Nee, "lekker" warm is zo'n tien graden koeler.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, "lekker" warm is zo'n tien graden koeler.
alles al in huis gehaald voor een lekker lang LWL weekend? zoals zonnebrand e.d. ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:58 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Laatste 2 dagen voor een weekje vrij.
wordt zulks niet gecontroleerd voordat het naar buiten gestuurd wordt ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:06 schreef Ang3l het volgende:
For the primary management of xxxx sector Brunssum it is very important ongoing operational is able be. The infrastructure to implement serve thus for years to the put wishes and require satisfy. In Network Choice other words future fixed investment.
Jezus crisis dat je zoiets als offerte DURFT uit te sturen!
Nederlandse tekst in de babelfish en hoppa
Ja, dat was dit dus. Iemand stuurde het naar een collega op met "Kijk er eens ff naar, ik kan niet zo goed engels". EN ipv doorkijken is het 17 pagina's aan keihard lachenquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wordt zulks niet gecontroleerd voordat het naar buiten gestuurd wordt ?
tijd voor een interne cursus, of weekje desbetreffend persoon een week bij de nonnen in Vught opsluiten ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat was dit dus. Iemand stuurde het naar een collega op met "Kijk er eens ff naar, ik kan niet zo goed engels". EN ipv doorkijken is het 17 pagina's aan keihard lachen
En waar de gebruiker de komende jarren geen omkijken meer naar heeft ..... "and where the user looks round the coming years none more to has." Ik plakte het net in baaabelfish en krijg EXACT hetzelfde, dus dit is echt 1 op 1 in een vertaalsite geplakt en erin gezet.
Weg ermee.
Ontslag. Hopsa.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tijd voor een interne cursus, of weekje desbetreffend persoon een week bij de nonnen in Vught opsluiten ?
Very well, thanks mate.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |