'nergens'quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:42 schreef Yurithemaster het volgende:
waar kom jij trouwens zo laat vandaan?
moet je niet zo antwoorden want dat maakt me alleen maar nieuwschierigerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
'nergens'
later leer je wel dat je niet door moet vragen
het lijkt nu even lastig
....maar you'll get used to it
geloofde je bijnaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je niet zo antwoorden want dat maakt me alleen maar nieuwschierigeren ik ben altijd al zo nieuwschierig volgens mn moeder
![]()
maarja als jij het niet kwijt wil dan niet![]()
![]()
Tis 4 uur ochtend doe niet net alsof je níet net binnenstrompeldquote:
het is 3 uur en de buurjongen werktquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
koffie drinken met de buurjongen?
ah ja se me olvidoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is 3 uur en de buurjongen werkt
het is 3 uur dus voreg hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Tis 4 uur ochtend doe niet net alsof je níet net binnenstrompeld
aww en nu ben je helemaal alleenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is 3 uur en de buurjongen werkt
ik wil sexquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah ja se me olvido![]()
ga lekker slapen ofzo
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aww en nu ben je helemaal alleen
jajajaj.... denk niet dt je dat hier vinden gaatquote:
kan nog altijd webcammen enzquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jajajaj.... denk niet dt je dat hier vinden gaatcuz it's like virtual and stuff
denk leg het je even uit
cuz you took a blow to the head and all![]()
x
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan nog altijd webcammen enz
dat doe je maar met el locoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan nog altijd webcammen enz
to easyquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan zul je moeten wachten tot je iemand uit de kroeg scoort
Misschien tot straks danquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:36 schreef Vlarp het volgende:
eten - trein - scheveningen - trein - huis
ben nu op stationquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:43 schreef Xiance het volgende:
wat een gereis allemaal.. en dat voor een zaterdag
ja is ook wel een erg treffende tekening van je, je springt er echt uit, terwijl je toen nog niet in balans was met je voruwelijke kanten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:10 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeeee, gvd.... Flo zit z'n dagboek te recyclen op de site en nu staan ik en mijn exen er in
neuken ?quote:
link ??? flo dagboekquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja is ook wel een erg treffende tekening van je, je springt er echt uit, terwijl je toen nog niet in balans was met je voruwelijke kanten.
P.s de danssalon gaat weer open
http://www.ed.nl/regio/ei(...)rug-in-Eindhoven.ece
bij jou of bij mijquote:
bedoel je dan in zijn apartement of het jouwene?quote:
het eerstequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
bedoel je dan in zijn apartement of het jouwene?
óf
Hij neukt jou of jij hem?
ok dat dacht ik natuurlijk al meteenquote:
Tenminste gok dat ie dat bedoeldequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok dat dacht ik natuurlijk al meteen
overal zijn wel fraaie menerenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:10 schreef Stroekie het volgende:
nijmegen was leuk en vol fraaie meneren!
toch kan ik maar op 1 plek tegelijk zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
overal zijn wel fraaie meneren
Vind zn gezicht niet zoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:24 schreef wonderer het volgende:
Hey stroek, check this out
[ afbeelding ]
Het is iemand die we beide kennen, daaromquote:
zo'n duitser met een hoed?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:51 schreef wonderer het volgende:
Mmm, ik kijk "anatomy for beginners" waar ze een live sectie uitvoeren op een dooie. Best eh... confronterend :")
Yep!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zo'n duitser met een hoed?
Nijmegen is toch wel erm.. erg hartverwarmend hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
overal zijn wel fraaie meneren
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA adem AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA adem AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA adem AAAAAAAAAHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
P.s de danssalon gaat weer open
http://www.ed.nl/regio/ei(...)rug-in-Eindhoven.ece
rustig schatje.. rustig.. tis gewoon de danssalon hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA adem AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA adem AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA adem AAAAAAAAAHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel meer dan 3 toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
kijk het zou natuurlijk heel vals zijn als ik het voor jou post, want de bijbedoelingen van jou in de vraag zijn natuurlijk overduidelijk BIATCH![]()
Maar zó erug is die tekening nou ook weer niet, dus ik gun hem de andere lezers, met name Stroekie voor zijn archief
Er staan overigens 3 vrienden van me op, gelukkig kende ik Floor toen nog niet anders had ik warschijnlijk niet op het plaatje gepast
Hij heeft al eens eerder een tekening van me gemaakt[ afbeelding ]
Jamaar die heeft een heel speciaal plekj in het hart van zeer veel mensen uit de regio hierquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
rustig schatje.. rustig.. tis gewoon de danssalon hoor
als het voor jou werkt is het toch goedquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar die heeft een heel speciaal plekj in het hart van zeer veel mensen uit de regio hierZeker de homo's. Dat valt niet goed uit te leggen.
Ayalies had ik niet oncijferdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel meer dan 3 toch?
Wouter, Tim, ik, Ayalies & Wesley, Floor zelf.
Yvette en Stefan staan er zelfs opEn Wijbrand
Tuurlijk ken je die laatste wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ayalies had ik niet oncijferd
yvette en stefan ken ik niet
te dealen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk ken je die laatste wel.
Stefan is mijn ex en Yvette de ex van Tim.
Die laatste komt nog wel 's in de Pallaz, om te dealen
Wat, dacht je dat de Pallaz heilig was of zo?quote:
Maar Yvette wel. Trust me.quote:ik ken jou stefan ex niet
Ja ik ken haar wel, eng meisjequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat, dacht je dat de Pallaz heilig was of zo?
[..]
Maar Yvette wel. Trust me.
De ex van Tim he, voordat ik hem kreegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja ik ken haar wel, eng meisje
De jongen waar ik 3 jaar iets mee heb gehad?quote:
Ik ken geen namen waar hij het allemaal mee heeft gehad hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:22 schreef Ang3l het volgende:
De jongen waar ik 3 jaar iets mee heb gehad?
een woonhuis..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:35 schreef Ang3l het volgende:
Wat zit er op de plek van de entre nous dan?
Daar ben ik ook wel 's geweest, 1x met mijn neefje zelfs
nee tis geen Rquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ken geen namen waar hij het allemaal mee heeft gehad hoor.. Tim R? (ik zal het zo wel verwijderen als dat teveel info is.
)
Wie is Tim R. dan wel?quote:
Nee.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Wie is Tim R. dan wel?. Foto, heb je hem geneukt, hoe was dat, rapportcijfer, je kent het wel.
Nou... een flinke bolus draaien scoort ook hoog hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
Niets lucht zo lekker op als een klachtenbrief sturen
SMS!quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:15 schreef Ang3l het volgende:
Ohh, mijn huid trekt aan alle kanten (en hij's rood).
Ik heb de Smeermaster nodig maar die's aan het feesten in de Effenaar!
Aan wie & waarover?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
Niets lucht zo lekker op als een klachtenbrief sturen
Ow nee dat doet me eigenlijk niet zo heel veelquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou... een flinke bolus draaien scoort ook hoog hoor.
Aan de woningbouwvereniging over het disfunctioneren van hun medewerkers en het feit dat ik daarom een weekend zonder warm water heb gezeten en 2 vrije dagen heb moeten opnemenquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Aan wie & waarover?
Aan God over je leven? Aan de directie van IKEA over het gebrek aan collega-hunks? Over het gebrek aan klanten-hunks? Aan Danny over Fok!?
In theorie zou ik langs kunnen komen, maar volgens mij ben je lenig genoeg om het zelf te doen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:15 schreef Ang3l het volgende:
Ohh, mijn huid trekt aan alle kanten (en hij's rood).
Ik heb de Smeermaster nodig maar die's aan het feesten in de Effenaar!
Die collega hunks zijn er welquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Aan wie & waarover?
Aan God over je leven? Aan de directie van IKEA over het gebrek aan collega-hunks? Over het gebrek aan klanten-hunks? Aan Danny over Fok!?
Ik weet nog wel wat dingen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou... een flinke bolus draaien scoort ook hoog hoor.
Whehe, echt niet. Ik kan niet eens mijn hele rug bereikenquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In theorie zou ik langs kunnen komen, maar volgens mij ben je lenig genoeg om het zelf te doen..
Laat hem maar ff feesten.quote:
Oh. Ik kan mijn handen achter mijn rug beet pakken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, echt niet. Ik kan niet eens mijn hele rug bereiken
En ik kan mijn tenen ook niet aanraken or that matter. Ik lenig? Neuh.
Ik niet meer. Dan scheur ik weer een spier in m;'n schouder. Fijn hoor, moderne dans.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh. Ik kan mijn handen achter mijn rug beet pakken..
Ik ook (ik heb nl hoge schoenen)quote:En mijn schoenen strikken zonder te hurken..
Ow ja. daar zouden ze op moeten gaan selecterenquote:
het valt dus allemaal wel meequote:Op zondag 16 augustus 2009 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat hem maar ff feesten.
Vind ie leuk
Ik ga ook zo de stad in.
Het prikt alleen. EN het ziet er erg rood uit, vlekkerig rood.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
het valt dus allemaal wel mee
Have fun!
oei..quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het prikt alleen. EN het ziet er erg rood uit, vlekkerig rood.
De zonnebrand was denk ik te oud want hij was heel dik en smeerde dus niet goed.
Dus ik heb plekken waar het wit is en plekken waar het vuurrood is... je ziet zelfs gewoon vingervegen
Ja joh! Er werd in eerste instantie zelfs aangegeven dat je elk jaar nieuwe zou moeten halen. hier zijn ze ondertussen wel achter dat dit niet zo is, maar jaaaaaaaren met dezelfde fles is niet goed.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
oei..
kan zonnebrand te oud worden? nooit geweten eigenlijk!
Alles wordt oud.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
oei..
kan zonnebrand te oud worden? nooit geweten eigenlijk!
ik gebruik het eigenlijk nooit :Squote:Op zondag 16 augustus 2009 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja joh! Er werd in eerste instantie zelfs aangegeven dat je elk jaar nieuwe zou moeten halen. hier zijn ze ondertussen wel achter dat dit niet zo is, maar jaaaaaaaren met dezelfde fles is niet goed.
Het is ook niet (alleen) bedoeld tegen het verbranden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik gebruik het eigenlijk nooit :S
maar ik kleur ook nooit rood ofzo, en slechts heel langzaam word ik bruin
goed punt..quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is ook niet (alleen) bedoeld tegen het verbranden.
Ahh. Is het dan niet druk in je appartementje?quote:
braaf naar de kerk zoals elke zondagquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:14 schreef wonderer het volgende:
Wow, waar is iedereen?
*reclame gaat maken voor Cadans*quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.talk2gay.nl/
WEER een profielensite
Of misschien niet. Het is wel erg summier.quote:
en dit word ons vertelt waarom?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.talk2gay.nl/
WEER een profielensite
Ik hou niet van orgaanvlees.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
iemand zin in osso bucco met zwezerik?
?
quote:Nadat het gebeurd was liep ik naar hem toe en zei ik dat we alleen maar aan het dollen waren. We wilden hem niet kwetsen."
tis slow sundayquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond bitches
wtf? nog steeds dit topic?
Zonder jou komen we nergens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond bitches
wtf? nog steeds dit topic?
quote:
denk meer, stand, cafe, terras enzquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
iedereen ligt dus in zijn mandje?![]()
Dit hele weekend was echt komen en gaan familie. Broertje en vader waren ook over. Was weer gezellig! Ook nog gehiked in de bergen gisteren. Sorta kinda a tradition
u crazy bitchquote:
o god ja, hittegolf? of niet? iedereen natuurlijk de straat op. hier is het s nachts nog aangenaam.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk meer, stand, cafe, terras enz
houseparty?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:17 schreef Ang3l het volgende:Dancetour op het Lichtplein was leuk
*danst door de kamer heen*
heb ik gister al gedaanquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, hittegolf? of niet? iedereen natuurlijk de straat op. hier is het s nachts nog aangenaam.![]()
moet jij niet feesten? nu kan het nog...
Mwoah.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
interessant he, Carice
niet?quote:
wat heb je gedaan? Kroeg? manhunting?quote:
quote:
gewoon feestje at a friends housequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat heb je gedaan? Kroeg? manhunting?![]()
Techno party?
O god ja, Lowlands....quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, eerst een feestje op het Lichtplein gehad tot 2:00. Nu is opa gewoon weer thuis, energie sparen voor Lowlands.
[ afbeelding ]
en nog geneuktquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon feestje at a friends house
Festival zelf is vrijdag/zaterdag/zondag, maar w egaan donderdagochtend al 9de 24-uurs tent is die avond al open) en we vertrekken de maandag weer terrug. Zwaar............quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O god ja, Lowlands....wanneer is dat?
Tibo gaat wel ja, met zijn eigen groep. maar hoop hem daar wel te zien.quote:Ging je niet met je Tibo erheen?
nopequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en nog geneukt![]()
goedenavond allemaal
Hoezo "volgens mij"?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij werd ik trouwens versierd net op het Lichtplein, door een best wel leuke jongen
jajajaquote:
wat? vroeg ie om een vuurtje?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij werd ik trouwens versierd net op het Lichtplein, door een best wel leuke jongen
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en nog geneukt![]()
goedenavond allemaal
tegen de tijd dat ik daar aankom is het alweer afgelopen denk ikquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jajajawil je mee naar de beach party vannacht
Ik zie dat nooit zo, als mensen naar me kijken of versieren.quote:
ja misschien moet ik binnenkort alweer werkenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe gaat het met je? alles al genezen?
Nee, hij zei dat ie 't erg leuk vond me dara te zien, dat ie niet verwacht had dat ik van die muziekstijl hield, dat hem dat erg aangenaam verraste, dat ie eerst via Hyves had gedacht dat het nooit ging klikken tussen ons en hij vroeg ik of ik binnenkort wat met hem wilde gaan drinken.quote:
awwwquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja misschien moet ik binnenkort alweer werken
we gaan pas om 2 uur vannacht tot morgen middag dus dat valt wel meequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik daar aankom is het alweer afgelopen denk ik
en dan heb je niet door dat ie je leuk vind?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat ie 't erg leuk vond me dara te zien, dat ie niet verwacht had dat ik van die muziekstijl hield, dat hem dat erg aangenaam verraste, dat ie eerst via Hyves had gedacht dat het nooit ging klikken tussen ons en hij vroeg ik of ik binnenkort wat met hem wilde gaan drinken.
Achter Tibo en Mexico? Zo lang is de rij niet hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat zei je, "achteraan aansluiten"?.
Neequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan heb je niet door dat ie je leuk vind?
vluchten moet je minimaal 2 dagen van te voren boeken dus helaasquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we gaan pas om 2 uur vannacht tot morgen middag dus dat valt wel mee
o das kut! zit nu between jobs. vind het best zo!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja misschien moet ik binnenkort alweer werken
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
Kan toch ook vriendschappelijk zijn?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vluchten moet je minimaal 2 dagen van te voren boeken dus helaas
in between jobs, nee hoor ik word gewoon betaaldquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das kut! zit nu between jobs. vind het best zo!erg fout!
nope, he was diggin youquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
Kan toch ook vriendschappelijk zijn?
Ow.quote:
zal wel lukkenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je vermaakt je vast wel zonder mij
hijs doablequote:
nee, ik zit between jobsquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
in between jobs, nee hoor ik word gewoon betaald
Ja hij weer. Blijkbaar ben ik nu wel interessantquote:
Ja, een paar maand terug durfde jij hem toch niet te vragen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij weer. Blijkbaar ben ik nu wel interessant
geen idee, ik moet eerst naar het strand vannachtquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ik zit between jobs![]()
wanneer moet je naar italie toe? word het weer een hotel daar?
Een paar maanden geleden liep het op niks uit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, een paar maand terug durfde jij hem toch niet te vragen?
Hij is ook wel erg cute tochquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden liep het op niks uit.
En paar maanden geleden (Carnaval) heeft ie met Rik staan zoenen.
En nu zag ie me op een dancefeest en ineens gaat ie me mee uit vragen
dus jij stapt uit het vliegtuig daar en ziet wel hoe en wat?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen idee, ik moet eerst naar het strand vannacht
dan moet je niet over ze pratenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij is ook wel erg cute tochEn nee, hij vraagt niet zomaar of je wat met hem wil drinken.
Dat je dat ff weet![]()
gvd ik mis mn vent als ik over jongens begin te praten.
Misschien dat ik daarom hier minder kom de laatste tijdquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet je niet over ze praten
of omdat je een winkel te runnen hebtquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom hier minder kom de laatste tijd
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus jij stapt uit het vliegtuig daar en ziet wel hoe en wat?
Hmmz. Zou 't?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij is ook wel erg cute tochEn nee, hij vraagt niet zomaar of je wat met hem wil drinken.
Dat je dat ff weet![]()
Heb je een vent?quote:gvd ik mis mn vent als ik over jongens begin te praten.
Oke, wat voor mogelijke hints heb je waardoor het zou kunnen zijn dat hij je leuk vindt?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Zou 't?
Ik weet 't niet hoor.
[..]
Heb je een vent?
jij hebt nog de luxe van keuze, en je weet ook best dat dat lijstje van keuze langer isquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Achter Tibo en Mexico? Zo lang is de rij niet hoor
En trouwens, ik was daar op dat moment met een vriendin van Tibo, dus ik heb me heel keurig gedragen.
... en al die vriendin en niet was geweest had ik me ook nog keurig gedragen.
BS.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij hebt nog de luxe van keuze, en je weet ook best dat dat lijstje van keuze langer is
sleurklager
samen met jou okquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan word je straks gedumpt in een krot in de achterbuurt![]()
dat wordt liters koelvloeistof meeslepenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
die weersvoorspellingen voor donderdag zijn niet gunstig voor een dag reizen met de trein en veel bagage en uren in een menigte voor een poort staan dringen
Hier wordt het 32 graden!
Nee, "lekker" warm is zo'n tien graden koeler.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, "lekker" warm is zo'n tien graden koeler.
alles al in huis gehaald voor een lekker lang LWL weekend? zoals zonnebrand e.d. ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:58 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Laatste 2 dagen voor een weekje vrij.
wordt zulks niet gecontroleerd voordat het naar buiten gestuurd wordt ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:06 schreef Ang3l het volgende:
For the primary management of xxxx sector Brunssum it is very important ongoing operational is able be. The infrastructure to implement serve thus for years to the put wishes and require satisfy. In Network Choice other words future fixed investment.
Jezus crisis dat je zoiets als offerte DURFT uit te sturen!
Nederlandse tekst in de babelfish en hoppa
Ja, dat was dit dus. Iemand stuurde het naar een collega op met "Kijk er eens ff naar, ik kan niet zo goed engels". EN ipv doorkijken is het 17 pagina's aan keihard lachenquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wordt zulks niet gecontroleerd voordat het naar buiten gestuurd wordt ?
tijd voor een interne cursus, of weekje desbetreffend persoon een week bij de nonnen in Vught opsluiten ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat was dit dus. Iemand stuurde het naar een collega op met "Kijk er eens ff naar, ik kan niet zo goed engels". EN ipv doorkijken is het 17 pagina's aan keihard lachen
En waar de gebruiker de komende jarren geen omkijken meer naar heeft ..... "and where the user looks round the coming years none more to has." Ik plakte het net in baaabelfish en krijg EXACT hetzelfde, dus dit is echt 1 op 1 in een vertaalsite geplakt en erin gezet.
Weg ermee.
Ontslag. Hopsa.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tijd voor een interne cursus, of weekje desbetreffend persoon een week bij de nonnen in Vught opsluiten ?
Very well, thanks mate.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:09 schreef Great_Expectations het volgende:
"Itte ii desu ka?" - "Can I cum now?"
Wat een nuttige zinnetjes..
he blokequote:Op maandag 17 augustus 2009 14:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
Very well, thanks mate.
De Aussies klagen dat het het warmste winter ooit is(10 tot 15 graden warmer dan normaal)
Vandaag moesten we het doen met slechts 23 graden, tegen de eerste twee weken contstant 34 graden
geil!quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:14 schreef Desmonkey het volgende:
Jeetje dat plaatje op wikipedia:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:19 schreef Keukenkast het volgende:
Kom ik na jaren in de mijnen werken eens terug om getekende porno te vinden....
Nothing's changed ^^
Nog maar 3 nachtjes slapen!quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:19 schreef Keukenkast het volgende:
Kom ik na jaren in de mijnen werken eens terug om getekende porno te vinden....
Nothing's changed ^^
4.quote:
Ohja!quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
4.
Donderdag, Vrijdag, Zaterdag, Zondag!
Ohhww...
Donderdag de 24-uurs-tent, en dan 3 dageen festivallen.quote:
Arme meid.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Donderdag de 24-uurs-tent, en dan 3 dageen festivallen.
Oef, opa gaat het zwaar krijgen!
Doe maarquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Arme meid.
Moet ik de defibrillator maar voor je meenemen?
mijnwerk? wtf?quote:
Het is van Lily Allen. Everyone's at it, heet het. Alleen heb ik she en daughter in he and son veranderd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe maar
Je signature doet me denken aan een nummer van Tori Amos, Mary Jane
het verloren schaepquote:
uiteraard, popje.quote:
De ouderlijk eenheden waren op vakantie, dus ik was een tijd lang niet in staat intensief te Fok!ken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
uiteraard, popje.
we vroegen ons van de week af waar je was and stuff.
Ben je op vakantie o.i.d.?
Beirut.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is van Lily Allen. Everyone's at it, heet het. Alleen heb ik she en daughter in he and son veranderd.
Wat doe jij, Beirut of Bon Iver?
sex feest bij jou thuis?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De ouderlijk eenheden waren op vakantie, dus ik was een tijd lang niet in staat intensief te Fok!ken.
If you catch my drift
En ik vergat het steeds![]()
Maar ik ben er weer
ja, gaat redelijk. Zit in een dipje and stuff.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
achja de drukte van aller dag!
hoe is het?
Grave Jones heeft een nieuw album uitgebracht dit jaarquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:40 schreef mike_hunt het volgende:
wtf? Grace Jones ook? hoe oud is ze? 103?![]()
hopelijk doet ze d'r hits: Ma Vie en Rose, pull up to my bumper, Slave 2 the rythem etc..![]()
![]()
![]()
zo, je hebt er zin an.quote:
Beirut - Peaches - Prodigy !quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beirut.
Wat doe jij: Grace Jones - Peaches - Kap Bambino
Prodigy vs 2 Many DJ's
Weet jij welke dag Grace optreedt? Hopelijk staat haar optreden straks op gayyoutube. Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grave Jones heeft een nieuw album uitgebracht dit jaarZe stond ook al op Rock Werchter meen ik, en nu dus op Lowlands. Slaaaaaaaaaaaaaaave to the rytheeeeeeeeeeeeeeeem!
heus niet, sugartits.quote:
was wel de uitgelezen kans om je buttbuddy uit te nodigen bij je thuis.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
heus niet, sugartits.
alleen schandalige hoeveelheden bier, wijn en wiet
Alsof ik dat niet deedquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was wel de uitgelezen kans om je buttbuddy uit te nodigen bij je thuis.![]()
Of is 'ie ook op vakantie?
Lekker! een wietje![]()
wel gedragen verder of is het hele huis verbouwd?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
heus niet, sugartits.
alleen schandalige hoeveelheden bier, wijn en wiet
is ie eindelijk een van die parkeerplaatsen afquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was wel de uitgelezen kans om je buttbuddy uit te nodigen bij je thuis.![]()
Of is 'ie ook op vakantie?
Lekker! een wietje![]()
aaaaaahhhhhhhhhhh, een vriendjequote:Op maandag 17 augustus 2009 15:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet deed![]()
Er is een nieuw iemand in mijn leven, wederom.
En ik ben ernstig verliefd![]()
En ik verhuis over twee weken al naar Tilburg
Ik moest hard poetsen, maar het kwam op zijn pootjes terechtquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wel gedragen verder of is het hele huis verbouwd?
ik was ff in de war met Eustace en zijn vriendje. Daar doelde ik ook op. My fault.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is ie eindelijk een van die parkeerplaatsen af
wel blijven oplettenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik was ff in de war met Eustace en zijn vriendje. Daar doelde ik ook op. My fault.
het is nog geen vriendje, maar het gaat die kant uit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaaaahhhhhhhhhhh, een vriendje![]()
Tilburg? om te studeren?
Moet je ff op www.lowlands.nl kijkeen, weet ik zo niet uit m'n hoofd. Ik meen de zondag,quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Weet jij welke dag Grace optreedt? Hopelijk staat haar optreden straks op gayyoutube. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Nee hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:04 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen heeft/krijgt tegenwoordig ook opeens een vriend?
dipje? wrom?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, gaat redelijk. Zit in een dipje and stuff.![]()
En met jou?
je bedrijfje al opgepikt? of staat dat nog op een laag vuurtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |