En SS kan het denk ik ook wel waarderenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:55 schreef El_Che het volgende:
Babs, Leonie, Sanne, ZHENARRRR:
McSteamy in sekstape: http://gawker.com/5339221(...)eens-naked-threesome
Ik vind Anouk echt zo'n ongelooflijk zeikwijfquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:40 schreef Steve het volgende:
Ik hoorde net een nieuw liedje van Anouk op de radio, klonk best oké weer.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:55 schreef El_Che het volgende:
Babs, Leonie, Sanne, ZHENARRRR:
McSteamy in sekstape: http://gawker.com/5339221(...)eens-naked-threesome
Edit:
14:01 18 Augustus 2009
Blootvideo van McSteamy opgedoken
Eric Dane, McSteamy in de tv-serie Grey's Anatomy, heeft ook zijn eigen sekstape. Nouja, er is geen seks in te zien, maar hij loopt wel naakt rond met zijn naakte echtgenote, actrice Rebecca Gayheart, en voormalig Playboy-model Kari Ann Peniche, ook zonder kleren.
De drie bevinden zich in de slaapkamer van Peniche en zijn hartstikke stoned. Ze liggen in bed, roken wat en vermaken zich in bad.
Het filmpje is via nosheadlines.nl te zien. Het is maar de vraag hoe lang het te zien blijft, want Danes woordvoerder dreigt inmiddels met aanklachten tegen iedereen die het filmpje plaatst.
Zolang d'r liedjes oké blijven vind ik het allemaal best.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:00 schreef El_Che het volgende:
Ik vind Anouk echt zo'n ongelooflijk zeikwijfHoe ze met haar bands omgaat, is echt waardeloos. En die Postbank reclame hielp niet wat betreft het sympathieker maken van de mensch Anouk
100%NLquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:30 schreef Zhenar het volgende:
Dat McSteamy nieuws(natuurlijk ga ik het filmpje wel kijken
)
Ik heb trouwens dat hele Tuintje in mn Hart dinges volgens mij nog nooit gehoordWat voor zenders luisteren jullie?
OK, daar luister ik beide nooit naarquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
100%NL(
)
maar ze draaien 'm ook elke dag op 538 en zulks......
Haar allereerste hit vond ik leuk. Daarna zag ik die Haagse schreeuwlelijk in interviews en heb ik haar gelijk op mute gezet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Zolang d'r liedjes oké blijven vind ik het allemaal best.
Zonder Jan Smit is dat nummer al een hitquote:Het is iig beter wakker worden dan Jan Smit's tuintje in mijn hart.
Hij had er beter aan gedaan als hij die twee wijven in allerlei standjes had genomen. Nu zijn het echt van die junksquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:30 schreef Zhenar het volgende:
Dat McSteamy nieuws(natuurlijk ga ik het filmpje wel kijken
)
Niet gezien de gemiddelde bezoeker op dit forumquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:49 schreef BVO het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/1239
Wat jullie? Vinden jullie die tussenstand ook niet schokkend?!.
Whehe klopt.. maar anders... je doet toch altijd wel een keer een test?!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Niet gezien de gemiddelde bezoeker op dit forum
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:44 schreef MissBliss het volgende:
Ik ken Tuintje in mn Hart natuurlijk ook niet.
Jij was toch fan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |