Kthx liever niet laten zien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:38 schreef Paxlie het volgende:
sjaak, ufc 101 is geweest
verder wat Wessiej zei omdat ik coole pics van hem heb waarop hij kansloos bezopen op zijn eigen tekening ligt.
Een ongeschreven regel is dat je altijd voor de (zii het halve) Nederlanders moet zijn bij MMA gevechten. Remember Alistair vs CroCop? Nu zal ik niet gelijk een avatar voor je uitzoeken als Babalu verliest, maar je krijgt er virtueel toch even flink van langsquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:49 schreef roepdeman het volgende:
Strikeforce: Carano vs. Cyborg
MAIN CARD
* Champ Renato "Babalu" Sobral vs. Gegard Mousasi (for Strikeforce light heavyweight title)
en trouwens, ik wil best een bet aangaan met je Fyodor m.b.t. Carano vs. Cyborg!!quote:After appearing as though the "Barncat" used his one of his nine lives and dodged potential walking papers from the UFC, Tamdan McCrory has, in fact, been released by the organization.
MMAjunkie.com passed along the news on Thursday that McCrory had been cut. But in a Yahoo! Sports story that was syndicated here on the site, Kevin Iole cited UFC president Dana White as saying McCrory (and Thales Leites) would remain with the organization.
However, according to mixedmartialarts.com, which is co-owned by McCrory's manager, the fighter has has, in fact, been released from the UFC's roster. MMAjunkie.com has since confirmed Leites, too, remains released from the organization.
Is goed! Gina gaat klop krijgen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Lol, the soap continues!
Leites and McCrory released afterall!!
[..]
en trouwens, ik wil best een bet aangaan met je Fyodor m.b.t. Carano vs. Cyborg!!
1week lang een mma related avatar naar keuze van de winnaar![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Op bwin zijn er trouwens bijster weinig MMA fights waarop je kunt betten.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Waar betten jullie voornamelijk? en is daar wat meer aanbod voor MMA?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:57 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik heb de bookies waar ik een account heb even nagelopen en de volgende bieden MMA aan (enkele naast UFC ook K1, Strikeforce en een enkele WEC):
888Sport, Betfair, Bwin, NordicBet, Sportingbet, Unibet, Centrebet, StanJames, Partybets.
Allemaal betrouwbare bookies..
Hoogste Griffin notering bij Sportingbet (3.95), Stanjames (3.90) of Bwin (3.80)
Kijk ook even of ze een bonus bij aanmelding uitdelen, dat zijn altijd leuke extra's natuurlijk
Gina ziet er goed uitquote:Fighters Set After Weigh In
August 15, 2009
SHOWTIME Fight Card
7:30 p.m. PT*
*Airs 10:30 p.m. ET/PT, delayed on West Coast
MAIN EVENT
STRIKEFORCE MIDDLEWEIGHT WORLD CHAMPIONSHIP
5x5
145 lbs
GINA “Conviction” CARANO -- 143 Pounds
7-0
Las Vegas, Nev.
VS
CRIS CYBORG -- 144 ½ Pounds
7-1
Curitiba, Brazil
STRIKEFORCE LIGHT HEAVYWEIGHT WORLD CHAMPIONSHIP
5X5
205 lbs
RENATO “Babalu” SOBRAL -- 201 Pounds
35-8
Brazil fighting out of Costa Mesa, Calif.
VS
GEGARD “The Dreamcatcher” MOUSASI -- 204 Pounds
28-2-1
Leiden, Netherlands
STRIKEFORCE INTERIM LIGHTWEIGHT WORLD CHAMPIONSHIP
5x5
155 lbs
GILBERT "El Nino" MELENDEZ -- 155 Pounds
15-2
San Francisco, Calif.
VS
MITSUHIRO "Endless Fighter" ISHIDA – 155 Pounds
18-5-1
Ibaraki Province, Japan
3x5
HEAVYWEIGHT
FABRICIO "Vai Cavalo" WERDUM – 228 Pounds
11-4-1
Brazil
VS
MIKE "Mak" KYLE -- 219 Pounds
12-6-1
San Jose, Calif.
Non-televised Undercard begins at approximately 5:30 p.m. PT
5x5
170 lbs
Jesse "J T Money" Taylor -- 169 1/2 Pounds
13-3
San Diego, Calif.
VS
Jay "The Thoroughbred" Hieron – 169 Pounds
17-4
Las Vegas, Nev.
3x5
205 lbs
Scott Lighty -- 202 Pounds
4-0
San Luis Obispo, Calif.
VS
Mike Cook -- 205 Pounds
7-4
Fresno, Calif.
3x5
155 lbs
David "Tarzan" Douglas -- 156 Pounds
4-1
Antioch, Calif.
VS
Justin "The Silverback" Wilcox -- 154 Pounds
5-3
San Jose, Calif.
3x5
170 lbs
James Terry -- 169 Pounds
6-1
San Jose, Calif.
VS
Zac Bucia -- 170 Pounds
2-3
San Francisco, Calif.
3x5
155 lbs
Isaiah Hill -- 156 Pounds
4-6
San Jose, Calif.
VS
Alex Trevino -- 156 Pounds
3-0
San Jose, Calif.
Is die 2.55 voor Carano to win niet ontzettende value? Moet zeggen dat vrouwen MMA niet echt mn sterkste punt isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:37 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Andere bookies die ook UFC/MMA aanbieden (maar enkel dezen Strikeforce):
[..]
Bedoel je kwa totale looks of shape? Want kwa shape ziet Cyborg er echt ripped uit weerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 07:55 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Gina ziet er goed uit![]()
Beter dan cyborg moet ik zeggen, die kop ziet eruit alsof ze het zwaar gehad heeft om het gewicht te halen..
[ afbeelding ]
Mooi verwoord! Mousasi is absoluut the man.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:34 schreef roepdeman het volgende:
Mousasi mag voor de belt gaan, omdat Mousasi een freakin held is. Hij was DREAM middleweight champ, maar wilde zwaarder vechten en liet de belt gaan. De meest logische stap was dus om naar LHW te gaan maar wat doet deze dude, hij skipt 2 weight classes en wordt SUPER HULK waarbij hij ondertussen ook nog maar eens Babalu uitdaagt voor zijn LHW belt. Ow ja, en hij versloeg een K1 veteraan in een K1 match!
Mooi mannetje die Mousasi en als hij wint helemaal, maar hij is gewoon super goed bezig. Je kan zeggen dat hij doet wat Anderson Silva graag wilt, uitdagingen opzoeken.
Als Ricco in vorm is (genoeg motivatie lijkt mij) is het een gevaarlijke tegenstander. Maar het belangrijkste is of Ricco mentaal wel helemaal juist in de kooi stapt. Als hij tegen Fedor vecht voor het geld en om niet af te gaan s het anders dan wanneer hij in de kooi stapt om Fedor te verslaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:02 schreef Fyodor het volgende:
TVP![]()
Over Fedor vs Rodiguez...
Had ik nog helemaal niet in m'n post vermeld, maar dat gevecht is dus GELUKKIG nog niet rond. Als het aan mij ligt dus heel graag iemand anders.
1e keer dat Fedor in een kooi stapt, zou dat nog wat spannends gaan opleveren?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:23 schreef Fokski het volgende:
Als Ricco in vorm is (genoeg motivatie lijkt mij) is het een gevaarlijke tegenstander. Maar het belangrijkste is of Ricco mentaal wel helemaal juist in de kooi stapt. Als hij tegen Fedor vecht voor het geld en om niet af te gaan s het anders dan wanneer hij in de kooi stapt om Fedor te verslaan.
Niet echt. Fedor traint ook in een kooi maar heeft ook veel combat sambo gevechten gehad zodat hij toch ervaring heeft met een stijl buiten de ring waar je veel meer ruimte krijgt, waar velen toch gewend raken om hun tegenstander in een hoek te drijven in de ring. Ik denk dat vooral Crocop daar problemen mee had bij zijn kooi-debuut.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
1e keer dat Fedor in een kooi stapt, zou dat nog wat spannends gaan opleveren?
qua verschijningquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Bedoel je kwa totale looks of shape? Want kwa shape ziet Cyborg er echt ripped uit weer
Eitherway, go Gina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:11 schreef n00cL30n het volgende:
@TazmaniacSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Marloes Coenen to take first shot at the new womans chamipion?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:11 schreef n00cL30n het volgende:
@TazmaniacSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Randy is een echte pimp... Gina een beetje op haar ass slaan voor het gevecht![]()
@ Taz, vanavond avatar in laten gaan?Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Ga maar gauw terug naar ONZquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:44 schreef RQPS het volgende:
Waarom handschoenen? Waarom staan ze in hun onderbroek? Zo sta je op straat toch ook niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ishida vs MelendezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mousasi vs SobralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carano vs CyborgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:52 schreef Fokski het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha er zijn duizende fighters die geen oogcontact maken of het verbreken en toch winnen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:23 schreef Tazmaniac het volgende:
haha er zijn duizende fighters die geen oogcontact maken of het verbreken en toch winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie show
Hebben nu een mooie basis. Met goeie gevechten achter de rug. De champions zijn bekend. Goed nieuws voor Strikeforce.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze willen het gevecht zo realistisch mogelijk maken, maar ze dragen wel handschoenen om hun tere handjes te beschermen. Toch een beetje raar, niet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:55 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ga maar gauw terug naar ONZ![]()
Het is een SPORT
![]()
Niemand boeit om jouw mening, daaaaaaag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:52 schreef RQPS het volgende:
[..]
Ze willen het gevecht zo realistisch mogelijk maken, maar ze dragen wel handschoenen om hun tere handjes te beschermen. Toch een beetje raar, niet?.....Kennedy![]()
Wanneer moet Fedor weer vechten kan iemand me dat vertellen?☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...![]()
November geloof ik.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wanneer moet Fedor weer vechten kan iemand me dat vertellen?![]()
Blablabla, krijg mexicaanse griep en besmet je hele familie even, kthnxquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:52 schreef RQPS het volgende:
[..]
Ze willen het gevecht zo realistisch mogelijk maken, maar ze dragen wel handschoenen om hun tere handjes te beschermen. Toch een beetje raar, niet?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Ze zitten er continue naast en die Gus mag al helemaal aan het gas. Die kerel praat zonder emotie. Denk je bijvoorbeeld eens in wat er gebeurt was als Rogan het main event had gecalledquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:52 schreef Sjowhan het volgende:
Strikeforce had ik nog nooit eerder gezien, maar ik vind 't een veel leuker event dan UFC.
Dit omdat ze ook wat iets meer ingaan op wat de fighter het beste kan, wat zijn/haar 'fightplan' is (keys in the cage). Ook de statistieken na de fight, prachtig.
En natuurlijk tussendoor met de fighters wat interviews enzo.
Leuk event om te zien
Het main event, nicely done.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ze zitten er continue naast en die Gus mag al helemaal aan het gas. Die kerel praat zonder emotie. Denk je bijvoorbeeld eens in wat er gebeurt was als Rogan het main event had gecalled.....Kennedy![]()
Wat doe jij hier?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:52 schreef RQPS het volgende:
[..]
Ze willen het gevecht zo realistisch mogelijk maken, maar ze dragen wel handschoenen om hun tere handjes te beschermen. Toch een beetje raar, niet?
Bla Bla Bla :P![]()
Omdat we ''onze'' vechters maar al te graag supporten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door qwezzy op 16-08-2009 23:12:35 ]![]()
Wie zegt dat ze het zo realistisch mogelijk willen maken?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:52 schreef RQPS het volgende:
[..]
[edit]
Gezien de andere reacties, hebben we hier te maken met een trol, dus laat maar zitten.![]()
@Fokski, niet eens moeite aan verspillen man.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Wikipedia:quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:34 schreef Fokski het volgende:
[..]
]Wie zegt dat ze het zo realistisch mogelijk willen maken?quote:Originally organized with the intention of finding the most effective martial arts for real unarmed combat situationsIk ben helemaal geen trol, maar krijg wel (doods)verwensingen naar mijn hoofd geslingerd.quote:Gezien de andere reacties, hebben we hier te maken met een trol, dus laat maar zitten.[![]()
![]()
Lees het eerste woord van je quote. Er zijn strenge regels als je vechtsporten doet, anders is het verboden hehquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:07 schreef RQPS het volgende:
[..]
Wikipedia:
[..]
[..]
Ik ben helemaal geen trol, maar krijg wel (doods)verwensingen naar mijn hoofd geslingerd.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:07 schreef RQPS het volgende:
[..]
Wikipedia:
[..]
[..]
Ik ben helemaal geen trol, maar krijg wel (doods)verwensingen naar mijn hoofd geslingerd.
.....Kennedy![]()
Heeft iemand hier nog een invite voor een MMA torrent site? Streamen is niet altijd leuk en bestmmatorrents.com is verdwenen."Show me how you do that trick -- The one that makes me scream" she said
weet je niet wat je moet kopen voor sinterklaas? Bekijk de leukste sinterklaascadeaus en tips
... of ontwerp je eigen schilderij![]()
Het is inderdaad een andere manier van presenteren, maar dat kan je die man toch niet kwalijk nemen? Mensen verschillen hier gelukkig inquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ze zitten er continue naast en die Gus mag al helemaal aan het gas. Die kerel praat zonder emotie. Denk je bijvoorbeeld eens in wat er gebeurt was als Rogan het main event had gecalled.
Natuurlijk zou Rogan veel meer emotie hebben getoond bij het mainevent, hij zou het bijna uitschreeuwen. Maar dat is Rogan.![]()
Inmiddels even carano vs cyborg en mousasi vs sobral gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Taz.. ga je je op nog aanpassen? op iig 102
Carano vs Cyborg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Geen torrents, wel downloadable mma-zooi: https://www.binsearch.info/browse.php?bg=alt.binaries.mmaquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:25 schreef DeuceFour het volgende:
Heeft iemand hier nog een invite voor een MMA torrent site? Streamen is niet altijd leuk en bestmmatorrents.com is verdwenen.
Strikeforce verders prima event![]()
![]()
Ok, die kan ik nu dus NOOIT meer serieus nemen in de kooiquote:NEW YORK -- Hall of Fame and former Dallas Cowboys receiver Michael Irvin and mixed martial artist Chuck Liddell will be among 16 celebrities from the worlds of entertainment and sports who will be attempt the tango and foxtrot on the new season of "Dancing With the Stars."
Athletes in the show's largest cast ever will also include Olympic swimmer Natalie Coughlin and professional snowboarder Louie Vito.
The ninth season of the hit ABC show premieres Sept. 21.
The complete list of contestants includes singers Mya and Macy Gray and Aaron Carter; actors Ashley Hamilton, Melissa Joan Hart and Debi Mazar; models Joanna Krupa and Kathy Ireland; reality stars Mark Dacascos and Kelly Osbourne; entertainer Donny Osmond; and former Republican Majority Leader Tom DeLay.![]()
![]()
Ik wel hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ok, die kan ik nu dus NOOIT meer serieus nemen in de kooi
Foto die alles zegt over het gevecht Cyborg-CaranoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ricco is done.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:23 schreef Fokski het volgende:
Carano vs. Cyborg
Denk dat Cyborg iets groter is dan Carano en Carano heeft wel power maar heeft nog niet iemand tegen gekomen die zo hard slaat als Cyborg. Carano laat toch behoorlijk wat gaten vallen dus het kan een KO gaan worden voor Cyborg.
Sobral vs. Mousasi
Mousasi via KO. Gegarandeerd.
Melendez vs. Ishida
Ishida krijg in de VS niet het voordeel van de twijfel en Melendez is in goede fysieke vorm. Melendez via decision of KO.
Werdum vs. Kyle
Als Werdum dit niet wint dan is hij done wat mij betreft.
[..]
Als Ricco in vorm is (genoeg motivatie lijkt mij) is het een gevaarlijke tegenstander. Maar het belangrijkste is of Ricco mentaal wel helemaal juist in de kooi stapt. Als hij tegen Fedor vecht voor het geld en om niet af te gaan s het anders dan wanneer hij in de kooi stapt om Fedor te verslaan.
Fedor sloopt hem op welke manier hij zou willen, denk ik"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Strikeforce leuk om te zien. UFC ook. Maar blijft jammer dat PRIDE er niet meer is. Dat was t mooist.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:52 schreef Sjowhan het volgende:
Strikeforce had ik nog nooit eerder gezien, maar ik vind 't een veel leuker event dan UFC.
Dit omdat ze ook wat iets meer ingaan op wat de fighter het beste kan, wat zijn/haar 'fightplan' is (keys in the cage). Ook de statistieken na de fight, prachtig.
En natuurlijk tussendoor met de fighters wat interviews enzo.
Leuk event om te zien
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Niet weer zo iemandquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:20 schreef marsan het volgende:
[..]
Strikeforce leuk om te zien. UFC ook. Maar blijft jammer dat PRIDE er niet meer is. Dat was t mooist.![]()
![]()
Hoezo?quote:
De show bij PRIDE was toch gewoon t mooist.
De gevechten vond ik ook top. Regels met soccerkicks. De prime Vanderlei was bruut."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Waar komen ze toch allemaal vandaanNaja de sport groeit and thats a good thing!!
DeuceFour zoek je nog steeds of heb je al?
@ BlackViper --> OP zal ik aanpassen zometeen indien nog mogelijkAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Hey, beter dat mensen PRIDE kennen en waarderen om wat het was, dan dat ze fucking groupie gaan spelen en zeggen dat Liddell de beste LHW ter wereld is...
Respect dat er huiswerk wordt gedaan wat betreft MMA history 101
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
naja, volg de sport pas sinds jaren '90 ofzo hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Waar komen ze toch allemaal vandaanNaja de sport groeit and thats a good thing!!
DeuceFour zoek je nog steeds of heb je al?
@ BlackViper --> OP zal ik aanpassen zometeen indien nog mogelijk
[ Bericht 17% gewijzigd door marsan op 17-08-2009 19:33:43 ]"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
yups, is jammer genoeg idd history.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:03 schreef roepdeman het volgende:
Hey, beter dat mensen PRIDE kennen en waarderen om wat het was, dan dat ze fucking groupie gaan spelen en zeggen dat Liddell de beste LHW ter wereld is...
Respect dat er huiswerk wordt gedaan wat betreft MMA history 101
maar geen huiswerk hoor
volgde vroeger vooral PRIDE. UFC minder omdat in prime PRIDE tijd UFC gewoon minder was.
Kon RINGS bv ook wel waarderen, ondanks de wat aparte regels, Shooto ook wel leuk altijd.
over Lidell btw, die was wel zwaar goed in zijn goede tijd. Was ook wel relaxte vent."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:22 schreef marsan het volgende:
[..]
naja, volg de sport pas sinds jaren '90 ofzo hoor
maar ik bedoel meer zo van; 1 a 2 jaar lang kwamen er nauwelijks nieuwe mensen bij en nu sinds een maand of 2 is het leden dat hier regelmatig posten doet bijna verdubbeld
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik heb dit topic net pas per toeval gevonden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
maar ik bedoel meer zo van; 1 a 2 jaar lang kwamen er nauwelijks nieuwe mensen bij en nu sinds een maand of 2 is het leden dat hier regelmatig posten doet bijna verdubbeld
PRIDE blijft voor mij apart omdat dat mijn eerste keer naar groot gala in buitenland was.
was PRIDE 10. met de elleboog van Renzo Gracie tegen Sakuraba, Pete my heart van Shamrock, de KO van Yvel tegen Goodridge, en Igor die Enson echt zo hard sloopte dat ik dacht dat hij dood was of zou gaan"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ja, Pride was goed ja. Maar het bestaat niet meer. Vroeger was alles beter. Maar nu wel genoeg gehoord hier. Ga maar Dream kijkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:23 schreef marsan het volgende:
[..]
Hoezo?
De show bij PRIDE was toch gewoon t mooist.
De gevechten vond ik ook top. Regels met soccerkicks. De prime Vanderlei was bruut.![]()
![]()
Zit nu ff de andere gevechten te kijken van Strikeforce.. heb WEC ook nog liggen..
Bijna niet meer bij te houden zo
Nu trouwens ook nog ff pride 1- 34 aan t binnen halen.. kan ik ook nog wat meer geschiedenis van pride zien..
Ik ben trouwens afgehaakt met bellator.Bla Bla Bla :P![]()
De eerste die ik zag was met die roundhouse punch. Daarna heb ik hem afgezet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef Blackviper het volgende:
Ik ben trouwens afgehaakt met bellator.
Op een of andere manier kan ik er niet in komen. Doet me op een of andere manier teveel denken aan GLOW of iets dergelijks.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
WTF dude.. als dit echt is dan had ie beter geen plastische chirurgie kunnen doenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:17 schreef Yari het volgende:
De nieuwe Wanderlei, echt of fake?http://www.sherdog.net/fo(...)ery-picture-1034586/
[ afbeelding ]
It's real
Kennelijk wil hij nog bozer kunnen kijken.
Ik denk dat het pas is gedaan en dat het nog moet zakken. Komt wel goed met het gezicht van The Axe Murderer!Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Is idd geen fake...
hij heeft zijn neus laten doen en wat bot bij zijn wenkbrauwen laten wegschrapen.
Mij lijkt wanderlei geen mode typetje.. dus ik denk dat het praktische ingrepen zijn..
dus bv neuoperatie ivm neusschotje/ademhaling
wenkbrauwbot wegvijlen ivm oude botsplinters ofzo..![]()
Doet me een beetje denken uit Habib Marwan uit de serie '24' S04quote:
Laten we het erop houden dat ik even moet wennen aan Wandy's nieuwe gezicht
Enne Taz... mooie avatar!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Jake O'Brien let go by the UFCIk zal hem niet missen.quote:Jake O’Brien has been let go by the UFC with a career record of 11-3, and an Octagon record of 4-3.
FiveOuncesOfPain.com has just learned of the release through O’Brien’s agent, Ken Pavia at MMA Agents.
The dismissal comes on the heels of the former heavyweight’s second bout at 205 pounds; a loss to the up and coming Jon Jones at UFC 100.
Obrien’s only other two defeats in his professional career came to Andrei Arlovski and Cain Velasquez, while he managed to notch impressive victories over the like of Heath Herring and Christian Wellisch during his time spent with the UFC.
The just 24 year old Indiana based fighter is known for his strong wrestling background and knockout power, finishing eight of his eleven victories by way of knockout or TKO.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Doet mij denken aan deze meneerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:27 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken uit Habib Marwan uit de serie '24' S04
[ afbeelding ]
Laten we het erop houden dat ik even moet wennen aan Wandy's nieuwe gezicht
Enne Taz... mooie avatar!![]()
![]()
Oh, en thanks voor het compliment btw
zo we zitten al weer op een derde van dit topic gaat lekker snel zoGa vanavond maar ff de Pride geschiedenis vanaf 1 eens bekijken.. Al moet ik wel zeggen dat ik het Octagon/kooi principe wat meer vind hebben dan een ring..
Ja, en het mindersnel opnhalen van de wenbrauwen... cuts en dergelijke.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef Dacide het volgende:
Is idd geen fake...
hij heeft zijn neus laten doen en wat bot bij zijn wenkbrauwen laten wegschrapen.
Mij lijkt wanderlei geen mode typetje.. dus ik denk dat het praktische ingrepen zijn..
dus bv neuoperatie ivm neusschotje/ademhaling
wenkbrauwbot wegvijlen ivm oude botsplinters ofzo..twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:27 schreef ufopiloot het volgende:
In mijn ogen wint Gina altijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel erg veel voor UFC zegquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:41 schreef Tazmaniac het volgende:
"Strikeforce: Carano vs. Cyborg" draws 576,000 viewers, UFC 100 replay nabs two millionmaar dat was wel gratis natuurlijk. Voor een erg kleine promotie (vergeleken met bv WWE/UFC) vind ik het nog redelijk. Je betaald er toch voor.
![]()
Breaking News: Little Nog is coming to the UFCquote:The UFC will soon have a notable addition to its light-heavyweight division, according to former UFC interim heavyweight champion Antonio Rodrigo Nogueira.
During a media conference call to promote his upcoming UFC 102 main-event fight with Randy Couture, "Minotauro" Nogueira said his twin brother, Antonio Rogerio "Minotoro" Nogueira, will soon be announced as a UFC fighter.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ze heeft een twinkeling in haar ogen.. Overdag een rustig meisje, maar als ze de cage inkomt, een beestquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:27 schreef ufopiloot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft er trouwens iemand de Roy Jones jr. fight gezien?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ja knuffelen met Gina is toch wel wat anders...quote:
Maar goed nog even over het gevecht, vond ook dat ze niet echt geconcentreerd in haar gevecht was. Ze was bezig met haar shirtje goed te trekken als ze Cyborg flink moest aanpakken. Hoop dat ze terug kan komen!![]()
Volgens mij werd ze ook flink afgeleid door al die schreeuwende fans
Kom op man, ze trekt in elke fight 80x aan haar shirtje dat is heus niet de reden dat ze verloren heeft.
Cyborg was gewoon beterAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Kom op man, ze trekt in elke fight 80x aan haar shirtje dat is heus niet de reden dat ze verloren heeft.
Cyborg was gewoon beter
!
Tja eh ze moet er wel mooi uitzien voor de fansquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja knuffelen met Gina is toch wel wat anders...
Maar goed nog even over het gevecht, vond ook dat ze niet echt geconcentreerd in haar gevecht was. Ze was bezig met haar shirtje goed te trekken als ze Cyborg flink moest aanpakken. Hoop dat ze terug kan komen!Gekreukeld shirtje is dan een no go!
Wellicht zien we ook haar nog een keer tegen Marloes Coenen.Bla Bla Bla :P![]()
Ze legde het inderdaad hard af, maar ik vond het gewoon deze keren opvallender dan de vorige keren. Weet ook niet of ze in haar goede doen wel gewonnen zou hebben, maar had van dit gevecht meer verwacht dan een stoppage in de eerste ronde. Ze leek gewoon niet goed gefocust op het gevecht in mijn ogen en dan gaan de dingen die ze doet behalve het vechten juist opvallen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Cyborg was gewoon beter
![]()
Zie ze liever net zoals de mannen met alleen een broek aanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:59 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Tja eh ze moet er wel mooi uitzien voor de fansGekreukeld shirtje is dan een no go!
Wellicht zien we ook haar nog een keer tegen Marloes Coenen.
![]()
![]()
Het haar zit erover, geen ordeel over te vellen. Bovendien is Gina de "big girl" met "grote prammen" type, dus ik geloof dat ze echt zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:30 schreef Doopy-X- het volgende:
Als we het toch over operaties hebben, hier Gina voor de borstvergroting
[ afbeelding ]
![]()
OMG, je hebt het weer gedaan, hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:27 schreef ufopiloot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
gina is zo lekker![]()
![]()
![]()
ze heeft nooit een borstvergroting gehad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:30 schreef Doopy-X- het volgende:
Als we het toch over operaties hebben, hier Gina voor de borstvergroting
[ afbeelding ]
![]()
M-1 is echt goed voor Gegardquote:Strikeforce “Carano vs. Cyborg” Payscale
Cristiane Santos –- $25,000 (including $5,000 win bonus)
Def. Gina Carano –- $125,000
Gegard Mousasi –- $2,000 (no win bonus)
Def. Renato Sobral –- $75,000
Gilbert Melendez –- $50,000 (no win bonus)
Def. Mitsuhiro Ishida –- $30,000
Fabricio Werdum –- $50,000 (including $25,000 win bonus)
Def. Mike Kyle –- $14,000
Jay Hieron –- $55,000 ($30,000 win bonus)
Def. Jesse Taylor –- $12,000
Scott Lighty –- $4,000 (no win bonus)
Def. Mike Cook –- $2,500
Justin Wilcox –- $5,000 (including $2,500 win bonus)
Def. David Douglas -- $5,500
James Terry –- $6,000 (including $3,000 win bonus)
Def. Zak Bucia –- $2,000
Alexander Trevino –- $3,500 (including $1,500 win bouns)
Isaiah Hill -- $2,000!
Damn zo weinignieuwe champion zonder geld
Couture is geïnteresseerd om tegen Machida te gaan, en we krijgen Tito vs Coleman op UFC 106. Had Coleman's gevecht niet gezien op UFC 100. Maar hij had die wel gewonnen toch? Hoe was zijn cardio?
![]()
Veel beter dan zijn eerste gevecht. Al heeft ie vrij weinig gedaan, beetje gnp en Bonnar kwam vooral niet onder hem vandaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Damn zo weinignieuwe champion zonder geld
Couture is geïnteresseerd om tegen Machida te gaan, en we krijgen Tito vs Coleman op UFC 106. Had Coleman's gevecht niet gezien op UFC 100. Maar hij had die wel gewonnen toch? Hoe was zijn cardio?
Zo die Gina vang wel dikke knaken..quote:Wellicht moeten ze bij de UFC ook vrouwen nemen kunnen ze nog meer geld verdienen daar..
Wat een leuk ding die dat presenteert..quote:Die dude lijkt echt gigantisch bij dat poppetje
. Jammer dat hij 15 augustus alleen niet zijn titel ging verdedigen.
Ja inderdaad, was jammer, maar dit soort items zijn wel leuk en maken denk ik ook wel de MMA meer geaccepteerd! Denk ook wel dat MMA vele malen groter gaat worden dan boksen. Als je nu naar een zwaargewicht gevecht kijkt in boksen is dat 12 rondes lang saai...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:42 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Wat een leuk ding die dat presenteert..Die dude lijkt echt gigantisch bij dat poppetje
. Jammer dat hij 15 augustus alleen niet zijn titel ging verdedigen.
![]()
Dit is wel heel karig jaquote:
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
Die krijgt op een andere manier betaald zodat ze niet de helft in belastingen moeten neerleggen e.d. Zie je wel vaker met bijv. K-1 die Bob Sapp, destijds hun goudhaantje, ook in stuivers betaalde volgens die payouts. In de UFC kloppen die cijfers ook niet helemaal. Veel vechters krijgen een bonus als ze een puike wedstrijd laten zien (soms ook voor ons duidelijk bijv. fight of the night, ko of the night bonus). De topvechters krijgen ook nog een PPV-percentage of bonus.quote:![]()
Mousasi's volgende cheque zal ook wel rond de 200.000 zitten
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze heeft nooit een borstvergroting gehad.![]()
![]()
quote:
Hier een interessante column van Fred Royers over de toekomst van MMABronquote:MMA, de toekomst van de harde vechtsporten?
Tot nog toe is het muay thai en K-1 kickboksen, Nederlands ringsport nr.1.
Klaar, dat staat buiten kijf.. Na een wat moeizame start in de jaren 70 en 80 van de vorige eeuw, zijn we in middels zover dat grote TV stations ( SBS, Eurosport, RTL) er absoluut geen kwaad in zien om het uit te zenden en er mee geassocieerd te worden.
K-1 en de grote Nederlandse successen in Japan hebben daar flink aan bijgedragen
Maar pas op, dat kan veranderen! Sterker nog, het is aan het veranderen. De enorme opkomst van het UFC, (kooi-vechten), het MMA ten voeten uit zeg maar, heeft er voor gezorgd dat we terdege rekening moeten gaan houden met een sterke toename van deze harde manier van “vrije tijd besteding’ op internet, reguliere TV en Pay PerView (Betaal TV)
Kijk maar eens op Extreme Channel, iedere week is er MMA in de kooi te zien. En het scoort!
Zoals Pepsi Cola inhaakte op het succes van voorganger Coca Cola , zo heeft het UFC-MMA ook vele navolgers gehad. Shooto, Pride, Strikeforce, King of the Cage en ga zo maar even door. Succes creeert succes.
In Europa is men ( verschillende MMA organisaties) nu begonnen om het Mixed Martial Arts hier net zo populair te maken als in de USA. Dat is weliswaar hier te lande iets lastiger dan daar, maar zeer zeker haalbaar. Ze hebben daar aan de andere kant van de oceaan nu eenmaal een veel grotere binding met MMA dan hier in Europa.
Dat komt vooral omdat men in ‘de States’ een heel grote worstel cultuur kent. “High School wrestling’, daar begint het al mee. Men groeit ermee op, het lijf aan lijf gevecht. En kijk eens naar de enorme toeschouwers aantallen bij pro-wrestling en de gigantische kijkcijfers die deze poppenkast met zich mee brengt.
In Europa is dat in veel landen (de voormalige Oostblok landen uitgezonderd) eerder omgekeerd.
HET GROTE PLAN EN DE COMMUNICATIE!
Maar het lijkt erop alsof het tij aan het keren is. De oorzaak? Simpel. De Amerikanen pakken het uiterst zorgvuldig en bedrijfsmatig strak en goed aan.
Internet, een strak gesloten en professioneel opererende organisatie, een super goede marketing, een geweldige communicatie naar buiten toe , de beste atleten, torenhoge salarissen en natuurlijk TV.
In tegenstelling tot de vele elkaar (om niets) beconcurrerende muay thai en kickboks bondjes met al hun (vaak belachelijk onbelangrijke) ‘’wereld titels’, heeft het UFC (en andere aan het MMA verwante organisaties) zich gestort op professionaliteit, TV en het digitale circuit.
Denk maar eens na. Ik krijg iedere dag wel een een mailtje van iets dat “Your daily MMA fight video’ heet.
Gratis!
Met daarin interviews met topvechters als Fedor, Dan Henderson, Brazilianen, noem maar op. Verder voorbeschouwingen en nieuws van komende wedstrijden, persconferenties met alle MMA helden, beelden van belangrijke wedstrijden, roddels en resultaten van MMA over de hele wereld.
MILJOENEN SALARISSEN EN EEN VAST CONCEPT
De kijkcijfers in de USA rijzen de pan uit en het is dan ook een miljoenen business geworden op Pay per view.(Betaal TV) .
Dat is ook de reden waarom er zulke torenhoge slarissen aan de vechters en iedereen die er aan mee doet kunnen worden uit betaald. En nog leuker, iedereen word er gek mee gemaakt want de UFC bijv. geeft na ieder evenement een nieuws item uit, met daarin alle verdiensten van alle atleten die er gevochten hebben!
En je maakt mij niet wijs dat vechters van andere organisatie (KB , MT of MMA) niet bij zich zelf denken, “….He, dat wil ik ook! Ik train net zo hard, ik krijg net zulke harde klappen als zij, alleen ik krijg veel, veel minder geld!......’
Daarnaast een uitermate knappe TV reclame, die super professioneel gemaakt is door mensen die echt weten hoe TV gemaakt moet worden. DVD’s worden op de markt gebracht met bijv. zoiets als de TOP 100 KO’s van de UFC.
De uitzendingen worden door vaste zeer ter zake kundige commentatoren begeleid en van commentaar voorzien. Dit zijn mannen die uitstekend verdienen en die ook vast in dienst zijn van bv. de UFC en daar door ook betaald worden. Iedereen kent ze ook.
Figuren als Joe Rogan, Dana White, de vaste UFC announcer Bruce Buffer, het zijn mannen die een sterrenstatus wordt aangemeten. En daarmee wordt het evenement nog groter gemaakt dan dat het al is!
De regels bij MMA zijn duidelijk, consistent en (belangrijk!) makkelijk te begrijpen voor iedereen. Er zijn zelden dubieuze uitslagen bij het MMA!
Een goed simpel concept. Iedereen begrijpt het en het is de meest elementaire confrontatie van man tegen man die je je maar kunt voor stellen!
WAT WEERHOUDT DE TV ZENDERS?
Kickboksen en Muay Thai hebben inmiddels ook al ingezien dat het tij moet keren omdat ze anders van het scherm gevaagd gaan worden door deze harde vechtsport. Want een sport is het zeer zeker, hoe hard en brutaal het er ook uit mag zien voor de niet ingewijden.
Dat is nog steeds een van de argumenten om het maar vooral niet op de reguliere TV schermen uit te zenden.
Het zou te bloederig zijn, te gewelddadig en meer van dit soort klets-kwalificaties.
Maar wees eerlijk, het muay thai en kickboksen kon rekenen op precies dezelfde omschrijvingen toen het net aan het sport firmament verscheen: ´……Verschrikkelijk, dit is wachten op de eerste dode, onsportief, veredeld straat vechten, allemaal gajes……’.
Enfin, noem maar op. Iedere denkbare negatieve kwalificatie werd gebruikt door de ´reguliere` sport bonden en (sport , TV en politieke) bobo´s om deze ´…..onverantwoorde woestelingen….´te duiden.
Inmiddels zijn we 30 jaar verder. Er staan gewoon artikelen in de Telegraaf, het Algemeen dagblad, de Volkskrant en NRC over ‘….. de verrichtingen van onze jongens in den vreemde….’
Ernesto Hoost , Peter Aerts, Remy Bonjasky, Sem Schilt, ze verschijnen op TV, Kickboksen en het muay thai lijkt te zijn geaccepteerd.
Met het MMA zal dat nog veel sneller kunnen gaan.
IS HET NOG TEGEN TE HOUDEN?
Nee, het is een kwestie van tijd. MMA (UFC) is nu al op PPV in de USA een van grootste ‘Money makers’!
Wacht maar tot dat de Amerikanen dat laten door dringen bij een stel over-voorzichtige sportbestuurders en TV bonzen.
Als die hele marketing en PR machine eenmaal hier op los gelaten gaat worden dan, is er geen houden meer aan en zal MMA de wereld van de harde vechtsporten volledig gaan overnemen. K-1 heeft dat al begrepen.
De grote, in Japan zetelende kickboks organisatie is ook hard in de weer met het MMA.
K-1 heeft hun site al aangepast. Daar kun je video beelden van wedstrijden zien, interviews, nieuws etc. en andere zaken. Probleem is dat het gericht is op de Aziatische markt en de westerse markt, waardoor het soms wat rommelig lijkt,maar er komt ook hier schot in.
Muay thai en kickboksen in Europa (…..en helemaal in Nederland ! )is erg verdeeld.
Teveel bondjes, teveel bobo´, teveel volkomen overbodige mensen. Kickboksen is een prachtige sport die ongetwijfeld zal blijven bestaan tot in lengte van dagen, maar die het risico loopt volledig overvleugeld te worden door de super fighters uit het MMA met hun miljonairs managers, hun ‘business know how’en hun goed geolied PR machine uit de USA.
Tenzij het muay thai en het Kickboksen de handen in slaat, zullen zij de boot missen. Ergens zal er een grote pot met “goudstukken’ gevonden gaan worden,een grote geld schieter.
Mannen als de Fertitta Brothers, de casino eigenaren en de geldschieters achter het UFC gebeuren .
Zakenmensen van het kaliber Donald Trump, die de touwtjes meer dan strak in handen nemen en de sport op puur zakelijke wijze gaan managen, precies zoals dat nu met het UFC gebeurt.
MMA KIJKCIJFER KANON !
Wanneer dat eenmaal is doorgedrongen daar in de hoogste TV regionen, dan pas zal men er op duiken!
Als men daar in Hilversum eindelijk eens wakker wordt en ziet wat voor kijkcijfer (Sport) kanon men eigenlijk wel ‘…..in de camera….’ heeft, dan zal ook hier te lande het MMA als een komeet door de ether heen suizen.
En dat is alleen maar goed en volledig verdiend!
Dus heren en dames TV bonzen, lees dit en handel er naar. Vechtsport minnend Nederland verlangt dit van U !!!!!!
Gr.
Fred RoyersAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Instant Replay in NevadaKlik hier voor het hele artikel.quote:According to a new rule passed by the Nevada State Athletic Commission Wednesday, referees in Nevada now have the opportunity to get a second look at a fight’s end to determine its legality.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Brock's first defense @ UFC 106?Klik hier voor het hele artikelquote:It appears as though Brock Lesnar may be making his first official heavyweight title defense against Shane Carwin at UFC 106.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Report: Arona signs with Strikeforcequote:David Bielkheden who is currently in Rio training at BTT spent a few days at Aronas house/gym and reports on his blogg that Arona has signed with Strikeforce but that he wil probablyl compete against Eastman in Rio before making his first appearance for the cali-based promotion.
Since some people have been asking what's been up with Arona, this is welcome news I guess.
[ Bericht 16% gewijzigd door Tazmaniac op 20-08-2009 14:16:58 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Exclusieve column (mixfight.nl) van Gegard Mousasi
http://195.144.2.70/~mixfight/forum/showthread.php?t=95298![]()
Huh? Shane Carwin voor de titel tegen Brock? Ik dacht dat Carwin eerst tegen Velasquez moest?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Instant Replay in Nevada
[..]
Klik hier voor het hele artikel.
Brock's first defense @ UFC 106?
[..]
Klik hier voor het hele artikel
Report: Arona signs with Strikeforce
[..]
![]()
Desalniettemin is de toon voor Brock vs Carwin al gezet door dat fake interview waarin Brock zei dat hij harder kon slaan dan Carwin, waarop Shane weer reageerde enz.
Arona bij Strikeforce lijkt me een mooie matchup voor Mousasi. Arona is denk ik Babalu maar dan nog wat beter in de meeste aspecten.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Brock Lesnar vs. Shane Carwin is ook nog niet officieel maar het lijkt er dus wel op.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:22 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Huh? Shane Carwin voor de titel tegen Brock? Ik dacht dat Carwin eerst tegen Velasquez moest?![]()
Desalniettemin is de toon voor Brock vs Carwin al gezet door dat fake interview waarin Brock zei dat hij harder kon slaan dan Carwin, waarop Shane weer reageerde enz.
Arona bij Strikeforce lijkt me een mooie matchup voor Mousasi. Arona is denk ik Babalu maar dan nog wat beter in de meeste aspecten.
Met Arona weet je het niet.. de laatste 32 maanden heeft hij 2x gevochten. In zijn laatste 4 is hij 1-3 maar goed, het waren ook zeker niet de minste tegenstanders!!
Ze moeten echt iemand vinden die een waardig tegenstander voor Mousasi kan vormen, want wat wil je anders.. Mousasi zei voorlopig in deze weigh class te blijven dus er zullen 2/3 mensen aangetrokken moeten worden!! Ik wacht eerst nog maar eens even zijn fight in Brazil af voordat ik alvast een voorspelling doe
Cain Velasquez Will Now Face Ben Rothwell at UFC 104 in OctoberKlik hier om het hele artikel te lezenquote:FanHouse has learned that Velasquez (6-0) has agreed to face UFC newcomer Ben Rothwell (30-6) on October 24 in Los Angeles.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ze willen denk ik liever Carwin als ongeslagen vechter en vervolgens Cain als ongeslagen vechter tegen Lesnar laten strijden. Als Carwin verliest en dan kan Cain naar allerwaarschijnlijheid ongeslagen tegen Lesnar voor de titel gaan en als Carwin wint heb je een battle van twee onverslagen vechters. Laat je ze tegen elkaar vechten heb je meteen dat 1 van de 2 flink in marktwaarde daalt en het zijn toch vechters met erg goede worstelkunsten en derhalve gevaarlijk voor Lesnar. Hetgeen Cain deed met Kongo kan Lesnar ook doen met de andere zwaargevechten met mindere worstelkunsten, zeker gezien zijn optreden tegen Mir die goede submissie skills heeft.![]()
Big changes on the horizon for Dream?
This video is featuring Alistair Overeem, Eddie Alvarez, Katsunori Kikuno, Andrews Nakahara and Kazushi Sakuraba.
Tevens drawings van een strikeforce like cage
.
..
Bekijk deze YouTube-video
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Having defeated Marloes Coenen, Belgian fighter Cindy Dandois says she's ready for "Cyborg"Klik hier om het hele artikel te lezenquote:For a brief period in women's MMA, it seemed the fashionable thing to do was to call out fan favorite Gina Carano (7-1).
Everyone wanted a piece of "The Face of Women's MMA," knowing that a win could catapult them to instant stardom.
For Belgian fighter Cindy Dandois (1-0), Carano's just the start. Dandois, whose lone career win came against Strikeforce's top female contender Marloes Coenen (16-3), wants Carano, slugger Erin Toughill (10-2-1) and, oh yeah, champion Cristiane "Cyborg" Santos (8-1).
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Report: Stefan Struve meets udefeated Chase Gormley @ UFC 104Klik hier om het hele artikel te lezenquote:One of the names lost in the UFC's recent heavyweight match shuffling was undefeated prospect Chase Gormley (6-0 MMA, 0-0 UFC).
U.K.-based Fighters Only magazine is reporting Gormley will meet Dutch youngster Stefan Struve (17-3 MMA, 1-1 UFC) at UFC 104.
[ Bericht 21% gewijzigd door Tazmaniac op 21-08-2009 17:14:18 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Net besloten om naar Engeland te gaan voor UFC 105
Komen jullie dit keer ook of ben ik weer de enige afgevaardigde
Rumoured card so far:Kan niet tippen aan UFC 99 natuurlijk maar om zoveel Engelse fighters te zien in Engeland lijkt me echt machtig mooi. + het main event BJ vs. Diegoquote:UFC 105 Shaping Up:
- Dan Hardy (22-6) vs. Dong Hyun Kim (12-0-1) confirmed
Plus the RUMORED main and co-main events:
- BJ Penn (14-5-1) vs. Diego Sanchez (23-2)
- Michael Bisping (18-2) vs. Denis Kang (32-11-1)
- James Wilks vs. Matt Brown
- Damarques Johnson vs. Peter Sobotta
- Paul Kelly vs. Dennis Siver
- Andre Winner vs. Rolando Delgado
- Ross Pearson vs TBA
- Terry Etim vs TBA
Ik ga misschien. Kom vaak in Manchester en de MEN Arena voor WWE. Weet de weg en een leuk hotel daar. Dus kijk welquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Net besloten om naar Engeland te gaan voor UFC 105
Komen jullie dit keer ook of ben ik weer de enige afgevaardigde
Rumoured card so far:
[..]
Kan niet tippen aan UFC 99 natuurlijk maar om zoveel Engelse fighters te zien in Engeland lijkt me echt machtig mooi. + het main event BJ vs. Diego![]()
![]()
BJ Penn heeft via zijn Twitter bevestigd dat hj het op zal nemen tegen Diego in Manchester
Dat hotel mag je me anders ff PM'en als je wilAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
BJ wilde toch niet meer in het buitenland vechten vanwege de lage opbrengst van PPV?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:33 schreef Tazmaniac het volgende:
BJ Penn heeft via zijn Twitter bevestigd dat hj het op zal nemen tegen Diego in Manchester
Dat hotel mag je me anders ff PM'en als je wil
![]()
UFC 106 ziet er dus ook weer prachtig uit, de 3 matches die nu staan zijn alweer lekker
Ik denk na de komende UFC's die er zo uit zien dat ze prachtig worden, diegene die er na komt die wellicht tegenvalt dat iedereen echt daarbij in slaap valt, het niveau staat gewoon té hoog
.....Kennedy![]()
Klopt, maar daar issie op terug gekomen.. geloof dat er nu andere afspraken zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
BJ wilde toch niet meer in het buitenland vechten vanwege de lage opbrengst van PPV?
Volgens mij komt het zelfs op Spike TV als i kme niet vergis?!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Hey mannen, vrouwen.
Ik wil bij Vos Gym mma gaan beoefenen, alleen kan ik op de site zelf niet veel erover zien. Ik heb een mailtje gestuurd naar Ivan Hippolyte, de trainer, maar communiceren is niet zijn beste eigenschap volgens mij. Mijn vraag is of het mogelijk is om daar echt MMA classes te volgen, of moet je apart kickboxen en bjj doen? Weet iemand iets meer?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: