Midden in de kamerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:37 schreef El_Che het volgende:
[..]
Had ik en MB heeft bevestigd dat ik de plek van jouw bank goed had![]()
Dat was een nog veel gaarder studentenhuis waar ik uit noodzaak tijdelijk woondequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef Steve het volgende:
[..]
In die filmpjes van tijden geleden (o.a. met die eens) was jouw huis te zien toch?
Overheen gelezenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het woord 'mits'?
Ik denk dat je daar heel blij mee mag zijn.quote:
Maar ik wil het toch weten!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:53 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar heel blij mee mag zijn.Hoewel hij ook wel weer meevalt, denk ik, want ik ben gewoon een schijterd met horrorfilms en dergelijke.
VET!!! is dit een soort nieuwe Scream film?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:47 schreef rena het volgende:
Goedemiddag. Of niet. Tot noch toe was mijn middag goed.
Tot ik op mijn gemak ONTD zat te lezen en een heel leuk voorstukje van een nieuwe film aanklikte:![]()
Nu ben ik misselijk. Dit wilde ik even met jullie delen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar ik wil het toch weten!
Wat is er te zien?
En ze vindt het niet lekker.quote:
http://www.imdb.com/title/tt1232783/ Een stelletje meiden in een studentenhuis. Altijd een goed ingredient voor een slasher film. Ik weet nog niet of ik hem durf te gaan zien.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
VET!!! is dit een soort nieuwe Scream film?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb eens een foto gezien in zo'n 'schokkende foto's'-reeks en die was zó ranzig! Ik zie hem nog zo voor me
Was ook een blowjob alleen die gaf kennelijk het vinger in de keel-effect met alle gevolgen van dien
Oeh waar?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb eens een foto gezien in zo'n 'schokkende foto's'-reeks en die was zó ranzig! Ik zie hem nog zo voor me
Was ook een blowjob alleen die gaf kennelijk het vinger in de keel-effect met alle gevolgen van dien
Je vond al die ingewanden en afgesneden tepels anders best leuk tijdens Ichi The Killer.quote:
Oh geen idee meer, is al zo lang geleden... But it still haunts me!quote:
gezien. Daarna kun je alles aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |