'nergens'quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:42 schreef Yurithemaster het volgende:
waar kom jij trouwens zo laat vandaan?
moet je niet zo antwoorden want dat maakt me alleen maar nieuwschierigerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
'nergens'
later leer je wel dat je niet door moet vragen
het lijkt nu even lastig
....maar you'll get used to it
geloofde je bijnaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je niet zo antwoorden want dat maakt me alleen maar nieuwschierigeren ik ben altijd al zo nieuwschierig volgens mn moeder
![]()
maarja als jij het niet kwijt wil dan niet![]()
![]()
Tis 4 uur ochtend doe niet net alsof je níet net binnenstrompeldquote:
het is 3 uur en de buurjongen werktquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
koffie drinken met de buurjongen?
ah ja se me olvidoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is 3 uur en de buurjongen werkt
het is 3 uur dus voreg hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Tis 4 uur ochtend doe niet net alsof je níet net binnenstrompeld
aww en nu ben je helemaal alleenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is 3 uur en de buurjongen werkt
ik wil sexquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah ja se me olvido![]()
ga lekker slapen ofzo
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aww en nu ben je helemaal alleen
jajajaj.... denk niet dt je dat hier vinden gaatquote:
kan nog altijd webcammen enzquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jajajaj.... denk niet dt je dat hier vinden gaatcuz it's like virtual and stuff
denk leg het je even uit
cuz you took a blow to the head and all![]()
x
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan nog altijd webcammen enz
dat doe je maar met el locoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan nog altijd webcammen enz
to easyquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan zul je moeten wachten tot je iemand uit de kroeg scoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |