blijkbaar nietquote:
Geinteresseerd, maar heb je iets meer info? Camping zelf regelen of bieden zij die aan? Offspring staat in een aparte tent buiten het festival: mogen die ook gefotografeerd worden? If not, dan is de vrijdag niet echt het bezoeken waard: alleen maar coverbandjesquote:Op maandag 27 juli 2009 20:43 schreef fraubitch het volgende:
Fotograaf gezocht voor Huntenpop.
Beide dagen.
Aanmeldingen graag per PM incl je apparatuur en portfolio
zodra ik meer weet van de organisatie laat ik het jou ook weten. Camping moet je zelf regelen ben ik bang. MAAR ik zal eens kijken wat ik kan regelen.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:08 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Geinteresseerd, maar heb je iets meer info? Camping zelf regelen of bieden zij die aan? Offspring staat in een aparte tent buiten het festival: mogen die ook gefotografeerd worden? If not, dan is de vrijdag niet echt het bezoeken waard: alleen maar coverbandjes
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zodra ik meer weet van de organisatie laat ik het jou ook weten. Camping moet je zelf regelen ben ik bang. MAAR ik zal eens kijken wat ik kan regelen.
In het verleden kon je gewoon met je foto pols bandje de camping oplopen. Als dat niet veranderd is lijkt me de camping geen probleem.quote:
quote:FESTIVAL-CAMPING
Tijdens het festival kun je gebruik maken van onze festivalcamping. Prijs per persoon voor het hele festivalweekend: ¤ 20,-. Dit is inclusief stroom (zelf zorgen voor verlengkabel), een gratis t-shirt en toegang tot de Tribute Night op vrijdagavond 28 augustus.
Weet je al iets meer Frau?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zodra ik meer weet van de organisatie laat ik het jou ook weten. Camping moet je zelf regelen ben ik bang. MAAR ik zal eens kijken wat ik kan regelen.
daar ben ik achteraan geweest, maar heb ik nog niets van gehoord. Zal nog een poging doen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:34 schreef Zorro het volgende:
Ik heb Xilantof al eens een PM gestuurd mbt het Nirwana Tuinfeest op 21/22/23 augustus, maar ik hoor maar niks, misschien is ie wel op vakantie. Dus dan hier nog maar even: is hier al wat over bekend? Het begint een beetje korte termijn-werk te worden nl.
Ze zijn binnen gekomenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:58 schreef mug89 het volgende:
Gister de Rizla foto's doorgestuurd.. succes ermee
Shade. Heb weekend dienst (again!!) en ga verhuizen. Ergo geen tijd. Next time maybe.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:53 schreef fraubitch het volgende:
Wie wilt er naar valtifest 5 september?
Graag een Pm met portfolio en apparatuur naar mij
Momenteel weten wij nog niet precies in welke vorm wij aanwezig zijn op lowlands. Maar er zijn zeker plannen/mensen. Dus ik gooi je aanbod even in de groepquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:11 schreef GoGoHaRrY het volgende:
Ik heb zelf geen pers-accreditatie (en vind eigenljik ook niet dat ik als festival-fotograaf op iets als Lowlands thuis hoor), als er foto's van mij en lowlands verschijnen zijn dat foto's van de campings en het 24-uursgebied maar niet van het festival-terrein zelf. Maar ik zou een eventuele Fok!-fotograaf op lowlands kunnen helpen.
Ik beschik tijdens Lowlands over een internetaansluiting in een bungalow dicht bij het lowlands terrein, iets dat wellicht handig is om foto's vlot online te krijgen. Dus zou het handig kunnen zijn om een eventuele Fok!-fotograaf op lowlands mijn contact gegevens te geven..
Waarschijnlijk is onsite wel een press area met WLAN, maar dat zal ook aangevraagd moeten worden. Ik ben benieuwd wat er nog te 'redden' is voor Lowlands, het is best kort dag. En als er nog een fotograaf nodig is, en jij kan nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Momenteel weten wij nog niet precies in welke vorm wij aanwezig zijn op lowlands. Maar er zijn zeker plannen/mensen. Dus ik gooi je aanbod even in de groep
joahquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:58 schreef Ynske het volgende:EK Hockey
dat zou me echt tof lijken!!!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:48 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zet de PR even aan het werk.
Het WK Judo is geloof ik al iets voor geregeld.
Gemaakte foto's mag je altijd sturen naar het e-mailadres op de openingspost. Momenteel wordt FOK! vertegenwoordigd door een filmploeg(je).quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:14 schreef Tijgertje. het volgende:
Nog iemand nodig voor de bavaria city racing?
Zal daar morgen sowieso zijn om foto's te maken.
Haha, ja van de filmploeg was ik mij bewust. Oké. Dan zal ik dat doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Gemaakte foto's mag je altijd sturen naar het e-mailadres op de openingspost. Momenteel wordt FOK! vertegenwoordigd door een filmploeg(je).
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
WK Judo is al in aanvraag
Had ik inmiddels ook al gevonden indd. Ik zal nog even kijken of ik via via wat kan fixxen. Collega van me traint samen met een aantal spelers van NL team. Ik verwacht er niets van maar nooit geschoten......quote:EK Hockey is niet mogelijk
Had je er ook al fotografen voor? Oftewel, vraag je ook aan voor mij of ben ik te laat?quote:Baseball had ik al klaar liggen, gaat nog weg
Nee ik vraag het voor jou aanquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:13 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
Had ik inmiddels ook al gevonden indd. Ik zal nog even kijken of ik via via wat kan fixxen. Collega van me traint samen met een aantal spelers van NL team. Ik verwacht er niets van maar nooit geschoten......
[..]
Had je er ook al fotografen voor? Oftewel, vraag je ook aan voor mij of ben ik te laat?
Je bent een heldquote:
Pasfoto moet al ergens op PR zijn, nog uit de tijd dat ik het zelf deed....quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als jij dan even je gegevens wilt pmen en een pasfoto wil mailen naar mijnusername@fok.nlDan kan hij vandaag weg (moest voor gisteren...)
Moet het een originele pasfoto zijn? Of moet ik anders zelf een maken en die daarvoor gebruiken?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ok, pasfoto zit niet meer in de mail in ieder geval als je die z.s.m. morgen wil sturen graag
Dat laatste is prima, ze willen een foto van je gezicht hebbenquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Moet het een originele pasfoto zijn? Of moet ik anders zelf een maken en die daarvoor gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |