Hij is ook geen mandekker zoals Oleguer maar hij heeft zeker wel een goed inzicht en heeft nog veel opgeruimd en fouten van anderen gecorrigeerd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die jongen heeft me geen enkele keer weten te overtuigen. Zeer, zeer zwakke mandekker. Maar blijkbaar delen de mensen hier niet mijn mening.
Okequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dan heb je hiermee maar weer eens aangegeven dat vrouwen inderdaad geen verstand van voetbal hebben.
Goeie zaakquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Volgend seizoen ben ik er weer bij
Waarom in verdedigersquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:49 schreef golfer het volgende:
Alle investeringen tot het eind van deze maand dus s.v.p. in echte verdedigers steken.
Je kan die gast niet ná 90 minuten al afschrijven. Er mag pas na 5 wedstrijden geschreeuwd worden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mwah...ik betwijfel toch ten zeerste of het echt wel een aanwinst is. Maar oké, laat hem het volgende week nog maar eens waarmaken.
Verliezen in Eindhoven is ook helemaal geen schande, maar als je ziet op wat voor manier...zo ontzettend knullig allemaal, echt onnodig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef twi het volgende:
Oh en vergeet trouwens niet dat dit een uitwedstrijd bij PSV was. Je had hier een punt kunnen pakken. Misschien zelfs drie, als Jol wat adequater had ingegrepen. Maar al met al is het geen ramp als je met 1 doelpunt verschil verliest bij PSV. Zes punten in de eerste drie wedstrijden met Groningen en PSV uit, dat is gewoon niet onacceptabel.
Je hebt gelijk. Die lelijke kut-Hongaar ging wel heel makkelijk elke keer over V/d Wiel heen. Leek wel een wijf.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:50 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Mee eens. Dat over Van der Wiel... ik vind dat je het hem wel kunt aanrekenen. Hij heeft nu een vol seizoen er op zitten en heeft al drie wedstrijden ondermaats gepresteerd. Hij werd te gemakkelijk overlopen. Dat hij wat fout doet okay, maar dit was echt zeer zwak. Ik heb het idee dat die jongen wat te veel met andere zaken dan voetbal bezig is. Hij heeft de schijn tegen zich in ieder geval.
Als jij het zegtquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan die gast niet ná 90 minuten al afschrijven. Er mag pas na 5 wedstrijden geschreeuwd worden.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ze moeten Stam halen.
Dat is toch zoquote:
Sulejmani voor Urby? Waarom moet hij op de bank?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Of wil je Sulejmani weer op de bank zetten?
En toch zie je of een speler het heeft of niet. Atouba heeft het, in mijn ogen, niet. Te houterig, ziet er erg onzeker uit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan die gast niet ná 90 minuten al afschrijven. Er mag pas na 5 wedstrijden geschreeuwd worden.
Verlies liever op deze manier dan met 6-2quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:53 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
Verliezen in Eindhoven is ook helemaal geen schande, maar als je ziet op wat voor manier...zo ontzettend knullig allemaal, echt onnodig.
Het was zijn gebruikelijke warrige niveau. Zoals Vink wel vaker wedstrijden kan verpesten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ben ik de enige hier die Vink nou niet bepaald extreem slecht vond fluiten?
Die eerste pass van Atouba vandaagquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
En toch zie je of een speler het heeft of niet. Atouba heeft het, in mijn ogen, niet. Te houterig, ziet er erg onzeker uit.
Maargoed, nog 4 wedstrijden, en dan ga ik schreeuwen.
Ja en ik verlies liever met 6-2 dan met 10-0quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Verlies liever op deze manier dan met 6-2
Idd, nu beide geknokt tot het eind, dubbeltje valt hun kant op, ok, volgende keer nog harder knokken. Na de 3-3 waren beide ploegen het ineens kwijt, viel jullie dat niet op? psv pakte het als eerste weer op, en wonnen, Had iedereens wedstrijd kunnen zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Verlies liever op deze manier dan met 6-2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |