Ik wel hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ok, die kan ik nu dus NOOIT meer serieus nemen in de kooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ricco is done.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:23 schreef Fokski het volgende:
Carano vs. Cyborg
Denk dat Cyborg iets groter is dan Carano en Carano heeft wel power maar heeft nog niet iemand tegen gekomen die zo hard slaat als Cyborg. Carano laat toch behoorlijk wat gaten vallen dus het kan een KO gaan worden voor Cyborg.
Sobral vs. Mousasi
Mousasi via KO. Gegarandeerd.
Melendez vs. Ishida
Ishida krijg in de VS niet het voordeel van de twijfel en Melendez is in goede fysieke vorm. Melendez via decision of KO.
Werdum vs. Kyle
Als Werdum dit niet wint dan is hij done wat mij betreft.
[..]
Als Ricco in vorm is (genoeg motivatie lijkt mij) is het een gevaarlijke tegenstander. Maar het belangrijkste is of Ricco mentaal wel helemaal juist in de kooi stapt. Als hij tegen Fedor vecht voor het geld en om niet af te gaan s het anders dan wanneer hij in de kooi stapt om Fedor te verslaan.
Strikeforce leuk om te zien. UFC ook. Maar blijft jammer dat PRIDE er niet meer is. Dat was t mooist.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:52 schreef Sjowhan het volgende:
Strikeforce had ik nog nooit eerder gezien, maar ik vind 't een veel leuker event dan UFC.
Dit omdat ze ook wat iets meer ingaan op wat de fighter het beste kan, wat zijn/haar 'fightplan' is (keys in the cage). Ook de statistieken na de fight, prachtig.
En natuurlijk tussendoor met de fighters wat interviews enzo.
Leuk event om te zien
Niet weer zo iemandquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:20 schreef marsan het volgende:
[..]
Strikeforce leuk om te zien. UFC ook. Maar blijft jammer dat PRIDE er niet meer is. Dat was t mooist.
Hoezo?quote:
naja, volg de sport pas sinds jaren '90 ofzo hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Waar komen ze toch allemaal vandaanNaja de sport groeit and thats a good thing!!
DeuceFour zoek je nog steeds of heb je al?
@ BlackViper --> OP zal ik aanpassen zometeen indien nog mogelijk
yups, is jammer genoeg idd history.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:03 schreef roepdeman het volgende:
Hey, beter dat mensen PRIDE kennen en waarderen om wat het was, dan dat ze fucking groupie gaan spelen en zeggen dat Liddell de beste LHW ter wereld is...
Respect dat er huiswerk wordt gedaan wat betreft MMA history 101
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:22 schreef marsan het volgende:
[..]
naja, volg de sport pas sinds jaren '90 ofzo hoor
Ik heb dit topic net pas per toeval gevonden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
maar ik bedoel meer zo van; 1 a 2 jaar lang kwamen er nauwelijks nieuwe mensen bij en nu sinds een maand of 2 is het leden dat hier regelmatig posten doet bijna verdubbeld
Ja, Pride was goed ja. Maar het bestaat niet meer. Vroeger was alles beter. Maar nu wel genoeg gehoord hier. Ga maar Dream kijkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:23 schreef marsan het volgende:
[..]
Hoezo?
De show bij PRIDE was toch gewoon t mooist.
De gevechten vond ik ook top. Regels met soccerkicks. De prime Vanderlei was bruut.
De eerste die ik zag was met die roundhouse punch. Daarna heb ik hem afgezet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef Blackviper het volgende:
Ik ben trouwens afgehaakt met bellator.
WTF dude.. als dit echt is dan had ie beter geen plastische chirurgie kunnen doenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:17 schreef Yari het volgende:
De nieuwe Wanderlei, echt of fake?http://www.sherdog.net/fo(...)ery-picture-1034586/
[ afbeelding ]
Doet me een beetje denken uit Habib Marwan uit de serie '24' S04quote:
Ik zal hem niet missen.quote:Jake O’Brien has been let go by the UFC with a career record of 11-3, and an Octagon record of 4-3.
FiveOuncesOfPain.com has just learned of the release through O’Brien’s agent, Ken Pavia at MMA Agents.
The dismissal comes on the heels of the former heavyweight’s second bout at 205 pounds; a loss to the up and coming Jon Jones at UFC 100.
Obrien’s only other two defeats in his professional career came to Andrei Arlovski and Cain Velasquez, while he managed to notch impressive victories over the like of Heath Herring and Christian Wellisch during his time spent with the UFC.
The just 24 year old Indiana based fighter is known for his strong wrestling background and knockout power, finishing eight of his eleven victories by way of knockout or TKO.
Doet mij denken aan deze meneerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:27 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken uit Habib Marwan uit de serie '24' S04
[ afbeelding ]
Laten we het erop houden dat ik even moet wennen aan Wandy's nieuwe gezicht
Enne Taz... mooie avatar!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |