quote:
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ga ik regelen. We hebben er eentje maar die moet ik dan even slopen
Dat zou wel handig zijn. Mijn eigen wielerseizoen is nu zo goed als afgesloten, ik kan dus wat meer aan sportfotografie gaan doen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:59 schreef sanger het volgende:
@ JJ, heb je niet iets van een sportkalender met interessante evenementen? Dan kunnen geinteresseerde fotografen daarop aangeven welk evenement ze willen/kunnen doen.
Wie zou hierover gaan? Pm degene anders evenquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef Zorro het volgende:
Nog nieuws over Nirwana Tuinfeest as weekend?
tevens tvp
Check.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Wie zou hierover gaan? Pm degene anders even
Wilt een mod de TT even veranderen in FOK! Fotografen gezocht deel 6?
Zie hier:quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Wie zou hierover gaan? Pm degene anders even
Xilantof, nog iets gehoord? Tevens PM verstuurdquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
daar ben ik achteraan geweest, maar heb ik nog niets van gehoord. Zal nog een poging doen.
de Jagermeister Experience is een aanrader voor foto's vooral de ijsbar binneninquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:35 schreef angel008 het volgende:
zaterdag naar sunset grooves (veronica gratis festival) in hoek van holland.
ik zie wel wat er allemaal is hoop alleen dat ze er geen punt van maken dat de camera meegaat ookal is het een ''gratis'' feest.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:53 schreef x-tremed het volgende:
[..]
de Jagermeister Experience is een aanrader voor foto's vooral de ijsbar binnenin
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:16 schreef angel008 het volgende:
[..]
ik zie wel wat er allemaal is hoop alleen dat ze er geen punt van maken dat de camera meegaat ookal is het een ''gratis'' feest.
http://www.sunsetgrooves.nl/huisregels.pdfquote:Het maken van film- en geluidsopnamen is niet toegestaan.
· Het is een bezoeker niet toegestaan professionele film- en fotoapparatuur bij zich te dragen op
het terrein. Onder deze apparatuur wordt verstaan: film- en fotoapparatuur groter dan een
pocketformaat en/ of voorzien van verwisselbare lenzen.
heb je ergens portfolio online staan en wat voor apparatuur heb je? wellicht dat ik via de hoofdsponsor wat voor je kan regelenquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:33 schreef angel008 het volgende:
was ik dus al bang voor ><
zal maar een mailtje sturen met de vraag of het goed is en anders dan is het pech en gaan we gewoon feesten
zie pmquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:14 schreef x-tremed het volgende:
[..]
heb je ergens portfolio online staan en wat voor apparatuur heb je? wellicht dat ik via de hoofdsponsor wat voor je kan regelen
Via pm beantwoordquote:Op maandag 17 augustus 2009 06:21 schreef Zorro het volgende:
Voor Nirwana:
[..]
Zie hier:
[..]
Xilantof, nog iets gehoord? Tevens PM verstuurd
ik vind hem mooiquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
Inmiddels staat ook deel 2 online: [Fotoreportage] Bavaria City Racing deel 2
is al aangevraagdquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:15 schreef angel008 het volgende:
[..]
ik vind hem mooi![]()
(mag ik nu ook een fok fotograaf icoontje?)
Hier al wat over bekend? Aangezien we nu bijna 1,5 maand verder zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:08 schreef fraubitch het volgende:
even een kickje, er komen weer veranderingen in de regels, aanvragen en de fotografenpool!
Man man man wat zijn we goed bezig
Dit is door afwezigheid en vakantie nog niet van de grond gekomen. Het zal september wordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier al wat over bekend? Aangezien we nu bijna 1,5 maand verder zijn?
Hoe bedoel je dit? Of er vanuit FOK! al een accreditatieaanvraag loopt daarvoor?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:47 schreef angel008 het volgende:
is er al iemand voor sunset grooves aan het kijken anders pm ik x-tremed of hij wat voor mij kan regelen...
yesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Of er vanuit FOK! al een accreditatieaanvraag loopt daarvoor?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:31 schreef Xilantof het volgende:
Komende zaterdag is het Festival Zand Almere.
We kunnen hier een fotograaf naar toe sturen.
Artiesten die komen zijn o.a.: Jan Smit, Blof, Acda en de Munnik, en van Velzen.
Zie voor verdere info:
http://www.zandalmere.nl/
Als je interesse hebt: PM me even met voor+achternaam en e-mailadres.
Geef ook een linkje naar een online portfolio en geef even aan wat voor apparatuur je hebt.
Ah, maar what about Offspring? Vallen die ook onder de accreditatie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:35 schreef fraubitch het volgende:
Jawel! Accreditatie is toegekend, ben nu aan het wachten op antwoord ivm slaapplaatsen
ben ermee bezigquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:59 schreef Siegfried het volgende:
Kan het crewlid dat dit het eerst leest mij even PM'en? Ik heb een leuk aanbod, maar er is wel wat spoed geboden
Huntenpop.nlquote:De jubileumeditie van het festival Huntenpop komt er aan. Op vrijdag 28 en zaterdag 29 augustus wordt de 20e editie gehouden op een nieuwe locatie; het DRU-park te ULFT.
Dit jaar opent het festival op vrijdag 28 augustus met een exclusief concert in Nederland van de Amerikaanse punkrockformatie THE OFFSPRING. Support-act is de eveneens jubilerende punkband Heideroosjes. Diezelfde avond is er in twee andere festivaltenten een Tribute Night, met de beste tributebands van onder andere Coldplay, David Bowie en ABBA.
Zaterdag 29 augustus is de reguliere festivaldag. In totaal zullen er die dag circa dertig acts op diverse podia optreden, waaronder Junkie XL, Pete Murray, De Jeugd van Tegenwoordig, Danko Jones, Van Velzen, Haydamaky, Cinema Bizarre, Shantel & Bucovina Club Orkestar, Feuerengel, Roosbeef, Stream of Passion, DeWolff en Sabrina Starke.
Maar er is meer dan enkel muziek. Zo is er een festivalmarkt, straattheater, gezellige camping en kunnen mensen cultuur snuiven op het wereldplein. Naast een Afrikaans muziek- en danspodium kunnen mensen daar bijvoorbeeld Djembé-workshops volgen, genieten van diverse Surinaamse gerechten, bananenbier drinken uit een kokosnoot, waterpijp roken of relaxen in het Tibetaanse theehuis. Zelfs een cocktailbar ontbreekt dit jaar niet op Huntenpop.
Genoeg redenen dus om 28 en 29 augustus richting de Achterhoek te komen!
ik mag er 2 sturen, maar ikzelf zit dat weekeind al mijn spullen om te verhuizen aangezien ik voor 1 september uit mijn kamer moet zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:41 schreef Siegfried het volgende:
Huh Frau, daar waren we toch al over bezig? Of kun je er 2 sturen?
dan gaat het over, of beide dagen of nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:56 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
ik wil wel naar the offspring
De zaterdag gaat helaas niet ivm verjaardag van mijn dochter.
Ok dan wens ik de volgende kandidaat meer succes!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan gaat het over, of beide dagen of niet
Ah, jammerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:46 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik mag er 2 sturen, maar ikzelf zit dat weekeind al mijn spullen om te verhuizen aangezien ik voor 1 september uit mijn kamer moet zijn.
anders was ik graag gegaan.
met jou![]()
Ik begreep dat er al iemand geregeld was. Maar ik laat me bezorgen door de vrienden van de NS.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:50 schreef Puala het volgende:
ik heb wel interesse, maar ik zit met het vervoer. Ik weet niet hoe Siegfried er heen gaat?
Prima, ik kreeg ook gisteravond nog een mailtje dat ik moest werken. Gaat dus helaas niet door voor mijquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:43 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik begreep dat er al iemand geregeld was. Maar ik laat me bezorgen door de vrienden van de NS.
Heb een paar shot kunnen maken gisteren. Waar kunnen ze heen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zou wel mooi zijn ja![]()
Maken we er op FOK!sport een mooie reportage van straks
Was je heir al aan toegekomen JJ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ga ik regelen. We hebben er eentje maar die moet ik dan even slopen
Nice. Je kunt ze sturen naar het mailadres dat in de openingspost van dit topic staat: Fokfotograaf@fok.nlquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:50 schreef Noxa het volgende:
[..]
Heb een paar shot kunnen maken gisteren. Waar kunnen ze heen?
Die zijn net allemaal vergeven. Mysteryland en huntenpop...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:19 schreef angel008 het volgende:
zijn er nog activiteiten waarvoor aankomend weekend een fotograaf voor word gezocht ?
mysteryland gaat voor mij niet door helaas.
Je zou iemand naar Westerpop kunnen sturen? Vrijdagavond en zaterdag in Delft.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Die zijn net allemaal vergeven. Mysteryland en huntenpop...
zou tof zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:56 schreef Siegfried het volgende:
Je hebt ook nog Beatstad en Geuzenpop dit weekend. Bij beide kan ik er even achteraan zitten of we een fotograaf kunnen sturen. Die contacten heb ik al lopen namelijk.
d0h ><quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Je hebt PMquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:23 schreef Siegfried het volgende:
Zó, de lijntjes staan uit. Ik heb er goede hoop op dat dit gaat lukken. Bij beide gevraagd voor een fotograaf/recensent. Kunnen de mods misschien alvast zoeken naar fotografen die willen of kunnen? Anders wordt het zo kort dag.
Let wel; de lijntjes staan uit, maar het is nog niet zeker he.
Nee, ben even druk met wat andere dingen. Prioriteit voor mijn vakantie is zeg maar laag daarna schalen we de prioriteit even opquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Was je heir al aan toegekomen JJ?
Jammer dat ik me niet in tweeën kan splitsen..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:41 schreef Siegfried het volgende:
Geuzenpop accreditatie is binnen. Daarvoor kunnen de mods fotograaf/recensent zoeken
Wat dacht je van mijquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:44 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Jammer dat ik me niet in tweeën kan splitsen..
Idd lastige keuze! Enschede is voor mij ook maar 25 km. (Is iets dichterbij dan Huntenpop)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:50 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Wat dacht je van mijIk had dus de keuze tussen die twee, en Huntenpop. Lastige keuze
En dan zondag nog naar Breakfest. Daar mag FOK! overigens ook wel wat fotootjes van hebben, als ik die kan maken(weet nog niet zeker of ik op gasten- of op fotolijst sta)
Wanneer kom je er voor in aanmerking danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:14 schreef iteejer het volgende:
Even tussendoor, heeft iedereen die daarvoor in aanmerking komt al een FOK!fotograaf tagje? If not, laat het dan even weten
Nee, ik heb er nog geen! Ik heb de Zwarte Cross gedaan en ga Huntenpop doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:14 schreef iteejer het volgende:
Even tussendoor, heeft iedereen die daarvoor in aanmerking komt al een FOK!fotograaf tagje? If not, laat het dan even weten
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:42 schreef IntensiveGary het volgende:
Als je ze toch uitdeelt; ik heb een nieuwsitem gedingest en afgelopen zaterdag ZAND Almere. Krijg ik nu ook een tagje? In alle eerlijkheid; ik heb ook foto's van Jan Smit gemaakt tijdens ZAND en ik zou het begrijpen als dat strafpunten oplevert
Voor straf moet je eerst een paar goede items/fesitvals fotograferen (minstens 10) voordat je een tagje krijgtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:42 schreef IntensiveGary het volgende:
Als je ze toch uitdeelt; ik heb een nieuwsitem gedingest en afgelopen zaterdag ZAND Almere. Krijg ik nu ook een tagje? In alle eerlijkheid; ik heb ook foto's van Jan Smit gemaakt tijdens ZAND en ik zou het begrijpen als dat strafpunten oplevert
Als je foto's voor FOK! hebt gemaakt. En dan wel een hele repo niet één of twee foto'squote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Wanneer kom je er voor in aanmerking dan
En vanaf wanneerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je foto's voor FOK! hebt gemaakt. En dan wel een hele repo niet één of twee foto's
Darn, had daar graag heen gegaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Die zijn net allemaal vergeven. Mysteryland en ....
nogmaals: als je wilt moet je PM'men.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:08 schreef Marco001 het volgende:
heb volgens mij ook nog geen tag..Niet dat het mij wat uitmaakt...
Hebben jullie al iemand voor Geuzenpop? Line-up is vrij redelijk dus wellicht dat ik kan...
Mja toen was je waarschijnlijk crew hequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:55 schreef sanger het volgende:
[..]
En vanaf wanneer![]()
Ik heb ik het verleden voor sport foto's gemaakt namelijk
ik moet eerlijk zijn dat niemand van het programma bij mij een belletje doet rinkelen dat ik ze ken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:00 schreef fraubitch het volgende:
DUS MENSEN! Wie wilt er naar geuzenpop??
angel008 jij?
ik mis mn tagje nogquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:14 schreef iteejer het volgende:
Je kent niemand joh? Er staan erg toffe namenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:19 schreef angel008 het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zijn dat niemand van het programma bij mij een belletje doet rinkelen dat ik ze ken.
zal het morgen eens bespreken met mn stapmaat of hij er zin in heeft.
[..]
ik mis mn tagje nog
Toen was ik crew inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mja toen was je waarschijnlijk crew heals je er dan ook recht op hebt, heb ik dat ook
maar ik zit er niet echt op te wachten.
Na dit weekend wordt FOK! overspoeld met foto's zoveel festivals zijn erquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan evt. wel foto's voor Westerpop verzorgen. Ik ben daar sowieso aanwezig
Ach...het zal ook wel weer een tijdje duren voor alles geplaatst isquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:24 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Na dit weekend wordt FOK! overspoeld met foto's zoveel festivals zijn er
Dat valt gelukkig reuze meequote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...het zal ook wel weer een tijdje duren voor alles geplaatst is
Tag was al aangevraagd... Ik zal nog eens kijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:59 schreef angel008 het volgende:
hmmm ik ga zo naar huis als ik er nog wat hoor over in het nieuws (en zie) zal ik wat foto's maken van de bosbrand in schoorl woon daar zelf dichtbij dus kan zo de fiets pakken en even die kant op rijden.
* angel008 mist nog steeds zn tag
Te zien gaat er genoeg zijn.. Aan alleen blusvoertuigen zijn er al 2 compagnies TPquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:59 schreef angel008 het volgende:
hmmm ik ga zo naar huis als ik er nog wat hoor over in het nieuws (en zie) zal ik wat foto's maken van de bosbrand in schoorl woon daar zelf dichtbij dus kan zo de fiets pakken en even die kant op rijden.
* angel008 mist nog steeds zn tag
Mysteryland niet dus helaasquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee ? je red het niet of fok had geen accreditatie hiervoor ?quote:
Jammer! Maar niets aan te doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 07:00 schreef angel008 het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee ? je red het niet of fok had geen accreditatie hiervoor ?
gisteren bij schoorl terug gestuurd helaas dus geen foto's van kunnen maken
geen accreditatie gekregen ? zelf had ik dat probleem ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nope. Maar we krijgen wel wat foto's via wat mensen die gaan.
Meer dat er iets misgegaan is. Accreditatie an sich is geen probleem. Wel jammer...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:48 schreef angel008 het volgende:
[..]
geen accreditatie gekregen ? zelf had ik dat probleem ook
ach er komt wel weer wat anders
d0hquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:43 schreef freud het volgende:
[..]
Meer dat er iets misgegaan is. Accreditatie an sich is geen probleem. Wel jammer...
Klopt niet helemaalquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nope. Maar we krijgen wel wat foto's via wat mensen die gaan.
Dus de aanvraag voor mij om voor Fok naar ML te gaan is daardoor niet gehonoreerd?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal
Whaley is voor FOK! naar mysteryland. Echter is de accreditatie niet via FOK! geregeld
wat raarquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:57 schreef freud het volgende:
[..]
Dus de aanvraag voor mij om voor Fok naar ML te gaan is daardoor niet gehonoreerd?
anders ga je ergens anders je kansloze geblaat lopen posten of zo.quote:
er staat duidelijk dat fok niemand kon sturen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
anders ga je ergens anders je kansloze geblaat lopen posten of zo.
nee! Heeft daar niks mee te makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:57 schreef freud het volgende:
[..]
Dus de aanvraag voor mij om voor Fok naar ML te gaan is daardoor niet gehonoreerd?
Helder, dankquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee! Heeft daar niks mee te maken
Hij gaat voor iemand anders maar wij krijgen ook de foto's.
Accreditatie is dus niet via FOK! Of voor FOK! .
Pff, het idee is leuk, maar het is verrekte lastig om daar een goede foto van te maken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:01 schreef Puala het volgende:
Is het misschien leuk om voor de voetbalfans op Fok! ook van wedstrijden uit de eredivisie of van de knvb wedstrijden foto's te gaan maken?
Het idee is leuk, maar het ligt iets gecompliceerder dan er even naar toe te gaan. Als pers accreditatie krijgen is voor FOK! op dit moment onmogelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:01 schreef Puala het volgende:
Is het misschien leuk om voor de voetbalfans op Fok! ook van wedstrijden uit de eredivisie of van de knvb wedstrijden foto's te gaan maken?
Ik heb tijdens verschillende oefenwedstrijden van Vitesse foto's gemaakt en mij viel dit persoonlijk reuze mee. Ik had ook verwacht dat het heel moeilijk was om acties vast te leggen en mooie composities te krijgen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Pff, het idee is leuk, maar het is verrekte lastig om daar een goede foto van te maken.
Oké, dit wist ik niet. Mocht je op het gebied van voetbal een keer een mogelijkheid zien heb ik wel interesse.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het idee is leuk, maar het ligt iets gecompliceerder dan er even naar toe te gaan. Als pers accreditatie krijgen is voor FOK! op dit moment onmogelijk.
Voor de wat kleinere sporten lukt het nog wel eens, maar dat is natuurlijk aan de PR om dat te regelen. Daarvoor moet je bij JJdJ1984 of Xilantof zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké, dit wist ik niet. Mocht je op het gebied van voetbal een keer een mogelijkheid zien heb ik wel interesse.
quote:De kaart wordt uitsluitend verstrekt aan sportjournalisten die het merendeel van hun jaarinkomsten uit de sportjournalistiek verwerven.
De kosten voor de NSP-kaart 2009 bedragen ¤ 238,87.
Minimaal 51% van inkomsten dient uit de sportjournalistiek te komen.
Freelancers moeten minimaal 2 door de NSP erkende opdrachtgevers hebben.
Schop jij JJ dan eens wakkerquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor de wat kleinere sporten lukt het nog wel eens, maar dat is natuurlijk aan de PR om dat te regelen. Daarvoor moet je bij JJdJ1984 of Xilantof zijn.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee, ben even druk met wat andere dingen. Prioriteit voor mijn vakantie is zeg maar laag daarna schalen we de prioriteit even op
Ah, die heb ik dan gemistquote:
In overleg met Peterselieman wil ik dat best doenquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Ah, die heb ik dan gemist
Wie gaat eventuele aanvragen in jouw vakantie overnemen? Xilantof?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 04:01 schreef Siegfried het volgende:
Huntenpop-foto's zitten in den mailbox
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:32 schreef Siegfried het volgende:
Iemand al met de Huntenpop-foto's (en stukje) aan de gang?
quote:
Er zal vast al iemand mee bezig zijnquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:
Zien er tof uit idd. Ik heb die van Taxibabe ook al gezien. Zien er ook goed uitquote:Op woensdag 2 september 2009 21:26 schreef coenb het volgende:
Ik heb je Hunt-foto's al stiekem bekeken op je Flickr-site, Siegfried. Ik vind ze geweldig.
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:26 schreef coenb het volgende:
Ik heb je Hunt-foto's al stiekem bekeken op je Flickr-site, Siegfried. Ik vind ze geweldig.
Haha, Thanks! Nu maar hopen dat ze ook gauw op FOK! te zien zullen zijn..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zien er tof uit idd. Ik heb die van Taxibabe ook al gezien. Zien er ook goed uitAnders maar goed
![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
[..]
Er zal vast al iemand mee bezig zijn![]()
[..]
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:02 schreef Xilantof het volgende:
Bij geen respons bij navragen zet ik ze vanavond maar online
En je bent nog groen ook, natuurlijk, here you have itquote:Op donderdag 3 september 2009 17:29 schreef whaley het volgende:
[..]
![]()
Het ging hier trouwens een paar posts terug over het 'FOK! Fotograaf' labeltje, heeft iemand er nog eentje voor mij?
Ow fuck sorry ik dacht dat ik in het PR-crewforum zat....quote:
Mag ik er ook dat tagje dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:36 schreef iteejer het volgende:
[..]
En je bent nog groen ook, natuurlijk, here you have it
Inderdaad, we zien een keer een krachtig optredenquote:Op donderdag 3 september 2009 17:39 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ow fuck sorry ik dacht dat ik in het PR-crewforum zat....
Maar goed kan ook geen kwaad ook, dan zie je dat we er echt wel op zitten
Ja, weet ik, dacht dat je dat allang had, excuses, maar bij deze!quote:Op donderdag 3 september 2009 17:39 schreef taxibabe het volgende:
Mag ik er ook dat tagje dan?![]()
Heb de zwarte cross en huntenpop gedaan
Wat hij zegtquote:Op donderdag 3 september 2009 17:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Inderdaad, we zien een keer een krachtig optreden
Hoezo onmogelijk? Goal? Hebben we daar die pas nodig waar Olga het steeds over had? Kunnen we als FOK! een niet-persoonsgebonden perspas krijgen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het idee is leuk, maar het ligt iets gecompliceerder dan er even naar toe te gaan. Als pers accreditatie krijgen is voor FOK! op dit moment onmogelijk.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:33 schreef iteejer het volgende:
Mensen, dit gedoe met veel te laat online zetten gaat echt niet.
We zullen Fiets weer terug gaan nemen en hem oa dit als taak geven.
Al is dat een paardeoplossing: ik vind gewoon dat je moet kunnen zeggen aan je collega's van de FP of forum 'hey plaats dit es ff maak er een verhaaltje bij'.
Wij zijn PR, we zijn geen redactie op andere fok-onderdelen per slot van rekening.
Omdat dat dus kennelijk niet gaat, moeten we dat dan maar wel zelf gaan doen. Maar we slaan een totaal baggerfiguur tegen mensen die hun best doen op mooie foto's, en dan dagen moeten zeuren wanneer ze er staan. Dat gaat echt niet.
Zonder NSP kom je gewoon niet overal binnen. Zelfs voor een simpele persdag bij FC Groningen kregen we al nul op het rekest, laat staan de persberichten van de grote clubs bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Hoezo onmogelijk? Goal? Hebben we daar die pas nodig waar Olga het steeds over had?
Die is er meende ik deels al, maar als dat een combinatie met de NSP kan worden, dan zou dat fantastisch zijn.quote:Kunnen we als FOK! een niet-persoonsgebonden perspas krijgen?
Ik zal eens kijken wanneer ik eindelijk weer eens tijd heb. Dus dat kan nog wel even duren. Zoveel heb ik momenteel al op mijn bordje liggen.quote:jaja stil maar offtopic i know![]()
maar zoek het es uit?
same for youquote:
Vraag Sally anders, die gaat er als een komeet achteraan vermoedelijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zal eens kijken wanneer ik eindelijk weer eens tijd heb. Dus dat kan nog wel even duren. Zoveel heb ik momenteel al op mijn bordje liggen.
we zijn geen journalisten ook. en die nps is de enige?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
Een NSP-pas is persoonsgebonden dat moet niet vergeten worden. Het is niet zo als je één perspas aanvraagt dat iedereen dan maar overal naar binnen kan. Ik weet dat Olga contact gehad heeft met de NSP en dat er wel wat viel te regelen maar hoe en wat moet ik dan even navragen. De kosten voor zo'n pas bedragen namelijk ruim 200 euro per journalist.
Meer informatie: www.nsp.nl
Ik stuur je hier morgen even een mailtje over inderdaadquote:Op donderdag 3 september 2009 18:11 schreef iteejer het volgende:
[..]
we zijn geen journalisten ook. en die nps is de enige?
en wat valt er te regelen? zwengel dat maar aan, vraag es wat twee niet-persoonlijke passen kosten?
gaat dat per jaar?
en doe dit verder per mail we kakken hun hele forum onder hiero
je valt denk ik wel onder een journalistiek medium en derhalve zijn de fotografen die in opdracht van de site (lees: medium) werken journalisten. Alleen idd bij NPS is een kaart naamsgebonden dus dient elke fotograaf die namens Fok! foto's wilt maken zelf te zorgen voor een NPS accreditatie, en uiteraard de bijbehorende kosten.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:11 schreef iteejer het volgende:
[..]
we zijn geen journalisten ook. en die nps is de enige?
Dat denk ik niet. Als je kijkt bij bijvoorbeeld de meeste voetbalploegen is daar een verplichting m.b.t. een NSP-pas. Zelfde geldt voor het WK-honkbal, EK-hockey e.d.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:12 schreef x-tremed het volgende:
zat al te kijken bij de International Sport Press Association, die kost maar 30dollar per kaart alleen kan dit worden aangevraagd via de vertegenwoordigende organisaties. en wie is dat in NL? juist de NSP
je kan wel alszijnde nieuwsmedia een eigen titel-perskaart uitgeven. Hoewel dan de Fok! perskaart niet officieel erkend is door bijv. sportbonden etc zal hij wle meer deuren openen voor fotografen denk ik
klopt , maar bij festivals etc is het makkelijker om binnen te komen met een perskaart. en dan gewoon de titel-kaart.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:19 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als je kijkt bij bijvoorbeeld de meeste voetbalploegen is daar een verplichting m.b.t. een NSP-pas. Zelfde geldt voor het WK-honkbal, EK-hockey e.d.
Een eigen perspas is leuk maar je kan daarmee niet zeggen dat je zonder meer toegang krijgt tot alle sportevenementen. Dat NSP het goed voor elkaar heeft lijkt me wel duidelijk. Valt natuurlijk ook wel weer wat voor te zeggen want op deze manier hebben en houden ze een hoop in eigen hand e.d.
Voor appelpop zijn we reeds voorzienquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:09 schreef Puala het volgende:
Is er toevallig nog een fotograaf nodig voor Appelpop?
wat ik me dan weer afvraag (na het bekijken van de site) wat is die pas nu echt waard ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef Marco001 het volgende:
over die perskaart:
Er bestaat ook zoiets als de European press card, maar die is ook persoonsgebonden en kost 48 euro per jaar + eenmalig 122 euro voor alleen een "press-sign" of 142 euro incl car-sign en id-card..
Jammer inderdaad dat NSP hier zo'n monopolie hebben qua sport...
(heeft trouwens nog geen fotograaf-tag..)
Oeh, en dan hou ik me zeker aanbevolen om mee te gaan. (zeg ik uit mijn blote hoofd, zonder te weten wanneer het is..)quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
Gaat er nog een fotograaf naar Night of the Proms? Zo niet, dan hou ik me aanbevolen
(wel)quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef Marco001 het volgende:
(heeft trouwens nog geen fotograaf-tag..)
Heb ik dat in het verleden niet als eens uitgezocht, en voor mij Olga? Er is toen zelfs eea in gang gezet.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Hoezo onmogelijk? Goal? Hebben we daar die pas nodig waar Olga het steeds over had? Kunnen we als FOK! een niet-persoonsgebonden perspas krijgen?
jaja stil maar offtopic i know![]()
maar zoek het es uit?
Mjah, dat weet ik ook zo ook niet.. Heb dan ook alleen even kort gekeken... Stond er imho niet zo duidelijk op eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:02 schreef angel008 het volgende:
[..]
wat ik me dan weer afvraag (na het bekijken van de site) wat is die pas nu echt waard ?
gaan er meer deuren voor je open of valt dat nog wel mee ?
(de kosten vallen me wel heel erg mee en klinkt erg aantrekkelijk maar als er geen deuren mee opengaan is het zonde geld..)
Inderdaad zal dat niet van de ene op de andere dag zo zijn. Zoiets moet groeien natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:19 schreef JJdJ1984 het volgende:
Een eigen perspas is leuk maar je kan daarmee niet zeggen dat je zonder meer toegang krijgt tot alle sportevenementen. Dat NSP het goed voor elkaar heeft lijkt me wel duidelijk. Valt natuurlijk ook wel weer wat voor te zeggen want op deze manier hebben en houden ze een hoop in eigen hand e.d.
Dat ligt eraan. De ontwerpen zijn destijds gemaakt en er zijn zelfs enkele foto's (oa die van mij) voor verzameld maar verder heb ik er nooit iets over gehoord.quote:Op zondag 6 september 2009 16:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
Klopt, FOK! heeft ook een eigen perskaart. Alleen is dat nooit echt heel erg goed van de grond gekomen volgensmij
Alleen het verder uitrollen is stil te komen liggen dus?quote:Op zondag 6 september 2009 20:51 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik weet het er zijn ook kaarten gemaakt.
Dus nu hoeft alleen het jaartal in het ontwerp aangepast te worden en foto's verzameldquote:
kan, kan, maar goed daar ga ik niet over. Je weet wie je daarvoor moet hebbenquote:Op zondag 6 september 2009 21:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus nu hoeft alleen het jaartal in het ontwerp aangepast te worden en foto's verzameld
(wat is de volgende prijs?)
Drukkers genoeg op de wereldquote:Op zondag 6 september 2009 22:33 schreef x-tremed het volgende:
een bedrijf vinden wat goede degelijke perskaarten kan drukken?en misschien om kostenbesparend te werken ipv een kaart uit te geven met de geldigheid van 1 jaar, er een te doen voor 2 jaar
Kun je niet een soort van introducee meenemen van FOK!?quote:Op maandag 7 september 2009 08:00 schreef CompuMess het volgende:
Ik zag het WK Honkbal langskomen...
Ik ben gevraagd om voor de organisatie van wedstrijdlocatie Amsterdam (NSP-loos) te komen fotograferen tijdens het tournooi en ik denk dat er wel wat foto's deze kant op kunnen komen. Interesse?
Ik zal hem wel weer een PM sturenquote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
kan, kan, maar goed daar ga ik niet over. Je weet wie je daarvoor moet hebben
Ik ben trouwens ik het bezit van een eigen fotoperskaart, mocht het ooit aan de order zijn voor een evenement waar ik naar toe ga... Ik heb hem eigenlijk nog nooit echt nodig gehad.quote:Op zondag 6 september 2009 16:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
Klopt, FOK! heeft ook een eigen perskaart. Alleen is dat nooit echt heel erg goed van de grond gekomen volgensmij
Op Mystery Land waren inderdaad wel veel bezoekers die vroegen of ik een foto wilde maken, en als ik dat een keer deed gelijk om een kaartje vroegen.. schijnt gebruikelijk te zijn op dance feestenquote:Op maandag 7 september 2009 09:24 schreef freud het volgende:
Is er ook al iets bekend over de uitdeelkaartjes voor dancefeesten? Daar trek je aardig wat volk richting een site mee, maar met het festivalseizoen bijna over is daar de noodzaak ook wat van afgezwakt. Had aardig uit kunnen delen in ieder geval. Design daarvan moet ook al ergens rondzwerven achter de schermen, en heb hier de psd nog, dus aanpassingen zijn zo gedaan.
Op festivals gaat het bij mij meestal zoiets als "hee! van welke krant ben jij?" en op Mystery Land was het meteen "mag ik een kaartje?"quote:Op maandag 7 september 2009 10:54 schreef Siegfried het volgende:
Niet alleen op dance feesten hoor. Ik heb vaak genoeg op andere festivals de vraag gehad om een kaartje.
Nu heb ik wel eens voor MusicFromNL geschoten, en zij hebben inderdaad visitekaartjes. Erg fijn, want het scheelt je elke keer uitleggen waarvan je bent
Mja, dat mis ik dus bij 3voor12...quote:Op maandag 7 september 2009 10:54 schreef Siegfried het volgende:
Niet alleen op dance feesten hoor. Ik heb vaak genoeg op andere festivals de vraag gehad om een kaartje.
Nu heb ik wel eens voor MusicFromNL geschoten, en zij hebben inderdaad visitekaartjes. Erg fijn, want het scheelt je elke keer uitleggen waarvan je bent
Oh? Wij hebben kaartjes hoorquote:Op maandag 7 september 2009 12:33 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Mja, dat mis ik dus bij 3voor12...
Hmm, eens kijken of dat hier aanslaat, maar dan in samenwerking met de eindhovense venues. Dat zou wel handig zijn, want 3/4 van het publiek dat tegen je aanlult kent 3voor12 niet.quote:Op maandag 7 september 2009 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh? Wij hebben kaartjes hoorMaar da's wel in samenwerking met de Haagse Pop Server (oftewel die dingen staan helemaal vol met reclame
)
het is idd ook achter de schermen al ter sprake gekomen om e.e.a. met kaartjes te doen.quote:Op maandag 7 september 2009 13:02 schreef freud het volgende:
Anyway, er ligt een algemeen design voor events met fotografen van Fok ergens achter de schermen hier begreep ik, we'll see. Genoeg animo in ieder geval!
Ik ga dus voortaan alle foto's die jullie maken en naar FOK! sturen online zetten. (met uitzondering van sport.fok.nl) Foto's kan je nog gewoon naar de normale adressen mailen of naar mij PM-en / mailen. Vragen over foto's die je gemaakt hebt kan je dus aan mij stellen door hier te posten of mij te PM-en. Ik principe ga ik er theoretisch vanuit dat wanneer je foto's stuurt ze dezelfde dag nog online komen. (Mits je ze niet om 23:50 stuurtquote:Op maandag 7 september 2009 07:52 schreef iteejer het volgende:
Alwaar hij de PR-mensjes en de fotografen-pool zal helpen bij het snel online krijgen van acties, mailings en reportages. Iets waar grote behoefte aan is.
Succes!
hmmm dan gaat het tijd worden om de WFT-E3A aan te schaffen voor mijn 40dquote:Op maandag 7 september 2009 18:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fiets als redactioneel medewerker op PR
[..]
Ik ga dus voortaan alle foto's die jullie maken en naar FOK! sturen online zetten. (met uitzondering van sport.fok.nl) Foto's kan je nog gewoon naar de normale adressen mailen of naar mij PM-en / mailen. Vragen over foto's die je gemaakt hebt kan je dus aan mij stellen door hier te posten of mij te PM-en. Ik principe ga ik er theoretisch vanuit dat wanneer je foto's stuurt ze dezelfde dag nog online komen. (Mits je ze niet om 23:50 stuurt)
Einde dienstmededeling
Waarom niet sport? Kan er best ook es bijkomen hoorquote:Op maandag 7 september 2009 18:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fiets als redactioneel medewerker op PR
[..]
Ik ga dus voortaan alle foto's die jullie maken en naar FOK! sturen online zetten. (met uitzondering van sport.fok.nl) Foto's kan je nog gewoon naar de normale adressen mailen of naar mij PM-en / mailen. Vragen over foto's die je gemaakt hebt kan je dus aan mij stellen door hier te posten of mij te PM-en. Ik principe ga ik er theoretisch vanuit dat wanneer je foto's stuurt ze dezelfde dag nog online komen. (Mits je ze niet om 23:50 stuurt)
Einde dienstmededeling
Je zit weer voor de schermen hequote:
hmmm eeehh..quote:Op maandag 7 september 2009 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je zit weer voor de schermen he
quote:Op maandag 7 september 2009 19:26 schreef iteejer het volgende:
[..]
hmmm eeehh..
nou ..
ja...
kijk..
eigenlijk....
ach what the hack nu gaan ze jou misschien extra achterna ziitten oomdat ze dit hebben willen
indirecte pressie![]()
i love life
Zelfs op kermissen word het wel gevraagd..quote:Op maandag 7 september 2009 10:54 schreef Siegfried het volgende:
Ow dat klinkt toffer dan dat het is hoorquote:Op maandag 7 september 2009 21:21 schreef whaley het volgende:
Ik ben benieuwd. Die 'inhoudelijke antwoorden hier' link werkt voor mij niet, is vast een beheerders-only forum ofzo? Maar goede geluiden, het wordt hier nog eens wat zeg
quote:Op maandag 7 september 2009 23:00 schreef angel008 het volgende:
is er toevallig mogelijk voor accredatie via fok voor club vroeger aanstaande zaterdag (kaartje heb ik al maar zou er ook wel graag willen fotograferen aangezien vriend van me afhaakt en ik nu dus alleen sta)
dat niet voor een lokaal feestje wat niemand kent ze moeite gaan doen aangezien er ook niemand interesse heeft om naar die foto's te kijkenquote:
Hoezo? Ze reageren niet op mailquote:Op maandag 7 september 2009 22:42 schreef sanger het volgende:
JJ, je hebt goed je best gedaan mbt WK Honkbal
opbellen dan.quote:Op maandag 7 september 2009 23:43 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze reageren niet op mailZe reageren niet op mijn accreditatieverzoek
-edit- ik bedenk me nu net. Als jij niets gehoor dhebt, zouden ze dan mijn eigen aanvraag gehonoreerd hebbenquote:Op maandag 7 september 2009 23:43 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze reageren niet op mailZe reageren niet op mijn accreditatieverzoek
Doe nog maar even lekker niets.quote:
Daar mag ik niet in kijkenquote:Op maandag 7 september 2009 19:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zie http://forum.fok.nl/topic/1337789 voor mijn inhoudelijke antwoorden![]()
Ik heb je even een PM gestuurdquote:Op maandag 7 september 2009 08:00 schreef CompuMess het volgende:
Ik zag het WK Honkbal langskomen...
Ik ben gevraagd om voor de organisatie van wedstrijdlocatie Amsterdam (NSP-loos) te komen fotograferen tijdens het tournooi en ik denk dat er wel wat foto's deze kant op kunnen komen. Interesse?
tofheidquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:53 schreef sanger het volgende:
[..]
-edit- ik bedenk me nu net. Als jij niets gehoor dhebt, zouden ze dan mijn eigen aanvraag gehonoreerd hebbenZal toch niet...
[..]
Doe nog maar even lekker niets.
Ik ga zondag de perskaart ophalen namelijk
Ja, die blijken weer later dan bedacht. Getuigd niet van netheid. Ik beloof snel opheldering.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Ben benieuwd naar de veranderingen.
Hopen dat je je belofte snel nakomt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja, die blijken weer later dan bedacht. Getuigd niet van netheid. Ik beloof snel opheldering.
Snap ik!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hopen dat je je belofte snel nakomt.![]()
Ben wel toe aan wat opheldering.
kzaggut.quote:
En willen jullie nog steeds alle foto's? Of was dat alleen maar omdat het miss PABO verkiezingen was?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Even een mededeling over het aanleveren van foto's voor de FP:
Tot nu toe was het gebruikelijk om foto's in een formaat van 440 pixels breed op te sturen. De frontpage kan daar eigenlijk niet mee omgaan en verkleint deze nog eens naar 430 pixels. Dat ziet er dus niet uitDUS! foto's voor de frontpage aanleveren op 430 pixels breed.
Daar moet nog over nagedacht worden. Puntje wat bij die veranderingen hoort.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En willen jullie nog steeds alle foto's? Of was dat alleen maar omdat het miss PABO verkiezingen was?
Aber naturlichquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:57 schreef x-tremed het volgende:
ik ben volgende week vrijdag als hoofdsponsor verantwoordelijk voor de fotografie van miss noord nederlanddaar nog belang bij?
Alle foto's lijkt me ruimteverspillend. Je kan beter om alle gelukte foto's vragen waar de fotograaf achter staat, en dan erbij vermelden in welke resolutie je ze wil hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar moet nog over nagedacht worden. Puntje wat bij die veranderingen hoort.![]()
Ik zeg nu even snel wat ik nu in mijn hoofd heb: Het liefste hebben wij alle foto's die bruikbaar zijn in high res. De fotograaf geeft echter aan welke foto's bij de reportage moeten. Die foto's moeten dan natuurlijk ook in 430/610 en als het sport betreft 450/610. De rest is dan dus voor het archief. Zoiets, iets van die strekking.
Maaaaar dat is nu nog een snelle gedachte.
Dat sowieso natuurlijk. Foto's waar je zelf niet achter staat zijn voor ons dan natuurlijk ook niet bruikbaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Alle foto's lijkt me ruimteverspillend. Je kan beter om alle gelukte foto's vragen waar de fotograaf achter staat, en dan erbij vermelden in welke resolutie je ze wil hebben.
Als narcistische egotrippende artiest wil ik niet dat er foto's van mij gepost worden waar ik niet 100% achter sta. In figuurlijke zin voor de autisten onder ons.
Dat was inderdaad een vervelende situatie.quote:Toen met de Miss PABO verkiezingen ging het zeer chaotisch en was ik niet te spreken over de manier waarop het ging.
quote:Oja, en die maat van me had ze ook op zijn eigen site gegooid. Wat ik wil weten namens hem is of dat nu ook geoorloofd is of niet.
Dus als je onder accreditatie van FOK! gaat zien we ze liever niet eerst bij de telegraaf op de voorpagina laten we maar even overdreven zeggen.quote:De foto's blijven eigendom van de fotograaf.
- Je mag je foto's ook elders (bijv. eigen portfolio of website) plaatsen, echter voor opdrachten waarvoor FOK! persaccreditatie heeft gezorgd wordt verwacht dat FOK! wel de exclusiviteit van de foto's behoudt.
Misschien ergens centraal een sticky/faq maken met de werkwijze, afspraken etc bij elkaar? Scheelt weer topics doorzoeken waar het ook al weer geroepen wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Even een mededeling over het aanleveren van foto's voor de FP:
Tot nu toe was het gebruikelijk om foto's in een formaat van 440 pixels breed op te sturen. De frontpage kan daar eigenlijk niet mee omgaan en verkleint deze nog eens naar 430 pixels. Dat ziet er dus niet uitDUS! foto's voor de frontpage aanleveren op 430 pixels breed.
Er komt iets veel beters joh! Speciaal voor der fotografenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:12 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien ergens centraal een sticky/faq maken met de werkwijze, afspraken etc bij elkaar? Scheelt weer topics doorzoeken waar het ook al weer geroepen was.
Dat is inderdaad de manier waarop het gewoon moetquote:Ben het trouwens met shark eens dat je de fotograaf uit moet laten zoeken. Zeker met snel reageren ga ik niet eens alle foto's al nabewerken, maar pak even snel de top eraf voor een snelle FP vulling.
Nog niet dus.....quote:Op zondag 13 september 2009 17:11 schreef sanger het volgende:
Zometeen kijken of de perskaart er al is, vanmiddag nog niet namelijk. Dan pak ik waarschijnlijk gelijk de wedstrijd Cuba - Groot Brittannie mee.
Goede vraag. Keurig zoals gevraagd aangegeven dat ik hem in Haarlem wilde ophalen. Ze hadden in Haarlem echter nog helemaal geen perskaarten liggenquote:
Kan ik niets aan doen. Eerder kon je ze niet ophalen..... Drie uur voor de wedstrijd kun je ze ophalen, dus ik keurig om 16:00 bij het stadion. Niets aanwezig. Om 17:00 zeiden ze, dus ik maar even bellen ipv weer heen rijden.quote:
gelukt?quote:Op zondag 13 september 2009 17:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Kan ik niets aan doen. Eerder kon je ze niet ophalen..... Drie uur voor de wedstrijd kun je ze ophalen, dus ik keurig om 16:00 bij het stadion. Niets aanwezig. Om 17:00 zeiden ze, dus ik maar even bellen ipv weer heen rijden.
Ze gaan er vanuit dat de perskaarten er voor de wedstrijd zijn
Bij mij wel, zal straks ff wat foto's vanuit Amsterdam klaarmaken (Nederland- Korea en Puerto Rico-Spanje)quote:
quote:
Ken dat...quote:Op maandag 14 september 2009 08:44 schreef sanger het volgende:
[..]
-- 8< --
Ik ben aan het importeren, ga daarna sorteren en selecteren. Ohja, tussendoor ook wat werken
Wow mooie pic hoor! Zou van mij zonder dat randje mogen maar van de foto kun je niks zeggen.quote:Op maandag 14 september 2009 09:37 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Ken dat...
Maarre... de foto's zijn binnen!
[ afbeelding ]
Sidney de Jong heeft zojuist een home-run geslagen
Je had iig beter licht dan ikquote:Op maandag 14 september 2009 09:37 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Ken dat...
[ afbeelding ]
Psst, kijk eens hier...quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
Werk jij met een d700 of zo?
Schitterend die foto's!
Had jij ook nog opgestuurd? Want van jou staat niets op FOK!sportquote:Op maandag 14 september 2009 09:37 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Ken dat...
[ afbeelding ]
Meer foto's...
De camera maakt de fotograaf niet he?quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
Werk jij met een d700 of zo?
Schitterend die foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |