SPOILER ALERTquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:23 schreef Zhenar het volgende:
Wat was HP6 een teleurstelling zeg![]()
(De film bedoel ik dan - al vond ik het boek ook niet je van het, afgezien van het einde, dat in de film helemaal verneukt was)
quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond HP 6 ook tof!
Oh nee! [plotwending] ik heb hem niet gezien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:38 schreef MissBliss het volgende:
Van mij wisten ze vrij weinig
Achternaam, woonplaats enzo heb ik daar niet geregistreerd
Ja, da's wel waarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:52 schreef El_Che het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]![]()
Maar gelukkig staat dat gewoon open en bloot op fok
Ik vond HP 6 ook tof!
![]()
Ik vond HP 6 ook tof!
![]()
Ik vond HP 6 ook tof!
![]()
Done.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:52 schreef IQM het volgende:
www.omgpop.com
Steve, Rauzer, en al die anderen die zich niet te oud/serieus voelen. Doe 's registreren. Kunnen we tegen elkaar karten en bombermannen en zulk.
Wat een lelijke smiley!quote:
Praat eens normaalquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:19 schreef Zhenar het volgende:
Yo, 'ssup bitches? Don't be all up in my grill, yo.
Don't be trippin', yoquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:22 schreef maril het volgende:
Is er nog een ATWT spoilertopic,? kan het niet meer vinden
quote:
quote:
Die nieuwe clip van hemquote:
Inderdaadquote:
Hier moet ik gepost hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:34 schreef El_Che het volgende:
[..]
Omdat je wegens die bruine pik in je reet de gekste taal uitsloeg gisteravond
Zulke jarenlange vraagstukken moeten in een soap als deze gerekt blijven worden, Chequote:
Ik dacht ook al dat ik het refrein kende!quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:32 schreef El_Che het volgende:
[..]
InderdaadBekend refrein trouwens...
Heaven is a place on earthquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat ik het refrein kende!Maar waar is het dan van
Ow crap, natuurlijk!quote:
JOAAAAAAAAAAAHHH!!!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ow crap, natuurlijk!Dat ik daar niet op kwam
Hihihiquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Zulke jarenlange vraagstukken moeten in een soap als deze gerekt blijven worden, Che!!!
Waarschijnlijk zit je nu weer even in je hetero periode, waardoor je, net als ik, het filmpje na één keer het refrein gehoord en gezien te hebben uitzettequote:Op zondag 16 augustus 2009 20:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ow crap, natuurlijk!Dat ik daar niet op kwam
Het liedje zelf vind ik wel leukquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:03 schreef El_Che het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit je nu weer even in je hetero periode, waardoor je, net als ik, het filmpje na één keer het refrein gehoord en gezien te hebben uitzette![]()
Iemand schreef als comment dat het leek op High School Musicalquote:
Dit vind ik bijvoorbeeld best geweldigquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:23 schreef El_Che het volgende:
Hoeveel ik ook van teenybopping pop houd
En SS kan het denk ik ook wel waarderenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:55 schreef El_Che het volgende:
Babs, Leonie, Sanne, ZHENARRRR:
McSteamy in sekstape: http://gawker.com/5339221(...)eens-naked-threesome
Ik vind Anouk echt zo'n ongelooflijk zeikwijfquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:40 schreef Steve het volgende:
Ik hoorde net een nieuw liedje van Anouk op de radio, klonk best oké weer.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:55 schreef El_Che het volgende:
Babs, Leonie, Sanne, ZHENARRRR:
McSteamy in sekstape: http://gawker.com/5339221(...)eens-naked-threesome
Edit:
14:01 18 Augustus 2009
Blootvideo van McSteamy opgedoken
Eric Dane, McSteamy in de tv-serie Grey's Anatomy, heeft ook zijn eigen sekstape. Nouja, er is geen seks in te zien, maar hij loopt wel naakt rond met zijn naakte echtgenote, actrice Rebecca Gayheart, en voormalig Playboy-model Kari Ann Peniche, ook zonder kleren.
De drie bevinden zich in de slaapkamer van Peniche en zijn hartstikke stoned. Ze liggen in bed, roken wat en vermaken zich in bad.
Het filmpje is via nosheadlines.nl te zien. Het is maar de vraag hoe lang het te zien blijft, want Danes woordvoerder dreigt inmiddels met aanklachten tegen iedereen die het filmpje plaatst.
Zolang d'r liedjes oké blijven vind ik het allemaal best.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:00 schreef El_Che het volgende:
Ik vind Anouk echt zo'n ongelooflijk zeikwijfHoe ze met haar bands omgaat, is echt waardeloos. En die Postbank reclame hielp niet wat betreft het sympathieker maken van de mensch Anouk
100%NLquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:30 schreef Zhenar het volgende:
Dat McSteamy nieuws(natuurlijk ga ik het filmpje wel kijken
)
Ik heb trouwens dat hele Tuintje in mn Hart dinges volgens mij nog nooit gehoordWat voor zenders luisteren jullie?
OK, daar luister ik beide nooit naarquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
100%NL(
)
maar ze draaien 'm ook elke dag op 538 en zulks......
Haar allereerste hit vond ik leuk. Daarna zag ik die Haagse schreeuwlelijk in interviews en heb ik haar gelijk op mute gezet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Zolang d'r liedjes oké blijven vind ik het allemaal best.
Zonder Jan Smit is dat nummer al een hitquote:Het is iig beter wakker worden dan Jan Smit's tuintje in mijn hart.
Hij had er beter aan gedaan als hij die twee wijven in allerlei standjes had genomen. Nu zijn het echt van die junksquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:30 schreef Zhenar het volgende:
Dat McSteamy nieuws(natuurlijk ga ik het filmpje wel kijken
)
Niet gezien de gemiddelde bezoeker op dit forumquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:49 schreef BVO het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/1239
Wat jullie? Vinden jullie die tussenstand ook niet schokkend?!.
Whehe klopt.. maar anders... je doet toch altijd wel een keer een test?!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Niet gezien de gemiddelde bezoeker op dit forum
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:44 schreef MissBliss het volgende:
Ik ken Tuintje in mn Hart natuurlijk ook niet.
Jij was toch fan?quote:
Ahquote:
Das een hele verbeteringquote:
Ja, zegt MissBlíss.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:16 schreef MissBliss het volgende:
Vanmiddag als het goed is niet meer
Uhm.. ja?quote:
Niet te verwarren met Blitz.quote:
quote:
Ooooooohhh hij schrééf dat juist ipv....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:56 schreef Steve het volgende:
Ik Bupatih?Dan heb je mijn fotoboek nog niet helemaal goed gelezen.
Dat was slechts éénmalig, dus geniet er maar van.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:55 schreef Zhenar het volgende:
Het werd tijd dat er weer iemand met psychische problemen hier kwam
Jammer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 @ 19:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat was slechts éénmalig, dus geniet er maar van.
Ja, nou ja, ten eerste héb ik geen psychische problemen.quote:
Echt jonge, als ik admin was jonge.... Jeweettog....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:55 schreef Zhenar het volgende:
Het werd tijd dat er weer iemand met psychische problemen hier kwam
Dat buitje om 'n uur of zes? Dat was niet noemenswaardig..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hier is regen geweest hoor. Maar het duurde misschien tien minuten en toen was het weer opgeklaard.
Dit is toch geen ONZ-slowchattopic!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 @ 19:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ten eerste héb ik geen psychische problemen.
Ten tweede zei Steve in twee topics precies hetzelfde.
En ten derde... eh, ja.
Oh ja, kijk, maar wat heb ik in een ONZ-slowchattopic te zoeken wanneer mijn naamsbekendheid nogal klein is?Dan heb ik toch niets toe te voegen?
Er is niemand die denkt, goh, wat leuk, Waxxer in het ONZ-slowchattopic! En ook die gedachte is niet psychisch gestoord, dat is realistisch zijn.
Oh, je was er al achterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:35 schreef Waxxer het volgende:
Mag ik mij wederom even herstellen?
Dit is het SHO-slowchattopic en niet dat van ONZ.
Een WNZ-sl;owchattopic vandaag (als in waanzin), maar ja.Vergeten en vergeven, zullen we maar zeggen.
Enb Patries en Con... Ze rekenden nog zo op een geweldige, liefdevolle vakantie met allemaal plannen die verwezenlijkt zouden gaan worden... En hóp, de stelletjes aan uit elkaar als bladeren die van de boom vallen in de herfst.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:23 schreef MissBliss het volgende:
Ja verschrikkelijk.
Dokter Wouter!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:35 schreef MissBliss het volgende:
Ja, het zijn donkere tijden in SHO-land.
Jan, Con, Ptwish... Who's next?
Oh neeeeeeeeeeeeeeee!quote:
Marc Klein-Essink, die was, ik ben dus daadwerkelijk een oude lul, wat erg confronterend is, maar die speelde een arts in de soap Medisch Centrum West. Dat is de voorloper van Onderweg naar Morgen, en dát is weer de voorloper van ONM. Er keken miljoenen mensen naar, afgekort, MCW. Ik durf wel te zeggen dat de meeste mensen die op uitzenddagen televisie keken, dat die naar MCW keken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh neeeeeeeeeeeeeeee!
Die ken ik niet
Wat is dat voor innuendo?quote:
Ik wilde destijds, het zal 2001 of 2002 zijn geweest, iets pakkends en stoers dat betekenisloos was bedenken. Maar al snel kreeg ik opmerkingen over het ontharen van benen en schaamstreek, maar daar heeft het echt niets mee te maken én dat doe ik niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Ik krijg bijna een Dada vibe bij Waxxer.![]()
![]()
Wat bedoel je eigenlijk met "Waxxer"? Is dat als in "yo, I gotta waxx off right now"?
quote:
dat was dokter Jan johquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:48 schreef Waxxer het volgende:
Marc Klein-Essink, die was, ik ben dus daadwerkelijk een oude lul, wat erg confronterend is, maar die speelde een arts in de soap Medisch Centrum West. .
editquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
dat was dokter Jan joh
Djeez, ken je klassiekers...
Nah, "die Waxxer"....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:57 schreef Dizer het volgende:
Wie is die Waxxer? Heeft Sven alweer een nieuwe kloon
Ja, hij heeft zijn soort van detachment, maar mengt zich toch in de discussies (discussies die niet bestaan maar hijzelf initieertquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Ik krijg bijna een Dada vibe bij Waxxer.![]()
![]()
Damn, dan moet jij echt kei-oud zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
dat was dokter Jan joh
Jan van de Woudenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
dat was dokter Jan joh
Jaja, lekenpsycholoog, ben al weg...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:23 schreef El_Che het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zijn soort van detachment, maar mengt zich toch in de discussies (discussies die niet bestaan maar hijzelf initieert) Kortom heerlijk om in een SC topic te hebben. Dat wil niet zeggen dat het geen kloon is natuurlijk.
Dat heet ervaringsdeskundige, schatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaja, lekenpsycholoog, ben al weg...
je weet toch!?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:24 schreef El_Che het volgende:
[..]
Damn, dan moet jij echt kei-oud zijn![]()
Laat je je nou echt zo makkelijk afschrikken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaja, lekenpsycholoog, ben al weg...
Ja WTF WTF WTF...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:40 schreef El_Che het volgende:
[..]
Laat je je nou echt zo makkelijk afschrikken?WTF
Dat dacht ik al!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:05 schreef MissBliss het volgende:
ShowChat is enorm homovriendelijk
Anders konden we het wel opdoeken [ afbeelding ]
quote:
Oud en tof nieuws want ik vind Scream echt geweldigquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:57 schreef babette21 het volgende:
ik kom er net achter dat er volgend jaar (waarschijnlijk) een vierde "Scream" komt
(of is dat weer eens bijzonder oud nieuws?)
Kneusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:06 schreef Rauzer het volgende:
Oh, ik ben denk ik in de war met Scary Movie![]()
.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eén keer ging de telefoon toen ik Scream aan het kijken was en toen durfde ik niet op te nemen
quote:
Ik vond 3 idd ook heel grappig. Vooral die actrice die Gail moest spelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:11 schreef babette21 het volgende:
Scream 3 was wel heel slecht (maar zó grappig)maar 1 en 2 vond ik echt heel goed. De opening van deel 1 (met Drew) vond ik één van de engste ooit. Scream staat echt voor een tijdperk!
Ik kan trouwens heel goed (voor zover je dat over jezelf mag zeggen) die stem nadoen, die "Hello Sydneyyyy" en "the question is not whó am I but whére am I?!?"
LOL!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:57 schreef babette21 het volgende:
ik kom er net achter dat er volgend jaar (waarschijnlijk) een vierde "Scream" komt
(of is dat weer eens bijzonder oud nieuws?)
Jaaaaaquote:
Tssk... 2010 wordt de nieuwe 2008! Let maar eens op!quote:
dat beeld klopt vastquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:46 schreef El_Che het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Ik heb trouwens al een beeld in mijn hoofd van jouw woning (klinkt enger dan het is) vanwege jouw verhaal over die inbreker
![]()
Dat is het toch ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
dat beeld klopt vastmits je er een nogal gare, studentikoze inrichting bij in gedachten hebt
Wat snap jij niet aan het woord 'mits'?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is het toch ookOf ben je weer verhuisd?
In die filmpjes van tijden geleden (o.a. met die eensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
dat beeld klopt vastmits je er een nogal gare, studentikoze inrichting bij in gedachten hebt
Had ik en MB heeft bevestigd dat ik de plek van jouw bank goed hadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Scaryquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:37 schreef El_Che het volgende:
[..]
Had ik en MB heeft bevestigd dat ik de plek van jouw bank goed had![]()
Midden in de kamerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:37 schreef El_Che het volgende:
[..]
Had ik en MB heeft bevestigd dat ik de plek van jouw bank goed had![]()
Dat was een nog veel gaarder studentenhuis waar ik uit noodzaak tijdelijk woondequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef Steve het volgende:
[..]
In die filmpjes van tijden geleden (o.a. met die eens) was jouw huis te zien toch?
Overheen gelezenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het woord 'mits'?
Ik denk dat je daar heel blij mee mag zijn.quote:
Maar ik wil het toch weten!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:53 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar heel blij mee mag zijn.Hoewel hij ook wel weer meevalt, denk ik, want ik ben gewoon een schijterd met horrorfilms en dergelijke.
VET!!! is dit een soort nieuwe Scream film?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:47 schreef rena het volgende:
Goedemiddag. Of niet. Tot noch toe was mijn middag goed.
Tot ik op mijn gemak ONTD zat te lezen en een heel leuk voorstukje van een nieuwe film aanklikte:![]()
Nu ben ik misselijk. Dit wilde ik even met jullie delen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar ik wil het toch weten!
Wat is er te zien?
En ze vindt het niet lekker.quote:
http://www.imdb.com/title/tt1232783/ Een stelletje meiden in een studentenhuis. Altijd een goed ingredient voor een slasher film. Ik weet nog niet of ik hem durf te gaan zien.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
VET!!! is dit een soort nieuwe Scream film?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb eens een foto gezien in zo'n 'schokkende foto's'-reeks en die was zó ranzig! Ik zie hem nog zo voor me
Was ook een blowjob alleen die gaf kennelijk het vinger in de keel-effect met alle gevolgen van dien
Oeh waar?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb eens een foto gezien in zo'n 'schokkende foto's'-reeks en die was zó ranzig! Ik zie hem nog zo voor me
Was ook een blowjob alleen die gaf kennelijk het vinger in de keel-effect met alle gevolgen van dien
Je vond al die ingewanden en afgesneden tepels anders best leuk tijdens Ichi The Killer.quote:
Oh geen idee meer, is al zo lang geleden... But it still haunts me!quote:
gezien. Daarna kun je alles aanquote:
Inderdaad! Maar ook wel een beetjequote:
Wil je er over praten?quote:
Kijk dit maar:quote:
Dit mag zomaar op YouTubequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kijk dit maar:
Gaan we er daarna over praten
Bitch, die hele anekdote is gebouwd op het feit dat ik géén uitzicht heb op de voordeur vanaf mijn bankquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:39 schreef El_Che het volgende:
[..]
Mét uitzicht op de voordeur? Anders was het een ander huis dat ik in mijn hoofd had
Ohquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bitch, die hele anekdote is gebouwd op het feit dat ik géén uitzicht heb op de voordeur vanaf mijn bank![]()
!
Dat is idd nog irritanter dan eenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Midden in de nacht door je kat wakker gemaakt worden, omdat hij een egel in de tuin hoort en dus op en van het vensterbankje boven m'n bedhoofd springt, is een ietwat mindere ervaring.
Goede vraagquote:El_Che, wees blij dat je er de vorige keer niet bij was, want ik heb weer alles gewonnen. Wanneer gaan we weer pokeren?
Ooeeeeh, eindelijk iets sappigs in SCquote:En Zhenar, hoe was het afgelopen maandagavond?
Ik vond hem ook vrij afschuwelijk!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:47 schreef Tamashii het volgende:
Mijn ex vond Ichi The Killer vet cool. En toen wilde hij het met mij zien, en ik vond het echt afschuwelijk. :S
Ik denk dat het filmpje wat ik geplaatst heb hierbij vergeleken Teletubbiemateriaal is, dus nee dank je, ik denk niet dat ik ga kijkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kijk dit maar:
Gaan we er daarna over praten
Verstandigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 @ 19:31 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat het filmpje wat ik geplaatst heb hierbij vergeleken Teletubbiemateriaal is, dus nee dank je, ik denk niet dat ik ga kijken![]()
Hoe laat ben je op de 10-jaarsmeetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:04 schreef Dizer het volgende:
Stelletje hoeren!!!! Bah
Maaruh, wanneer doen we weer eens een meet?.
Al een tijd niet gezien iddquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Verstandig
Waar is XM eigenlijk?Op vakantie ofzo?
Mij lijkt het wel een toffe filmquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond hem ook vrij afschuwelijk!
Als je eenmaal gewend bent aan de goorheid is hij wel leukquote:Op donderdag 27 augustus 2009 @ 23:51 schreef El_Che het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel een toffe film
En ofquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:50 schreef Waxxer het volgende:
Wat is het toch fantastisch he, die showbizz?
was dit nou part of the act, of per ongeluk?!quote:
Het komt een beetje sneu over idd. Een beetje van "En nou willen wij ook eens een nipplegate goddommequote:Op zondag 30 augustus 2009 12:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
was dit nou part of the act, of per ongeluk?!
Die laserwitte lach die ze op d'r gezicht blijft houden, vind ik erg engquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:09 schreef Steve het volgende:
Ze kijkt wel alsof ze een beetje in een nipslipbui was.
Plaatje werkt niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:32 schreef babette21 het volgende:
ik ben vandaag over (exact) drie weken hier:
[ afbeelding ]
hier welquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Plaatje werkt niet.
Maar mijn vriendin was daar (exact) drie weken geleden.
Sinds een aantal maanden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier wel![]()
sinds wanneer heb jij een vriendin?
en wat vindt je moeder daarvan?!
leukquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:51 schreef IQM het volgende:
Sinds een aantal maanden.
En ze lachte me uit.Nog steeds.
Dat laatste was -obviously- een grapje, hè.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
leuk
wie lacht je uit, je moeder? lekker dan![]()
Maar je mag wel mini-meeten met haar!??
nee, dat laatste was gebaseerd op het nooit naar meest "mogen" van je moeder... en zolang je niet komt opdagen blijft dat idee dus hangen...quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat laatste was -obviously- een grapje, hè.M'n moeder vindt het leuk. En haar ook.
En haar haar ook.
Dat snap ik wel, wij zijn ook bijzonder engquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
Jullie zijn nu al te veel offline/real life vriendjes geworden, dat ik niet eens meer dúrf!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
Jullie zijn nu al te veel offline/real life vriendjes geworden, dat ik niet eens meer dúrf!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
quote:
Dat, ja. Geloof ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:53 schreef El_Che het volgende:
Of moet ik eerst uitloggen om erachter te komen dat ik de passmailer nodig heb?
Yesquote:Op dinsdag 1 september 2009 @ 13:53 schreef El_Che het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar niks van gemerkt?Of moet ik eerst uitloggen om erachter te komen dat ik de passmailer nodig heb?
Oh, die vond ik zo saai en kut!quote:
Ik kan 'm niet vinden andersquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
iqm staat in de spits met zijn 140 tekens recensie
Neequote:Op dinsdag 1 september 2009 @ 23:00 schreef Dizer het volgende:
Wil niemand dit kopen:
[TK] Sony Alpha A100 spiegelreflex met veel accessoires
Serieus? Ik wist het wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
iqm staat in de spits met zijn 140 tekens recensie
Dat is geen antwoord op mijn zeer relevante vraag.quote:
Welke vraag?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn zeer relevante vraag.
En gisteren gewoon nog een keerquote:Op woensdag 2 september 2009 03:01 schreef IQM het volgende:
[..]
http://docs.google.com/Doc?docid=0AaoOvvphFtSUZGR0dHpreG1fNmRkNW42Z2hz&hl=en
Nee echt?quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Even teruglezen wil wel eens helpen.
Teruglezen had je minder tijd gekost hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:02 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Nee echt?
Had ik geen zin in ,wil het nu weten.Als het niet kan ,jammer dan![]()
Of je nog geneukt hebt vorige week maandag, luie aapquote:Op vrijdag 4 september 2009 @ 13:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Welke vraag?(Geen zin om terug te lezen
)
Dat, en wanneer we weer gaan pokeren.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:10 schreef MissBliss het volgende:
Of je nog geneukt hebt vorige week maandag, luie aap
Ohhhhh... Nee, dat was echt een ultieme faildatequote:Op zaterdag 5 september 2009 09:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Of je nog geneukt hebt vorige week maandag, luie aap
24 oktober?quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat, en wanneer we weer gaan pokeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |