Wat zij zegtquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:13 schreef MissBliss het volgende:
Sziget niet kennen
Festival in Hongarije!
Met betaalde reis en verblijf daar?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:05 schreef fraubitch het volgende:
Fotografen gezocht voor het sziget festival!
Wie wilt?!
noppesquote:
Haha, net geen Hongarije op de planning staanquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
noppes
Het is meer van, als je toch gaat, maak dan ff wat foto'sEn je entree kost niets natuurlijk
En je staat altijd vooraan
We hebben al 1 fotograaf/reviewer, er mag nog een 2e persoon bij!
Appelpop wel jaquote:Op maandag 20 juli 2009 09:35 schreef fraubitch het volgende:
Marco: Daar ga ik helaas niet over. PB xilantof en Pink_Floyd anders even!
Cyclonist: Het is enkel een alleen een toegangspasje, rest is aan jou, was ook meer bedoeld voor de mensen die toch gingen of t van plan waren.
Siegfried: Appelpop kun je wel?
Je kan gewoon meebleren in de menigte.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:09 schreef purplerose het volgende:
Weten jullie al wat meer over Pearl Jam 13 aug, het is nog maar aantal weken en ik wil graag weten of ik in the crowd zal staan mee te zingen of dat ik toffe platen ga schieten
Ok en waarom is dat precies? Gaat er niemand naartoe van Fok? Geen accreditatie gekregen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je kan gewoon meebleren in de menigte.
Die laatste 2 gaan momenteel op.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ok en waarom is dat precies? Gaat er niemand naartoe van Fok? Geen accreditatie gekregen?
Ok, jammer, ik hoor het wel als het nog verandertquote:
PM verstuurd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:17 schreef Xilantof het volgende:
Komende zaterdag (25 juli) vindt bij de Maarsseveense Plassen (Maarssen, Utrecht), ROCKIT Open Air plaats.
Zie: http://www.rockit.nl/
Zijn er mensen die hiervan verslag willen doen?
Graag bij interesse FrauBitch PM'en ivm mijn afwezigheid (vakantie).
Haal es wegquote:Op maandag 27 juli 2009 21:16 schreef x-tremed het volgende:
wat kan FrauBitch trouwens charmant kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |