hijs doablequote:
nee, ik zit between jobsquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
in between jobs, nee hoor ik word gewoon betaald
Ja hij weer. Blijkbaar ben ik nu wel interessantquote:
Ja, een paar maand terug durfde jij hem toch niet te vragen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij weer. Blijkbaar ben ik nu wel interessant
geen idee, ik moet eerst naar het strand vannachtquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ik zit between jobs![]()
wanneer moet je naar italie toe? word het weer een hotel daar?
Een paar maanden geleden liep het op niks uit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, een paar maand terug durfde jij hem toch niet te vragen?
Hij is ook wel erg cute tochquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden liep het op niks uit.
En paar maanden geleden (Carnaval) heeft ie met Rik staan zoenen.
En nu zag ie me op een dancefeest en ineens gaat ie me mee uit vragen
dus jij stapt uit het vliegtuig daar en ziet wel hoe en wat?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen idee, ik moet eerst naar het strand vannacht
dan moet je niet over ze pratenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij is ook wel erg cute tochEn nee, hij vraagt niet zomaar of je wat met hem wil drinken.
Dat je dat ff weet![]()
gvd ik mis mn vent als ik over jongens begin te praten.
Misschien dat ik daarom hier minder kom de laatste tijdquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet je niet over ze praten
of omdat je een winkel te runnen hebtquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom hier minder kom de laatste tijd
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus jij stapt uit het vliegtuig daar en ziet wel hoe en wat?
Hmmz. Zou 't?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij is ook wel erg cute tochEn nee, hij vraagt niet zomaar of je wat met hem wil drinken.
Dat je dat ff weet![]()
Heb je een vent?quote:gvd ik mis mn vent als ik over jongens begin te praten.
Oke, wat voor mogelijke hints heb je waardoor het zou kunnen zijn dat hij je leuk vindt?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Zou 't?
Ik weet 't niet hoor.
[..]
Heb je een vent?
jij hebt nog de luxe van keuze, en je weet ook best dat dat lijstje van keuze langer isquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Achter Tibo en Mexico? Zo lang is de rij niet hoor
En trouwens, ik was daar op dat moment met een vriendin van Tibo, dus ik heb me heel keurig gedragen.
... en al die vriendin en niet was geweest had ik me ook nog keurig gedragen.
BS.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij hebt nog de luxe van keuze, en je weet ook best dat dat lijstje van keuze langer is
sleurklager
samen met jou okquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan word je straks gedumpt in een krot in de achterbuurt![]()
dat wordt liters koelvloeistof meeslepenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
die weersvoorspellingen voor donderdag zijn niet gunstig voor een dag reizen met de trein en veel bagage en uren in een menigte voor een poort staan dringen
Hier wordt het 32 graden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |