Inderdaad! Maar ook wel een beetjequote:
Wil je er over praten?quote:
Kijk dit maar:quote:
Dit mag zomaar op YouTubequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kijk dit maar:
Gaan we er daarna over praten
Bitch, die hele anekdote is gebouwd op het feit dat ik géén uitzicht heb op de voordeur vanaf mijn bankquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:39 schreef El_Che het volgende:
[..]
Mét uitzicht op de voordeur? Anders was het een ander huis dat ik in mijn hoofd had
Ohquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bitch, die hele anekdote is gebouwd op het feit dat ik géén uitzicht heb op de voordeur vanaf mijn bank![]()
!
Dat is idd nog irritanter dan eenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Midden in de nacht door je kat wakker gemaakt worden, omdat hij een egel in de tuin hoort en dus op en van het vensterbankje boven m'n bedhoofd springt, is een ietwat mindere ervaring.
Goede vraagquote:El_Che, wees blij dat je er de vorige keer niet bij was, want ik heb weer alles gewonnen. Wanneer gaan we weer pokeren?
Ooeeeeh, eindelijk iets sappigs in SCquote:En Zhenar, hoe was het afgelopen maandagavond?
Ik vond hem ook vrij afschuwelijk!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:47 schreef Tamashii het volgende:
Mijn ex vond Ichi The Killer vet cool. En toen wilde hij het met mij zien, en ik vond het echt afschuwelijk. :S
Ik denk dat het filmpje wat ik geplaatst heb hierbij vergeleken Teletubbiemateriaal is, dus nee dank je, ik denk niet dat ik ga kijkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kijk dit maar:
Gaan we er daarna over praten
Verstandigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 @ 19:31 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat het filmpje wat ik geplaatst heb hierbij vergeleken Teletubbiemateriaal is, dus nee dank je, ik denk niet dat ik ga kijken![]()
Hoe laat ben je op de 10-jaarsmeetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:04 schreef Dizer het volgende:
Stelletje hoeren!!!! Bah
Maaruh, wanneer doen we weer eens een meet?.
Al een tijd niet gezien iddquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Verstandig
Waar is XM eigenlijk?Op vakantie ofzo?
Mij lijkt het wel een toffe filmquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond hem ook vrij afschuwelijk!
Als je eenmaal gewend bent aan de goorheid is hij wel leukquote:Op donderdag 27 augustus 2009 @ 23:51 schreef El_Che het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel een toffe film
En ofquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:50 schreef Waxxer het volgende:
Wat is het toch fantastisch he, die showbizz?
was dit nou part of the act, of per ongeluk?!quote:
Het komt een beetje sneu over idd. Een beetje van "En nou willen wij ook eens een nipplegate goddommequote:Op zondag 30 augustus 2009 12:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
was dit nou part of the act, of per ongeluk?!
Die laserwitte lach die ze op d'r gezicht blijft houden, vind ik erg engquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:09 schreef Steve het volgende:
Ze kijkt wel alsof ze een beetje in een nipslipbui was.
Plaatje werkt niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:32 schreef babette21 het volgende:
ik ben vandaag over (exact) drie weken hier:
[ afbeelding ]
hier welquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Plaatje werkt niet.
Maar mijn vriendin was daar (exact) drie weken geleden.
Sinds een aantal maanden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier wel![]()
sinds wanneer heb jij een vriendin?
en wat vindt je moeder daarvan?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |