Dat buitje om 'n uur of zes? Dat was niet noemenswaardig..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hier is regen geweest hoor. Maar het duurde misschien tien minuten en toen was het weer opgeklaard.
Dit is toch geen ONZ-slowchattopic!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 @ 19:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ten eerste héb ik geen psychische problemen.
Ten tweede zei Steve in twee topics precies hetzelfde.
En ten derde... eh, ja.
Oh ja, kijk, maar wat heb ik in een ONZ-slowchattopic te zoeken wanneer mijn naamsbekendheid nogal klein is?Dan heb ik toch niets toe te voegen?
Er is niemand die denkt, goh, wat leuk, Waxxer in het ONZ-slowchattopic! En ook die gedachte is niet psychisch gestoord, dat is realistisch zijn.
Oh, je was er al achterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:35 schreef Waxxer het volgende:
Mag ik mij wederom even herstellen?
Dit is het SHO-slowchattopic en niet dat van ONZ.
Een WNZ-sl;owchattopic vandaag (als in waanzin), maar ja.Vergeten en vergeven, zullen we maar zeggen.
Enb Patries en Con... Ze rekenden nog zo op een geweldige, liefdevolle vakantie met allemaal plannen die verwezenlijkt zouden gaan worden... En hóp, de stelletjes aan uit elkaar als bladeren die van de boom vallen in de herfst.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:23 schreef MissBliss het volgende:
Ja verschrikkelijk.
Dokter Wouter!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:35 schreef MissBliss het volgende:
Ja, het zijn donkere tijden in SHO-land.
Jan, Con, Ptwish... Who's next?
Oh neeeeeeeeeeeeeeee!quote:
Marc Klein-Essink, die was, ik ben dus daadwerkelijk een oude lul, wat erg confronterend is, maar die speelde een arts in de soap Medisch Centrum West. Dat is de voorloper van Onderweg naar Morgen, en dát is weer de voorloper van ONM. Er keken miljoenen mensen naar, afgekort, MCW. Ik durf wel te zeggen dat de meeste mensen die op uitzenddagen televisie keken, dat die naar MCW keken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh neeeeeeeeeeeeeeee!
Die ken ik niet
Wat is dat voor innuendo?quote:
Ik wilde destijds, het zal 2001 of 2002 zijn geweest, iets pakkends en stoers dat betekenisloos was bedenken. Maar al snel kreeg ik opmerkingen over het ontharen van benen en schaamstreek, maar daar heeft het echt niets mee te maken én dat doe ik niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Ik krijg bijna een Dada vibe bij Waxxer.![]()
![]()
Wat bedoel je eigenlijk met "Waxxer"? Is dat als in "yo, I gotta waxx off right now"?
quote:
dat was dokter Jan johquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:48 schreef Waxxer het volgende:
Marc Klein-Essink, die was, ik ben dus daadwerkelijk een oude lul, wat erg confronterend is, maar die speelde een arts in de soap Medisch Centrum West. .
editquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
dat was dokter Jan joh
Djeez, ken je klassiekers...
Nah, "die Waxxer"....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:57 schreef Dizer het volgende:
Wie is die Waxxer? Heeft Sven alweer een nieuwe kloon
Ja, hij heeft zijn soort van detachment, maar mengt zich toch in de discussies (discussies die niet bestaan maar hijzelf initieertquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Ik krijg bijna een Dada vibe bij Waxxer.![]()
![]()
Damn, dan moet jij echt kei-oud zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
dat was dokter Jan joh
Jan van de Woudenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
dat was dokter Jan joh
Jaja, lekenpsycholoog, ben al weg...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:23 schreef El_Che het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zijn soort van detachment, maar mengt zich toch in de discussies (discussies die niet bestaan maar hijzelf initieert) Kortom heerlijk om in een SC topic te hebben. Dat wil niet zeggen dat het geen kloon is natuurlijk.
Dat heet ervaringsdeskundige, schatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaja, lekenpsycholoog, ben al weg...
je weet toch!?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:24 schreef El_Che het volgende:
[..]
Damn, dan moet jij echt kei-oud zijn![]()
Laat je je nou echt zo makkelijk afschrikken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaja, lekenpsycholoog, ben al weg...
Ja WTF WTF WTF...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:40 schreef El_Che het volgende:
[..]
Laat je je nou echt zo makkelijk afschrikken?WTF
Dat dacht ik al!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:05 schreef MissBliss het volgende:
ShowChat is enorm homovriendelijk
Anders konden we het wel opdoeken [ afbeelding ]
quote:
Oud en tof nieuws want ik vind Scream echt geweldigquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:57 schreef babette21 het volgende:
ik kom er net achter dat er volgend jaar (waarschijnlijk) een vierde "Scream" komt
(of is dat weer eens bijzonder oud nieuws?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |