Nou... een flinke bolus draaien scoort ook hoog hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
Niets lucht zo lekker op als een klachtenbrief sturen
SMS!quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:15 schreef Ang3l het volgende:
Ohh, mijn huid trekt aan alle kanten (en hij's rood).
Ik heb de Smeermaster nodig maar die's aan het feesten in de Effenaar!
Aan wie & waarover?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
Niets lucht zo lekker op als een klachtenbrief sturen
Ow nee dat doet me eigenlijk niet zo heel veelquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou... een flinke bolus draaien scoort ook hoog hoor.
Aan de woningbouwvereniging over het disfunctioneren van hun medewerkers en het feit dat ik daarom een weekend zonder warm water heb gezeten en 2 vrije dagen heb moeten opnemenquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Aan wie & waarover?
Aan God over je leven? Aan de directie van IKEA over het gebrek aan collega-hunks? Over het gebrek aan klanten-hunks? Aan Danny over Fok!?
In theorie zou ik langs kunnen komen, maar volgens mij ben je lenig genoeg om het zelf te doen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:15 schreef Ang3l het volgende:
Ohh, mijn huid trekt aan alle kanten (en hij's rood).
Ik heb de Smeermaster nodig maar die's aan het feesten in de Effenaar!
Die collega hunks zijn er welquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Aan wie & waarover?
Aan God over je leven? Aan de directie van IKEA over het gebrek aan collega-hunks? Over het gebrek aan klanten-hunks? Aan Danny over Fok!?
Ik weet nog wel wat dingen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou... een flinke bolus draaien scoort ook hoog hoor.
Whehe, echt niet. Ik kan niet eens mijn hele rug bereikenquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In theorie zou ik langs kunnen komen, maar volgens mij ben je lenig genoeg om het zelf te doen..
Laat hem maar ff feesten.quote:
Oh. Ik kan mijn handen achter mijn rug beet pakken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, echt niet. Ik kan niet eens mijn hele rug bereiken
En ik kan mijn tenen ook niet aanraken or that matter. Ik lenig? Neuh.
Ik niet meer. Dan scheur ik weer een spier in m;'n schouder. Fijn hoor, moderne dans.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh. Ik kan mijn handen achter mijn rug beet pakken..
Ik ook (ik heb nl hoge schoenen)quote:En mijn schoenen strikken zonder te hurken..
Ow ja. daar zouden ze op moeten gaan selecterenquote:
het valt dus allemaal wel meequote:Op zondag 16 augustus 2009 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat hem maar ff feesten.
Vind ie leuk
Ik ga ook zo de stad in.
Het prikt alleen. EN het ziet er erg rood uit, vlekkerig rood.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
het valt dus allemaal wel mee
Have fun!
oei..quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het prikt alleen. EN het ziet er erg rood uit, vlekkerig rood.
De zonnebrand was denk ik te oud want hij was heel dik en smeerde dus niet goed.
Dus ik heb plekken waar het wit is en plekken waar het vuurrood is... je ziet zelfs gewoon vingervegen
Ja joh! Er werd in eerste instantie zelfs aangegeven dat je elk jaar nieuwe zou moeten halen. hier zijn ze ondertussen wel achter dat dit niet zo is, maar jaaaaaaaren met dezelfde fles is niet goed.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
oei..
kan zonnebrand te oud worden? nooit geweten eigenlijk!
Alles wordt oud.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
oei..
kan zonnebrand te oud worden? nooit geweten eigenlijk!
ik gebruik het eigenlijk nooit :Squote:Op zondag 16 augustus 2009 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja joh! Er werd in eerste instantie zelfs aangegeven dat je elk jaar nieuwe zou moeten halen. hier zijn ze ondertussen wel achter dat dit niet zo is, maar jaaaaaaaren met dezelfde fles is niet goed.
Het is ook niet (alleen) bedoeld tegen het verbranden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik gebruik het eigenlijk nooit :S
maar ik kleur ook nooit rood ofzo, en slechts heel langzaam word ik bruin
goed punt..quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is ook niet (alleen) bedoeld tegen het verbranden.
Ahh. Is het dan niet druk in je appartementje?quote:
braaf naar de kerk zoals elke zondagquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:14 schreef wonderer het volgende:
Wow, waar is iedereen?
*reclame gaat maken voor Cadans*quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.talk2gay.nl/
WEER een profielensite
Of misschien niet. Het is wel erg summier.quote:
en dit word ons vertelt waarom?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.talk2gay.nl/
WEER een profielensite
Ik hou niet van orgaanvlees.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
iemand zin in osso bucco met zwezerik?
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |