Kneusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:06 schreef Rauzer het volgende:
Oh, ik ben denk ik in de war met Scary Movie![]()
.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eén keer ging de telefoon toen ik Scream aan het kijken was en toen durfde ik niet op te nemen
quote:
Ik vond 3 idd ook heel grappig. Vooral die actrice die Gail moest spelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:11 schreef babette21 het volgende:
Scream 3 was wel heel slecht (maar zó grappig)maar 1 en 2 vond ik echt heel goed. De opening van deel 1 (met Drew) vond ik één van de engste ooit. Scream staat echt voor een tijdperk!
Ik kan trouwens heel goed (voor zover je dat over jezelf mag zeggen) die stem nadoen, die "Hello Sydneyyyy" en "the question is not whó am I but whére am I?!?"
LOL!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:57 schreef babette21 het volgende:
ik kom er net achter dat er volgend jaar (waarschijnlijk) een vierde "Scream" komt
(of is dat weer eens bijzonder oud nieuws?)
Jaaaaaquote:
Tssk... 2010 wordt de nieuwe 2008! Let maar eens op!quote:
dat beeld klopt vastquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:46 schreef El_Che het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Ik heb trouwens al een beeld in mijn hoofd van jouw woning (klinkt enger dan het is) vanwege jouw verhaal over die inbreker
![]()
Dat is het toch ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
dat beeld klopt vastmits je er een nogal gare, studentikoze inrichting bij in gedachten hebt
Wat snap jij niet aan het woord 'mits'?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is het toch ookOf ben je weer verhuisd?
In die filmpjes van tijden geleden (o.a. met die eensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
dat beeld klopt vastmits je er een nogal gare, studentikoze inrichting bij in gedachten hebt
Had ik en MB heeft bevestigd dat ik de plek van jouw bank goed hadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Scaryquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:37 schreef El_Che het volgende:
[..]
Had ik en MB heeft bevestigd dat ik de plek van jouw bank goed had![]()
Midden in de kamerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:37 schreef El_Che het volgende:
[..]
Had ik en MB heeft bevestigd dat ik de plek van jouw bank goed had![]()
Dat was een nog veel gaarder studentenhuis waar ik uit noodzaak tijdelijk woondequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef Steve het volgende:
[..]
In die filmpjes van tijden geleden (o.a. met die eens) was jouw huis te zien toch?
Overheen gelezenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het woord 'mits'?
Ik denk dat je daar heel blij mee mag zijn.quote:
Maar ik wil het toch weten!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:53 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar heel blij mee mag zijn.Hoewel hij ook wel weer meevalt, denk ik, want ik ben gewoon een schijterd met horrorfilms en dergelijke.
VET!!! is dit een soort nieuwe Scream film?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:47 schreef rena het volgende:
Goedemiddag. Of niet. Tot noch toe was mijn middag goed.
Tot ik op mijn gemak ONTD zat te lezen en een heel leuk voorstukje van een nieuwe film aanklikte:![]()
Nu ben ik misselijk. Dit wilde ik even met jullie delen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar ik wil het toch weten!
Wat is er te zien?
En ze vindt het niet lekker.quote:
http://www.imdb.com/title/tt1232783/ Een stelletje meiden in een studentenhuis. Altijd een goed ingredient voor een slasher film. Ik weet nog niet of ik hem durf te gaan zien.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
VET!!! is dit een soort nieuwe Scream film?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb eens een foto gezien in zo'n 'schokkende foto's'-reeks en die was zó ranzig! Ik zie hem nog zo voor me
Was ook een blowjob alleen die gaf kennelijk het vinger in de keel-effect met alle gevolgen van dien
Oeh waar?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb eens een foto gezien in zo'n 'schokkende foto's'-reeks en die was zó ranzig! Ik zie hem nog zo voor me
Was ook een blowjob alleen die gaf kennelijk het vinger in de keel-effect met alle gevolgen van dien
Je vond al die ingewanden en afgesneden tepels anders best leuk tijdens Ichi The Killer.quote:
Oh geen idee meer, is al zo lang geleden... But it still haunts me!quote:
gezien. Daarna kun je alles aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |