quote:
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ga ik regelen. We hebben er eentje maar die moet ik dan even slopen
Dat zou wel handig zijn. Mijn eigen wielerseizoen is nu zo goed als afgesloten, ik kan dus wat meer aan sportfotografie gaan doen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:59 schreef sanger het volgende:
@ JJ, heb je niet iets van een sportkalender met interessante evenementen? Dan kunnen geinteresseerde fotografen daarop aangeven welk evenement ze willen/kunnen doen.
Wie zou hierover gaan? Pm degene anders evenquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef Zorro het volgende:
Nog nieuws over Nirwana Tuinfeest as weekend?
tevens tvp
Check.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Wie zou hierover gaan? Pm degene anders even
Wilt een mod de TT even veranderen in FOK! Fotografen gezocht deel 6?
Zie hier:quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Wie zou hierover gaan? Pm degene anders even
Xilantof, nog iets gehoord? Tevens PM verstuurdquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
daar ben ik achteraan geweest, maar heb ik nog niets van gehoord. Zal nog een poging doen.
de Jagermeister Experience is een aanrader voor foto's vooral de ijsbar binneninquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:35 schreef angel008 het volgende:
zaterdag naar sunset grooves (veronica gratis festival) in hoek van holland.
ik zie wel wat er allemaal is hoop alleen dat ze er geen punt van maken dat de camera meegaat ookal is het een ''gratis'' feest.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:53 schreef x-tremed het volgende:
[..]
de Jagermeister Experience is een aanrader voor foto's vooral de ijsbar binnenin
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:16 schreef angel008 het volgende:
[..]
ik zie wel wat er allemaal is hoop alleen dat ze er geen punt van maken dat de camera meegaat ookal is het een ''gratis'' feest.
http://www.sunsetgrooves.nl/huisregels.pdfquote:Het maken van film- en geluidsopnamen is niet toegestaan.
· Het is een bezoeker niet toegestaan professionele film- en fotoapparatuur bij zich te dragen op
het terrein. Onder deze apparatuur wordt verstaan: film- en fotoapparatuur groter dan een
pocketformaat en/ of voorzien van verwisselbare lenzen.
heb je ergens portfolio online staan en wat voor apparatuur heb je? wellicht dat ik via de hoofdsponsor wat voor je kan regelenquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:33 schreef angel008 het volgende:
was ik dus al bang voor ><
zal maar een mailtje sturen met de vraag of het goed is en anders dan is het pech en gaan we gewoon feesten
zie pmquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:14 schreef x-tremed het volgende:
[..]
heb je ergens portfolio online staan en wat voor apparatuur heb je? wellicht dat ik via de hoofdsponsor wat voor je kan regelen
Via pm beantwoordquote:Op maandag 17 augustus 2009 06:21 schreef Zorro het volgende:
Voor Nirwana:
[..]
Zie hier:
[..]
Xilantof, nog iets gehoord? Tevens PM verstuurd
ik vind hem mooiquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
Inmiddels staat ook deel 2 online: [Fotoreportage] Bavaria City Racing deel 2
is al aangevraagdquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:15 schreef angel008 het volgende:
[..]
ik vind hem mooi![]()
(mag ik nu ook een fok fotograaf icoontje?)
Hier al wat over bekend? Aangezien we nu bijna 1,5 maand verder zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:08 schreef fraubitch het volgende:
even een kickje, er komen weer veranderingen in de regels, aanvragen en de fotografenpool!
Man man man wat zijn we goed bezig
Dit is door afwezigheid en vakantie nog niet van de grond gekomen. Het zal september wordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier al wat over bekend? Aangezien we nu bijna 1,5 maand verder zijn?
Hoe bedoel je dit? Of er vanuit FOK! al een accreditatieaanvraag loopt daarvoor?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:47 schreef angel008 het volgende:
is er al iemand voor sunset grooves aan het kijken anders pm ik x-tremed of hij wat voor mij kan regelen...
yesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Of er vanuit FOK! al een accreditatieaanvraag loopt daarvoor?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:31 schreef Xilantof het volgende:
Komende zaterdag is het Festival Zand Almere.
We kunnen hier een fotograaf naar toe sturen.
Artiesten die komen zijn o.a.: Jan Smit, Blof, Acda en de Munnik, en van Velzen.
Zie voor verdere info:
http://www.zandalmere.nl/
Als je interesse hebt: PM me even met voor+achternaam en e-mailadres.
Geef ook een linkje naar een online portfolio en geef even aan wat voor apparatuur je hebt.
Ah, maar what about Offspring? Vallen die ook onder de accreditatie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:35 schreef fraubitch het volgende:
Jawel! Accreditatie is toegekend, ben nu aan het wachten op antwoord ivm slaapplaatsen
ben ermee bezigquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:59 schreef Siegfried het volgende:
Kan het crewlid dat dit het eerst leest mij even PM'en? Ik heb een leuk aanbod, maar er is wel wat spoed geboden
Huntenpop.nlquote:De jubileumeditie van het festival Huntenpop komt er aan. Op vrijdag 28 en zaterdag 29 augustus wordt de 20e editie gehouden op een nieuwe locatie; het DRU-park te ULFT.
Dit jaar opent het festival op vrijdag 28 augustus met een exclusief concert in Nederland van de Amerikaanse punkrockformatie THE OFFSPRING. Support-act is de eveneens jubilerende punkband Heideroosjes. Diezelfde avond is er in twee andere festivaltenten een Tribute Night, met de beste tributebands van onder andere Coldplay, David Bowie en ABBA.
Zaterdag 29 augustus is de reguliere festivaldag. In totaal zullen er die dag circa dertig acts op diverse podia optreden, waaronder Junkie XL, Pete Murray, De Jeugd van Tegenwoordig, Danko Jones, Van Velzen, Haydamaky, Cinema Bizarre, Shantel & Bucovina Club Orkestar, Feuerengel, Roosbeef, Stream of Passion, DeWolff en Sabrina Starke.
Maar er is meer dan enkel muziek. Zo is er een festivalmarkt, straattheater, gezellige camping en kunnen mensen cultuur snuiven op het wereldplein. Naast een Afrikaans muziek- en danspodium kunnen mensen daar bijvoorbeeld Djembé-workshops volgen, genieten van diverse Surinaamse gerechten, bananenbier drinken uit een kokosnoot, waterpijp roken of relaxen in het Tibetaanse theehuis. Zelfs een cocktailbar ontbreekt dit jaar niet op Huntenpop.
Genoeg redenen dus om 28 en 29 augustus richting de Achterhoek te komen!
ik mag er 2 sturen, maar ikzelf zit dat weekeind al mijn spullen om te verhuizen aangezien ik voor 1 september uit mijn kamer moet zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:41 schreef Siegfried het volgende:
Huh Frau, daar waren we toch al over bezig? Of kun je er 2 sturen?
dan gaat het over, of beide dagen of nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:56 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
ik wil wel naar the offspring
De zaterdag gaat helaas niet ivm verjaardag van mijn dochter.
Ok dan wens ik de volgende kandidaat meer succes!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan gaat het over, of beide dagen of niet
Ah, jammerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:46 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik mag er 2 sturen, maar ikzelf zit dat weekeind al mijn spullen om te verhuizen aangezien ik voor 1 september uit mijn kamer moet zijn.
anders was ik graag gegaan.
met jou![]()
Ik begreep dat er al iemand geregeld was. Maar ik laat me bezorgen door de vrienden van de NS.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:50 schreef Puala het volgende:
ik heb wel interesse, maar ik zit met het vervoer. Ik weet niet hoe Siegfried er heen gaat?
Prima, ik kreeg ook gisteravond nog een mailtje dat ik moest werken. Gaat dus helaas niet door voor mijquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:43 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik begreep dat er al iemand geregeld was. Maar ik laat me bezorgen door de vrienden van de NS.
Heb een paar shot kunnen maken gisteren. Waar kunnen ze heen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zou wel mooi zijn ja![]()
Maken we er op FOK!sport een mooie reportage van straks
Was je heir al aan toegekomen JJ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ga ik regelen. We hebben er eentje maar die moet ik dan even slopen
Nice. Je kunt ze sturen naar het mailadres dat in de openingspost van dit topic staat: Fokfotograaf@fok.nlquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:50 schreef Noxa het volgende:
[..]
Heb een paar shot kunnen maken gisteren. Waar kunnen ze heen?
Die zijn net allemaal vergeven. Mysteryland en huntenpop...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:19 schreef angel008 het volgende:
zijn er nog activiteiten waarvoor aankomend weekend een fotograaf voor word gezocht ?
mysteryland gaat voor mij niet door helaas.
Je zou iemand naar Westerpop kunnen sturen? Vrijdagavond en zaterdag in Delft.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Die zijn net allemaal vergeven. Mysteryland en huntenpop...
zou tof zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:56 schreef Siegfried het volgende:
Je hebt ook nog Beatstad en Geuzenpop dit weekend. Bij beide kan ik er even achteraan zitten of we een fotograaf kunnen sturen. Die contacten heb ik al lopen namelijk.
d0h ><quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Je hebt PMquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:23 schreef Siegfried het volgende:
Zó, de lijntjes staan uit. Ik heb er goede hoop op dat dit gaat lukken. Bij beide gevraagd voor een fotograaf/recensent. Kunnen de mods misschien alvast zoeken naar fotografen die willen of kunnen? Anders wordt het zo kort dag.
Let wel; de lijntjes staan uit, maar het is nog niet zeker he.
Nee, ben even druk met wat andere dingen. Prioriteit voor mijn vakantie is zeg maar laag daarna schalen we de prioriteit even opquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Was je heir al aan toegekomen JJ?
Jammer dat ik me niet in tweeën kan splitsen..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:41 schreef Siegfried het volgende:
Geuzenpop accreditatie is binnen. Daarvoor kunnen de mods fotograaf/recensent zoeken
Wat dacht je van mijquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:44 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Jammer dat ik me niet in tweeën kan splitsen..
Idd lastige keuze! Enschede is voor mij ook maar 25 km. (Is iets dichterbij dan Huntenpop)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:50 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Wat dacht je van mijIk had dus de keuze tussen die twee, en Huntenpop. Lastige keuze
En dan zondag nog naar Breakfest. Daar mag FOK! overigens ook wel wat fotootjes van hebben, als ik die kan maken(weet nog niet zeker of ik op gasten- of op fotolijst sta)
Wanneer kom je er voor in aanmerking danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:14 schreef iteejer het volgende:
Even tussendoor, heeft iedereen die daarvoor in aanmerking komt al een FOK!fotograaf tagje? If not, laat het dan even weten
Nee, ik heb er nog geen! Ik heb de Zwarte Cross gedaan en ga Huntenpop doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:14 schreef iteejer het volgende:
Even tussendoor, heeft iedereen die daarvoor in aanmerking komt al een FOK!fotograaf tagje? If not, laat het dan even weten
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:42 schreef IntensiveGary het volgende:
Als je ze toch uitdeelt; ik heb een nieuwsitem gedingest en afgelopen zaterdag ZAND Almere. Krijg ik nu ook een tagje? In alle eerlijkheid; ik heb ook foto's van Jan Smit gemaakt tijdens ZAND en ik zou het begrijpen als dat strafpunten oplevert
Voor straf moet je eerst een paar goede items/fesitvals fotograferen (minstens 10) voordat je een tagje krijgtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:42 schreef IntensiveGary het volgende:
Als je ze toch uitdeelt; ik heb een nieuwsitem gedingest en afgelopen zaterdag ZAND Almere. Krijg ik nu ook een tagje? In alle eerlijkheid; ik heb ook foto's van Jan Smit gemaakt tijdens ZAND en ik zou het begrijpen als dat strafpunten oplevert
Als je foto's voor FOK! hebt gemaakt. En dan wel een hele repo niet één of twee foto'squote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Wanneer kom je er voor in aanmerking dan
En vanaf wanneerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je foto's voor FOK! hebt gemaakt. En dan wel een hele repo niet één of twee foto's
Darn, had daar graag heen gegaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Die zijn net allemaal vergeven. Mysteryland en ....
nogmaals: als je wilt moet je PM'men.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:08 schreef Marco001 het volgende:
heb volgens mij ook nog geen tag..Niet dat het mij wat uitmaakt...
Hebben jullie al iemand voor Geuzenpop? Line-up is vrij redelijk dus wellicht dat ik kan...
Mja toen was je waarschijnlijk crew hequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:55 schreef sanger het volgende:
[..]
En vanaf wanneer![]()
Ik heb ik het verleden voor sport foto's gemaakt namelijk
ik moet eerlijk zijn dat niemand van het programma bij mij een belletje doet rinkelen dat ik ze ken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:00 schreef fraubitch het volgende:
DUS MENSEN! Wie wilt er naar geuzenpop??
angel008 jij?
ik mis mn tagje nogquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:14 schreef iteejer het volgende:
Je kent niemand joh? Er staan erg toffe namenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:19 schreef angel008 het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zijn dat niemand van het programma bij mij een belletje doet rinkelen dat ik ze ken.
zal het morgen eens bespreken met mn stapmaat of hij er zin in heeft.
[..]
ik mis mn tagje nog
Toen was ik crew inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mja toen was je waarschijnlijk crew heals je er dan ook recht op hebt, heb ik dat ook
maar ik zit er niet echt op te wachten.
Na dit weekend wordt FOK! overspoeld met foto's zoveel festivals zijn erquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan evt. wel foto's voor Westerpop verzorgen. Ik ben daar sowieso aanwezig
Ach...het zal ook wel weer een tijdje duren voor alles geplaatst isquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:24 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Na dit weekend wordt FOK! overspoeld met foto's zoveel festivals zijn er
Dat valt gelukkig reuze meequote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...het zal ook wel weer een tijdje duren voor alles geplaatst is
Tag was al aangevraagd... Ik zal nog eens kijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:59 schreef angel008 het volgende:
hmmm ik ga zo naar huis als ik er nog wat hoor over in het nieuws (en zie) zal ik wat foto's maken van de bosbrand in schoorl woon daar zelf dichtbij dus kan zo de fiets pakken en even die kant op rijden.
* angel008 mist nog steeds zn tag
Te zien gaat er genoeg zijn.. Aan alleen blusvoertuigen zijn er al 2 compagnies TPquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:59 schreef angel008 het volgende:
hmmm ik ga zo naar huis als ik er nog wat hoor over in het nieuws (en zie) zal ik wat foto's maken van de bosbrand in schoorl woon daar zelf dichtbij dus kan zo de fiets pakken en even die kant op rijden.
* angel008 mist nog steeds zn tag
Mysteryland niet dus helaasquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee ? je red het niet of fok had geen accreditatie hiervoor ?quote:
Jammer! Maar niets aan te doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 07:00 schreef angel008 het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee ? je red het niet of fok had geen accreditatie hiervoor ?
gisteren bij schoorl terug gestuurd helaas dus geen foto's van kunnen maken
geen accreditatie gekregen ? zelf had ik dat probleem ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nope. Maar we krijgen wel wat foto's via wat mensen die gaan.
Meer dat er iets misgegaan is. Accreditatie an sich is geen probleem. Wel jammer...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:48 schreef angel008 het volgende:
[..]
geen accreditatie gekregen ? zelf had ik dat probleem ook
ach er komt wel weer wat anders
d0hquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:43 schreef freud het volgende:
[..]
Meer dat er iets misgegaan is. Accreditatie an sich is geen probleem. Wel jammer...
Klopt niet helemaalquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nope. Maar we krijgen wel wat foto's via wat mensen die gaan.
Dus de aanvraag voor mij om voor Fok naar ML te gaan is daardoor niet gehonoreerd?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal
Whaley is voor FOK! naar mysteryland. Echter is de accreditatie niet via FOK! geregeld
wat raarquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:57 schreef freud het volgende:
[..]
Dus de aanvraag voor mij om voor Fok naar ML te gaan is daardoor niet gehonoreerd?
anders ga je ergens anders je kansloze geblaat lopen posten of zo.quote:
er staat duidelijk dat fok niemand kon sturen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
anders ga je ergens anders je kansloze geblaat lopen posten of zo.
nee! Heeft daar niks mee te makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:57 schreef freud het volgende:
[..]
Dus de aanvraag voor mij om voor Fok naar ML te gaan is daardoor niet gehonoreerd?
Helder, dankquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee! Heeft daar niks mee te maken
Hij gaat voor iemand anders maar wij krijgen ook de foto's.
Accreditatie is dus niet via FOK! Of voor FOK! .
Pff, het idee is leuk, maar het is verrekte lastig om daar een goede foto van te maken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:01 schreef Puala het volgende:
Is het misschien leuk om voor de voetbalfans op Fok! ook van wedstrijden uit de eredivisie of van de knvb wedstrijden foto's te gaan maken?
Het idee is leuk, maar het ligt iets gecompliceerder dan er even naar toe te gaan. Als pers accreditatie krijgen is voor FOK! op dit moment onmogelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:01 schreef Puala het volgende:
Is het misschien leuk om voor de voetbalfans op Fok! ook van wedstrijden uit de eredivisie of van de knvb wedstrijden foto's te gaan maken?
Ik heb tijdens verschillende oefenwedstrijden van Vitesse foto's gemaakt en mij viel dit persoonlijk reuze mee. Ik had ook verwacht dat het heel moeilijk was om acties vast te leggen en mooie composities te krijgen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Pff, het idee is leuk, maar het is verrekte lastig om daar een goede foto van te maken.
Oké, dit wist ik niet. Mocht je op het gebied van voetbal een keer een mogelijkheid zien heb ik wel interesse.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het idee is leuk, maar het ligt iets gecompliceerder dan er even naar toe te gaan. Als pers accreditatie krijgen is voor FOK! op dit moment onmogelijk.
Voor de wat kleinere sporten lukt het nog wel eens, maar dat is natuurlijk aan de PR om dat te regelen. Daarvoor moet je bij JJdJ1984 of Xilantof zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké, dit wist ik niet. Mocht je op het gebied van voetbal een keer een mogelijkheid zien heb ik wel interesse.
quote:De kaart wordt uitsluitend verstrekt aan sportjournalisten die het merendeel van hun jaarinkomsten uit de sportjournalistiek verwerven.
De kosten voor de NSP-kaart 2009 bedragen ¤ 238,87.
Minimaal 51% van inkomsten dient uit de sportjournalistiek te komen.
Freelancers moeten minimaal 2 door de NSP erkende opdrachtgevers hebben.
Schop jij JJ dan eens wakkerquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor de wat kleinere sporten lukt het nog wel eens, maar dat is natuurlijk aan de PR om dat te regelen. Daarvoor moet je bij JJdJ1984 of Xilantof zijn.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee, ben even druk met wat andere dingen. Prioriteit voor mijn vakantie is zeg maar laag daarna schalen we de prioriteit even op
Ah, die heb ik dan gemistquote:
In overleg met Peterselieman wil ik dat best doenquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Ah, die heb ik dan gemist
Wie gaat eventuele aanvragen in jouw vakantie overnemen? Xilantof?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 04:01 schreef Siegfried het volgende:
Huntenpop-foto's zitten in den mailbox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |