselen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:44 schreef N.i.c.k het volgende:
De slechtse man bij Ajax vond ik Jol. Maar dat kan niet. Want Jol is een toptrainer, die moeten we blind adoreren.
Alderweireld speelde vorig seizoen Europees naast Oleguer prima wedstrijden. Nu is het helaas anders, maar let op die jongen die gaat groot worden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Redelijk, op zulke dagen snap ik weer dat ik de Nederlandse stadia niet in mag want ik heb m'n eigen huiskamer net al half verbouwd, laat staan wat er met de stoeltjes in Eindhoven gebeurd wasquote:
ik vond echt niet dat Atouba het slecht deed?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:31 schreef Urquhart het volgende:
Van Der Wiel: ongeschikt
Wielaert: ongeschikt
Alderweireld: ongeschikt
Atouba: ongeschikt
Dat wordt nog een klus voor het einde van de maand
Uitblinker?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:40 schreef denthemen het volgende:
Onzin om nu allemaal te roepen wie weg moeten. Vorige week was VD Wiel nog uitblinker bijvoorbeeld
Erg vreemde beslissingen inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond dat Jol hier ook geen wedstrijd heeft laten zien hoor. Rommedahl opstellen, Vertonghen opstellen en Wielaert niet in de tweede helft meteen wisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |