Beirut.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is van Lily Allen. Everyone's at it, heet het. Alleen heb ik she en daughter in he and son veranderd.
Wat doe jij, Beirut of Bon Iver?
sex feest bij jou thuis?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De ouderlijk eenheden waren op vakantie, dus ik was een tijd lang niet in staat intensief te Fok!ken.
If you catch my drift
En ik vergat het steeds![]()
Maar ik ben er weer
ja, gaat redelijk. Zit in een dipje and stuff.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
achja de drukte van aller dag!
hoe is het?
Grave Jones heeft een nieuw album uitgebracht dit jaarquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:40 schreef mike_hunt het volgende:
wtf? Grace Jones ook? hoe oud is ze? 103?![]()
hopelijk doet ze d'r hits: Ma Vie en Rose, pull up to my bumper, Slave 2 the rythem etc..![]()
![]()
![]()
zo, je hebt er zin an.quote:
Beirut - Peaches - Prodigy !quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beirut.
Wat doe jij: Grace Jones - Peaches - Kap Bambino
Prodigy vs 2 Many DJ's
Weet jij welke dag Grace optreedt? Hopelijk staat haar optreden straks op gayyoutube. Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grave Jones heeft een nieuw album uitgebracht dit jaarZe stond ook al op Rock Werchter meen ik, en nu dus op Lowlands. Slaaaaaaaaaaaaaaave to the rytheeeeeeeeeeeeeeeem!
heus niet, sugartits.quote:
was wel de uitgelezen kans om je buttbuddy uit te nodigen bij je thuis.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
heus niet, sugartits.
alleen schandalige hoeveelheden bier, wijn en wiet
Alsof ik dat niet deedquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was wel de uitgelezen kans om je buttbuddy uit te nodigen bij je thuis.![]()
Of is 'ie ook op vakantie?
Lekker! een wietje![]()
wel gedragen verder of is het hele huis verbouwd?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
heus niet, sugartits.
alleen schandalige hoeveelheden bier, wijn en wiet
is ie eindelijk een van die parkeerplaatsen afquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was wel de uitgelezen kans om je buttbuddy uit te nodigen bij je thuis.![]()
Of is 'ie ook op vakantie?
Lekker! een wietje![]()
aaaaaahhhhhhhhhhh, een vriendjequote:Op maandag 17 augustus 2009 15:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet deed![]()
Er is een nieuw iemand in mijn leven, wederom.
En ik ben ernstig verliefd![]()
En ik verhuis over twee weken al naar Tilburg
Ik moest hard poetsen, maar het kwam op zijn pootjes terechtquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wel gedragen verder of is het hele huis verbouwd?
ik was ff in de war met Eustace en zijn vriendje. Daar doelde ik ook op. My fault.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is ie eindelijk een van die parkeerplaatsen af
wel blijven oplettenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik was ff in de war met Eustace en zijn vriendje. Daar doelde ik ook op. My fault.
het is nog geen vriendje, maar het gaat die kant uit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaaaahhhhhhhhhhh, een vriendje![]()
Tilburg? om te studeren?
Moet je ff op www.lowlands.nl kijkeen, weet ik zo niet uit m'n hoofd. Ik meen de zondag,quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Weet jij welke dag Grace optreedt? Hopelijk staat haar optreden straks op gayyoutube. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Nee hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:04 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen heeft/krijgt tegenwoordig ook opeens een vriend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |