Ja, en kudo's voor Vink omdat ie Simons rood gaf na doodschop op Luis.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:01 schreef EddyAlbena het volgende:
Wat een mongolenverdediging weer. Serieus de meest domme van de Eredivisie.
Ook respect dat Vink in de heksenketel van Eindhoven een penalty durfde te geven toen Ooijer Suarez neerlegde. Oh wacht.....
Ajacieden stonden stil ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef Wooldoor het volgende:
Het verschil werd in de tweede helft juist ook gemaakt doordat elke afvallende bal voor een PSver was, ze waren veel meer in beweging dan Ajax. Ajax liep de tweede helft voornamelijk achter de bal aan.
Kijk hoe die 3 doelpunten vallen. Als straks Suarez weg of geblesseerd is dan zien we het wel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze eerst eens naar een normale verdediger kijken. We scoren drie keer, dus zoveel is er met de aanval niet mis toch? Dat we vier goals tegen krijgen vind ik veel zorgelijker
Als je komt voor een klein verlies of gelijkspel snap ik dat wel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef N.i.c.k het volgende:
Snap dan ook niet dat Jol begon met 3 defensieve middenvelders.
Dat kwam toch gewoon omdat Affelay steeds de vrije man was terwijl je gewoon 1 op 1 speelt op het middenveld.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik sloeg ajax als voetballende ploeg hoger aan. En ik denk ook dat we dat in principe zijn. Snap dan ook niet dat Jol begon met 3 defensieve middenvelders. En als je dan met 3 bikkelaars ook nog eens overlopen wordt, dan staat het niet goed. We zijn juist tactisch afgetroeft, en dat frustreert me.
Ik vond Toby een van de beteren......van onze verdediging. Die komt er wel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dan,Als ie die gemaakt had en het was 3-4 gebleven of 4-4 geworden, was ie ineens weer 1 van de beteren.
quote:
Als vervanger voor Wielaert inderdaad, wat een knullige voetballer was het vandaag toch.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vond Toby een van de beteren......van onze verdediging. Die komt er wel.
Het is wachten op een nieuwe verdediger. Ben heel erg benieuwd.
Nee iddquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ajacieden stonden stil ja.
Overigens had die tweede vrije trap van Doedelzak nooit erin mogen gaan...
Denk dat ik ook moet gaan toegeven. Altijd vertrouwen gehad in Robbie, maar het was echt helemaal niets vandaagquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Als vervanger voor Wielaert inderdaad, wat een knullige voetballer was het vandaag toch.
Nee, maar zonder Suarez ben je niets meer. Huntelaar en Suarez hadden gewoon een gouden koppel geweest.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad, want 3 keer scoren in Eindhoven is dramatisch slecht.
Dat kwam omdat Afellay met bal sneller was dan Vertonghen. Die was echt steeds te laat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat kwam toch gewoon omdat Affelay steeds de vrije man was terwijl je gewoon 1 op 1 speelt op het middenveld.
Dus je wilt nog een keeper en een spits kopen? En de verdediging die écht waardeloos is (en een rechtsmidden/buiten die alleen hard kan lopen) hebben verder geen versterking nodig?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Kijk hoe die 3 doelpunten vallen. Als straks Suarez weg of geblesseerd is dan zien we het wel.
Misschien eens een puntenpakker kopen. Vrije trap verdwijnt in de hoek van de keeper, mag niet gebeuren, die andere in de verre hoek was helemaal
Ik schrijf Aissati niet af, mits er twee verdedigende middenvelders achter hem staan zou hij voor aanvallende en creatieve impulsen kunnen zorgen. Maar een dynamische middenvelder als Honda zou prima passen tussen de zeven 'controlerende' middenvelders die we hebben. Bovendien zal Rommedahl dan op de bank moeten zitten, nu glipt hij er nog een beetje tussendoor omdat het spelersmateriaal niet overeenstemt met hoe Jol wil spelen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Over die spits ben ik het eens maar wat moet je nu met Honda als je Aisattie in je selectie hebt ?
Een echte beul jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk dat ik ook moet gaan toegeven. Altijd vertrouwen gehad in Robbie, maar het was echt helemaal niets vandaag.
Bestaat die Constantin nog? Zo'n heerlijke Materazzi-kloon zou lekker zijn.
Inderdaad dat begreep ik ook al niet. Zet Enoh op Affelay en Vertonghen op Bakkal.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Afellay met bal sneller was dan Vertonghen. Die was echt steeds te laat.
Jol had veel eerder in moeten grijpen en Enoh op Afellay zetten.
Schrijnende van hem vind ik vooral dat je hem nooit ziet, behalve als ie een blunder maaktquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk dat ik ook moet gaan toegeven. Altijd vertrouwen gehad in Robbie, maar het was echt helemaal niets vandaag.
Da's waar, maar dan nog missen we Huntelaar niet zozeer vind ik. De hele armoe is dat als Suarez een keertje afwezig is, het weleens hele dure punten kunnen gaan kosten. En dan zie ik zo'n Honda toch wel zitten. Zet die achter Sulejmani en Dario en de goals komen er wel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, maar zonder Suarez ben je niets meer. Huntelaar en Suarez hadden gewoon een gouden koppel geweest.
Dat was in de tweede helft toch ook zo? meen ik gezien te hebbenquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:07 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Inderdaad dat begreep ik ook al niet. Zet Enoh op Affelay en Vertonghen op Bakkal.
Is dit al langsgekomen? Voor wat het waard is uiteraard.quote:Waar Luis Suarez vorig seizoen nog zinspeelde op een snel vertrek, heeft de spits het momenteel onder Martin Jol zeer naar zijn zin bij Ajax. Over Europese topclubs wil hij nog niet praten. Suarez in De Telegraaf: "Het enige dat ik kan zeggen, is dat ik nog een contract voor drie seizoenen heb en ik zeker nog twee jaar blijf. Ik wil ook een keer in de Champions League spelen met Ajax."
Jaquote:
Dario en Sulejmani moeten gewoon omgetoverd worden tot goed scorende spelers, en dat moet kunnen ook.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's waar, maar dan nog missen we Huntelaar niet zozeer vind ik. De hele armoe is dat als Suarez een keertje afwezig is, het weleens hele dure punten kunnen gaan kosten. En dan zie ik zo'n Honda toch wel zitten. Zet die achter Sulejmani en Dario en de goals komen er wel.
Ik wil 80% wel vervangen, maar ik heb het niet voor het zeggenquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus je wilt nog een keeper en een spits kopen? En de verdediging die écht waardeloos is (en een rechtsmidden/buiten die alleen hard kan lopen) hebben verder geen versterking nodig?
Dat hoop ik wel want anders zit ik gefrustreerd in het stadion.quote:Op zondag 16 augustus 2009 @ 15:02 schreef Jnk18 het volgende:
Pff hopen dat het donderdag goet gaat tegen Bratislava..
Wielaert was ook een domme aankoop, Douglas was in elk opzicht beter geweest...quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:09 schreef Dvm86 het volgende:
Wielaert komt structureel te kort. Als ik eerlijk ben kan ik me geen wedstrijd herinneren waarin hij uitblonk, van Oleguer wel.
Nou als dat zo was, waarom zag ik Vertonghen dan weer telkens achter Affelay aanlopenquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat was in de tweede helft toch ook zo? meen ik gezien te hebben
Vlug, bel Uri Geller op.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dario en Sulejmani moeten gewoon omgetoverd worden tot goed scorende spelers, en dat moet kunnen ook.
Dat sowiesoquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wielaert was ook een domme aankoop, Douglas was in elk opzicht beter geweest...
Vorig seizoen was hij niet veel beter vind ik. Net zoals Emanuelson behoorlijk overschat. Hoewel Urby nog een aardige wedstrijd speelde, met in ieder geval zijn 100% inzet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind Vertonghen sowieso de laatste wedstrijden dramatisch slecht. Altijd een stap te laat, niet mee terug verdedigen, onnodig balverlies etc..
Die blijft echt niet nog twee seizoenen. Na dit seizoen is hij weg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:08 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Is dit al langsgekomen? Voor wat het waard is uiteraard.
Beetje realisme kan geen kwaad. Ik denk dat er niemand meer wordt gehaald. Laat staan nog twee spelers.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:10 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ik wil 80% wel vervangen, maar ik heb het niet voor het zeggen
Omdat ze het allemaal kwijt waren?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:11 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nou als dat zo was, waarom zag ik Vertonghen dan weer telkens achter Affelay aanlopen
Oleguer is veel meer een mandekker. Wielaert organiseert wel veel, maar dat gaat ten koste van zichzelf.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:09 schreef Dvm86 het volgende:
Wielaert komt structureel te kort. Als ik eerlijk ben kan ik me geen wedstrijd herinneren waarin hij uitblonk, van Oleguer wel.
Dat zou zo geil zijnquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wisselen voor Johnny. 100% zeker dat Johnny daar geen enkel probleem mee heeft
Tja, die vond ik tegen Engeland ook niet zo degelijk ogen als rechtsback.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wisselen voor Johnny. 100% zeker dat Johnny daar geen enkel probleem mee heeft
Laten we hopen dat ze dan in een pot met superdrank vallenquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Beetje realisme kan geen kwaad. Ik denk dat er niemand meer wordt gehaald. Laat staan nog twee spelers.
Nee, we worden nog wel verrast, zo'n vermoeden heb ik iigquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Beetje realisme kan geen kwaad. Ik denk dat er niemand meer wordt gehaald. Laat staan nog twee spelers.
Die gaat gewoon weer het centrum inquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, die vond ik tegen Engeland ook niet zo degelijk ogen als rechtsback.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vlug, bel Uri Geller op.![]()
Das ook een Jood
Fysiek te zwak voor een CV.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die blijft echt niet nog twee seizoenen. Na dit seizoen is hij weg.
____
En om Vertonghen zwak te noemen, hij moest ook niet zomaar iemand dekken... Daarnaast is Vertonghen niet het type speler om echt strak op iemand op het middenveld te spelen. Net als Emanuelson vind ik hem een aardige voetballer, maar hij voegt weinig toe. Misschien is het als CV nog wat...
Ja dat was wel zo, op een gegeven moment was het hele middenveld weg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Omdat ze het allemaal kwijt waren?
(good point though)
Verthongen is niet perfect, maar wel sterk, zwak kun je hem niet noemenquote:
Je zegt het zelf al: Vertonghen is niet het type speler om strak op iemand te spelen, dus ZEKER niet geschikt als CV imo. Vertonghen is het gewoon niet. Te houterig, te kil, te traag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
____
En om Vertonghen zwak te noemen, hij moest ook niet zomaar iemand dekken... Daarnaast is Vertonghen niet het type speler om echt strak op iemand op het middenveld te spelen. Net als Emanuelson vind ik hem een aardige voetballer, maar hij voegt weinig toe. Misschien is het als CV nog wat...
Ja ik kijk de laatste wedstrijden echt met een gericht oog naar Vertonghen en het valt dan heel erg op hoeveel fouten hij eigenlijk wel niet maakt. Urby is Urby en zo wisselvallig als de pest. Ik zie dat 100% inzet nog niet zo erg bij hem..quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Vorig seizoen was hij niet veel beter vind ik. Net zoals Emanuelson behoorlijk overschat. Hoewel Urby nog een aardige wedstrijd speelde, met in ieder geval zijn 100% inzet.
Als CV is het niets, omdat hij snelheid mist. De plek waar hij vandaag speelde, dat is zijn natuurlijke positie. Het is vanwege zijn spel als middenvelder dat Barcelona belangstelling voor hem heeft.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
____
Veronica.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:13 schreef Seam het volgende:
Is de wedstrijd van donderdag trouwens op de normale Nederlandse televisie weer te zien ? Ik ben die stream nu wel even zat
Idd, we hadden 6 verdedigers en 4 spitsen, daartussen zag ik soms nog de Zeeuwquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja dat was wel zo, op een gegeven moment was het hele middenveld weg.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al: Vertonghen is niet het type speler om strak op iemand te spelen, dus ZEKER niet geschikt als CV imo. Vertonghen is het gewoon niet. Te houterig, te kil, te traag.
Donderdag toch op Rtl?quote:
Als kopsterke spits?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:15 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Waar dan wel? Op ons middenveld vind ik hem persoonlijk niet passen... hoog uit als invaller.
Nergens. Van mij mag Jol V/d Heijden gaan uitproberen ipv Vertonghen. Heb het wel gehad met die Belg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:15 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Waar dan wel? Op ons middenveld vind ik hem persoonlijk niet passen... hoog uit als invaller.
Vertonghen moet je gewoon weg doen, die mist simnpelweg kwaliteit. Net als Urby, Wiel. Wielaert en Stekel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:15 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ah goed, in ieder geval wel dus op de tv gelukkig. Nu nog even mijn ouders weglokken die avondquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dacht dat ik het had gelezen. Of is dat de uitwedstrijd? Nu weet ik het niet meer.
Vd Heijden wordt toch zo goed als zeker verhuurd ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nergens. Van mij mag Jol V/d Heijden gaan uitproberen ipv Vertonghen. Heb het wel gehad met die Belg.
We moeten er wel elf opstellen hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:17 schreef navigator het volgende:
[..]
Vertonghen moet je gewoon weg doen, die mist simnpelweg kwaliteit. Net als Urby, Wiel. Wielaert en Stekel.
Ik weet wel zeker dat er nog minimaal 1 speler bij komt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoe ben je zo zeker dan? De laatste tijd is het juist behoorlijk rustig qua geruchten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat er nog minimaal 1 speler bij komt.
Ik heb ook lang vertrouwen in hem gehad maar op geen enkele positie blinkt hij uit en voor het middenveld of verdedigende middenvelder is hij gewoon te traag. Spelers als Gabri, de Zeeuw en Enoh zijn daar gewoon sterker. Geef nu inderdaad maar de kans aan van der Heijden en Donald.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nergens. Van mij mag Jol V/d Heijden gaan uitproberen ipv Vertonghen. Heb het wel gehad met die Belg.
Dat maakt niet uit. Johnny = Johnny.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, die vond ik tegen Engeland ook niet zo degelijk ogen als rechtsback.
Weet je ook al wie dan? Of iig voor welke positie/linie?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat er nog minimaal 1 speler bij komt.
Ja, Silva, want die is idd veel beter dan Gregquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Johnny = Johnny.
Bovendien kan hij dan weer in het centrum spelen en kan Silva op de backpositie. Probleem opgelost
Oh oh Johnny (L)
Nou ja, Jol is natuurlijk niet blind en als hij met dit zootje brandhout, wat achterin staat, de rest van het seizoen doormoet kun je die derde ster wel op je buik schrijven.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe ben je zo zeker dan? De laatste tijd is het juist behoorlijk rustig qua geruchten.
Ik hoop hetquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, we worden nog wel verrast, zo'n vermoeden heb ik iig
Heeft Jol bijna wekelijks tot nu toe gezegd bij z'n perspraatje dat Ajax nog niet klaar is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe ben je zo zeker dan? De laatste tijd is het juist behoorlijk rustig qua geruchten.
What?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:23 schreef Cheiron het volgende:
Je kunt wel zeggen dat Urby, Stekelenburg, Vertonghen, Wielaert, Oleguer, Rommedahl etc geen Ajax niveau hebben, maar beter hebben we niet, en beter wil blijkbaar ook niet meer naar Ajax komen..
Één woord: Jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, Silva, want die is idd veel beter dan Greg![]()
Het gaat erom dat er dan wel weer een echte leider achterin staat en je dus Wielaert mooi op de bank/tribune kan zetten. Het verschil tussen Wiel en Silva is niet zo groot.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, Silva, want die is idd veel beter dan Greg![]()
Afgelopen vrijdag bijv nog.quote:De trainer bevestigde dat nog druk naar versterkingen wordt gezocht. Jol: ''Ik vind dat we de kost voor de baat moeten laten uitgaan, maar daar is niet iedereen in de club het mee eens.''
Nee, echt niet.quote:
Bij Urby is het gewoon doodzonde dat het er op 1 of andere manier niet uit komt. Die jongen barst van de techniek hij moet gewoon spel inzicht krijgen. En als Jol hem dat niet kan bijbrengen ben ik bang dat Urby nu aan zijn top zit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik kijk de laatste wedstrijden echt met een gericht oog naar Vertonghen en het valt dan heel erg op hoeveel fouten hij eigenlijk wel niet maakt. Urby is Urby en zo wisselvallig als de pest. Ik zie dat 100% inzet nog niet zo erg bij hem..
Snap ik je nou verkeerd of noem je Bruno een echte leider?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er dan wel weer een echte leider achterin staat en je dus Wielaert mooi op de bank/tribune kan zetten. Het verschil tussen Wiel en Silva is niet zo groot.
Vermaelen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:27 schreef N.i.c.k het volgende:
Dat gekanker op de verdiging. Vermaelen was ook niet goed. En nu lijkt hij zich toch gewon te handhaven in de PL.
wedstrijd is op het middenveld verloren. PSV had daar 3 lopende spelers die er keer op keer overheen kwamen.
Jij weet ook wat Slop heeft gezegt. Helaas heeft die kale tyfushond het te zeggen qua financieën dus ik ben bang dat er niets meer bij komt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heeft Jol bijna wekelijks tot nu toe gezegd bij z'n perspraatje dat Ajax nog niet klaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |