d0hquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:43 schreef freud het volgende:
[..]
Meer dat er iets misgegaan is. Accreditatie an sich is geen probleem. Wel jammer...
Klopt niet helemaalquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nope. Maar we krijgen wel wat foto's via wat mensen die gaan.
Dus de aanvraag voor mij om voor Fok naar ML te gaan is daardoor niet gehonoreerd?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal
Whaley is voor FOK! naar mysteryland. Echter is de accreditatie niet via FOK! geregeld
wat raarquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:57 schreef freud het volgende:
[..]
Dus de aanvraag voor mij om voor Fok naar ML te gaan is daardoor niet gehonoreerd?
anders ga je ergens anders je kansloze geblaat lopen posten of zo.quote:
er staat duidelijk dat fok niemand kon sturen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
anders ga je ergens anders je kansloze geblaat lopen posten of zo.
nee! Heeft daar niks mee te makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:57 schreef freud het volgende:
[..]
Dus de aanvraag voor mij om voor Fok naar ML te gaan is daardoor niet gehonoreerd?
Helder, dankquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee! Heeft daar niks mee te maken
Hij gaat voor iemand anders maar wij krijgen ook de foto's.
Accreditatie is dus niet via FOK! Of voor FOK! .
Pff, het idee is leuk, maar het is verrekte lastig om daar een goede foto van te maken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:01 schreef Puala het volgende:
Is het misschien leuk om voor de voetbalfans op Fok! ook van wedstrijden uit de eredivisie of van de knvb wedstrijden foto's te gaan maken?
Het idee is leuk, maar het ligt iets gecompliceerder dan er even naar toe te gaan. Als pers accreditatie krijgen is voor FOK! op dit moment onmogelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:01 schreef Puala het volgende:
Is het misschien leuk om voor de voetbalfans op Fok! ook van wedstrijden uit de eredivisie of van de knvb wedstrijden foto's te gaan maken?
Ik heb tijdens verschillende oefenwedstrijden van Vitesse foto's gemaakt en mij viel dit persoonlijk reuze mee. Ik had ook verwacht dat het heel moeilijk was om acties vast te leggen en mooie composities te krijgen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Pff, het idee is leuk, maar het is verrekte lastig om daar een goede foto van te maken.
Oké, dit wist ik niet. Mocht je op het gebied van voetbal een keer een mogelijkheid zien heb ik wel interesse.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het idee is leuk, maar het ligt iets gecompliceerder dan er even naar toe te gaan. Als pers accreditatie krijgen is voor FOK! op dit moment onmogelijk.
Voor de wat kleinere sporten lukt het nog wel eens, maar dat is natuurlijk aan de PR om dat te regelen. Daarvoor moet je bij JJdJ1984 of Xilantof zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké, dit wist ik niet. Mocht je op het gebied van voetbal een keer een mogelijkheid zien heb ik wel interesse.
quote:De kaart wordt uitsluitend verstrekt aan sportjournalisten die het merendeel van hun jaarinkomsten uit de sportjournalistiek verwerven.
De kosten voor de NSP-kaart 2009 bedragen ¤ 238,87.
Minimaal 51% van inkomsten dient uit de sportjournalistiek te komen.
Freelancers moeten minimaal 2 door de NSP erkende opdrachtgevers hebben.
Schop jij JJ dan eens wakkerquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor de wat kleinere sporten lukt het nog wel eens, maar dat is natuurlijk aan de PR om dat te regelen. Daarvoor moet je bij JJdJ1984 of Xilantof zijn.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee, ben even druk met wat andere dingen. Prioriteit voor mijn vakantie is zeg maar laag daarna schalen we de prioriteit even op
Ah, die heb ik dan gemistquote:
In overleg met Peterselieman wil ik dat best doenquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Ah, die heb ik dan gemist
Wie gaat eventuele aanvragen in jouw vakantie overnemen? Xilantof?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 04:01 schreef Siegfried het volgende:
Huntenpop-foto's zitten in den mailbox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |