Hij is ook geen mandekker zoals Oleguer maar hij heeft zeker wel een goed inzicht en heeft nog veel opgeruimd en fouten van anderen gecorrigeerd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die jongen heeft me geen enkele keer weten te overtuigen. Zeer, zeer zwakke mandekker. Maar blijkbaar delen de mensen hier niet mijn mening.
Okequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dan heb je hiermee maar weer eens aangegeven dat vrouwen inderdaad geen verstand van voetbal hebben.
Goeie zaakquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Volgend seizoen ben ik er weer bij
Waarom in verdedigersquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:49 schreef golfer het volgende:
Alle investeringen tot het eind van deze maand dus s.v.p. in echte verdedigers steken.
Je kan die gast niet ná 90 minuten al afschrijven. Er mag pas na 5 wedstrijden geschreeuwd worden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mwah...ik betwijfel toch ten zeerste of het echt wel een aanwinst is. Maar oké, laat hem het volgende week nog maar eens waarmaken.
Verliezen in Eindhoven is ook helemaal geen schande, maar als je ziet op wat voor manier...zo ontzettend knullig allemaal, echt onnodig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef twi het volgende:
Oh en vergeet trouwens niet dat dit een uitwedstrijd bij PSV was. Je had hier een punt kunnen pakken. Misschien zelfs drie, als Jol wat adequater had ingegrepen. Maar al met al is het geen ramp als je met 1 doelpunt verschil verliest bij PSV. Zes punten in de eerste drie wedstrijden met Groningen en PSV uit, dat is gewoon niet onacceptabel.
Je hebt gelijk. Die lelijke kut-Hongaar ging wel heel makkelijk elke keer over V/d Wiel heen. Leek wel een wijf.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:50 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Mee eens. Dat over Van der Wiel... ik vind dat je het hem wel kunt aanrekenen. Hij heeft nu een vol seizoen er op zitten en heeft al drie wedstrijden ondermaats gepresteerd. Hij werd te gemakkelijk overlopen. Dat hij wat fout doet okay, maar dit was echt zeer zwak. Ik heb het idee dat die jongen wat te veel met andere zaken dan voetbal bezig is. Hij heeft de schijn tegen zich in ieder geval.
Als jij het zegtquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan die gast niet ná 90 minuten al afschrijven. Er mag pas na 5 wedstrijden geschreeuwd worden.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ze moeten Stam halen.
Dat is toch zoquote:
Sulejmani voor Urby? Waarom moet hij op de bank?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Of wil je Sulejmani weer op de bank zetten?
En toch zie je of een speler het heeft of niet. Atouba heeft het, in mijn ogen, niet. Te houterig, ziet er erg onzeker uit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan die gast niet ná 90 minuten al afschrijven. Er mag pas na 5 wedstrijden geschreeuwd worden.
Verlies liever op deze manier dan met 6-2quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:53 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
Verliezen in Eindhoven is ook helemaal geen schande, maar als je ziet op wat voor manier...zo ontzettend knullig allemaal, echt onnodig.
Het was zijn gebruikelijke warrige niveau. Zoals Vink wel vaker wedstrijden kan verpesten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ben ik de enige hier die Vink nou niet bepaald extreem slecht vond fluiten?
Die eerste pass van Atouba vandaagquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
En toch zie je of een speler het heeft of niet. Atouba heeft het, in mijn ogen, niet. Te houterig, ziet er erg onzeker uit.
Maargoed, nog 4 wedstrijden, en dan ga ik schreeuwen.
Ja en ik verlies liever met 6-2 dan met 10-0quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Verlies liever op deze manier dan met 6-2
Idd, nu beide geknokt tot het eind, dubbeltje valt hun kant op, ok, volgende keer nog harder knokken. Na de 3-3 waren beide ploegen het ineens kwijt, viel jullie dat niet op? psv pakte het als eerste weer op, en wonnen, Had iedereens wedstrijd kunnen zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Verlies liever op deze manier dan met 6-2
ik heb liever dat ze eerst eens naar een normale verdediger kijken. We scoren drie keer, dus zoveel is er met de aanval niet mis toch? Dat we vier goals tegen krijgen vind ik veel zorgelijkerquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Sulejmani voor Urby? Waarom moet hij op de bank?
Je moet een aanspeelpunt hebben waar juist de ukkies omheen kunnen lopen. Nu krijg je mooie voorzetten en corners en vrije trappen waar je toch al weet dat het 0,0 nut heeft.
Ja, en ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
Ja en ik verlies liever met 6-2 dan met 10-0
Inderdaad. Daarnaast beter nu dan over 13 weken een keer. Vanaf nu overigens een heel fijn programma de komende 7 weken ofzo.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef twi het volgende:
Oh en vergeet trouwens niet dat dit een uitwedstrijd bij PSV was. Je had hier een punt kunnen pakken. Misschien zelfs drie, als Jol wat adequater had ingegrepen. Maar al met al is het geen ramp als je met 1 doelpunt verschil verliest bij PSV. Zes punten in de eerste drie wedstrijden met Groningen en PSV uit, dat is gewoon niet onacceptabel.
Dat is een ding dat zeker is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, en ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen
Steek had een aantal goede en mooie reddingen, maar die vrije trap van die Hongaarse trol had ie best kunnen hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:57 schreef Dvm86 het volgende:
Even over Stekelenburg? Hij verraste mij wel positief, had mooie reddingen en ja ook fouten... maar ik heb hem afgelopen seizoen veel slechter gezien en de meeste goals werden veroorzaakt door ons slecht verdedigend spel (vooral bij corners had PSV veel effectiever kunnen zijn - wat werd er slecht gedekt).
Dat weet je met ons nooit hequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarnaast beter nu dan over 13 weken een keer. Vanaf nu overigens een heel fijn programma de komende 7 weken ofzo.
21 punten pakken en de rust bewaren. Het programma in november is killing. Er zitten daar een stel maffe planners bij de knvb.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarnaast beter nu dan over 13 weken een keer. Vanaf nu overigens een heel fijn programma de komende 7 weken ofzo.
Inderdaad, gewoon nu een punt of 18 pakken uit de komende 7 wedstrijden, zodat je oktober ingaat met een goed basiselftal om die reeks van AZ, Feyenoord, Twente en Heerenveen oid met een soort van buffer ingaat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies, gaat die van De Zeeuw er in bij 3-3...quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Idd, nu beide geknokt tot het eind, dubbeltje valt hun kant op, ok, volgende keer nog harder knokken. Na de 3-3 waren beide ploegen het ineens kwijt, viel jullie dat niet op? psv pakte het als eerste weer op, en wonnen, Had iedereens wedstrijd kunnen zijn.
3 keer puur door de klasse van Luis. die staat daar 90 minuten lang op een eiland geniaal te zijn. Terwijl Rennis en Urby non stop op creabea wijze de bal kwijtraken. ik wil wel eens een 4-2-3-1 of een 4-3-3 zien metquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze eerst eens naar een normale verdediger kijken. We scoren drie keer, dus zoveel is er met de aanval niet mis toch? Dat we vier goals tegen krijgen vind ik veel zorgelijker
Da's ook relatief natuurlijk. Je scoort drie keer waarvan 2 blunders zijn. Zij scoren vier keer waarvan er 2 a 3 blunders zijn. Kneuzenkermis achterin vandaag van beide zijden, waar PSV het meeste van heeft geprofiteerd omdat zij de gehele 2e helft het spel mochten maken van Ajax.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze eerst eens naar een normale verdediger kijken. We scoren drie keer, dus zoveel is er met de aanval niet mis toch? Dat we vier goals tegen krijgen vind ik veel zorgelijker
Ben je nou zo dom?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef TiMPiN het volgende:
Dat Amrabat Atouba voorbij rende, hij bleef gewoon stilstaan?![]()
Zonder een directe kwaliteisinjectie zie ik het helemaal niet goed komen. Een goede centrale verdediger is de eerste prioriteit. Wat mij bovendien opviel in de tweede helft was dat het middenveld erg makkelijk overlopen werd. Dit heeft niet te maken met een gebrek aan verdedigende middenvelders, maar de bal werd simpelweg niet in de ploeg gehouden. Daarom zou een middenvelder á la Honda wel een aardige toevoeging zijn. Verder moet er wellicht nog een fysiek sterke spits komen, iemand die een bal kan vasthouden, en waar Suarez en Sulejmani omheen kunnen spelen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef Pedroso het volgende:
Gek genoeg heb ik wel het idee dat het gaat goedkomen dit seizoen.
PSV was veel feller en agressiever vandaag maar denk dat Ajax steeds beter gaat voetballen dit seizoen.
Van der Wiel is wel een probleem, geeft in toppers vaak niet thuis en laat zich overlopen.
Enkele aanpassingen (Verthongen op de bank bv) en ik zie het wel zitten.
Ik denk dat ie net als de rest van het stadion(hongaar uitgezonderd) schrok van de snelheid.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Steek had een aantal goede en mooie reddingen, maar die vrije trap van die Hongaarse trol had ie best kunnen hebben.
Of die kopbal van Toby op de kruisingquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Precies, gaat die van De Zeeuw er in bij 3-3...
En dan,Als ie die gemaakt had en het was 3-4 gebleven of 4-4 geworden, was ie ineens weer 1 van de beteren.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Of die kopbal van Toby op de kruising. Ik werd gek.
Over die spits ben ik het eens maar wat moet je nu met Honda als je Aisattie in je selectie hebt ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zonder een directe kwaliteisinjectie zie ik het helemaal niet goed komen. Een goede centrale verdediger is de eerste prioriteit. Wat mij bovendien opviel in de tweede helft was dat het middenveld erg makkelijk overlopen werd. Dit heeft niet te maken met een gebrek aan verdedigende middenvelders, maar de bal werd simpelweg niet in de ploeg gehouden. Daarom zou een middenvelder á la Honda wel een aardige toevoeging zijn. Verder moet er wellicht nog een fysiek sterke spits komen, iemand die een bal kan vasthouden, en waar Suarez en Sulejmani omheen kunnen spelen.
Ja, en kudo's voor Vink omdat ie Simons rood gaf na doodschop op Luis.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:01 schreef EddyAlbena het volgende:
Wat een mongolenverdediging weer. Serieus de meest domme van de Eredivisie.
Ook respect dat Vink in de heksenketel van Eindhoven een penalty durfde te geven toen Ooijer Suarez neerlegde. Oh wacht.....
Ajacieden stonden stil ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef Wooldoor het volgende:
Het verschil werd in de tweede helft juist ook gemaakt doordat elke afvallende bal voor een PSver was, ze waren veel meer in beweging dan Ajax. Ajax liep de tweede helft voornamelijk achter de bal aan.
Kijk hoe die 3 doelpunten vallen. Als straks Suarez weg of geblesseerd is dan zien we het wel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je komt voor een klein verlies of gelijkspel snap ik dat wel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef N.i.c.k het volgende:
Snap dan ook niet dat Jol begon met 3 defensieve middenvelders.
Dat kwam toch gewoon omdat Affelay steeds de vrije man was terwijl je gewoon 1 op 1 speelt op het middenveld.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik sloeg ajax als voetballende ploeg hoger aan. En ik denk ook dat we dat in principe zijn. Snap dan ook niet dat Jol begon met 3 defensieve middenvelders. En als je dan met 3 bikkelaars ook nog eens overlopen wordt, dan staat het niet goed. We zijn juist tactisch afgetroeft, en dat frustreert me.
Ik vond Toby een van de beteren......van onze verdediging. Die komt er wel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dan,Als ie die gemaakt had en het was 3-4 gebleven of 4-4 geworden, was ie ineens weer 1 van de beteren.
quote:
Als vervanger voor Wielaert inderdaad, wat een knullige voetballer was het vandaag toch.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vond Toby een van de beteren......van onze verdediging. Die komt er wel.
Het is wachten op een nieuwe verdediger. Ben heel erg benieuwd.
Nee iddquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ajacieden stonden stil ja.
Overigens had die tweede vrije trap van Doedelzak nooit erin mogen gaan...
Denk dat ik ook moet gaan toegeven. Altijd vertrouwen gehad in Robbie, maar het was echt helemaal niets vandaagquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Als vervanger voor Wielaert inderdaad, wat een knullige voetballer was het vandaag toch.
Nee, maar zonder Suarez ben je niets meer. Huntelaar en Suarez hadden gewoon een gouden koppel geweest.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad, want 3 keer scoren in Eindhoven is dramatisch slecht.
Dat kwam omdat Afellay met bal sneller was dan Vertonghen. Die was echt steeds te laat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat kwam toch gewoon omdat Affelay steeds de vrije man was terwijl je gewoon 1 op 1 speelt op het middenveld.
Dus je wilt nog een keeper en een spits kopen? En de verdediging die écht waardeloos is (en een rechtsmidden/buiten die alleen hard kan lopen) hebben verder geen versterking nodig?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Kijk hoe die 3 doelpunten vallen. Als straks Suarez weg of geblesseerd is dan zien we het wel.
Misschien eens een puntenpakker kopen. Vrije trap verdwijnt in de hoek van de keeper, mag niet gebeuren, die andere in de verre hoek was helemaal
Ik schrijf Aissati niet af, mits er twee verdedigende middenvelders achter hem staan zou hij voor aanvallende en creatieve impulsen kunnen zorgen. Maar een dynamische middenvelder als Honda zou prima passen tussen de zeven 'controlerende' middenvelders die we hebben. Bovendien zal Rommedahl dan op de bank moeten zitten, nu glipt hij er nog een beetje tussendoor omdat het spelersmateriaal niet overeenstemt met hoe Jol wil spelen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Over die spits ben ik het eens maar wat moet je nu met Honda als je Aisattie in je selectie hebt ?
Een echte beul jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk dat ik ook moet gaan toegeven. Altijd vertrouwen gehad in Robbie, maar het was echt helemaal niets vandaag.
Bestaat die Constantin nog? Zo'n heerlijke Materazzi-kloon zou lekker zijn.
Inderdaad dat begreep ik ook al niet. Zet Enoh op Affelay en Vertonghen op Bakkal.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Afellay met bal sneller was dan Vertonghen. Die was echt steeds te laat.
Jol had veel eerder in moeten grijpen en Enoh op Afellay zetten.
Schrijnende van hem vind ik vooral dat je hem nooit ziet, behalve als ie een blunder maaktquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk dat ik ook moet gaan toegeven. Altijd vertrouwen gehad in Robbie, maar het was echt helemaal niets vandaag.
Da's waar, maar dan nog missen we Huntelaar niet zozeer vind ik. De hele armoe is dat als Suarez een keertje afwezig is, het weleens hele dure punten kunnen gaan kosten. En dan zie ik zo'n Honda toch wel zitten. Zet die achter Sulejmani en Dario en de goals komen er wel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, maar zonder Suarez ben je niets meer. Huntelaar en Suarez hadden gewoon een gouden koppel geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |