abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71923071
Gek genoeg heb ik wel het idee dat het gaat goedkomen dit seizoen.
PSV was veel feller en agressiever vandaag maar denk dat Ajax steeds beter gaat voetballen dit seizoen.
Van der Wiel is wel een probleem, geeft in toppers vaak niet thuis en laat zich overlopen.
Enkele aanpassingen (Verthongen op de bank bv) en ik zie het wel zitten.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71923074
Dat Amrabat Atouba voorbij rende, hij bleef gewoon stilstaan?
pi_71923077
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Die jongen heeft me geen enkele keer weten te overtuigen. Zeer, zeer zwakke mandekker. Maar blijkbaar delen de mensen hier niet mijn mening.
Hij is ook geen mandekker zoals Oleguer maar hij heeft zeker wel een goed inzicht en heeft nog veel opgeruimd en fouten van anderen gecorrigeerd.

Maarja je zal wel een super inzicht hebben als je zo'n jonge jongen na 3 wedstrijden in de basis afschrijft. Door mensen zoals jouw wordt altijd weer die druk op die talenten gelegd, als ze dan misschien wat minder spelen worden ze alweer gelijk afgeschreven.
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:52:06 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71923081
Oh en vergeet trouwens niet dat dit een uitwedstrijd bij PSV was. Je had hier een punt kunnen pakken. Misschien zelfs drie, als Jol wat adequater had ingegrepen. Maar al met al is het geen ramp als je met 1 doelpunt verschil verliest bij PSV. Zes punten in de eerste drie wedstrijden met Groningen en PSV uit, dat is gewoon niet onacceptabel.
pi_71923085
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:50 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Dan heb je hiermee maar weer eens aangegeven dat vrouwen inderdaad geen verstand van voetbal hebben.
Oke
Noot noot.
pi_71923092
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Volgend seizoen ben ik er weer bij
Goeie zaak
pi_71923095
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:49 schreef golfer het volgende:

Alle investeringen tot het eind van deze maand dus s.v.p. in echte verdedigers steken.
Waarom in verdedigers
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:52:38 #158
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71923098
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Mwah...ik betwijfel toch ten zeerste of het echt wel een aanwinst is. Maar oké, laat hem het volgende week nog maar eens waarmaken.
Je kan die gast niet ná 90 minuten al afschrijven. Er mag pas na 5 wedstrijden geschreeuwd worden.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71923100
en haal alsjeblieft, ik smeek u God, Dennis Rommedahl uit de basis 11, die raakt weer in zijn oude "vorm"
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_71923115
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef twi het volgende:
Oh en vergeet trouwens niet dat dit een uitwedstrijd bij PSV was. Je had hier een punt kunnen pakken. Misschien zelfs drie, als Jol wat adequater had ingegrepen. Maar al met al is het geen ramp als je met 1 doelpunt verschil verliest bij PSV. Zes punten in de eerste drie wedstrijden met Groningen en PSV uit, dat is gewoon niet onacceptabel.
Verliezen in Eindhoven is ook helemaal geen schande, maar als je ziet op wat voor manier...zo ontzettend knullig allemaal, echt onnodig.
pi_71923116
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:50 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Mee eens. Dat over Van der Wiel... ik vind dat je het hem wel kunt aanrekenen. Hij heeft nu een vol seizoen er op zitten en heeft al drie wedstrijden ondermaats gepresteerd. Hij werd te gemakkelijk overlopen. Dat hij wat fout doet okay, maar dit was echt zeer zwak. Ik heb het idee dat die jongen wat te veel met andere zaken dan voetbal bezig is. Hij heeft de schijn tegen zich in ieder geval.
Je hebt gelijk. Die lelijke kut-Hongaar ging wel heel makkelijk elke keer over V/d Wiel heen. Leek wel een wijf.

Toch denk ik dat als het centrum in orde is, V/d Wiel ook beter gaat spelen. Heel die achterhoede van ons kan nog geen deuk schoppen in een Zeeuwse bolus.
pi_71923124
Ze moeten Stam halen.
Noot noot.
pi_71923134
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef Houniet het volgende:

[..]

Je kan die gast niet ná 90 minuten al afschrijven. Er mag pas na 5 wedstrijden geschreeuwd worden.
Als jij het zegt
pi_71923140
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ze moeten Stam halen.
*facepalm*
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:54:25 #165
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71923147
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:53 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Als jij het zegt
Dat is toch zo .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71923150
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens. Of wil je Sulejmani weer op de bank zetten?
Sulejmani voor Urby? Waarom moet hij op de bank?

Je moet een aanspeelpunt hebben waar juist de ukkies omheen kunnen lopen. Nu krijg je mooie voorzetten en corners en vrije trappen waar je toch al weet dat het 0,0 nut heeft.
MOKUM XXX RATED
pi_71923159
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef Houniet het volgende:

[..]

En toch zie je of een speler het heeft of niet. Atouba heeft het, in mijn ogen, niet. Te houterig, ziet er erg onzeker uit.

Maargoed, nog 4 wedstrijden, en dan ga ik schreeuwen .
pi_71923164
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef Triptamine het volgende:

[..]

*facepalm*
?
Noot noot.
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:54:57 #169
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71923170
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:53 schreef TiMPiN het volgende:

[..]

Verliezen in Eindhoven is ook helemaal geen schande, maar als je ziet op wat voor manier...zo ontzettend knullig allemaal, echt onnodig.
Verlies liever op deze manier dan met 6-2
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:55:15 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71923180
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ben ik de enige hier die Vink nou niet bepaald extreem slecht vond fluiten?
Het was zijn gebruikelijke warrige niveau. Zoals Vink wel vaker wedstrijden kan verpesten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71923181
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef Nashje het volgende:

[..]

En toch zie je of een speler het heeft of niet. Atouba heeft het, in mijn ogen, niet. Te houterig, ziet er erg onzeker uit.

Maargoed, nog 4 wedstrijden, en dan ga ik schreeuwen .
Die eerste pass van Atouba vandaag
Noot noot.
pi_71923184
Wat een scoreverloop zeg Vanavond lekker studio sport kijken

Wel klote van de punten natuurlijk, maar het seizoen is nog jong
pi_71923191
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef Houniet het volgende:

[..]

Dat is toch zo .
Is ook zo. Frustraties he...het doet rare dingen met je
pi_71923195
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef twi het volgende:

[..]

Ja en ik verlies liever met 6-2 dan met 10-0
pi_71923205
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef twi het volgende:

[..]

Idd, nu beide geknokt tot het eind, dubbeltje valt hun kant op, ok, volgende keer nog harder knokken. Na de 3-3 waren beide ploegen het ineens kwijt, viel jullie dat niet op? psv pakte het als eerste weer op, en wonnen, Had iedereens wedstrijd kunnen zijn.
pi_71923214
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Sulejmani voor Urby? Waarom moet hij op de bank?

Je moet een aanspeelpunt hebben waar juist de ukkies omheen kunnen lopen. Nu krijg je mooie voorzetten en corners en vrije trappen waar je toch al weet dat het 0,0 nut heeft.
ik heb liever dat ze eerst eens naar een normale verdediger kijken. We scoren drie keer, dus zoveel is er met de aanval niet mis toch? Dat we vier goals tegen krijgen vind ik veel zorgelijker
pi_71923220
Even over Stekelenburg? Hij verraste mij wel positief, had mooie reddingen en ja ook fouten... maar ik heb hem afgelopen seizoen veel slechter gezien en de meeste goals werden veroorzaakt door ons slecht verdedigend spel (vooral bij corners had PSV veel effectiever kunnen zijn - wat werd er slecht gedekt).
pi_71923222
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef TiMPiN het volgende:

[..]

Ja en ik verlies liever met 6-2 dan met 10-0
Ja, en ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen
pi_71923226
Wat ben ik kwaad....het veranderd ook nooit he?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71923230
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef twi het volgende:
Inderdaad. Daarnaast beter nu dan over 13 weken een keer. Vanaf nu overigens een heel fijn programma de komende 7 weken ofzo.
pi_71923249
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:57 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ja, en ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen
Dat is een ding dat zeker is.

Toch overheerst hier vooral de teleurstelling, onnodig weggegeven..de verdediging is echt al jaren ons zorgenkindje, je zou toch denken dat daar een x wat aan gedaan wordt..
pi_71923251
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:57 schreef Dvm86 het volgende:
Even over Stekelenburg? Hij verraste mij wel positief, had mooie reddingen en ja ook fouten... maar ik heb hem afgelopen seizoen veel slechter gezien en de meeste goals werden veroorzaakt door ons slecht verdedigend spel (vooral bij corners had PSV veel effectiever kunnen zijn - wat werd er slecht gedekt).
Steek had een aantal goede en mooie reddingen, maar die vrije trap van die Hongaarse trol had ie best kunnen hebben.
pi_71923256
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:57 schreef Nashje het volgende:

[..]

Inderdaad. Daarnaast beter nu dan over 13 weken een keer. Vanaf nu overigens een heel fijn programma de komende 7 weken ofzo.
Dat weet je met ons nooit he
pi_71923258
quote:

[..]

21 punten pakken en de rust bewaren. Het programma in november is killing. Er zitten daar een stel maffe planners bij de knvb.
pi_71923266
quote:

[..]

Inderdaad, gewoon nu een punt of 18 pakken uit de komende 7 wedstrijden, zodat je oktober ingaat met een goed basiselftal om die reeks van AZ, Feyenoord, Twente en Heerenveen oid met een soort van buffer ingaat.
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:58:56 #186
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71923267
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Idd, nu beide geknokt tot het eind, dubbeltje valt hun kant op, ok, volgende keer nog harder knokken. Na de 3-3 waren beide ploegen het ineens kwijt, viel jullie dat niet op? psv pakte het als eerste weer op, en wonnen, Had iedereens wedstrijd kunnen zijn.
Precies, gaat die van De Zeeuw er in bij 3-3...
-
pi_71923270
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

ik heb liever dat ze eerst eens naar een normale verdediger kijken. We scoren drie keer, dus zoveel is er met de aanval niet mis toch? Dat we vier goals tegen krijgen vind ik veel zorgelijker
3 keer puur door de klasse van Luis. die staat daar 90 minuten lang op een eiland geniaal te zijn. Terwijl Rennis en Urby non stop op creabea wijze de bal kwijtraken. ik wil wel eens een 4-2-3-1 of een 4-3-3 zien met

Sulejmani - Suarez/Cvitanich - Zeegelaar/Suarez
en dat laten samenwerken.

Als Luis nu gaat zijn we echt de lul.
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:59:13 #188
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71923272
quote:

[..]

Da's ook relatief natuurlijk. Je scoort drie keer waarvan 2 blunders zijn. Zij scoren vier keer waarvan er 2 a 3 blunders zijn. Kneuzenkermis achterin vandaag van beide zijden, waar PSV het meeste van heeft geprofiteerd omdat zij de gehele 2e helft het spel mochten maken van Ajax.
pi_71923280
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef TiMPiN het volgende:
Dat Amrabat Atouba voorbij rende, hij bleef gewoon stilstaan?
Ben je nou zo dom?

Atouba komt terug van een blessure waardoor hij vorig seizoen al niet heeft gespeeld en nu staat hij 90 minuten tegen 2 man te spelen omdat Urby zijn man maar lekker liet opkomen zonder zelf in te grijpen en dat zonder enig wedstrijd ritme.

Dat je dan in de 90e minuut amrabat voorbij laat gaan goh goh
MOKUM XXX RATED
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:59:57 #190
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71923289
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef Pedroso het volgende:
Gek genoeg heb ik wel het idee dat het gaat goedkomen dit seizoen.
PSV was veel feller en agressiever vandaag maar denk dat Ajax steeds beter gaat voetballen dit seizoen.
Van der Wiel is wel een probleem, geeft in toppers vaak niet thuis en laat zich overlopen.
Enkele aanpassingen (Verthongen op de bank bv) en ik zie het wel zitten.
Zonder een directe kwaliteisinjectie zie ik het helemaal niet goed komen. Een goede centrale verdediger is de eerste prioriteit. Wat mij bovendien opviel in de tweede helft was dat het middenveld erg makkelijk overlopen werd. Dit heeft niet te maken met een gebrek aan verdedigende middenvelders, maar de bal werd simpelweg niet in de ploeg gehouden. Daarom zou een middenvelder á la Honda wel een aardige toevoeging zijn. Verder moet er wellicht nog een fysiek sterke spits komen, iemand die een bal kan vasthouden, en waar Suarez en Sulejmani omheen kunnen spelen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_71923295
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

Steek had een aantal goede en mooie reddingen, maar die vrije trap van die Hongaarse trol had ie best kunnen hebben.
Ik denk dat ie net als de rest van het stadion(hongaar uitgezonderd) schrok van de snelheid.
pi_71923296
Als we het die 7 wedstrijden goed doen dan hoor je niemand meer over deze wedstrijd.
We pakken ze in Amsterdam wel, daar ben ik van overtuigd. Verschil was vandaag felheid en inzet, dat gaat in de Arena niet gebeuren.
pi_71923299
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Precies, gaat die van De Zeeuw er in bij 3-3...
Of die kopbal van Toby op de kruising . Ik werd gek.
pi_71923305
Ik sloeg ajax als voetballende ploeg hoger aan. En ik denk ook dat we dat in principe zijn. Snap dan ook niet dat Jol begon met 3 defensieve middenvelders. En als je dan met 3 bikkelaars ook nog eens overlopen wordt, dan staat het niet goed. We zijn juist tactisch afgetroeft, en dat frustreert me.
pi_71923310
Het verschil werd in de tweede helft juist ook gemaakt doordat elke afvallende bal voor een PSver was, ze waren veel meer in beweging dan Ajax. Ajax liep de tweede helft voornamelijk achter de bal aan.
pi_71923327
Wat een mongolenverdediging weer. Serieus de meest domme van de Eredivisie.
Ook respect dat Vink in de heksenketel van Eindhoven een penalty durfde te geven toen Ooijer Suarez neerlegde. Oh wacht.....
pi_71923329
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef Nashje het volgende:

[..]

Of die kopbal van Toby op de kruising . Ik werd gek.
En dan,Als ie die gemaakt had en het was 3-4 gebleven of 4-4 geworden, was ie ineens weer 1 van de beteren.
pi_71923331
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:59 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zonder een directe kwaliteisinjectie zie ik het helemaal niet goed komen. Een goede centrale verdediger is de eerste prioriteit. Wat mij bovendien opviel in de tweede helft was dat het middenveld erg makkelijk overlopen werd. Dit heeft niet te maken met een gebrek aan verdedigende middenvelders, maar de bal werd simpelweg niet in de ploeg gehouden. Daarom zou een middenvelder á la Honda wel een aardige toevoeging zijn. Verder moet er wellicht nog een fysiek sterke spits komen, iemand die een bal kan vasthouden, en waar Suarez en Sulejmani omheen kunnen spelen.
Over die spits ben ik het eens maar wat moet je nu met Honda als je Aisattie in je selectie hebt ?
pi_71923342
Pff hopen dat het donderdag goet gaat tegen Bratislava..
pi_71923351
Vink floot redelijk.
Noot noot.
pi_71923353
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:01 schreef EddyAlbena het volgende:
Wat een mongolenverdediging weer. Serieus de meest domme van de Eredivisie.
Ook respect dat Vink in de heksenketel van Eindhoven een penalty durfde te geven toen Ooijer Suarez neerlegde. Oh wacht.....
Ja, en kudo's voor Vink omdat ie Simons rood gaf na doodschop op Luis.

Right..
pi_71923362
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef Wooldoor het volgende:
Het verschil werd in de tweede helft juist ook gemaakt doordat elke afvallende bal voor een PSver was, ze waren veel meer in beweging dan Ajax. Ajax liep de tweede helft voornamelijk achter de bal aan.
Ajacieden stonden stil ja.

Overigens had die tweede vrije trap van Doedelzak nooit erin mogen gaan...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71923369
quote:

[..]

Kijk hoe die 3 doelpunten vallen. Als straks Suarez weg of geblesseerd is dan zien we het wel.

Misschien eens een puntenpakker kopen. Vrije trap verdwijnt in de hoek van de keeper, mag niet gebeuren, die andere in de verre hoek was helemaal
MOKUM XXX RATED
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:03:31 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71923382
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef N.i.c.k het volgende:
Snap dan ook niet dat Jol begon met 3 defensieve middenvelders.
Als je komt voor een klein verlies of gelijkspel snap ik dat wel.
Maar als je wilt winnen zijn 2 verdedigende middenvelders wel genoeg.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71923383
Huntelaar we missen je
pi_71923389
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik sloeg ajax als voetballende ploeg hoger aan. En ik denk ook dat we dat in principe zijn. Snap dan ook niet dat Jol begon met 3 defensieve middenvelders. En als je dan met 3 bikkelaars ook nog eens overlopen wordt, dan staat het niet goed. We zijn juist tactisch afgetroeft, en dat frustreert me.
Dat kwam toch gewoon omdat Affelay steeds de vrije man was terwijl je gewoon 1 op 1 speelt op het middenveld.
pi_71923394
Ik schrok me trouwens het leplazerus toen Suarez bleef liggen, als hij geblesseerd raakt zijn we idd de sjaak.
pi_71923407
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:01 schreef Triptamine het volgende:

[..]

En dan,Als ie die gemaakt had en het was 3-4 gebleven of 4-4 geworden, was ie ineens weer 1 van de beteren.
Ik vond Toby een van de beteren......van onze verdediging. Die komt er wel.

Het is wachten op een nieuwe verdediger. Ben heel erg benieuwd.
pi_71923415
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:03 schreef _Mike_ het volgende:
Huntelaar we missen je
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71923420
Dood zonde trouwens dat Suarez die 2e kans te mooi wou afmaken, anders was het gewoon 0-2 geweest en hadden we denk ik een hele andere wedstrijd gekregen.
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:04:44 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71923422
quote:
Huntelaar Sjaak Swart we missen je
Poef.....gone! ©golfer
pi_71923426
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:04 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik vond Toby een van de beteren......van onze verdediging. Die komt er wel.

Het is wachten op een nieuwe verdediger. Ben heel erg benieuwd.
Als vervanger voor Wielaert inderdaad, wat een knullige voetballer was het vandaag toch.
pi_71923428
Ik zit nu Engels voetbal te kijken, wat een verademing, het spel gaat gewoon door voor langere tijd zonder dat het wordt onderbroken door een scheidsrechtersfluit.
pi_71923429
quote:
Huntelaar we missen je
Inderdaad, want 3 keer scoren in Eindhoven is dramatisch slecht.
pi_71923433
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:02 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ajacieden stonden stil ja.

Overigens had die tweede vrije trap van Doedelzak nooit erin mogen gaan...
Nee idd

Mijn gedachten gingen ook terug naar Twente - l'OM. Zelfde soort tegengoal.
Noot noot.
pi_71923454
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:05 schreef Seam het volgende:

[..]

Als vervanger voor Wielaert inderdaad, wat een knullige voetballer was het vandaag toch.
Denk dat ik ook moet gaan toegeven. Altijd vertrouwen gehad in Robbie, maar het was echt helemaal niets vandaag .

Bestaat die Constantin nog? Zo'n heerlijke Materazzi-kloon zou lekker zijn .
pi_71923459
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:05 schreef Nashje het volgende:

[..]

Inderdaad, want 3 keer scoren in Eindhoven is dramatisch slecht.
Nee, maar zonder Suarez ben je niets meer. Huntelaar en Suarez hadden gewoon een gouden koppel geweest.
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:06:30 #218
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71923465
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:03 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dat kwam toch gewoon omdat Affelay steeds de vrije man was terwijl je gewoon 1 op 1 speelt op het middenveld.
Dat kwam omdat Afellay met bal sneller was dan Vertonghen. Die was echt steeds te laat.
Jol had veel eerder in moeten grijpen en Enoh op Afellay zetten.
-
pi_71923479
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:03 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Kijk hoe die 3 doelpunten vallen. Als straks Suarez weg of geblesseerd is dan zien we het wel.

Misschien eens een puntenpakker kopen. Vrije trap verdwijnt in de hoek van de keeper, mag niet gebeuren, die andere in de verre hoek was helemaal
Dus je wilt nog een keeper en een spits kopen? En de verdediging die écht waardeloos is (en een rechtsmidden/buiten die alleen hard kan lopen) hebben verder geen versterking nodig?
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:07:26 #220
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71923484
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:01 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Over die spits ben ik het eens maar wat moet je nu met Honda als je Aisattie in je selectie hebt ?
Ik schrijf Aissati niet af, mits er twee verdedigende middenvelders achter hem staan zou hij voor aanvallende en creatieve impulsen kunnen zorgen. Maar een dynamische middenvelder als Honda zou prima passen tussen de zeven 'controlerende' middenvelders die we hebben. Bovendien zal Rommedahl dan op de bank moeten zitten, nu glipt hij er nog een beetje tussendoor omdat het spelersmateriaal niet overeenstemt met hoe Jol wil spelen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_71923486
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:06 schreef Nashje het volgende:

[..]

Denk dat ik ook moet gaan toegeven. Altijd vertrouwen gehad in Robbie, maar het was echt helemaal niets vandaag .

Bestaat die Constantin nog? Zo'n heerlijke Materazzi-kloon zou lekker zijn .
Een echte beul ja Zo eentje die angst opwekt bij de tegenstand
pi_71923488
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat kwam omdat Afellay met bal sneller was dan Vertonghen. Die was echt steeds te laat.
Jol had veel eerder in moeten grijpen en Enoh op Afellay zetten.
Inderdaad dat begreep ik ook al niet. Zet Enoh op Affelay en Vertonghen op Bakkal.
MOKUM XXX RATED
pi_71923490
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:06 schreef Nashje het volgende:

[..]

Schrijnende van hem vind ik vooral dat je hem nooit ziet, behalve als ie een blunder maakt
pi_71923500
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:06 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Nee, maar zonder Suarez ben je niets meer. Huntelaar en Suarez hadden gewoon een gouden koppel geweest.
Da's waar, maar dan nog missen we Huntelaar niet zozeer vind ik. De hele armoe is dat als Suarez een keertje afwezig is, het weleens hele dure punten kunnen gaan kosten. En dan zie ik zo'n Honda toch wel zitten. Zet die achter Sulejmani en Dario en de goals komen er wel.
pi_71923506
Niet dat dit iets met het winnen of verliezen te maken heeft maar Vink vond het trouwens nodig om elke Ajacied bij een kleine kut overtreding geel te geven en de PSV'ers er weg mee te laten komen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')