Damn, dan moet jij echt kei-oud zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
dat was dokter Jan joh
Djeez, ken je klassiekers...
Jan van de Woudenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
dat was dokter Jan joh
Djeez, ken je klassiekers...
Jaja, lekenpsycholoog, ben al weg...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:23 schreef El_Che het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zijn soort van detachment, maar mengt zich toch in de discussies (discussies die niet bestaan maar hijzelf initieert) Kortom heerlijk om in een SC topic te hebben. Dat wil niet zeggen dat het geen kloon is natuurlijk.
Dat heet ervaringsdeskundige, schatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaja, lekenpsycholoog, ben al weg...
je weet toch!?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:24 schreef El_Che het volgende:
[..]
Damn, dan moet jij echt kei-oud zijn![]()
Laat je je nou echt zo makkelijk afschrikken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaja, lekenpsycholoog, ben al weg...
Ja WTF WTF WTF...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:40 schreef El_Che het volgende:
[..]
Laat je je nou echt zo makkelijk afschrikken?WTF
Dat dacht ik al!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:05 schreef MissBliss het volgende:
ShowChat is enorm homovriendelijk
Anders konden we het wel opdoeken [ afbeelding ]
quote:
Oud en tof nieuws want ik vind Scream echt geweldigquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:57 schreef babette21 het volgende:
ik kom er net achter dat er volgend jaar (waarschijnlijk) een vierde "Scream" komt
(of is dat weer eens bijzonder oud nieuws?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |