Laten we hopen dat ze dan in een pot met superdrank vallenquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Beetje realisme kan geen kwaad. Ik denk dat er niemand meer wordt gehaald. Laat staan nog twee spelers.
Nee, we worden nog wel verrast, zo'n vermoeden heb ik iigquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Beetje realisme kan geen kwaad. Ik denk dat er niemand meer wordt gehaald. Laat staan nog twee spelers.
Die gaat gewoon weer het centrum inquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, die vond ik tegen Engeland ook niet zo degelijk ogen als rechtsback.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vlug, bel Uri Geller op.![]()
Das ook een Jood
Fysiek te zwak voor een CV.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die blijft echt niet nog twee seizoenen. Na dit seizoen is hij weg.
____
En om Vertonghen zwak te noemen, hij moest ook niet zomaar iemand dekken... Daarnaast is Vertonghen niet het type speler om echt strak op iemand op het middenveld te spelen. Net als Emanuelson vind ik hem een aardige voetballer, maar hij voegt weinig toe. Misschien is het als CV nog wat...
Ja dat was wel zo, op een gegeven moment was het hele middenveld weg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Omdat ze het allemaal kwijt waren?
(good point though)
Verthongen is niet perfect, maar wel sterk, zwak kun je hem niet noemenquote:
Je zegt het zelf al: Vertonghen is niet het type speler om strak op iemand te spelen, dus ZEKER niet geschikt als CV imo. Vertonghen is het gewoon niet. Te houterig, te kil, te traag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
____
En om Vertonghen zwak te noemen, hij moest ook niet zomaar iemand dekken... Daarnaast is Vertonghen niet het type speler om echt strak op iemand op het middenveld te spelen. Net als Emanuelson vind ik hem een aardige voetballer, maar hij voegt weinig toe. Misschien is het als CV nog wat...
Ja ik kijk de laatste wedstrijden echt met een gericht oog naar Vertonghen en het valt dan heel erg op hoeveel fouten hij eigenlijk wel niet maakt. Urby is Urby en zo wisselvallig als de pest. Ik zie dat 100% inzet nog niet zo erg bij hem..quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Vorig seizoen was hij niet veel beter vind ik. Net zoals Emanuelson behoorlijk overschat. Hoewel Urby nog een aardige wedstrijd speelde, met in ieder geval zijn 100% inzet.
Als CV is het niets, omdat hij snelheid mist. De plek waar hij vandaag speelde, dat is zijn natuurlijke positie. Het is vanwege zijn spel als middenvelder dat Barcelona belangstelling voor hem heeft.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
____
Veronica.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:13 schreef Seam het volgende:
Is de wedstrijd van donderdag trouwens op de normale Nederlandse televisie weer te zien ? Ik ben die stream nu wel even zat
Idd, we hadden 6 verdedigers en 4 spitsen, daartussen zag ik soms nog de Zeeuwquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja dat was wel zo, op een gegeven moment was het hele middenveld weg.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al: Vertonghen is niet het type speler om strak op iemand te spelen, dus ZEKER niet geschikt als CV imo. Vertonghen is het gewoon niet. Te houterig, te kil, te traag.
Donderdag toch op Rtl?quote:
Als kopsterke spits?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:15 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Waar dan wel? Op ons middenveld vind ik hem persoonlijk niet passen... hoog uit als invaller.
Nergens. Van mij mag Jol V/d Heijden gaan uitproberen ipv Vertonghen. Heb het wel gehad met die Belg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:15 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Waar dan wel? Op ons middenveld vind ik hem persoonlijk niet passen... hoog uit als invaller.
Vertonghen moet je gewoon weg doen, die mist simnpelweg kwaliteit. Net als Urby, Wiel. Wielaert en Stekel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:15 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ah goed, in ieder geval wel dus op de tv gelukkig. Nu nog even mijn ouders weglokken die avondquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dacht dat ik het had gelezen. Of is dat de uitwedstrijd? Nu weet ik het niet meer.
Vd Heijden wordt toch zo goed als zeker verhuurd ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nergens. Van mij mag Jol V/d Heijden gaan uitproberen ipv Vertonghen. Heb het wel gehad met die Belg.
We moeten er wel elf opstellen hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:17 schreef navigator het volgende:
[..]
Vertonghen moet je gewoon weg doen, die mist simnpelweg kwaliteit. Net als Urby, Wiel. Wielaert en Stekel.
Ik weet wel zeker dat er nog minimaal 1 speler bij komt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoe ben je zo zeker dan? De laatste tijd is het juist behoorlijk rustig qua geruchten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat er nog minimaal 1 speler bij komt.
Ik heb ook lang vertrouwen in hem gehad maar op geen enkele positie blinkt hij uit en voor het middenveld of verdedigende middenvelder is hij gewoon te traag. Spelers als Gabri, de Zeeuw en Enoh zijn daar gewoon sterker. Geef nu inderdaad maar de kans aan van der Heijden en Donald.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nergens. Van mij mag Jol V/d Heijden gaan uitproberen ipv Vertonghen. Heb het wel gehad met die Belg.
Dat maakt niet uit. Johnny = Johnny.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, die vond ik tegen Engeland ook niet zo degelijk ogen als rechtsback.
Weet je ook al wie dan? Of iig voor welke positie/linie?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat er nog minimaal 1 speler bij komt.
Ja, Silva, want die is idd veel beter dan Gregquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Johnny = Johnny.
Bovendien kan hij dan weer in het centrum spelen en kan Silva op de backpositie. Probleem opgelost
Oh oh Johnny (L)
Nou ja, Jol is natuurlijk niet blind en als hij met dit zootje brandhout, wat achterin staat, de rest van het seizoen doormoet kun je die derde ster wel op je buik schrijven.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe ben je zo zeker dan? De laatste tijd is het juist behoorlijk rustig qua geruchten.
Ik hoop hetquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, we worden nog wel verrast, zo'n vermoeden heb ik iig
Heeft Jol bijna wekelijks tot nu toe gezegd bij z'n perspraatje dat Ajax nog niet klaar is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe ben je zo zeker dan? De laatste tijd is het juist behoorlijk rustig qua geruchten.
What?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:23 schreef Cheiron het volgende:
Je kunt wel zeggen dat Urby, Stekelenburg, Vertonghen, Wielaert, Oleguer, Rommedahl etc geen Ajax niveau hebben, maar beter hebben we niet, en beter wil blijkbaar ook niet meer naar Ajax komen..
Één woord: Jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, Silva, want die is idd veel beter dan Greg![]()
Het gaat erom dat er dan wel weer een echte leider achterin staat en je dus Wielaert mooi op de bank/tribune kan zetten. Het verschil tussen Wiel en Silva is niet zo groot.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, Silva, want die is idd veel beter dan Greg![]()
Afgelopen vrijdag bijv nog.quote:De trainer bevestigde dat nog druk naar versterkingen wordt gezocht. Jol: ''Ik vind dat we de kost voor de baat moeten laten uitgaan, maar daar is niet iedereen in de club het mee eens.''
Nee, echt niet.quote:
Bij Urby is het gewoon doodzonde dat het er op 1 of andere manier niet uit komt. Die jongen barst van de techniek hij moet gewoon spel inzicht krijgen. En als Jol hem dat niet kan bijbrengen ben ik bang dat Urby nu aan zijn top zit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik kijk de laatste wedstrijden echt met een gericht oog naar Vertonghen en het valt dan heel erg op hoeveel fouten hij eigenlijk wel niet maakt. Urby is Urby en zo wisselvallig als de pest. Ik zie dat 100% inzet nog niet zo erg bij hem..
Snap ik je nou verkeerd of noem je Bruno een echte leider?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er dan wel weer een echte leider achterin staat en je dus Wielaert mooi op de bank/tribune kan zetten. Het verschil tussen Wiel en Silva is niet zo groot.
Vermaelen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:27 schreef N.i.c.k het volgende:
Dat gekanker op de verdiging. Vermaelen was ook niet goed. En nu lijkt hij zich toch gewon te handhaven in de PL.
wedstrijd is op het middenveld verloren. PSV had daar 3 lopende spelers die er keer op keer overheen kwamen.
Jij weet ook wat Slop heeft gezegt. Helaas heeft die kale tyfushond het te zeggen qua financieën dus ik ben bang dat er niets meer bij komt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heeft Jol bijna wekelijks tot nu toe gezegd bij z'n perspraatje dat Ajax nog niet klaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |