leukquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:51 schreef IQM het volgende:
Sinds een aantal maanden.
En ze lachte me uit.Nog steeds.
Dat laatste was -obviously- een grapje, hè.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
leuk
wie lacht je uit, je moeder? lekker dan![]()
Maar je mag wel mini-meeten met haar!??
nee, dat laatste was gebaseerd op het nooit naar meest "mogen" van je moeder... en zolang je niet komt opdagen blijft dat idee dus hangen...quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat laatste was -obviously- een grapje, hè.M'n moeder vindt het leuk. En haar ook.
En haar haar ook.
Dat snap ik wel, wij zijn ook bijzonder engquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
Jullie zijn nu al te veel offline/real life vriendjes geworden, dat ik niet eens meer dúrf!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
Jullie zijn nu al te veel offline/real life vriendjes geworden, dat ik niet eens meer dúrf!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
quote:
Dat, ja. Geloof ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:53 schreef El_Che het volgende:
Of moet ik eerst uitloggen om erachter te komen dat ik de passmailer nodig heb?
Yesquote:Op dinsdag 1 september 2009 @ 13:53 schreef El_Che het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar niks van gemerkt?Of moet ik eerst uitloggen om erachter te komen dat ik de passmailer nodig heb?
Oh, die vond ik zo saai en kut!quote:
Ik kan 'm niet vinden andersquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
iqm staat in de spits met zijn 140 tekens recensie
Neequote:Op dinsdag 1 september 2009 @ 23:00 schreef Dizer het volgende:
Wil niemand dit kopen:
[TK] Sony Alpha A100 spiegelreflex met veel accessoires
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |