quote:Nadat het gebeurd was liep ik naar hem toe en zei ik dat we alleen maar aan het dollen waren. We wilden hem niet kwetsen."
tis slow sundayquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond bitches
wtf? nog steeds dit topic?
Zonder jou komen we nergens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond bitches
wtf? nog steeds dit topic?
quote:
denk meer, stand, cafe, terras enzquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
iedereen ligt dus in zijn mandje?![]()
Dit hele weekend was echt komen en gaan familie. Broertje en vader waren ook over. Was weer gezellig! Ook nog gehiked in de bergen gisteren. Sorta kinda a tradition
u crazy bitchquote:
o god ja, hittegolf? of niet? iedereen natuurlijk de straat op. hier is het s nachts nog aangenaam.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk meer, stand, cafe, terras enz
houseparty?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:17 schreef Ang3l het volgende:Dancetour op het Lichtplein was leuk
*danst door de kamer heen*
heb ik gister al gedaanquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, hittegolf? of niet? iedereen natuurlijk de straat op. hier is het s nachts nog aangenaam.![]()
moet jij niet feesten? nu kan het nog...
Mwoah.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
interessant he, Carice
niet?quote:
wat heb je gedaan? Kroeg? manhunting?quote:
quote:
gewoon feestje at a friends housequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat heb je gedaan? Kroeg? manhunting?![]()
Techno party?
O god ja, Lowlands....quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, eerst een feestje op het Lichtplein gehad tot 2:00. Nu is opa gewoon weer thuis, energie sparen voor Lowlands.
[ afbeelding ]
en nog geneuktquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon feestje at a friends house
Festival zelf is vrijdag/zaterdag/zondag, maar w egaan donderdagochtend al 9de 24-uurs tent is die avond al open) en we vertrekken de maandag weer terrug. Zwaar............quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O god ja, Lowlands....wanneer is dat?
Tibo gaat wel ja, met zijn eigen groep. maar hoop hem daar wel te zien.quote:Ging je niet met je Tibo erheen?
nopequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en nog geneukt![]()
goedenavond allemaal
Hoezo "volgens mij"?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij werd ik trouwens versierd net op het Lichtplein, door een best wel leuke jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |