'nergens'quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:42 schreef Yurithemaster het volgende:
waar kom jij trouwens zo laat vandaan?
moet je niet zo antwoorden want dat maakt me alleen maar nieuwschierigerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
'nergens'
later leer je wel dat je niet door moet vragen
het lijkt nu even lastig
....maar you'll get used to it
geloofde je bijnaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je niet zo antwoorden want dat maakt me alleen maar nieuwschierigeren ik ben altijd al zo nieuwschierig volgens mn moeder
![]()
maarja als jij het niet kwijt wil dan niet![]()
![]()
Tis 4 uur ochtend doe niet net alsof je níet net binnenstrompeldquote:
het is 3 uur en de buurjongen werktquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
koffie drinken met de buurjongen?
ah ja se me olvidoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is 3 uur en de buurjongen werkt
het is 3 uur dus voreg hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Tis 4 uur ochtend doe niet net alsof je níet net binnenstrompeld
aww en nu ben je helemaal alleenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is 3 uur en de buurjongen werkt
ik wil sexquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah ja se me olvido![]()
ga lekker slapen ofzo
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aww en nu ben je helemaal alleen
jajajaj.... denk niet dt je dat hier vinden gaatquote:
kan nog altijd webcammen enzquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jajajaj.... denk niet dt je dat hier vinden gaatcuz it's like virtual and stuff
denk leg het je even uit
cuz you took a blow to the head and all![]()
x
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan nog altijd webcammen enz
dat doe je maar met el locoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan nog altijd webcammen enz
to easyquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan zul je moeten wachten tot je iemand uit de kroeg scoort
Misschien tot straks danquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:36 schreef Vlarp het volgende:
eten - trein - scheveningen - trein - huis
ben nu op stationquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:43 schreef Xiance het volgende:
wat een gereis allemaal.. en dat voor een zaterdag
ja is ook wel een erg treffende tekening van je, je springt er echt uit, terwijl je toen nog niet in balans was met je voruwelijke kanten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:10 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeeee, gvd.... Flo zit z'n dagboek te recyclen op de site en nu staan ik en mijn exen er in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |