quote:Nadat het gebeurd was liep ik naar hem toe en zei ik dat we alleen maar aan het dollen waren. We wilden hem niet kwetsen."
tis slow sundayquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond bitches
wtf? nog steeds dit topic?
Zonder jou komen we nergens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond bitches
wtf? nog steeds dit topic?
quote:
denk meer, stand, cafe, terras enzquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
iedereen ligt dus in zijn mandje?![]()
Dit hele weekend was echt komen en gaan familie. Broertje en vader waren ook over. Was weer gezellig! Ook nog gehiked in de bergen gisteren. Sorta kinda a tradition
u crazy bitchquote:
o god ja, hittegolf? of niet? iedereen natuurlijk de straat op. hier is het s nachts nog aangenaam.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk meer, stand, cafe, terras enz
houseparty?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:17 schreef Ang3l het volgende:Dancetour op het Lichtplein was leuk
*danst door de kamer heen*
heb ik gister al gedaanquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, hittegolf? of niet? iedereen natuurlijk de straat op. hier is het s nachts nog aangenaam.![]()
moet jij niet feesten? nu kan het nog...
Mwoah.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
interessant he, Carice
niet?quote:
wat heb je gedaan? Kroeg? manhunting?quote:
quote:
gewoon feestje at a friends housequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat heb je gedaan? Kroeg? manhunting?![]()
Techno party?
O god ja, Lowlands....quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, eerst een feestje op het Lichtplein gehad tot 2:00. Nu is opa gewoon weer thuis, energie sparen voor Lowlands.
[ afbeelding ]
en nog geneuktquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon feestje at a friends house
Festival zelf is vrijdag/zaterdag/zondag, maar w egaan donderdagochtend al 9de 24-uurs tent is die avond al open) en we vertrekken de maandag weer terrug. Zwaar............quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O god ja, Lowlands....wanneer is dat?
Tibo gaat wel ja, met zijn eigen groep. maar hoop hem daar wel te zien.quote:Ging je niet met je Tibo erheen?
nopequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en nog geneukt![]()
goedenavond allemaal
Hoezo "volgens mij"?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij werd ik trouwens versierd net op het Lichtplein, door een best wel leuke jongen
jajajaquote:
wat? vroeg ie om een vuurtje?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij werd ik trouwens versierd net op het Lichtplein, door een best wel leuke jongen
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en nog geneukt![]()
goedenavond allemaal
tegen de tijd dat ik daar aankom is het alweer afgelopen denk ikquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jajajawil je mee naar de beach party vannacht
Ik zie dat nooit zo, als mensen naar me kijken of versieren.quote:
ja misschien moet ik binnenkort alweer werkenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe gaat het met je? alles al genezen?
Nee, hij zei dat ie 't erg leuk vond me dara te zien, dat ie niet verwacht had dat ik van die muziekstijl hield, dat hem dat erg aangenaam verraste, dat ie eerst via Hyves had gedacht dat het nooit ging klikken tussen ons en hij vroeg ik of ik binnenkort wat met hem wilde gaan drinken.quote:
awwwquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja misschien moet ik binnenkort alweer werken
we gaan pas om 2 uur vannacht tot morgen middag dus dat valt wel meequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik daar aankom is het alweer afgelopen denk ik
en dan heb je niet door dat ie je leuk vind?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat ie 't erg leuk vond me dara te zien, dat ie niet verwacht had dat ik van die muziekstijl hield, dat hem dat erg aangenaam verraste, dat ie eerst via Hyves had gedacht dat het nooit ging klikken tussen ons en hij vroeg ik of ik binnenkort wat met hem wilde gaan drinken.
Achter Tibo en Mexico? Zo lang is de rij niet hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat zei je, "achteraan aansluiten"?.
Neequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan heb je niet door dat ie je leuk vind?
vluchten moet je minimaal 2 dagen van te voren boeken dus helaasquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we gaan pas om 2 uur vannacht tot morgen middag dus dat valt wel mee
o das kut! zit nu between jobs. vind het best zo!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja misschien moet ik binnenkort alweer werken
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
Kan toch ook vriendschappelijk zijn?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vluchten moet je minimaal 2 dagen van te voren boeken dus helaas
in between jobs, nee hoor ik word gewoon betaaldquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das kut! zit nu between jobs. vind het best zo!erg fout!
nope, he was diggin youquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
Kan toch ook vriendschappelijk zijn?
Ow.quote:
zal wel lukkenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je vermaakt je vast wel zonder mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |