Als je nu ook nog iets meer vertelde konden wij net zo blij zijn als jijquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:08 schreef fraubitch het volgende:
even een kickje, er komen weer veranderingen in de regels, aanvragen en de fotografenpool!
Man man man wat zijn we goed bezig
i agreequote:Op woensdag 8 juli 2009 16:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je nu ook nog iets meer vertelde konden wij net zo blij zijn als jij
quote:Op vrijdag 31 juli en 1 augustus vindt op het Westergasterrein in Amsterdam voor de eerste keer (na zeven jaar) het RAW Rhythm Festival plaats. Graag nodigen wij je hierbij uit aanwezig te zijn om verslag te doen van het festival.
RAW Rhythm is de nieuwe hippe opvolger van het DRUM Rhythm Festival. De koers is: een dynamische mix van dance, hiphop, soul en reggae met spannende live optredens en opzwepende dj’s in een zwoele sfeer met lekker eten. Optredens zijn er van de Scandinavische superster Lucy Love, Dizzee Rascal (een mix van grime en hiphop), soulbelofte Alice Russell en de Afrikaans-Duitse zangeres Nneka (een mix van Lauryn Hill en Ms Dynamite).
Op de vrijdagavond hou je vooral het dancehall en soul getinte programma in de gaten met onder meer Lady Saw, Herbalize It en de nieuwe R&B ster van het moment; Ryan Leslie (‘the new John Legend’) en een optreden van de Engelse groep Lamb.
Fans van the one & only DJ Chuckie mogen zijn nightspecial ‘Dirty House goes Carribean’ op de zaterdagnacht niet missen met Chuckie feat. La Rouge & Damaru. Ook op de zaterdagnacht: introductie van ‘UK Funky’ met twee Soundsystems, Hardhouse Banton & meer, oftewel dé hipste sounds van nu.
Op vrijdag 31 juli treden op: Ryan Leslie, Dizzee Rascal, Lady Saw, Jazzanova, Lamb, Fakkelbrigade, Zwart Licht, Jiggy Djé, Cash Money, Ben Westbeech, Alice Russell, Nneka, Lucy Love, Mr. Wix, Gomes, 6Blocc, Herbalize It, Black Element, Kidkanevil, Waxfiend, Black Prophet, Buddha Supreme, Pilooski en Starkey en DJ Spinna.
Op zaterdag 1 augustus zijn de bevestigde artiesten: Ziggi & Maikal X, GMB, Black Joe Lewis, Hypnotic Brass Ensemble, Robert Luis ft. Kinny, Speech Debelle, General Levy, dÉbruit, Heatwave, Toddla T, Roni Size & MC Jakes, Hard House Banton en La Rouge.Daarnaast een speciale surprise act in de Gashouder; the Great Lady of Soul.
Darn, ik kan ook niet. Althans ik weet het nog niet zeker. Maar dat ga je niet voor morgen weten helaas...quote:Op maandag 13 juli 2009 12:56 schreef fraubitch het volgende:
Fotografen gezocht voor:
[..]
Wie wilt? Ik wil het voor morgenavond weten!
Nou nou, poeh poeh...de vriendelijkheid straalt ervanaf hequote:Op maandag 13 juli 2009 17:18 schreef fraubitch het volgende:
willen degenen die naar de zwarte Cross willen mij een PM sturen met daarin je apparatuur, link naar je portfolio waar ook foto's instaan van concerten (het liefst van donker uit geschoten) en je naam en telefoonnummer? Je moet alle 3 de dagen beschikbaar zijn en zelf je vervoer en camping regelen.
wil je wel even netjes de vraag beantwoordenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou nou, poeh poeh...de vriendelijkheid straalt ervanaf he![]()
Eigenaardig selectiecriterium voor een dergelijk verzoek op dit forum. Hoewel de pro-apparatuur zo zijn voordelen heeft, zijn er zat mensen die die apparatuur niet hebben en toch wel hele toffe platen maken. Deze mensen geef je hiermee nou eens ff lekker het gevoel dat ze niet meer meetellen.
Ik vind het wel grappig om te zien dat die hele FOK!fotografen-boel op deze manier benaderd wordt. Het lijkt ook wel alsof er steeds minder enthousiasme bij mensen aanwezig is
Man man man wat zijn jullie goed bezig!
ALS ik interesse zou hebben, dan zou ik zeggen: Canon-meuk met allemaal prachtige objectieven met rode randjes en die portfolio zoek je maar op mijn website.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:52 schreef x-tremed het volgende:
wil je wel even netjes de vraag beantwoorden![]()
![]()
wat een strafquote:Op maandag 13 juli 2009 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
heel fijn in Normandie bivakkeer met een vriendin
Voor wanneer weet je het dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:37 schreef Noxa het volgende:
[..]
Darn, ik kan ook niet. Althans ik weet het nog niet zeker. Maar dat ga je niet voor morgen weten helaas...
Geen probleem hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 23:25 schreef fraubitch het volgende:
Het is een mooi gebaar van je dat je namens geheel fotograferend fok je ongenoegen kenbaar maakt via je reactie in dit topic, maar voel je vooral niet persoonlijk aangevallen.
Oei. Dat is wel heel erg coolquote:Op maandag 13 juli 2009 12:56 schreef fraubitch het volgende:
Fotografen gezocht voor:
[..]
Wie wilt? Ik wil het voor morgenavond weten!
Het is 'blijf weg als je niks nuttigs te melden hebt schavuit!'quote:
Heeft iemand hier nog antwoorden op?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:32 schreef taxibabe het volgende:
Moet je echt 3 hele dagen aanwezig zijn? Want dat gaat mijn lichaam echt niet leuk vinden (krakkemikkig), slaapplaats geen probleem, ik woon vlakbij.
En hoeveel kaarten zijn er beschikbaar? En waarom is een portfolio zo van groot belang?
taxibabe? hmm toevallig taxichauffeuse in de buurt van lichtenvoorde?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:06 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Heeft iemand hier nog antwoorden op?
Sorry overheen gelezen, doe de laatste tijd veel fokken via mijn telefoon.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:06 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Heeft iemand hier nog antwoorden op?
ben jij er zelf ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ikzelf wacht tot de laatste act en daar fotografeer ik de 1e 3 nummers en ben dan naar huis.
Wat zij zegtquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:13 schreef MissBliss het volgende:
Sziget niet kennen
Festival in Hongarije!
Met betaalde reis en verblijf daar?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:05 schreef fraubitch het volgende:
Fotografen gezocht voor het sziget festival!
Wie wilt?!
noppesquote:
Haha, net geen Hongarije op de planning staanquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
noppes
Het is meer van, als je toch gaat, maak dan ff wat foto'sEn je entree kost niets natuurlijk
En je staat altijd vooraan
We hebben al 1 fotograaf/reviewer, er mag nog een 2e persoon bij!
Appelpop wel jaquote:Op maandag 20 juli 2009 09:35 schreef fraubitch het volgende:
Marco: Daar ga ik helaas niet over. PB xilantof en Pink_Floyd anders even!
Cyclonist: Het is enkel een alleen een toegangspasje, rest is aan jou, was ook meer bedoeld voor de mensen die toch gingen of t van plan waren.
Siegfried: Appelpop kun je wel?
Je kan gewoon meebleren in de menigte.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:09 schreef purplerose het volgende:
Weten jullie al wat meer over Pearl Jam 13 aug, het is nog maar aantal weken en ik wil graag weten of ik in the crowd zal staan mee te zingen of dat ik toffe platen ga schieten
Ok en waarom is dat precies? Gaat er niemand naartoe van Fok? Geen accreditatie gekregen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je kan gewoon meebleren in de menigte.
Die laatste 2 gaan momenteel op.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ok en waarom is dat precies? Gaat er niemand naartoe van Fok? Geen accreditatie gekregen?
Ok, jammer, ik hoor het wel als het nog verandertquote:
PM verstuurd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:17 schreef Xilantof het volgende:
Komende zaterdag (25 juli) vindt bij de Maarsseveense Plassen (Maarssen, Utrecht), ROCKIT Open Air plaats.
Zie: http://www.rockit.nl/
Zijn er mensen die hiervan verslag willen doen?
Graag bij interesse FrauBitch PM'en ivm mijn afwezigheid (vakantie).
Haal es wegquote:Op maandag 27 juli 2009 21:16 schreef x-tremed het volgende:
wat kan FrauBitch trouwens charmant kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |