abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71923214
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Sulejmani voor Urby? Waarom moet hij op de bank?

Je moet een aanspeelpunt hebben waar juist de ukkies omheen kunnen lopen. Nu krijg je mooie voorzetten en corners en vrije trappen waar je toch al weet dat het 0,0 nut heeft.
ik heb liever dat ze eerst eens naar een normale verdediger kijken. We scoren drie keer, dus zoveel is er met de aanval niet mis toch? Dat we vier goals tegen krijgen vind ik veel zorgelijker
pi_71923220
Even over Stekelenburg? Hij verraste mij wel positief, had mooie reddingen en ja ook fouten... maar ik heb hem afgelopen seizoen veel slechter gezien en de meeste goals werden veroorzaakt door ons slecht verdedigend spel (vooral bij corners had PSV veel effectiever kunnen zijn - wat werd er slecht gedekt).
pi_71923222
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef TiMPiN het volgende:

[..]

Ja en ik verlies liever met 6-2 dan met 10-0
Ja, en ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_71923226
Wat ben ik kwaad....het veranderd ook nooit he?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71923230
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef twi het volgende:
Oh en vergeet trouwens niet dat dit een uitwedstrijd bij PSV was. Je had hier een punt kunnen pakken. Misschien zelfs drie, als Jol wat adequater had ingegrepen. Maar al met al is het geen ramp als je met 1 doelpunt verschil verliest bij PSV. Zes punten in de eerste drie wedstrijden met Groningen en PSV uit, dat is gewoon niet onacceptabel.
Inderdaad. Daarnaast beter nu dan over 13 weken een keer. Vanaf nu overigens een heel fijn programma de komende 7 weken ofzo.
pi_71923249
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:57 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ja, en ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen
Dat is een ding dat zeker is.

Toch overheerst hier vooral de teleurstelling, onnodig weggegeven..de verdediging is echt al jaren ons zorgenkindje, je zou toch denken dat daar een x wat aan gedaan wordt..
pi_71923251
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:57 schreef Dvm86 het volgende:
Even over Stekelenburg? Hij verraste mij wel positief, had mooie reddingen en ja ook fouten... maar ik heb hem afgelopen seizoen veel slechter gezien en de meeste goals werden veroorzaakt door ons slecht verdedigend spel (vooral bij corners had PSV veel effectiever kunnen zijn - wat werd er slecht gedekt).
Steek had een aantal goede en mooie reddingen, maar die vrije trap van die Hongaarse trol had ie best kunnen hebben.
pi_71923256
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:57 schreef Nashje het volgende:

[..]

Inderdaad. Daarnaast beter nu dan over 13 weken een keer. Vanaf nu overigens een heel fijn programma de komende 7 weken ofzo.
Dat weet je met ons nooit he
pi_71923258
quote:

[..]

21 punten pakken en de rust bewaren. Het programma in november is killing. Er zitten daar een stel maffe planners bij de knvb.
pi_71923266
quote:

[..]

Inderdaad, gewoon nu een punt of 18 pakken uit de komende 7 wedstrijden, zodat je oktober ingaat met een goed basiselftal om die reeks van AZ, Feyenoord, Twente en Heerenveen oid met een soort van buffer ingaat.
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:58:56 #186
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71923267
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Idd, nu beide geknokt tot het eind, dubbeltje valt hun kant op, ok, volgende keer nog harder knokken. Na de 3-3 waren beide ploegen het ineens kwijt, viel jullie dat niet op? psv pakte het als eerste weer op, en wonnen, Had iedereens wedstrijd kunnen zijn.
Precies, gaat die van De Zeeuw er in bij 3-3...
-
pi_71923270
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

ik heb liever dat ze eerst eens naar een normale verdediger kijken. We scoren drie keer, dus zoveel is er met de aanval niet mis toch? Dat we vier goals tegen krijgen vind ik veel zorgelijker
3 keer puur door de klasse van Luis. die staat daar 90 minuten lang op een eiland geniaal te zijn. Terwijl Rennis en Urby non stop op creabea wijze de bal kwijtraken. ik wil wel eens een 4-2-3-1 of een 4-3-3 zien met

Sulejmani - Suarez/Cvitanich - Zeegelaar/Suarez
en dat laten samenwerken.

Als Luis nu gaat zijn we echt de lul.
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:59:13 #188
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71923272
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Da's ook relatief natuurlijk. Je scoort drie keer waarvan 2 blunders zijn. Zij scoren vier keer waarvan er 2 a 3 blunders zijn. Kneuzenkermis achterin vandaag van beide zijden, waar PSV het meeste van heeft geprofiteerd omdat zij de gehele 2e helft het spel mochten maken van Ajax.
pi_71923280
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef TiMPiN het volgende:
Dat Amrabat Atouba voorbij rende, hij bleef gewoon stilstaan?
Ben je nou zo dom?

Atouba komt terug van een blessure waardoor hij vorig seizoen al niet heeft gespeeld en nu staat hij 90 minuten tegen 2 man te spelen omdat Urby zijn man maar lekker liet opkomen zonder zelf in te grijpen en dat zonder enig wedstrijd ritme.

Dat je dan in de 90e minuut amrabat voorbij laat gaan goh goh
MOKUM XXX RATED
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:59:57 #190
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71923289
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef Pedroso het volgende:
Gek genoeg heb ik wel het idee dat het gaat goedkomen dit seizoen.
PSV was veel feller en agressiever vandaag maar denk dat Ajax steeds beter gaat voetballen dit seizoen.
Van der Wiel is wel een probleem, geeft in toppers vaak niet thuis en laat zich overlopen.
Enkele aanpassingen (Verthongen op de bank bv) en ik zie het wel zitten.
Zonder een directe kwaliteisinjectie zie ik het helemaal niet goed komen. Een goede centrale verdediger is de eerste prioriteit. Wat mij bovendien opviel in de tweede helft was dat het middenveld erg makkelijk overlopen werd. Dit heeft niet te maken met een gebrek aan verdedigende middenvelders, maar de bal werd simpelweg niet in de ploeg gehouden. Daarom zou een middenvelder á la Honda wel een aardige toevoeging zijn. Verder moet er wellicht nog een fysiek sterke spits komen, iemand die een bal kan vasthouden, en waar Suarez en Sulejmani omheen kunnen spelen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_71923295
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

Steek had een aantal goede en mooie reddingen, maar die vrije trap van die Hongaarse trol had ie best kunnen hebben.
Ik denk dat ie net als de rest van het stadion(hongaar uitgezonderd) schrok van de snelheid.
pi_71923296
Als we het die 7 wedstrijden goed doen dan hoor je niemand meer over deze wedstrijd.
We pakken ze in Amsterdam wel, daar ben ik van overtuigd. Verschil was vandaag felheid en inzet, dat gaat in de Arena niet gebeuren.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71923299
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Precies, gaat die van De Zeeuw er in bij 3-3...
Of die kopbal van Toby op de kruising . Ik werd gek.
pi_71923305
Ik sloeg ajax als voetballende ploeg hoger aan. En ik denk ook dat we dat in principe zijn. Snap dan ook niet dat Jol begon met 3 defensieve middenvelders. En als je dan met 3 bikkelaars ook nog eens overlopen wordt, dan staat het niet goed. We zijn juist tactisch afgetroeft, en dat frustreert me.
pi_71923310
Het verschil werd in de tweede helft juist ook gemaakt doordat elke afvallende bal voor een PSver was, ze waren veel meer in beweging dan Ajax. Ajax liep de tweede helft voornamelijk achter de bal aan.
pi_71923327
Wat een mongolenverdediging weer. Serieus de meest domme van de Eredivisie.
Ook respect dat Vink in de heksenketel van Eindhoven een penalty durfde te geven toen Ooijer Suarez neerlegde. Oh wacht.....
pi_71923329
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef Nashje het volgende:

[..]

Of die kopbal van Toby op de kruising . Ik werd gek.
En dan,Als ie die gemaakt had en het was 3-4 gebleven of 4-4 geworden, was ie ineens weer 1 van de beteren.
pi_71923331
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:59 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zonder een directe kwaliteisinjectie zie ik het helemaal niet goed komen. Een goede centrale verdediger is de eerste prioriteit. Wat mij bovendien opviel in de tweede helft was dat het middenveld erg makkelijk overlopen werd. Dit heeft niet te maken met een gebrek aan verdedigende middenvelders, maar de bal werd simpelweg niet in de ploeg gehouden. Daarom zou een middenvelder á la Honda wel een aardige toevoeging zijn. Verder moet er wellicht nog een fysiek sterke spits komen, iemand die een bal kan vasthouden, en waar Suarez en Sulejmani omheen kunnen spelen.
Over die spits ben ik het eens maar wat moet je nu met Honda als je Aisattie in je selectie hebt ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71923342
Pff hopen dat het donderdag goet gaat tegen Bratislava..
pi_71923351
Vink floot redelijk.
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')